quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:54 schreef Heliotrope het volgende:
Het spijt me*stukje appeltaart geef en goed maakt*
Naar de trein rennen was niet al te slim, harde buik en alsnog trein gemist
over stront? In je slaapkamer?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:29 schreef kwakz0r het volgende:
oh, ik flikker er dan gewoon een dweil overheen en laat t liggen voor mn meneer
erg hè?
Dit is nou zo'n moment om de 'je-kan-mij-aaaaaaaltijd-bellen' vriendin te bellen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
Oooh kut, de poets heeft de kat op de slaapkamer opgesloten![]()
Twee plassen kots en een plas diarree![]()
om even tegenaan te vloeken? Daar heb ik FOK toch voorquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit is nou zo'n moment om de 'je-kan-mij-aaaaaaaltijd-bellen' vriendin te bellen.
En dat ben ik niet overigens.
ehm, ja, want poep...quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
over stront? In je slaapkamer?![]()
gelegenheidsfeminist dat ge zijtquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ehm, ja, want poep...ik doe de deur dicht... denk ik. althans, dat heb ik die ene keer gedaan toen er ergens in huis gescheten was...
doe ik straks met de baby ook
oh zeker. hij heeft net de afwas gedaan en aardappelen geschild terwijl ik stofjes zat te bestellenquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelegenheidsfeminist dat ge zijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed idee! Ik heb wel twee boxkleden nog, maar dit is veel tofferder!quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:01 schreef kwakz0r het volgende:
oh en in totale boxkleed frustratie heb ik nu voor de prijs van 1 boxkleed materiaal voor 4 boxkleden besteld...
fiberfill van 3 cm dik
http://www.onlinestoffen.(...)ttine-400-grams.html
(160 breed en 2,00 meter = 4 kleden van 80 bij 100. box is 74 bij 88 dus wil eigenlijk kleden van 80 bij 95 maken)
witte stof met vosjes en oranje katoen voor de achterkant
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
limekleurige stof met blauw-bruine uiltjes en limekleurig katoen voor de achterkant
bruin katoen voor de achterkant van twee te maken kleden met de bosdiertjesstof uit de slaapkamer als voorkant (nog véél van over)
toch maar zelf maken....
de bedoeling is gewoon twee vierkanten stof op elkaar, fiberfill in de goede maat erin, helemaal sluiten en dan een kader doorstikken zodat er een rand in zit... we zullen zien, t is allemaal wasbaar dus ga niet met sluitingen klooien enzo.
Ja die had ik ook gezienquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik word hebberig van zulke webshops
Misschien maak ik zelf ook nog een kleed
Deze is ook leuk Kwak!
[ afbeelding ]
ik werd vooral gallisch van de prijzen die ze er voor durven te vragen. wtf. de beetje leuke en aparte waren gewoon minimaal 50 euro, tot wel 75!quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Goed idee! Ik heb wel twee boxkleden nog, maar dit is veel tofferder!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:43 schreef Cholula het volgende:
Ik zag ook niet echt iets duidelijks, blij dat ik niet de enige ben. Ik ga trouwens iets geruster drie weken weg. Voelt alsof er een last van mijn schouders af is.
herkenbaarquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Herkenbaar Gevalletje, ik kocht rond die termijn ook allemaal rare dingen in de supermarkt waar ik dan thuis helemaal geen zin in had. Kast staat nu nog vol kokoskoekjes en gemberthee en suikerpinda's, allemaal dingen die ik helemaal niet lust.
En lekker die broek aandoen joh, die zitten zálig. Nu met 37 weken niet meer trouwens, nu zit alles vervelend
.
Haha! Echt gekke dingen heb ik nog niet gehaald. Moet alleen regelmatig dingen weggooien. Vooral gezonde pogingen.. Druiven die ik niet zo lekker vond smaken. Aardbeien, want daar had ik in de supermarkt ineens trek in! Na 1 deel te hebben gegeten had ik er daarna geen trek meer in.. Laatst later thuis dan gedacht en vriend maar vast Chinees laten bestellen. Had er al weinig zin in, maar moest toch iets eten.. Dus de helft kon ook weer weg..quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Herkenbaar Gevalletje, ik kocht rond die termijn ook allemaal rare dingen in de supermarkt waar ik dan thuis helemaal geen zin in had. Kast staat nu nog vol kokoskoekjes en gemberthee en suikerpinda's, allemaal dingen die ik helemaal niet lust.
En lekker die broek aandoen joh, die zitten zálig. Nu met 37 weken niet meer trouwens, nu zit alles vervelend
.
Wij hadden ze in de aanbieding gekocht, scheelde 40% geloof ik. Maar duur blijft het voor een stukje stof met vullingquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gezien
Ze zijn blijkbaar dicht tot 8 september, dus moet nog even geduld hebben voor t komt. kan ik mooi mn truitje en mn dekentje afmaken eerst. Oh en demobiel
[..]
ik werd vooral gallisch van de prijzen die ze er voor durven te vragen. wtf. de beetje leuke en aparte waren gewoon minimaal 50 euro, tot wel 75!
[..]
Gefeliciteerd!
Ik weet niet meer of Spees t bij mij goed had eigenlijk!
Jup, en heb er heel veel van over, nog wel voor twee kleden. t is ook vrij stevige canvas, dus wordt een mooi sturdy kleed.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:21 schreef Skittles het volgende:
Oeehh wat een leuke stofjes KwakDe onderste stof heb je toch ook voor de kasten in de babykamer?
Ja, nou, wat ik mooi vond waren dingen uit kleine webwinkels en daar verwacht ik niet binnenkort zo'n aanbieding helaas.... Nu gaan de prenatal bonnen gewoon op aan een goede babyfoon!quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wij hadden ze in de aanbieding gekocht, scheelde 40% geloof ik. Maar duur blijft het voor een stukje stof met vulling.
Misschien een kleine geruststelling (bij gebrek aan beter woord), maar meestal overlijden de vogeltjes toch doordat ze in shock raken na een aanvaring met een katquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:58 schreef Gevalletje het volgende:
Ai SQ.. Sterkte met het opruimen!
Hier kon ik een paar dagen terug een dood vogeltje van de deurmat afhalen, ik kreeg het net te laat voor elkaar dat hij em losliet
Leuk, wordt vast mooi! Vosjesquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jup, en heb er heel veel van over, nog wel voor twee kleden. t is ook vrij stevige canvas, dus wordt een mooi sturdy kleed.
[..]
Ja, nou, wat ik mooi vond waren dingen uit kleine webwinkels en daar verwacht ik niet binnenkort zo'n aanbieding helaas.... Nu gaan de prenatal bonnen gewoon op aan een goede babyfoon!
jaaa ik kijk meequote:Op dinsdag 2 september 2014 20:29 schreef Razztwizzle het volgende:
Het is weer Vier Handen op Eén Buik tijd! Mooie reclame voor mijn woonplaats.
Wij hebben een grijze met heel veel labeltjes (daar speelt peuter nog steeds graag mee, als kleedje in de tent of zoals vanavond als jurkquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jup, en heb er heel veel van over, nog wel voor twee kleden. t is ook vrij stevige canvas, dus wordt een mooi sturdy kleed.
[..]
Ja, nou, wat ik mooi vond waren dingen uit kleine webwinkels en daar verwacht ik niet binnenkort zo'n aanbieding helaas.... Nu gaan de prenatal bonnen gewoon op aan een goede babyfoon!
+1!quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:34 schreef Skittles het volgende:
[..]
+1!
Ik vind ze wel lief samen, ook al staat de relatie op "stil".. En doen ze niet zoveel overdag
Het zijn echt nog kinderen, van 19 en 20. Ik vraag me altijd af hoe het komt dat ouders deze schoppen onder konten niet geven.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:34 schreef Skittles het volgende:
[..]
+1!
Ik vind ze wel lief samen, ook al staat de relatie op "stil".. En doen ze niet zoveel overdag
Nou inderdaad. Als ik dat als kind deed, vroeg m'n moeder altijd of ik de vloer zo mooi vond.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:36 schreef Crumpette het volgende:
[..]ik stel het altijd wel op prijs als mensen me gewoon recht aankijken. Niet constant zo schuin van onder en door dr haar heen.
Ghehe ik ben maar 2 jaar ouder, maar ik vind vooral die jongen zo jong eruit zien.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:36 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Het zijn echt nog kinderen, van 19 en 20. Ik vraag me altijd af hoe het komt dat ouders deze schoppen onder konten niet geven.
En dat geklooi met die telefoons in beeld.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:35 schreef kwakz0r het volgende:
ik was overigens vanmorgen voor t eerst iets aangekomen. ik schrok er helemaal van, maar met 33 weken (morgen) mocht t ook wel een keertje natuurlijk
Heb ik wat gemist, wat is te hard? Dat ze moet werken?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:41 schreef Crumpette het volgende:
ik kan me zo voorstellen dat dat zo voelt, als die zus niet de hele dag zit te pruilen, en iets maakt van dr leven, misschien
is dat nou te hard?![]()
nee, dat ik vind dat ze niet zo moet zitten pruilen de hele dagquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:48 schreef Skittles het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist, wat is te hard? Dat ze moet werken?
Ooh nee, was zeker niet (te) hard vind ik. Schop onder de kont en gáán, aan de toekomst denken en niet in het verleden blijven hangen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:49 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nee, dat ik vind dat ze niet zo moet zitten pruilen de hele dag
Maar die opmerking sloeg op dat ze zich altijd minderwaardig voelde aan haar zus.
Hmm Barbara had het net wel bij de Kruidvat over het kopen van melkvoeding.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:51 schreef AwayTL het volgende:
Bij een van de vorige series, heb in gezien dat er 1 voor borstvoeding koos. Ze hebben het er niet echt over. Zouden ze dat bewust doen? Of zouden die meiden veelal direct kiezen voor flesvoeding?
Ja en dat is mij vaker opgevallen. Ook niet dat er kostentechnisch wordt aangedragen om het misschien te proberen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:52 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hmm Barbara had het net wel bij de Kruidvat over het kopen van melkvoeding.
veel jonge meiden vinden het volgens mij een beetje raar/eng. toen mijn 5 havo hoorde dat ik zwanger was begonnen er meteen ook een paar dames dat ze, als ze ooit een kind kregen, echt niet gingen borstvoeden. zoveel gedoe, en gatver, en pijn en eng...quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:51 schreef AwayTL het volgende:
Bij een van de vorige series, heb in gezien dat er 1 voor borstvoeding koos. Ze hebben het er niet echt over. Zouden ze dat bewust doen? Of zouden die meiden veelal direct kiezen voor flesvoeding?
Voor een hele maand, ja vond ik best meevallenquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:53 schreef AwayTL het volgende:
Oh echt skittles? Ik vond het juist een beetje veel. Niet het idee dat wij zoveel hebben uit gegeven toen...
+1quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:57 schreef AwayTL het volgende:
Dat idee krijg ik ook kwak, vind het dan wel jammer dat ze wel allerlei dingen aandragen, maar dat niet voorbij komt. Kan ook zijn dat we dat gewoon niet te zien krijgen.
Zou het wel een positieve noot hebben gevonden om juist de jonge meiden ook voor te lichten.
Maar ook dan, marktplaats biedt ook wel heel veel pakketten aan. Bedoel, als je het kan missen.. Tja, wij halen nu ook veel meer nieuw voor de baby dan voor V.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:00 schreef Skittles het volgende:
btw ik had bij die 150 euro ook kleding ingecalculeerd, maar dat zat er natuurlijk niet bij
Dat wel natuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:04 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Maar ook dan, marktplaats biedt ook wel heel veel pakketten aan. Bedoel, als je het kan missen.. Tja, wij halen nu ook veel meer nieuw voor de baby dan voor V.
Kunnen ook meer missen.
ja maar dat valt in dezelfde categorie als blijkbaar toch kunnen leven/roken zonder ook maar iets van inkomen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:16 schreef AwayTL het volgende:
Vind ook altijd wel dat ze best luxe dingen hebben. Qua kinderwagens en meubels, kleertjes enz.
Verbaas me er elke keer weer een beetje over haha.
nouja, vooroordeel, 1+1 = 2.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:26 schreef AwayTL het volgende:
Ja, daar verbaas ik mij ook wel over inderdaad. Bij sommigen weet je gewoon dat moeders dat betaald. Ze zien er nog niet allemaal uit alsof ze de hele inboedel kunnen betalen.
#bevooroordeeld
Je weet wat er veel in druiven zit?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:01 schreef Crumpette het volgende:
nice combi's dames!
Away, zeevruchtenomg dat staat tot chocolade als vissticks tot vis.
ik heb net een halve kilo druiven op, want na de glucosedrank van vanmorgen moet ik niet nog meer gaan nashen volgens mij
jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je weet wat er veel in druiven zit?
Och, het is in elk geval beter dan een pak koekjesquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:03 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja![]()
maar ook nog een paar vitamines ofzo, toch? ik probeer ook nog van de keeltyfus af te komen hier
Haha lievelings van vriend. Ik ben niet zo van de choco, mits tony met zeezout..quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:01 schreef Crumpette het volgende:
nice combi's dames!
Away, zeevruchtenomg dat staat tot chocolade als vissticks tot vis.
ik heb net een halve kilo druiven op, want na de glucosedrank van vanmorgen moet ik niet nog meer gaan nashen volgens mij
of een zak haribo. heb wel heel netjes een salade gegeten als diner hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och, het is in elk geval beter dan een pak koekjes
OMG vandaag een hele in mijn hoofd gestoptquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:05 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Haha lievelings van vriend. Ik ben niet zo van de choco, mits tony met zeezout..
Ik had een kilo verse fruitsalade als dinerquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:05 schreef Crumpette het volgende:
[..]
of een zak haribo. heb wel heel netjes een salade gegeten als diner hoor
omg die is ook wel lekkerquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG vandaag een hele in mijn hoofd gestopt
ik zag het jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had een kilo verse fruitsalade als diner
Tony met zeezout moet ik ook eens proberen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:05 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Haha lievelings van vriend. Ik ben niet zo van de choco, mits tony met zeezout..
snap ik wel hoor. nog zonder borstvoeding werd dat al heel anders bij mij toen ik wat afviel.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:10 schreef AwayTL het volgende:
Chips met wortels ook zon heerlijke combi.
Pf die tetten.. Gingen van mooie D naar slappe B na bv. Maar of dat nou niet gebeurd zou zijn zonder bv. We wachten het na deze keer wel weer af. T is niet anders. (Ja ik doe wel luchtig, maar baalde er heeeeel erg van
)
Ik ben zelfs zo erg dat ik liever wat molliger ben met mooie tetten dan slankerquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:12 schreef Crumpette het volgende:
[..]
snap ik wel hoor. nog zonder borstvoeding werd dat al heel anders bij mij toen ik wat afviel.zelfde cupmaat, maar aan stevigheid nogal anders. Ik ben heel benieuwd hoe dat straks moet gaan.. tot welke maat ik wel niet opzwel
nee dat heb ik er dan weer niet voor over. Maar dat komt doordat ik mijn gezicht niet tof vind met die extra speks, en zonder kaaklijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:13 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zo erg dat ik liever wat molliger ben met mooie tetten dan slanker.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:17 schreef AwayTL het volgende:
Mja mijn bouw is gewoon niet mooi. Met of zonder die 10 kg. Wellicht dat het anders zou zijn bij 50 kg, maar dat ga ik ammenooitniet halen.
Dan maar goede tetten
Haha dames ik vind jullie lief. Maar jullie lezen verkeerdquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Hoeveel zakken mini kitkat gaan er bij jullie doorheen Rady?
Away, je ziet er haske leuk uit! (Maar ik weet ook hoe een vrouwenhooft werkt)
En ik wil bijvoorbeeld geen BMI onder de 23/24... Mijn gezicht wordt dan te scherpik pas dan in maat 38 en da's heet genoeg voor mij
maar dat komt over 643 jaar wel weer
oh gelukkigquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:37 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Haha dames ik vind jullie lief. Maar jullie lezen verkeerd. Ik vind mezelf niet lelijk, ik heb gewoon geen mooie lichaamsbouw. Heb er echter geen last van hoor!
Maten zijn overrated. Kleding wel te verstaan he
.
vind jij! iedereen wil toch altijd een andere bouw/ ander haar/ andere alles dan wat ze heeft?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:37 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Haha dames ik vind jullie lief. Maar jullie lezen verkeerd. Ik vind mezelf niet lelijk, ik heb gewoon geen mooie lichaamsbouw. Heb er echter geen last van hoor!
Maten zijn overrated. Kleding wel te verstaan he
.
Ken je Côte d'Or met gezouten amandelen al?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG vandaag een hele in mijn hoofd gestopt
2 zakken per weekquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Hoeveel zakken mini kitkat gaan er bij jullie doorheen Rady?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Radyhyn op 02-09-2014 23:16:58 ]Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:44 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
2 zakken per week![]()
Volgens mij heb ik een kit-kat probleem![]()
Klusfoto.. deze foto is tijdelijk.. dus geniet er maar vaneen smelfie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ghehequote:Op dinsdag 2 september 2014 20:56 schreef Phaidra het volgende:
Ik zag dit weekend in ons winkelcentrum een tienermoeder (echt hooguit 16). Ze liep daar met kinderwagen en waarschijnlijk haar eigen moeder en toen kwamen ze een paar vriendinnen tegen. Hoor ik in een split second een meisje vragen: En, ben je er blij mee? A: stomme vraag. B: mama in kwestie keek zo ongelukkig dat ik instant medelijden kreeg met haar en het kind... Heel schuchter meisje leek het, ik hoop maar dat ze haar weg zal vinden
.
Disclaimer: dit alles sloeg ik hooguit 30 sec. gade, dus psychologie van de koude grond.
misschien een spatader? even navragen bij je controle wel, in de buurt van je hoohah zijn die soms behoorlijk vervelend... of een klein liesbreukje?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:12 schreef Crumpette het volgende:
ohja bloedneuzen, hier ook al twee keer gehad, maar ik had het door toen het begon dus geen ongelukjes gelukkig. Onhandig in de auto enzo.
Mooi Rady!
ik begin ook steeds meer te wennen aan mijn banaankussendenk dat ik het steeds fijner ga vinden naar mate ik verder kom in de zwangerschap! nu zou een gewoon kussen tussen de benen het ook nog doen, an sich.
ik heb iets geks! een kleine blauwe plek in mijn lies, naast mijn hoeha. Opgemerkt tijdens vakantie, en toen dacht ik dat het kwam van een van mijn zw-jeans, die me daar irriteerde oid, maar die niet meer aangehad tot nu, en geen enkele verandering in hoe het er uit ziet, dat plekje... weet niet zo goed wat ik er mee moetverloskundige zeggen volgende week?
ohja en gewicht.. t gaat hier een beejte in stop-motion geloof ik. Had een flinke spurt nog tijdens vakantie, zit nou op +8, maar de afgelopen week staat het weer stil.
hmm! zou ik van een liesbreuk geen last hebben? er steekt ook niks uit ofzo, de vorm van mijn huid is gewoon normaal.. misschien een spatader idd? Wel gek idee, hoe kan dat nou weerquote:Op woensdag 3 september 2014 09:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
misschien een spatader? even navragen bij je controle wel, in de buurt van je hoohah zijn die soms behoorlijk vervelend... of een klein liesbreukje?
gebeurt vaker in de zwanngerschap, je vaten verslappen ook en iets met meer bloed moeten vervoeren geloof ik... ik heb ineens twee kleintjes op mn onderbeen (gelukkig wel vlakke niet van die grote uitgezakte bobbels)quote:Op woensdag 3 september 2014 09:27 schreef Crumpette het volgende:
[..]
hmm! zou ik van een liesbreuk geen last hebben? er steekt ook niks uit ofzo, de vorm van mijn huid is gewoon normaal.. misschien een spatader idd? Wel gek idee, hoe kan dat nou weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owh en gisteravond (een deel van) de slijmprop verloren...schrok er van, maar gelukkig weet ik van vorige zwangerschap dat het niet persee betekend dat de bevalling op gang gaat komen. Blijf deze week wel thuis van werk, even beetje rustiger aan doen, want harde buiken zijn de afgelopen dagen weer wat toegenomen..zal wel door stress over de kat komen..Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
+1quote:Op woensdag 3 september 2014 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
Och Sicilia, wat sneu voor poesik ga echt heel hard duimen!
--> Huh, wat bedoel je daar nou mee?quote:ik heb de bakkes van mijn dochter gewiebeld
Ik heb inderdaad tijdens de vakantie een spurt gehad, toen ben ik 4 kilo aangekomen in drie weken. Maar dat is nu vijf weken geleden en sindsdien is er vrijwel niets bijgekomen en mijn fundushoogte is sinds die tijd ook onveranderd (áls ik dat zelf goed meet, that is). Ik kwam er vooral op omdat het me opviel dat de buiken van de andere dames van de pufclub zoveel groter zijn dan die van mij. Het is ook niet alsof ik doodongerust ben, maar het spookt een beetje door mijn hoofd. Vrijdag zal de vk me ongetwijfeld gewoon gerust stellen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:29 schreef Crumpette het volgende:
awww dames,voor de boze dozen.
DaD, hoop dat het in orde is! Op zich kan het nog bij groeien met horten/stoten horen misschien? Had je niet een paar weken terug ineens een spurt?
Ik heb ook een spurt gemaakt een paar weken terug, maar ben deze week niks aangekomen. Ook weinig gegroeid voor mijn gevoel.
Cool! Wobble headquote:Op woensdag 3 september 2014 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
Alienbuik
Rady, ze heeft me laten voelen waar het hoofd zit.... en als je dan een beetje port kun je zo die kop een beetje bewegen, best freaky
Ik merkte het ook al aan m'n schoenen en ringenquote:Op woensdag 3 september 2014 09:11 schreef kwakz0r het volgende:
Zo, ik heb er toch nog anderhalf uur soezend aan vast kunnen plakken
Straks maar eens op school kijken weer.
Oef, dat is een hoop vocht Soesa! Bij mij kwam er deze week ook ineens een kilo bij, maar ik merk ook dat mn laarzen strak zitten dus denk ik toch vocht. bloeddruk was goed (130/70 vorige keer, maar komt van 120/65 dus ik ga wel in de gaten houden of t stijgt... mama en oma hebben allebei pre-eclampsie gehad namelijk...)
Wow! En allemaal meisjes toch?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Ze zijn bevallen op 9 juli, 18 juli, 4 augustus, 31 augustus en 3 september.
Babyboom op school!
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Yup, en allemaal tweelettergrepige namen en tussen de laatste en éénnalaatste naam zit maar 1 letter verschil. Er hangt wat in de cloud ofzo.
Nee het is over vier secties verdeeld gelukkig!quote:Op woensdag 3 september 2014 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jeetje, toch niet allemaal in dezelfde sectie?. Wij hebben er vier in onze sectie binnen een jaar.
Je hebt een relatief hoge bovendruk, maar verder ben ik hier niet erg van onder de indruk eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:22 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik merkte het ook al aan m'n schoenen en ringen. De vk zei dat ze dat nu bij veel zwangeren merkte, het is weer echt warmer dan een week terug. Jouw bloeddruk is nu prima idd maar goed om in de gaten te blijven houden. Als ik nu overigens het lijstje bekijk zit er best veel variatie in die bloeddruk. Ik heb ook al.vaker best hoog gezeten maar dat was eerder geen probleem.
3-2: 134/76
3-3: 135/82
2-4: 139/88
30-4: 138/70
27-5: 138/76
25-6: 121/76
10-7: 146/80
16-7: 126/73
30-7: 120/75
12-8: 130/75
26/8: 135/82
2-9: 146/87
Hoge bloeddruk zit ook in mijn familie maar niet zwangerschap gerelateerd. Mijn opa had ooit eens een bloeddruk van 220/130. Dan ga je out blijkbaar![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 13:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je hebt een relatief hoge bovendruk, maar verder ben ik hier niet erg van onder de indruk eerlijk gezegd.
had jij nou bij je eerste ook een zwangerschaps hoge bloeddruk of zelfs PE? of uiteindelijk niets?
Het is vaak niet zozeer een bloeddruk op zich die problematisch is, maar de combinatie van én eiwitten in urine, én klachten, én een oplopende bloeddruk. Ik zou me nu nog niet druk maken over overdracht gewoon per controle kijken hoe en wat. Moet je vrijdag weer urine meenemen? Zorg dat je een 'gewassen plas' hebt dan. In afscheiding zitten namelijk ook eiwitten. (en wordt er elke keer electrisch gemeten of met de hand?)Bij mijn eerste had ik niks. Of naja, eigenlijk hetzelfde als nu (iets verhoogd) maar dat is nooit iets geweest. Wel paar X urine gecheckt idd. De vk's in het zhs waren er toen ook niet van onder de indruk maar deze eerstelijns vk (met 100 jaar ervaring) was behoorlijk onder de indrukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Er wordt elke X zowel met de hand als elektrisch gemeten.
Thanks voor je reactie!!
Spoilerverhaal: oei, wat bizar!
Niet druk om maken danquote:Op woensdag 3 september 2014 13:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Bij mijn eerste had ik niks. Of naja, eigenlijk hetzelfde als nu (iets verhoogd) maar dat is nooit iets geweest. Wel paar X urine gecheckt idd. De vk's in het zhs waren er toen ook niet van onder de indruk maar deze eerstelijns vk (met 100 jaar ervaring) was behoorlijk onder de indruk. Er wordt elke X zowel met de hand als elektrisch gemeten.
Thanks voor je reactie!!
Spoilerverhaal: oei, wat bizar!
Heel goed. Anders stijgt die bloeddruk ook alleen maar!quote:Op woensdag 3 september 2014 13:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
Thanks. Ik ga me er ook niet meer druk om maken. Heeft geen zin ook
quote:Op woensdag 3 september 2014 13:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Heel goed. Anders stijgt die bloeddruk ook alleen maar!
Mijne lijkt ook ineens lager te hangen!quote:Op woensdag 3 september 2014 13:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Wel leuk voor het kind, de leeftijdsgenootjes! De nieuwbouwwijk in het dorp waar wij gaan wonen is zo klein in de eerste fase dat ik juist maar hoop dat er een paar mini's zijn, met name voor mijn zoon. Tegen de tijd dat deze 4 is zal de wijk al wel wat groter zijn
Jammer van je bloeddruk Soesa, hoop idd dat het contrast tussen nu en voorheen te klein is om voor onrust te zorgen.
Gisteren een paar flinke indalingssteken gehad en nu heb ik een hangbuik, vind ik. Ze kon dus nog lager!
Ja jouw wijk bestaat al 500 jaar!quote:Op woensdag 3 september 2014 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijne lijkt ook ineens lager te hangen!
En ja, veel kinderen is leuk voor 't kind, maar er zijn hier genoeg kindjes om mee te spelen hoorAlleen geen tientallen babies per jaar. En da's ook prima, zo maakt de mijne tenminste nog een beetje kans om op een school in de buurt terecht te komen
Imaginary friendsquote:Op woensdag 3 september 2014 14:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja jouw wijk bestaat al 500 jaar!Dus kinderen zat idd!
Wij wonen met 15 huishoudens tussen de weilanden en bossen in het begin, dus misschien is er alleen een hertenfamilie om mee af te spreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Oh tof DaD! Ben benieuwd!!quote:Op woensdag 3 september 2014 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ooh, wat een mooie plaatjes!. En fijn dat de groei daar in ieder geval prima lijkt.
Ga trouwens een shoot doen bij die ene die jij aanraadde!
Ik ook.quote:
Wat zij zegtquote:Op woensdag 3 september 2014 19:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Mijn vriend neemt 3 weken vrij. Had hij vorige keer ook gedaan en daar was ik Heel Blij mee. Natuurlijk, iedereen is anders maar ik geloof dat het voor de meeste nieuwe moeders erg fijn is om het even samen te runnen, zeker als je te maken hebt met stuwing / knip / veel bloedverlies / algeheelhoethehellmoetikditooitgaandoengevoel.
Welke CAO? Vaak worden de dagen bij een vrijdagbevalling gewoon opgeschort tot na het weekend.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:57 schreef krijgerrtje het volgende:
Die van mij vind het nu ook wel heel spannend worden, helio! Vandaag nog precies 2 maanden te gaan, en schijnbaar komt het dan toch erg dichtbij!![]()
Nemen jullie mannen ook langer vrij als de baby er is? Vriend krijgt, zo begreep ik, 2 dagen verlof (tenzij vrijdag bevallen) en de meeste mannen daar namen daarna nog een weekje vrij. Geen idee, is dat nodig? Fijn? Een paar dagen sowieso wel, maar een hele week?
Ook als je op een vrijdag bevalt krijgt je vriend 2 dagen verlof hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 18:57 schreef krijgerrtje het volgende:
Nemen jullie mannen ook langer vrij als de baby er is? Vriend krijgt, zo begreep ik, 2 dagen verlof (tenzij vrijdag bevallen) en de meeste mannen daar namen daarna nog een weekje vrij. Geen idee, is dat nodig? Fijn? Een paar dagen sowieso wel, maar een hele week?
Mja maar dat is nog niet door de eerste en tweede kamer afaik. In theorie zou een werkgever dat nu nog mogen weigeren dus en alleen die 2 dagen betaald verlof toekennen.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Twee dagen betaald en drie onbetaald is het nu toch, voor de vader? Dat is sowieso al een week, en Baard wil dan daarna nog een week opnemen. Of twee weken halve dagen, dat moeten we nog even bekijken tegen die tijd.
Volgensmij gaat die uitbreiding er wel aankomen, maar is deze nog niet wettelijk geregeld.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Twee dagen betaald en drie onbetaald is het nu toch, voor de vader? Dat is sowieso al een week, en Baard wil dan daarna nog een week opnemen. Of twee weken halve dagen, dat moeten we nog even bekijken tegen die tijd.
ja, mij dus ookquote:Op woensdag 3 september 2014 21:09 schreef Olf het volgende:
Het lijkt me trouwens niet alleen fijn voor de moeders kraamtijd dat de man vrij is maar het lijkt mij ook voor een nieuwbakken vader fijn in deze superspeciale periode lekker veel thuis te zijn (indien mogelijk).
Mnoohhhhhhquote:Op donderdag 4 september 2014 07:41 schreef Hilmo het volgende:
Maaar, gister ook mooi momentje gehad. Ik zo tegen mijnwil je mijn buik wat masseren of wat zingen ofzo, want ik voel me zo shit. Dus hij op een gegeven moment zo helemaal met zijn hoofd op mijn buik liggen als kussen, best zwaar, maar dat voelde best prettig als tegendruk en de baby schopte lekker tegen zijn hoofd aan, en hij zo liedjes zingen
Dat was mooi en ik knapte er ook nog wat van op ook!
Zo vaak neemt hij niet de tijd om even echt contact te maken, dus dit was heel leuk.
Een keertje snuiten, dan meteen druk erop zo daar bij kraakbeen en dan niet achterover hangen, maar juist een beetje naar voren. Dat leerde ik tenmiste 10 jaar geledem bij ehbo les op school. Als het goed is loopt het dan iig je keel niet meer in.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:54 schreef Cholula het volgende:
Je laatste stuk klinkt echt, Hilmo! Lekker dat het zwemmen zo goed bevalt!
Ik heb een mooie zwangerschapskwaal erbij: bloedneuzen. Best onhandig, ook omdat het bloed wat vervolgens in mijn keel loopt ervoor zorgt dat ik moet overgeven. Overigens vinden mijn collega's die combinatie hilarisch
Als je goed onder je neusbot knijpt ook zonder zakdoek drup je echt niet zo veel. Genoeg om met je hand op te vangen...quote:Op donderdag 4 september 2014 09:10 schreef Cholula het volgende:
Ik hoop dat je snel bij de vk terecht kan Razz. Of dat ze zo lekker begint te bewegen!
Risu, in eerste instanties moest mijn hoofd naar achteren om te voorkomen dat ik kleding, stoel en vloer onder zou bloeden. Zodra ik een zakdoek had, mijn hoofd weer naar voren gebracht maar toen was het kwaad al geschied.
quote:Op donderdag 4 september 2014 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
Kom je half comateus je kantoor binnen gestrompeld, begint er een collega weer:
- ja, de komende vijf maanden wordt het niet beter hoor, een er maar aan.
- denk aan die moeders die al een kind hebben, die hebben het pas zwaar!
- denk aan de moeders in Afrika, dat is pas zwaar!
Om af te sluiten met:
- Ik probeer je het alleen maar positief te laten zien
Ik moest me echt inhouden om dr kop niet af te bijten![]()
En ja, het zal allemaal wel goed bedoeld zijn maar ze doet dit al zes maanden bijna dagelijks en ik ben er helemaal klaar mee!
Zo, en nu ga ik even bijlezen
Ik denk dat je dan in een ander topic moet zijn, onze baby's zitten nog in de ovenquote:
Mijn man kan ook niet echt praten tegen mijn buik neequote:Op donderdag 4 september 2014 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
Hilmo, klinkt heel lief zo! Mijn man zegt wel eens een halve zin tegen ons kint, maar het klinkt altijd awkward. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf ook mijn strot nog niet uit krijgKomt wel, als ze er straks is
Fijn Risu, dat de kamer nu wel naar je zin is. Ik wacht met smart op de foto's!
Razz, ik hoop dat de kleine draaikont snel van zich laat horen
Soesa, heb je je moeder aan het werk gezet?Wel lekker
uiteraard!quote:Op donderdag 4 september 2014 10:44 schreef Crumpette het volgende:
SQ krijgen we vandaag weer een foto? henka is toch aan het indalen?
Waaarr??!!quote:Op donderdag 4 september 2014 11:15 schreef AwayTL het volgende:
Een goeiemorgen vanuit het waterbed in de snoezelruimte van het speelparadijs![]()
.
Razz, al wat weer gehoord?
Fijn razz! weten ze de oorzaak? deed jouw hart het ook prima? ik had vorige week minder leven omdat mijn hart raar deed dus die van de kleine ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Lief van jullie!
Snelle update uit het ziekenhuis: Verloskundige geweest, hartje was daar OK, baby is ook ingedaald nu (vibi!), toen doorgestuurd naar ziekenhuis voor CTG en echo in ziekenhuis. Bij CTG ineens drie witte jassen om het bed want ze dipte, maar na een half uur bleek ze het toch keurig te doen. Echo ook in orde. Nu even wachten op arts en dan hoor ik of ik morgen nog een keer moet komen voor weer een CTG.
Toch wel zonder de rode klats hoop ik?quote:Op donderdag 4 september 2014 13:18 schreef krijgerrtje het volgende:
Goed nieuws, razz, fijn!![]()
Baby noemen we nog steeds baby, al staat de naam al een tijdje vast. Ben bang dat ik het er per ongeluk uit laat glippen als ik er al te veel aan wen
En ik voel me ongesteld vandaag, niks aan
ah joh, wij zeggen niks hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toch wel zonder de rode klats hoop ik?
Naam wordt hier ook steeds moeilijker om voor ons te houden. Nog heeeeel even
ik ken ditquote:Op donderdag 4 september 2014 13:30 schreef Skittles het volgende:
Het wordt irritant als men blijft gokken en vissen naar de naam terwijl je al zo vaak hebt gezegd het nog tot de geboorte voor jezelf te willen houden.
ja klopt jaquote:Op donderdag 4 september 2014 13:30 schreef Skittles het volgende:
Het wordt irritant als men blijft gokken en vissen naar de naam terwijl je al zo vaak hebt gezegd het nog tot de geboorte voor jezelf te willen houden.
Bertus Stinkweaselquote:Op donderdag 4 september 2014 13:33 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja klopt javooral mijn schoonzusje wil het wel graag weten. Maar zij heeft zelf bedacht dat we hem Bertus Stinkweasel gaan noemen, en vindt dat hilaaaaarisch, dus noemt hem consequent Bertus
.
Rinus staat hier ook in de top tien koosnaampjes hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 13:40 schreef Skittles het volgende:
[..]
Bertus Stinkweasel![]()
Bij ons is er nog steeds een verdenking op de naam Romana..(Sorry mensen die nu Romana op de scooter gaan zingen
)
De andere suggesties waren allemaal in de richting van Shanequa en namen die je vindt op het kamp.
Oh dat zou hier niet kunnen. Dan begint mijn vriend gelijk te zingenquote:Op donderdag 4 september 2014 13:42 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Rinus staat hier ook in de top tien koosnaampjes hoor
ligt dat dan aan jullie, of aan jullie omgeving?quote:Op donderdag 4 september 2014 13:40 schreef Skittles het volgende:
[..]
Bertus Stinkweasel![]()
Bij ons is er nog steeds een verdenking op de naam Romana..(Sorry mensen die nu Romana op de scooter gaan zingen
)
De andere suggesties waren allemaal in de richting van Shanequa en namen die je vindt op het kamp.
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:46 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oh dat zou hier niet kunnen. Dan begint mijn vriend gelijk te zingen
Omgeving, hoop ik. Komen allebei uit een volksbuurt met de stereotypes die erbij horen.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt dat dan aan jullie, of aan jullie omgeving?
Ohja! De Spees_Eend voorspellingen, bevaldatum en naam toch? Heeft iemand die nog ergens/kan iemand die vinden? Het begint nu toch wel actueel te wordenquote:Op donderdag 4 september 2014 14:05 schreef Heliotrope het volgende:
Ik ben zo nieuwsgierig naar jullie namenkijken of Spees Eend een beetje in de buurt zat met haar gokken.
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ohja! De Spees_Eend voorspellingen, bevaldatum en naam toch? Heeft iemand die nog ergens/kan iemand die vinden? Het begint nu toch wel actueel te worden
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:20 schreef Loj het volgende:
Zal ik dan even een oktober voorspelling doen?
1 okt Hilmo
1 okt Skittles
5 okt SQ
6 okt Spees
10 okt Fee
10 okt Loj
12 okt DND
15 okt Kwak
28 okt Krijgertje
30 okt LMN
Waarbij SQ op 4 okt weeën krijgt en vervolgens hier meldt dat ze er nog niet aan toe is.
Spees op 5 okt meldt dat ze ook wilt en in de nacht van 5 op 6 okt een turbo bevalling heeft.
Fee en ik op dezelfde dag een ks krijgen (ik hoop dat ik dit fout heb)
En Kwak wordt ingeleid.
Zo iedereen tevreden?
(En Zoe, voor jou worden het november kindjes! Ik zeg 4 nov, lijkt me prima!)
Alsjeblieft.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:57 schreef Spees_Eend het volgende:
OK, mijn voorspellingen voor wie hier meeposten:
17 augustus: geppie (meisje) - Elin
22 augustus: rebel-angel (meisje) - Lena
30 augustus: Mangostine (meisje) - Shaquira
18 september: Razztwizzle (meisje) - Roos
23 september: Tante_Soesa (meisje) - Mette
23 september: Vue - Liva
30 september: Hilmo (jongen) - Lucas
5 oktober: Spees_Eend (meisje) - Karin Nol
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje) - Tjibbe
9 oktober: Skittles (meisje) - Hanne
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje) - Noor
12 oktober: Loj - Zara / Espen
18 oktober: Fee-nix (meisje) - Rosalie
22 oktober: kwakz0r (jongen) - Mees
23 oktober: Little_Miss_Naughty - Jesse
3 november: krijgerrtje (meisje) - Benthe
10 november: DevilsAndDust (jongen) - Cas
15 november: JufMariska (jongen) - Sam
16 november: Heliotrope (meisje) - Julia
22 november: Zoë23 (tweeling) - Emma en Veerle
23 november: LadyTagliatelle (meisje) - Saar
29 november: Sicilia (jongen) - Siem
2 december: AwayTL (jongen) - Niek
2 december: Radyhyn (jongen) - Art
15 december: Crumpette (jongen) - Abel
19 december: snoenk (meisje) - Olivia
26 december: StarDust_ (jongen) - Finn
15 januari: NotTheSame - Mika
21 februari: Danaa - Hannah / Oscar
22 februari: Phaidra - Ruben / Ella
2 maart: Risu - Sofie / Daan
11 maart: Cholula - Sem / Mila
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:57 schreef Spees_Eend het volgende:
OK, mijn voorspellingen voor wie hier meeposten:
17 augustus: geppie (meisje) - Elin
22 augustus: rebel-angel (meisje) - Lena
30 augustus: Mangostine (meisje) - Shaquira
18 september: Razztwizzle (meisje) - Roos
23 september: Tante_Soesa (meisje) - Mette
23 september: Vue - Liva
30 september: Hilmo (jongen) - Lucas
5 oktober: Spees_Eend (meisje) - Karin Nol
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje) - Tjibbe
9 oktober: Skittles (meisje) - Hanne
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje) - Noor
12 oktober: Loj - Zara / Espen
18 oktober: Fee-nix (meisje) - Rosalie
22 oktober: kwakz0r (jongen) - Mees
23 oktober: Little_Miss_Naughty - Jesse
3 november: krijgerrtje (meisje) - Benthe
10 november: DevilsAndDust (jongen) - Cas
15 november: JufMariska (jongen) - Sam
16 november: Heliotrope (meisje) - Julia
22 november: Zoë23 (tweeling) - Emma en Veerle
23 november: LadyTagliatelle (meisje) - Saar
29 november: Sicilia (jongen) - Siem
2 december: AwayTL (jongen) - Niek
2 december: Radyhyn (jongen) - Art
15 december: Crumpette (jongen) - Abel
19 december: snoenk (meisje) - Olivia
26 december: StarDust_ (jongen) - Finn
15 januari: NotTheSame - Mika
21 februari: Danaa - Hannah / Oscar
22 februari: Phaidra - Ruben / Ella
2 maart: Risu - Sofie / Daan
11 maart: Cholula - Sem / Mila
Nou ik lig nu even op de bank en ze is flink bezig me te trappenquote:Op donderdag 4 september 2014 14:12 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
Fijn Razz! Is ze al weer een beetje beweeglijk of heeft ze een rustdagje?
Dat vind ik ook geen porem in het Engelsquote:Op donderdag 4 september 2014 14:10 schreef Crumpette het volgende:
ja ik vrees dat jullie Abel wel alvast kunnen afschrijven hoor
nee he. krijg je zo'n soort Able. En onze dochter noemen we Willingquote:Op donderdag 4 september 2014 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat vind ik ook geen porem in het Engels
Fijn Razz!
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:57 schreef AwayTL het volgende:
Zou hem dan dis able noemen crumpette. Ja humor is nog niet helemaal wakker
Sorry, dat is inderdaad wel ongeveer de meest bizarre en ongebruikelijke naam die iemand kan bedenken!quote:
gekker dan tjibbe?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Sorry, dat is inderdaad wel ongeveer de meest bizarre en ongebruikelijke naam die iemand kan bedenken!
Anne Abelquote:Op donderdag 4 september 2014 14:57 schreef AwayTL het volgende:
Zou hem dan dis able noemen crumpette. Ja humor is nog niet helemaal wakker
Ja, dat twisted brein van jouquote:Op donderdag 4 september 2014 15:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Sorry, dat is inderdaad wel ongeveer de meest bizarre en ongebruikelijke naam die iemand kan bedenken!
En dat! Verrekt landgoed! Maar volgens mij woont ATL ergens in het boerenachterlandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |