we zijn toch getrouwd gekkie, dan is er alleen nog maar "wij"quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:20 schreef kwakz0r het volgende:
Wat ik me dan afvraag: tellen SQ en bleiblei dan voor 1 of 2 mensen in de ranglijst?
1, immers er is maar 1 henkaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:20 schreef kwakz0r het volgende:
Wat ik me dan afvraag: tellen SQ en bleiblei dan voor 1 of 2 mensen in de ranglijst?
Je mag mij inhalen hoor Fee! Ik ga voor minstens 40 weken dit keerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:37 schreef Fee-nix het volgende:
Nou, boven mij staan nog 12 zwangeren in ieder geval... Maar ik ga dit keer vast wel op iemand voorglippen, aangezien ons meisje voor de UD gehaald wordt, gnagna
![]()
.
nee hoor blijf jij maar boven staanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:54 schreef geppie het volgende:
Omg ik sta bovenaanRebel wil jij niet eerst
Ik vind deze zwangerschap ook jurkjes lekkerder zitten, vorige keer had ik 3 workers (heten die dingen zo?) van de h&m waar ik in woonde...
Maar eigenlijk ben ik al die positiekleding een beetje zat en wil ik mijn eigen, normale kloffie weer aan kunnen. Al zal dat wel een maand of wat duren
Werpen krengquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:19 schreef geppie het volgende:
Mango dan! Ik ben er ook nog niet helemaal aan toe, geloof ik
Mango gaat deze keer voor de 41+6quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:19 schreef geppie het volgende:
Mango dan! Ik ben er ook nog niet helemaal aan toe, geloof ik
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:20 schreef Loj het volgende:
Zal ik dan even een oktober voorspelling doen?
1 okt Hilmo
1 okt Skittles
5 okt SQ
6 okt Spees
10 okt Fee
10 okt Loj
12 okt DND
15 okt Kwak
28 okt Krijgertje
30 okt LMN
Waarbij SQ op 4 okt weeën krijgt en vervolgens hier meldt dat ze er nog niet aan toe is.
Spees op 5 okt meldt dat ze ook wilt en in de nacht van 5 op 6 okt een turbo bevalling heeft.
Fee en ik op dezelfde dag een ks krijgen (ik hoop dat ik dit fout heb)
En Kwak wordt ingeleid.
Zo iedereen tevreden?
(En Zoe, voor jou worden het november kindjes! Ik zeg 4 nov, lijkt me prima!)
Hahaha, ja ik vind 28 oktober ook een prima datum!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:20 schreef Loj het volgende:
1 okt Hilmo
1 okt Skittles
5 okt SQ
6 okt Spees
10 okt Fee
10 okt Loj
12 okt DND
15 okt Kwak
28 okt Krijgertje
30 okt LMN
Waarbij SQ op 4 okt weeën krijgt en vervolgens hier meldt dat ze er nog niet aan toe is.
Spees op 5 okt meldt dat ze ook wilt en in de nacht van 5 op 6 okt een turbo bevalling heeft.
En Kwak wordt ingeleid.
Zo iedereen tevreden?
mogenwe onderling nog ruilen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:20 schreef Loj het volgende:
1 okt Hilmo
1 okt Skittles
5 okt SQ
6 okt Spees
10 okt Fee
10 okt Loj
12 okt DND
15 okt Kwak
28 okt Krijgertje
30 okt LMN
En Kwak wordt ingeleid.
Zo iedereen tevreden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Zal ik dan wat naamvoorspellingen doen?Graag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Inspiratie nodig)
DND, met wie wil je ruilen![]()
met Hilmo of Skittlesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:45 schreef Loj het volgende:
[..]
Graag!
(Inspiratie nodig)
DND, met wie wil je ruilen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:20 schreef Loj het volgende:
1 okt Hilmo
1 okt Skittles
5 okt SQ
6 okt Spees
10 okt Fee
10 okt Loj
12 okt DND
15 okt Kwak
28 okt Krijgertje
30 okt LMN
En Kwak wordt ingeleid.
Zo iedereen tevreden?
tjibbe? Frieser kan het niet... dus hell no!!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:57 schreef Spees_Eend het volgende:
OK, mijn voorspellingen voor wie hier meeposten:
17 augustus: geppie (meisje) - Elin
22 augustus: rebel-angel (meisje) - Lena
30 augustus: Mangostine (meisje) - Shaquira
18 september: Razztwizzle (meisje) - Roos
23 september: Tante_Soesa (meisje) - Mette
23 september: Vue - Liva
30 september: Hilmo (jongen) - Lucas
5 oktober: Spees_Eend (meisje) - Karin Nol
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje) - Tjibbe
9 oktober: Skittles (meisje) - Hanne
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje) - Noor
12 oktober: Loj - Zara / Espen
18 oktober: Fee-nix (meisje) - Rosalie
22 oktober: kwakz0r (jongen) - Mees
23 oktober: Little_Miss_Naughty - Jesse
3 november: krijgerrtje (meisje) - Benthe
10 november: DevilsAndDust (jongen) - Cas
15 november: JufMariska (jongen) - Sam
16 november: Heliotrope (meisje) - Julia
22 november: Zoë23 (tweeling) - Emma en Veerle
23 november: LadyTagliatelle (meisje) - Saar
29 november: Sicilia (jongen) - Siem
2 december: AwayTL (jongen) - Niek
2 december: Radyhyn (jongen) - Art
15 december: Crumpette (jongen) - Abel
19 december: snoenk (meisje) - Olivia
26 december: StarDust_ (jongen) - Finn
15 januari: NotTheSame - Mika
21 februari: Danaa - Hannah / Oscar
22 februari: Phaidra - Ruben / Ella
2 maart: Risu - Sofie / Daan
11 maart: Cholula - Sem / Mila
Oh ik dacht dat jij voor een Friese naam zou gaan en dit vond ik wel Fries klinkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
tjibbe? Frieser kan het niet... dus hell no!!!!![]()
gaat er ook nog iemand met een lijstje met wel of geen knip voorspelling komen?
Zie je, ergens krijg ik wel goede informatie van het universum doorgeseindquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:01 schreef AwayTL het volgende:
Spees, je gokt nu dus serieus de roepnaam van mijn vader![]()
.
Je zou er maar 1 goed hebben. Al snap ik het als je die van Fee goed zou hebben.
En aangezien je al 1 voorletter hebt verklapt.....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:10 schreef Zoë23 het volgende:
1 naam van ons heb je iig goed (kan nog veranderen natuurlijkmaar dat hoop ik niet)
Dan denk ik Jayden!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn, Phaidra!
En Cas?. Zelfs in een top 50 zou die nog niet voorkomen.
Het stond ook al een keer in het namentopicquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:11 schreef AwayTL het volgende:
[..]
En aangezien je al 1 voorletter hebt verklapt.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat fijn Phaidra!!!
die is ook uberfries, en ik denk dat als ik dat zou willen ik het er toch niet door zou krijgen bij mijn uber brabantse echtgenootquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:00 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij voor een Friese naam zou gaan en dit vond ik wel Fries klinken
Je hebt wel een prachtige UD iigquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga stiekem voor mezelf toch wel een beetje van de uitgerekende datum uit. Omdat mijn moeder ook twee keer op de UD is bevallen..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:37 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
die is ook uberfries, en ik denk dat als ik dat zou willen ik het er toch niet door zou krijgen bij mijn uber brabantse echtgenoot![]()
gek genoeg is DE naam een hele andere dan die we eerst in gedachten hadden. we zouden eerst een korte naam doen en het is er 1 met drie lettergrepen geworden. maar k ben helemaal verliefd op de naam!
gisteren kon ik niet op het woord lettergrepen komen, heb echt aan mijn man gevraagd 'hoe heten die klap dingen ook alweer'gelukkig kent hij mij en wist hij wat ik bedoelde
Nee...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:20 schreef Loj het volgende:
10 okt Fee
Neequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:57 schreef Spees_Eend het volgende:
18 oktober: Fee-nix (meisje) - Rosalie
Maar je krijgt de 10de weeën (want je meisje is er wel klaar voorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:24 schreef Fee-nix het volgende:
Haha, die voorspellingen.
[..]
Nee...
en
[..]
Nee.
10 oktober is te vroeg, dan ben ik nog net geen 39 weken en ze plannen in vanaf de 39 weken. Zelf ga ik voor 14 oktober. (14-10-14)
De naam... dat was 'm wel, maar het is hem niet meer! En onze naam staat ook niet in het lijstje. Jullie raden het noooooooit.
Eenvoor de echo van Phaidra!
En nog wbt de ks voor de UD: het is idd heel gangbaar om in de week voor de UD een geplande ks te doen. Er zit alleen zo'n irritant stemmetje in mijn hoofd dat zegt dat mijn kinderen niet voor niets twee weken na de UD nog steeds geen aanstalten maken om geboren te worden. En dat ik nu dus dit derde kindje te kort doe... Vast onzin en omwille van mijn lichaam en de praktische kant ga ik het ook wel loslaten, maarja.
lol! De gemiddelde eerste zwangerschap duurt toch 40+5? Dan gaan we het gemiddelde flink omlaag brengenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:20 schreef Loj het volgende:
1 okt Hilmo
1 okt Skittles
5 okt SQ
6 okt Spees
10 okt Fee
10 okt Loj
12 okt DND
15 okt Kwak
28 okt Krijgertje
30 okt LMN
En Kwak wordt ingeleid.
Zo iedereen tevreden?
Dat is lief bedacht, maar dan mag ik geen natuurlijke ks meerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:28 schreef Loj het volgende:
[..]
Maar je krijgt de 10de weeën (want je meisje is er wel klaar voor)
Dus dan maar voor het weekend
Oja...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:31 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Dat is lief bedacht, maar dan mag ik geen natuurlijke ks meer.
Hihi, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:32 schreef Loj het volgende:
[..]
Oja...
Nou dan gaan we wel samen voor de 15de
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar voor mijn gevoel heet ze al zo. Hij blijft twijfelen.
Voor hem is het ook lastig, ik voel ze en heb daardoor een bepaald beeld in mijn hoofd.
Vervelend van de harde buiken AwayTL
Morgen komt een vriendin buikfotos makenik hoop samen met peuter (lijkt me zo leuk)
Ik vond jouwe wel lastig te voorspellen! Omdat O een aparte naam heeft, maar (of heb ik dat verkeerd onthouden?) ook de naam van mijn zoon op jullie shortlist stond de vorige keer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:45 schreef Loj het volgende:
De meisjesnaam is het trouwens niet... (Ik heb een hekel aan de Zara)
De jongensnaam gaat het ook niet worden, maar ik snap de suggesties wel qua stijl..,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeeeel verstandig. Een vriendin van mij heeft daar nog dagelijks last van dat haar ouders dat gedaan hebben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:52 schreef JufMariska het volgende:
Sam vind ik wel heel leuk trouwens, maar alles met een S is geen optie ivm de tweede naam die met een M begint
Ik zeg het nog maar een keer: een 9-ponder is écht geen enorm probleem, daar hoef je niet per sé problemen mee te verwachtenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:21 schreef Hilmo het volgende:
Oh myDie lijstjes. Wow, dan zou ik niet ver over tijd gaan. VK zei vanochtend tegen me, ga maar uit van 41 weken, dan ben je bij 40 weken niet helemaal gesloopt van het wachten, omdat de meeste later dan 40 weken bevallen bij een eerste. Als het maar niet 10 okt wordt, dan zijn veel mensen jarig die ik ken...
Ik maak me toch een klein beetje zorgen. Ook al was de controle uitstekend (bloeddruk 110/62, hoofdje lag in mijn bekkenen ze had nog nooit zo goed een baby in de buik kunnen voelen als bij mij
) moet ik wel een groei echo. Ben nu 33+4 en baarmoeder was ongeveer 35 cm groot en dat had een naam Positieve discongruentie ( Dit betekent dat uw baarmoeder meer dan 2 weken groter is dan verwacht wordt op basis van de zwangerschapsduur). Ze had eerst 34 cm genoteerd en het was ook voor mijn eigen gemoedsrust, en het was echt geen reden tot zorgen, maar ik heb nu wel zoiets van oh nee, als het maar niet een groot kind wordt (man was 9 pond zei hij...
) en een groot kind gaat eeeeeecht niet passen
![]()
fijn dat de angst wat minder wordt! Ik voel altijd veel angst en paniek in je posts en ik vind dat zo rot voor je, want het helpt niet mee zeg maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:55 schreef Hilmo het volgende:
Prachtige echo inderdaad Phaidra!
Hahaha, het zal ook wel meevallen allemaal. Buik is nog steeds enorm bescheiden dus vond dit wel bijzonder nieuws. Op cursus ben ik het meest ver, maar er zijn meer die al veel 'dikker' zijn. Blijf altijd maar een beetje de angst houden dat het vast allemaal niet gaat passen daar beneden, maar dat is niet echt op iets gebaseerd. Word trouwens wel ietsminder angstig voor de bevalling, mag ook wel, want ik was panisch, maar begin meer vertrouwen te krijgen in mezelf, in anderen, in de situatie
Geen idee, het stijgt ook met 3 in 2,5 uur uiteindelijk, maar ik denk dat je wel redelijk okee zitquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:59 schreef Radyhyn het volgende:
Mooie echo Phai!
Haha die namen allemaal
Qua muziek ben ik meer van de Paul dan van de Art
Goed dagje gebaby-shopt! Heel lief veel van mijn mama gekregen
Voor de ogtt had ik 4,2. Na 2 uur bloed geprikt... maar geen vingerprik erna gehad.
Klein half uurtje later, zonder verder eten of drinken, met vingerprikding van neefje gemeten en toen was het 7,0.
Het mag tot of tot en met 7,8 zijn..
Dus met een beetje geluk was het met het bloed prikken ook al onder de 7,8
Meer dan 0,7 verschil in een half uur zou anders wel veel zijn toch?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vond jouwe wel lastig te voorspellen! Omdat O een aparte naam heeft, maar (of heb ik dat verkeerd onthouden?) ook de naam van mijn zoon op jullie shortlist stond de vorige keer?Vertel wat meer over die barnsteenslakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, Ow z'n naam is redelijk apartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De naam van jouw zoon staat in onze top 7 (zoveel namen hebben we nog). Dus wie weet..
Het zou ook nog zomaar een top 10 naam kunnen worden!
Phaidra, fijn van de goede echo!
En komt echt wel goed hoor Hilmo![]()
Ja het is dus nog even spannend tot volgende weekquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, het stijgt ook met 3 in 2,5 uur uiteindelijk, maar ik denk dat je wel redelijk okee zit
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:38 schreef Zoë23 het volgende:
Dankje geppie & JM.
Man is het nog niet eens over de naamIk stem voor Emma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar voor mijn gevoel heet ze al zo. Hij blijft twijfelen.
Voor hem is het ook lastig, ik voel ze en heb daardoor een bepaald beeld in mijn hoofd.
Vervelend van de harde buiken AwayTL
Morgen komt een vriendin buikfotos makenik hoop samen met peuter (lijkt me zo leuk)
Ik kan ook moeilijk tegen stemmen he.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:58 schreef Zoë23 het volgende:
Klinkt wel goed radyhoop op een goede uitslag
Phaidramooie duidelijke foto
AwayTL
Ja idd dat denk ik ook
FR.yes! Ik zal het man zeggen: Emma it is
Ja uh.. hallo.. daar zijn mijn vagijn en ik nog helemaal niet aan toequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
Knuffel voor NTS
Rady, succes met de suikers!
Skittles.... We staan tiende
Haha dat is zoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik kan ook moeilijk tegen stemmen he.
Ik weet het niet preciesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:34 schreef Risu het volgende:
Phaidra wat een mooie echo zeg. 6 cm baby nou?Wat gaat het snel he, die groei.
Ah, dat zal wel kloppen ja. Ik ben maandag pas 12 weken, dus dat is dan 5,4 cm... Wat snel zeg, was met de echo pas 4,5 ofzo. Ik kan er met mn hoofd niet bij soms, dat er nu dus al zo'n 5cm baby in mn buik zit. Wtfquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Volgens mijn app tussen de 5,4 cm (12 weken) en 7,4 (13 weken). Beeb is wel weer gemeten, maar zag in de gauwigheid alleen de termijn, niet het aantal cm's. Tot nu toe stond de meting steeds op een van de foto's, maar nu dus niet.. Maar rond de 6 cm zal wel kloppen denk ik met 12.5
.
Ik vind het ook geen hele vreselijke naamquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:04 schreef kwakz0r het volgende:
Lol Spees!
T is m niet maar vind het geen hele vreselijke naam
Ik vind m heel leuk hoor! Voor t geval dat... Maar niet echt "ons".quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:47 schreef marel88 het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen hele vreselijke naam![]()
Voor wie nu de naam nog niet weet: wil je me ff dmen? Topic doorpluizen naar vragen om naam en dan DM op mobiel is nogal ehm... omslachtig
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:09 schreef Loj het volgende:
Ik ben vannacht bevallen tegelijk met twee vriendinnen op 1 kamer. Een van een jongetje, een van een tweeling en ik van een stuk vlees.. Ik was schijnzwanger... Balen joh! Maar dat gebeurt regelmatig, ben je zwanger van een stuk vlees dat op een baby lijkt en omdat je darmen dat stuk vlees graag willen verwerken komen ze ertegenaan en denk je dat het kind schopt
Ik hou van zwangerschapsdromen![]()
lolquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Loj![]()
Ik gnorkte.
Ik beviel vannacht van een prachtig zwart jongetje. Maar natuurlijk was ik niet vreemdgegaan, maar mijn man..
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:09 schreef Loj het volgende:
Ik ben vannacht bevallen tegelijk met twee vriendinnen op 1 kamer. Een van een jongetje, een van een tweeling en ik van een stuk vlees.. Ik was schijnzwanger... Balen joh! Maar dat gebeurt regelmatig, ben je zwanger van een stuk vlees dat op een baby lijkt en omdat je darmen dat stuk vlees graag willen verwerken komen ze ertegenaan en denk je dat het kind schopt
Heerlijk zulke dromen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:09 schreef Loj het volgende:
Op de een of andere manier word ik steeds herinnerd aan een droom van jou als ik gekke zwangerschapsdromen leesquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn, Phaidra!
En Cas?. Zelfs in een top 50 zou die nog niet voorkomen.
+1. Ik was het vanmiddag even helemaal schijtbeu, dat gevoel alsof je uit je buik scheurtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lief en leuk, Juf! Ik heb van schoonmama al een pakje gekregen dat, laten we zeggen, niet helemaal mijn smaak is..
Ik heb echt het gevoel alsof mijn baby te groot is voor mijn buik. Dat het de hele dag voelt of je je net vies vol hebt gegeten.
Ik zit ook te kijken, of ik vriendje spotquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe, ik had uitgerekend vandaag mijn eerste zwangerschapsdip in maanden, kwakIk was naar mijn moeder gefietst voor een bakkie en die is altijd thuis, maar nu niet, en toen moesten we terugfietsen en ik had tegenwind en mijn pens zat me in de weg en toen had ik 't ff helemaal gehad
Maar van mokken wordt niks beter, dus heb mijn happy face weer teruggevonden en heb 9 toeren aan mijn dekentje bijgehaakt en nu zit ik met heimwee naar de Lowlands compilatie te kijken. Volgend jaar ga ik weer hoor
+2 jaaaa dat heb ik de afgelopen dagen en vooral gister ook echt enorm. Tussen de middag trouwens enorme eetlust vaak, avondeten gaat dan weer ineens met moeite en daarna enorm strak gevoel en vannacht echt dat gevoel van uit je buik scheuren jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
+1. Ik was het vanmiddag even helemaal schijtbeu, dat gevoel alsof je uit je buik scheurt![]()
Lief spul Mariska!
Nou, ik sloot me dus net een paar dagen geleden aan bij het geen-actie-kamp, maar ben geloof ik overge(s)lopenquote:Op zondag 17 augustus 2014 08:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, dus jij bent die ene die nog aan seks doet!
Ohja nu natuurlijk al bij jullie! Ga je tot 4 weken voor je UD door?quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier vandaag de laatste dag van de vakantie, morgen begint het schooljaar weer (niet dat het rooster al bekend is, maar goed). Dan nog acht weken werken tot aan mijn verlof, en ik zie er best wel tegenop..
Straks eerst even lekker zwemmen en de rest van de dag rustig aan.
Helio 27 weken!.
Risu ik haak even in. Heb zelf boezemfibrilatie wat rond de 30-34 weken heel erg toe nam. Schijnt een bekend gegeven te zijn juist in die periodequote:Op zondag 17 augustus 2014 10:50 schreef Risu het volgende:
mijn overslaand hart is weer terug. Daar had ik vroeger veel last van, maar werd minder toen de stress verdween. Nou is het weer terug, elke dag. Ongevaarlijk weet ik, maar zooo vervelend.
Naar word ik er soms van. Ik weet wel waardoor het komt. Extra bloed, meer rondpompen enzo. Hoop toch dat het weer weg gaat. Liefst ver voor UD nog...
ligt er ook aan wat je wilt, wij hebben ze pas na de geboorte besteld want toen hadden we pas gewicht en lengte natuurlijk... En 2 dagen later hadden we ze in huis.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:53 schreef kwakz0r het volgende:
Lekker als dat geregeld is Zoë!
En lief van de inktvisjes, hopelijk hebben ze ze niet op die manier nodig maar kunnen ze er lekker thuis mee knuffelen.
Vraagje: wanneer moet je geboortekaartjes gaan bestellen? Ik heb heel vroeg in de zwangerschap wel al dingen bekeken en zelfs proefjes aangevraagd, maar ik vraag me ineens af of ik nu niet te laat ben met het echte bestellen![]()
Komt ook een beetje omdat er toch een kans is dat ik met 38 wk word ingeleid als de baby te hard groeit van de suiker, dus alles voelt ineens als "haast" ofzo...
heb jij nu al vervolgtraject voor de zwsch diab? een dieet? moet je dagcurves prikken?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:01 schreef Zoë23 het volgende:
KwakzOr
Hoop ik ook
Heb opgezocht wanneer we de kaartjes tijdens de 1e zwangerschap hadden gergeld. Mail met vragenlijst kregen we 25 maart en ik was 2 mei uitgerekend. Toen S geboren was konden we diegene de details sms'en (geboortetijd,gewicht,naam) en daarna kregen we via de sms een bevestiging of wat ze binnenkreeg goed was. En toen hadden we het al snel binnen.
Via http://lillybird.nl/
Vreemd is dat, als het opeens anders kan gaan dan je aan te voren had verwacht. De vervangende gyn had het ook over inleiden met 38weken ivm suikerziekte. En daarna kwam: maar hè, vaak blijven ze niet eens zitten tot 38weken dus over die inleiding hoef je niet in te zitten.
Subtiel ja.
Morgenvroeg moet ik naar de internist. Dan hoor ik hoe nu verder. En ik moet een afspraak maken met de diëtist.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heb jij nu al vervolgtraject voor de zwsch diab? een dieet? moet je dagcurves prikken?en misschien heb je wel twee lekkere huismusjes die gewoon willen blijven zitten tot 40 weken en heul niet te dik zijn!
Zo te lezen heb je er echt heel goed over nagedachtquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:13 schreef Zoë23 het volgende:
Tante soesa
Jaa doe ik zeker! Schoonouders moesten er eerst aan wennen dat ik eerlijk ben en nee is nee bij mij. Zo kwam ze bij S met adviezen (dichtduwen van het mondje) en je moet stoppen met bv.. en dat irriteerde me nogal. Mijn ouders hebben ons heel vrij opgevoed dus ik was het niet gewend dat mensen zich zo met 'mij' bemoeien.
Ik zie nu wel dat ze bepaalde dingen lief bedoelen. Verder was ik bij S soms ook wel eigenwijs en ben ik behoorlijk over mijn eigen grenzen gegaan.
Zo vermoedde mijn moeder wel een pnd maar zolang ik goed voor S zorgde maakte ze zich geen zorgen zegmaar (ik zat voornamelijk met mijn eigen beperkingen)
Dan denk ik.. Had ff aan de bel getrokken.. Ik moest ook nog leren en had zelf geen idee. (mijn moeder kwam wel elke dag langs)
Bemoeienis is niet altijd verkeerd en het kan ook wel goed voor mij/ons zijn als iemand wat beter op ons let. Mijn ouders hebben me altijd alles zelf laten ontdekken, wat ook z'n voordelen heeft..maar ook zeker nadelen.
Schoonmoeder heeft 10jaar op andere kleinkinderen gepast en daarvoor was ze gastouder. Met de ervaring zit het wel goed.
Heb er eigenlijk wel zin in.
Rare hormonen![]()
ja, normaal heet dat "Juliaaaaaaaaan"quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:50 schreef Radyhyn het volgende:
Oei, glas in je sok! Geluk dat je je niet gesneden hebt!
Jammer dat je thuis niet kan omroepen 'cleanup in isle 1' waarna er zo'n poetswagentje komt aanrijden
Ik ben sinds vandaag ook overgestapt, maar ik doe het niet meer hoor!! Meteen harde buiken en mijn vagijn voelt heel de dag al 'anders'. Niet echt prettig dus...quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:36 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Nou, ik sloot me dus net een paar dagen geleden aan bij het geen-actie-kamp, maar ben geloof ik overge(s)lopen
ja, dat snap ik ook niet, en hoef het hopelijk ook niet te gaan snappenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:05 schreef Radyhyn het volgende:
Goede waarden zeg!
Friet zijn ook van die lekker lang doorlopende koolhydraten hé. Sporadisch een hoger gehalte is toch ook geen probleem?
Is inderdaad een gepuzzel hoor.
Bij mijn neefje (3 jr) zaterdag ook zijn insulinepomp in moeten stellen voor friet, dualwave bolus 40% en 60% in 4 uur. Was in 't begin echt 'studeren' hoe die pomp en soorten compensatie werken en wat voor effect het heeft enzo. Gelukkig weet ik nu hoe het werkt en kan ik zonder problemen oppassen enzo
welkom bij de club!quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:06 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Ik ben sinds vandaag ook overgestapt, maar ik doe het niet meer hoor!! Meteen harde buiken en mijn vagijn voelt heel de dag al 'anders'. Niet echt prettig dus...
Oh...en hier ook een mijlpaaltje... De weegschaal gaf vandaag 100 kilo aan...jeuj!
ik heb het vandaag ook weer eens geprobeerd, hangt er iets in de lucht?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:06 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Ik ben sinds vandaag ook overgestapt, maar ik doe het niet meer hoor!! Meteen harde buiken en mijn vagijn voelt heel de dag al 'anders'. Niet echt prettig dus...
Oh...en hier ook een mijlpaaltje... De weegschaal gaf vandaag 100 kilo aan...jeuj!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Geniale meldingquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:31 schreef Radyhyn het volgende:
Kwak..![]()
Skittles, zou ik niet blij mee zijn geweest![]()
Krijgerrtje, flink verwend dus! Alvast gefeliciteerd!
Ik ben ook gesloopt dit weekend en ben blij dat ik eindelijk op de bank kan liggen![]()
Vrijdag flink gewinkeld en (te) veel gekocht/gekregen
Zaterdag op neefje en nichtje gepast en daarna nieuwe pc van mijn moeder geinstalleerd. En rond 23.30 wilden we nog 'even' de windows 8.1 update doen... argh! Na verschillende procentbalkjes voor 'downloaden', 'installatie voorbereiden', 'installeren' enzo waren we rond 01.15 zo ontzettend gaar dat toen we het zoveelste procentbalkje kregen met de melding hieronder we in een slappe-lach-stuip terecht kwamen.. wie bij windows zou deze statusbeschrijving hebben verzonnen?!?![]()
[ afbeelding ]
Dus lag pas om 02.00 in bed![]()
Zondag (grote) voortuin onkruid vrij gemaakt en inbouwkasten in babykamer uitgeruimd (zat nog vol met kleding/fotoboeken/bordspellen/knutselspul). En man heeft skelet voor koofje in de babykamer gemaakt.
En nu heb ik last van mijn schaambeen... lijkt op spierpijn in de punani-regio... whuuttt![]()
Maar nu wel lekker genieten van schuppende baby![]()
(Oja, we hebben DE naam verteld aan mijn moeder en zus en ze vonden em moooiien mijn zus had em ook al goed gegokt hihi).
jawel, keihard, maar ze doen geen pijn bij mijquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef StarDust_ het volgende:
Maar geen last van harde buiken, SQ? Ik vind dat toch zo vervelend!
*stil*quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Sorry, duurde even. Für die gemacht
[ afbeelding ]
Ja dan ga je met een aantal in een ren. Wie het eerst een vogel te pakken heeft en neerknuppelt is de kermiskoningin!!quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:46 schreef kwakz0r het volgende:
ja hey, iets met bright sides en halfvolle glazen, t is reuze gezellig aan deze kant van de nullen
Volgelknuppelen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
Ja, primitieve kant van t land hequote:Op zondag 17 augustus 2014 22:47 schreef Radyhyn het volgende:
Away... vogelknuppelen.. is dat wat ze bij jullie voor de fun doen op de kermis?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:52 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja dan ga je met een aantal in een ren. Wie het eerst een vogel te pakken heeft en neerknuppelt is de kermiskoningin!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind je eerste versie leuker klinken...
Kwak
Nog niet kunnen vinden wat ik zoek... en nu is de batterij vd tab leegquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:24 schreef StarDust_ het volgende:
Radyhyn, als je hem vindt, stuur mij dan ook een linkje door als je wilt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel bedacht (let op dat 'bedacht') dat ik alle gordijnen in huis wil gaan wassen, maar dan moet het eerst weer mooi weer worden![]()
En vandaag 34 weken en laatste werkdag en dan verlof, oeeeh.
Toch nog maar eens mijn man aan zijn jasje trekken vandaag.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:02 schreef Amsel het volgende:
Over dat seksen tijdens de zwangerschap hè... De weeën begonnen hier een uurtje na een shot natuurlijke prostaglandine...
Als de peuter slaaptquote:Op maandag 18 augustus 2014 08:33 schreef Cholula het volgende:
Wakker worden en met moeite verder kunnen slapen, lijkt me uitputtend Soesa. Kun je overdag wat bijslapen?
Is ruim 10 weken niet vroeg voor bandenpijn?
Oh bah....quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:14 schreef Phaidra het volgende:
Lastig Hilmo. Hopelijk komen jullie er uit! En laatste werkdag, succes!!
Zag nog mooie suikerwaardes van kwak en puik rooster van DaD. Lijkt me ook best lastig om na de vakantie weer op te moeten laden voor maar 8 weken werken. Succes!
Hier meh. Wakker geworden om 5.30 in een plasje bloed. En nou was dat voorspeld, maar ik vond het toch best veel en nu maak ik me zorgen. Gister naar de sauna geweest en heb heel voorzichtig gedaan, maar nu krijg ik niet uit mijn hoofd dat het kindje dood is en dat dat mijn schuld is
. Maar na die guts bloed is het weer gestopt, geen krampen, dus de vk maakte zich niet zoveel zorgen op basis hiervan. Maar mag vanmiddag even hartje komen luisteren om 18.15. Het wordt een lange dag...
^^ dat ja! ik heb het gelukkig met omdraaien in bed pas sinds kort, maar had het al snel met opstaan van de bank en dan rechtop gaan lopen. brrr...quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:35 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Als de peuter slaapt. Gelukkig slaapt ze 9 vd 10x ruim 3 uur dus dat komt dan wel goed!
Ik had al heel vroeg last van bandenpijn. De boel wordt daarbinnen toch flink aan alle kanten opgerekt(en je omschrijving klinkt voor mij heel bekend. Als je je omdraait het gevoel dat je buik afscheurt, brr
)
Gelukkig!quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:39 schreef Phaidra het volgende:
Dank voor alle reacties, heel lief. Ik ben wel weer iets rustiger, tot nu toe geen bloed meer gezien. Werk geeft ook fijne afleiding.
lijkt me banden sq, voelt het een beetje als steek in de maag? Ik heb er laatst nog de verlos voor gebeld... niet dat ik me erg zorgen maakte maar moest van mijn moederquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
Haha DnD, nee, daar heb ik geen last van. Klinkt wel ongemakkelijk!
12 weken voor Risu!
Over kwalen enzo: Ik heb er ook weer eentje! Links boven in mijn buik, ter hoogte van net onder mijn tet, voel ik de laatste dagen regelmatig een pijnlijke steek als ik buk, of bijvoorbeeld over de wastafel heen hang om uit de kraan te drinken. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Nee, het zit wel echt hoger dan mijn maag. Maar zou best een band kunnen zijn. Ik vraag het sowieso morgen even na bij de verloskundigequote:Op maandag 18 augustus 2014 13:27 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
lijkt me banden sq, voelt het een beetje als steek in de maag? Ik heb er laatst nog de verlos voor gebeld... niet dat ik me erg zorgen maakte maar moest van mijn moeder![]()
en de verlos zei banden. Later ook geen last meer van gehad
lekker dat je morgen gelijk een afspraak hebt. Moet je ook al om de twee weken? Vind je het ook zo snel gaan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, het zit wel echt hoger dan mijn maag. Maar zou best een band kunnen zijn. Ik vraag het sowieso morgen even na bij de verloskundige
Ja, het gaat hard nu he? Ik hoef na vandaag ook nog maar 15 keer naar mijn werk, wtfbbq.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:33 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
lekker dat je morgen gelijk een afspraak hebt. Moet je ook al om de twee weken? Vind je het ook zo snel gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Phaidra, succes nog even tot je bezoekje bij de vk!
En Geppie en Rebel, hou nog even vol. It's so worth it!
hahaha, zo herkenbaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:00 schreef krijgerrtje het volgende:
MarelWat een plaatje!
En SQ, ik heb dat nu aan de rechterkant, net onder m'n tet inderdaad, waar het steeds steekt. Inmiddels is het zo gevoelig dat het ook pijn doet als ik er aankom, ik dacht misschien een buikspier die ik nog teveel belast heb de afgelopen tijd?
Toen ik bovenstaande aan m'n moeder vertelde reageerde ze heel verbaasd dat ik het nog niet met de VK heb besproken, want al een tijd last van.Misschien moet ik toch iets dieper ingaan met mijn antwoorden op de 'hoe gaat het' vraag, want meestal reageer ik met "goed, moe, maar verder gaat het nog prima' ..
Herkenbaar ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:00 schreef krijgerrtje het volgende:
MarelWat een plaatje!
En SQ, ik heb dat nu aan de rechterkant, net onder m'n tet inderdaad, waar het steeds steekt. Inmiddels is het zo gevoelig dat het ook pijn doet als ik er aankom, ik dacht misschien een buikspier die ik nog teveel belast heb de afgelopen tijd?
Toen ik bovenstaande aan m'n moeder vertelde reageerde ze heel verbaasd dat ik het nog niet met de VK heb besproken, want al een tijd last van.Misschien moet ik toch iets dieper ingaan met mijn antwoorden op de 'hoe gaat het' vraag, want meestal reageer ik met "goed, moe, maar verder gaat het nog prima' ..
Niet echt eigenlijk. Ze kijkt me wel doordringend aan, gevolgd door een "Ja?" en dan knik ik en zeg dat ik echt niets heb te vertellen. Dan gaat ze over op bloeddruk meten en wat er op dat moment op de planning staat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Maar doen jullie vk's niet doordrammen? De mijne namelijk wel af en toe (ligt er aan welke ik heb)
"Weet je het heel zeker?" "Je moet het wel echt zeggen als je je ergens zorgen over maakt he?"
En dan zit ik op de fiets naar huis en dan denk ik "Oh ja. Dàt wilde ik vragen."![]()
Dat is wel de plek die ik bedoel, al heb ik het linksquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb ook vaak pijn op de plek waar voor mn gevoel de baarmoeder mn ribben raakt, aan de rechterkant. Bedoelen jullie dat? Ik denk altijd dat dat zo is omdat daar veel spanning op staat en de baby de rib raakt. Dat dat gevoelig is ofzo
Lol, dan ligt het misschien aan het feit dat ik er zelf nogal zenuwachtig op reageer ( = lachen en friemelen ) omdat ik dan het gevoel heb dat ik iets moèt meldenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:08 schreef Skittles het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Ze kijkt me wel doordringend aan, gevolgd door een "Ja?" en dan knik ik en zeg dat ik echt niets heb te vertellen. Dan gaat ze over op bloeddruk meten en wat er op dat moment op de planning staat.
Zou kunnen dat ze het ziet aan je lichaamstaal jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lol, dan ligt het misschien aan het feit dat ik er zelf nogal zenuwachtig op reageer ( = lachen en friemelen ) omdat ik dan het gevoel heb dat ik iets moèt melden
Zit je baarmoeder met 29 werken al zo hoog? Want de pijnlijke plek zit wel tegen m'n ribben aan. Ook een plek waar ik vaak geschopt wordt door de baby. Maar het doet steeds pijn als ik me omdraai op bed of als ik buk of iets pak, vandaar dat ik aan een buikspieren dacht. Maar kan ook iets anders zijn dus?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb ook vaak pijn op de plek waar voor mn gevoel de baarmoeder mn ribben raakt, aan de rechterkant. Bedoelen jullie dat? Ik denk altijd dat dat zo is omdat daar veel spanning op staat en de baby de rib raakt. Dat dat gevoelig is ofzo
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:39 schreef Zoë23 het volgende:
SQ
Ik had regelmatig een pijnlijke steek aan de rechterkant van mijn buik als ik mijn buik verkeerd draaide. Banden denk ik?
Maar bovenin mijn buik nog niet gehad
Fee
Hoop op een mooie echo vanavond!
Risu
MarelAww.
Het ging goed bij de internist. Na ontbijt was mijn bloedsuiker 4,7 dus smorgens mocht ik wel wat meer eten. En nu 2uur na middageten (patat, halve frikadel en half stokbrood warm vlees met honingmosterdsaus) was het 6.3. Ook prima. Vrijdag neemt het ziekenhuis contact met me op en dan gaan we de waardes doornemen.
Oja, S zat op schoot.. De arts komt ook even langs.
Vraagt hij: is dit uw 1e zwangerschap?
Ik: ja, S is zo uit de lucht komen vallen
Goeiemorgen! Het is weer maandag!
nou ja, ik probeer het misschien wel een keer maar in eerste instantie eet ik t nu maar gewoon even niet. dat is nog goed voor me ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even over snacks en bloedsuikers... Het klinkt heel vreemd, maar het is wel waar. Toen ik tijdens mijn zwangerschap snacks ging halen bij de snackbar, zat ik erboven. Terwijl als we thuis frituurden, dan was mijn bloedsuiker altijd heel netjes. Echt zo weird.
Nee, dat geloof ik ook wel. Ik ben al blij dat jouw alarmbellen er niet van afgaanquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:49 schreef WupWup het volgende:
Heel veel pijnklachtjes zijn ook gewoon niet goed te verklaren. Er zit ook zó veel in je buik. Banden ja, maar ook spieren, pezen, organen, je buikvlies en dat alles zit ook weer hier en daar verbonden met weefsels. Misschien heb je wel eens een buikoperatie gehad, heb je ook nog littekenweefsel. En al die weefsel worden lekker aan de kant geschoven, of zwaarder belast, of anders belast en dat geeft dan een zwaar gevoel of druk of pijn of.... Ik wil zeker niet zeggen dat je dan maar gewoon je mond moet houden over pijnklachtjes, echt, vertel ze asjeblieft, maar weet ook dat je er vaak ook gewoon niet achterkomt wat het precies is.
Ik had bij de snackbar gegeten. En kwakzOr thuis? Of ook van de snackbar?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even over snacks en bloedsuikers... Het klinkt heel vreemd, maar het is wel waar. Toen ik tijdens mijn zwangerschap snacks ging halen bij de snackbar, zat ik erboven. Terwijl als we thuis frituurden, dan was mijn bloedsuiker altijd heel netjes. Echt zo weird.
Neuh, van pijn door het poepen is nog geen mens omgevallenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik ook wel. Ik ben al blij dat jouw alarmbellen er niet van afgaan
Nou....quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:56 schreef WupWup het volgende:
[..]
Neuh, van pijn door het poepen is nog geen mens omgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |