we zijn toch getrouwd gekkie, dan is er alleen nog maar "wij"quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:20 schreef kwakz0r het volgende:
Wat ik me dan afvraag: tellen SQ en bleiblei dan voor 1 of 2 mensen in de ranglijst?
1, immers er is maar 1 henkaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:20 schreef kwakz0r het volgende:
Wat ik me dan afvraag: tellen SQ en bleiblei dan voor 1 of 2 mensen in de ranglijst?
Je mag mij inhalen hoor Fee! Ik ga voor minstens 40 weken dit keerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:37 schreef Fee-nix het volgende:
Nou, boven mij staan nog 12 zwangeren in ieder geval... Maar ik ga dit keer vast wel op iemand voorglippen, aangezien ons meisje voor de UD gehaald wordt, gnagna
![]()
.
nee hoor blijf jij maar boven staanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:54 schreef geppie het volgende:
Omg ik sta bovenaanRebel wil jij niet eerst
Ik vind deze zwangerschap ook jurkjes lekkerder zitten, vorige keer had ik 3 workers (heten die dingen zo?) van de h&m waar ik in woonde...
Maar eigenlijk ben ik al die positiekleding een beetje zat en wil ik mijn eigen, normale kloffie weer aan kunnen. Al zal dat wel een maand of wat duren
Werpen krengquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:19 schreef geppie het volgende:
Mango dan! Ik ben er ook nog niet helemaal aan toe, geloof ik
Mango gaat deze keer voor de 41+6quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:19 schreef geppie het volgende:
Mango dan! Ik ben er ook nog niet helemaal aan toe, geloof ik
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:20 schreef Loj het volgende:
Zal ik dan even een oktober voorspelling doen?
1 okt Hilmo
1 okt Skittles
5 okt SQ
6 okt Spees
10 okt Fee
10 okt Loj
12 okt DND
15 okt Kwak
28 okt Krijgertje
30 okt LMN
Waarbij SQ op 4 okt weeën krijgt en vervolgens hier meldt dat ze er nog niet aan toe is.
Spees op 5 okt meldt dat ze ook wilt en in de nacht van 5 op 6 okt een turbo bevalling heeft.
Fee en ik op dezelfde dag een ks krijgen (ik hoop dat ik dit fout heb)
En Kwak wordt ingeleid.
Zo iedereen tevreden?
(En Zoe, voor jou worden het november kindjes! Ik zeg 4 nov, lijkt me prima!)
Hahaha, ja ik vind 28 oktober ook een prima datum!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:20 schreef Loj het volgende:
1 okt Hilmo
1 okt Skittles
5 okt SQ
6 okt Spees
10 okt Fee
10 okt Loj
12 okt DND
15 okt Kwak
28 okt Krijgertje
30 okt LMN
Waarbij SQ op 4 okt weeën krijgt en vervolgens hier meldt dat ze er nog niet aan toe is.
Spees op 5 okt meldt dat ze ook wilt en in de nacht van 5 op 6 okt een turbo bevalling heeft.
En Kwak wordt ingeleid.
Zo iedereen tevreden?
mogenwe onderling nog ruilen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:20 schreef Loj het volgende:
1 okt Hilmo
1 okt Skittles
5 okt SQ
6 okt Spees
10 okt Fee
10 okt Loj
12 okt DND
15 okt Kwak
28 okt Krijgertje
30 okt LMN
En Kwak wordt ingeleid.
Zo iedereen tevreden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Zal ik dan wat naamvoorspellingen doen?Graag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Inspiratie nodig)
DND, met wie wil je ruilen![]()
met Hilmo of Skittlesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:45 schreef Loj het volgende:
[..]
Graag!
(Inspiratie nodig)
DND, met wie wil je ruilen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:20 schreef Loj het volgende:
1 okt Hilmo
1 okt Skittles
5 okt SQ
6 okt Spees
10 okt Fee
10 okt Loj
12 okt DND
15 okt Kwak
28 okt Krijgertje
30 okt LMN
En Kwak wordt ingeleid.
Zo iedereen tevreden?
tjibbe? Frieser kan het niet... dus hell no!!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:57 schreef Spees_Eend het volgende:
OK, mijn voorspellingen voor wie hier meeposten:
17 augustus: geppie (meisje) - Elin
22 augustus: rebel-angel (meisje) - Lena
30 augustus: Mangostine (meisje) - Shaquira
18 september: Razztwizzle (meisje) - Roos
23 september: Tante_Soesa (meisje) - Mette
23 september: Vue - Liva
30 september: Hilmo (jongen) - Lucas
5 oktober: Spees_Eend (meisje) - Karin Nol
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje) - Tjibbe
9 oktober: Skittles (meisje) - Hanne
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje) - Noor
12 oktober: Loj - Zara / Espen
18 oktober: Fee-nix (meisje) - Rosalie
22 oktober: kwakz0r (jongen) - Mees
23 oktober: Little_Miss_Naughty - Jesse
3 november: krijgerrtje (meisje) - Benthe
10 november: DevilsAndDust (jongen) - Cas
15 november: JufMariska (jongen) - Sam
16 november: Heliotrope (meisje) - Julia
22 november: Zoë23 (tweeling) - Emma en Veerle
23 november: LadyTagliatelle (meisje) - Saar
29 november: Sicilia (jongen) - Siem
2 december: AwayTL (jongen) - Niek
2 december: Radyhyn (jongen) - Art
15 december: Crumpette (jongen) - Abel
19 december: snoenk (meisje) - Olivia
26 december: StarDust_ (jongen) - Finn
15 januari: NotTheSame - Mika
21 februari: Danaa - Hannah / Oscar
22 februari: Phaidra - Ruben / Ella
2 maart: Risu - Sofie / Daan
11 maart: Cholula - Sem / Mila
Oh ik dacht dat jij voor een Friese naam zou gaan en dit vond ik wel Fries klinkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
tjibbe? Frieser kan het niet... dus hell no!!!!![]()
gaat er ook nog iemand met een lijstje met wel of geen knip voorspelling komen?
Zie je, ergens krijg ik wel goede informatie van het universum doorgeseindquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:01 schreef AwayTL het volgende:
Spees, je gokt nu dus serieus de roepnaam van mijn vader![]()
.
Je zou er maar 1 goed hebben. Al snap ik het als je die van Fee goed zou hebben.
En aangezien je al 1 voorletter hebt verklapt.....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:10 schreef Zoë23 het volgende:
1 naam van ons heb je iig goed (kan nog veranderen natuurlijkmaar dat hoop ik niet)
Dan denk ik Jayden!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn, Phaidra!
En Cas?. Zelfs in een top 50 zou die nog niet voorkomen.
Het stond ook al een keer in het namentopicquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:11 schreef AwayTL het volgende:
[..]
En aangezien je al 1 voorletter hebt verklapt.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat fijn Phaidra!!!
die is ook uberfries, en ik denk dat als ik dat zou willen ik het er toch niet door zou krijgen bij mijn uber brabantse echtgenootquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:00 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij voor een Friese naam zou gaan en dit vond ik wel Fries klinken
Je hebt wel een prachtige UD iigquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga stiekem voor mezelf toch wel een beetje van de uitgerekende datum uit. Omdat mijn moeder ook twee keer op de UD is bevallen..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:37 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
die is ook uberfries, en ik denk dat als ik dat zou willen ik het er toch niet door zou krijgen bij mijn uber brabantse echtgenoot![]()
gek genoeg is DE naam een hele andere dan die we eerst in gedachten hadden. we zouden eerst een korte naam doen en het is er 1 met drie lettergrepen geworden. maar k ben helemaal verliefd op de naam!
gisteren kon ik niet op het woord lettergrepen komen, heb echt aan mijn man gevraagd 'hoe heten die klap dingen ook alweer'gelukkig kent hij mij en wist hij wat ik bedoelde
Nee...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:20 schreef Loj het volgende:
10 okt Fee
Neequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:57 schreef Spees_Eend het volgende:
18 oktober: Fee-nix (meisje) - Rosalie
Maar je krijgt de 10de weeën (want je meisje is er wel klaar voorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:24 schreef Fee-nix het volgende:
Haha, die voorspellingen.
[..]
Nee...
en
[..]
Nee.
10 oktober is te vroeg, dan ben ik nog net geen 39 weken en ze plannen in vanaf de 39 weken. Zelf ga ik voor 14 oktober. (14-10-14)
De naam... dat was 'm wel, maar het is hem niet meer! En onze naam staat ook niet in het lijstje. Jullie raden het noooooooit.
Eenvoor de echo van Phaidra!
En nog wbt de ks voor de UD: het is idd heel gangbaar om in de week voor de UD een geplande ks te doen. Er zit alleen zo'n irritant stemmetje in mijn hoofd dat zegt dat mijn kinderen niet voor niets twee weken na de UD nog steeds geen aanstalten maken om geboren te worden. En dat ik nu dus dit derde kindje te kort doe... Vast onzin en omwille van mijn lichaam en de praktische kant ga ik het ook wel loslaten, maarja.
lol! De gemiddelde eerste zwangerschap duurt toch 40+5? Dan gaan we het gemiddelde flink omlaag brengenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:20 schreef Loj het volgende:
1 okt Hilmo
1 okt Skittles
5 okt SQ
6 okt Spees
10 okt Fee
10 okt Loj
12 okt DND
15 okt Kwak
28 okt Krijgertje
30 okt LMN
En Kwak wordt ingeleid.
Zo iedereen tevreden?
Dat is lief bedacht, maar dan mag ik geen natuurlijke ks meerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:28 schreef Loj het volgende:
[..]
Maar je krijgt de 10de weeën (want je meisje is er wel klaar voor)
Dus dan maar voor het weekend
Oja...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:31 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Dat is lief bedacht, maar dan mag ik geen natuurlijke ks meer.
Hihi, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:32 schreef Loj het volgende:
[..]
Oja...
Nou dan gaan we wel samen voor de 15de
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar voor mijn gevoel heet ze al zo. Hij blijft twijfelen.
Voor hem is het ook lastig, ik voel ze en heb daardoor een bepaald beeld in mijn hoofd.
Vervelend van de harde buiken AwayTL
Morgen komt een vriendin buikfotos makenik hoop samen met peuter (lijkt me zo leuk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |