quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:54 schreef Heliotrope het volgende:
Het spijt me*stukje appeltaart geef en goed maakt*
Naar de trein rennen was niet al te slim, harde buik en alsnog trein gemist
over stront? In je slaapkamer?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:29 schreef kwakz0r het volgende:
oh, ik flikker er dan gewoon een dweil overheen en laat t liggen voor mn meneer
erg hè?
Dit is nou zo'n moment om de 'je-kan-mij-aaaaaaaltijd-bellen' vriendin te bellen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
Oooh kut, de poets heeft de kat op de slaapkamer opgesloten![]()
Twee plassen kots en een plas diarree![]()
om even tegenaan te vloeken? Daar heb ik FOK toch voorquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit is nou zo'n moment om de 'je-kan-mij-aaaaaaaltijd-bellen' vriendin te bellen.
En dat ben ik niet overigens.
ehm, ja, want poep...quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
over stront? In je slaapkamer?![]()
gelegenheidsfeminist dat ge zijtquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ehm, ja, want poep...ik doe de deur dicht... denk ik. althans, dat heb ik die ene keer gedaan toen er ergens in huis gescheten was...
doe ik straks met de baby ook
oh zeker. hij heeft net de afwas gedaan en aardappelen geschild terwijl ik stofjes zat te bestellenquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelegenheidsfeminist dat ge zijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed idee! Ik heb wel twee boxkleden nog, maar dit is veel tofferder!quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:01 schreef kwakz0r het volgende:
oh en in totale boxkleed frustratie heb ik nu voor de prijs van 1 boxkleed materiaal voor 4 boxkleden besteld...
fiberfill van 3 cm dik
http://www.onlinestoffen.(...)ttine-400-grams.html
(160 breed en 2,00 meter = 4 kleden van 80 bij 100. box is 74 bij 88 dus wil eigenlijk kleden van 80 bij 95 maken)
witte stof met vosjes en oranje katoen voor de achterkant
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
limekleurige stof met blauw-bruine uiltjes en limekleurig katoen voor de achterkant
bruin katoen voor de achterkant van twee te maken kleden met de bosdiertjesstof uit de slaapkamer als voorkant (nog véél van over)
toch maar zelf maken....
de bedoeling is gewoon twee vierkanten stof op elkaar, fiberfill in de goede maat erin, helemaal sluiten en dan een kader doorstikken zodat er een rand in zit... we zullen zien, t is allemaal wasbaar dus ga niet met sluitingen klooien enzo.
Ja die had ik ook gezienquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik word hebberig van zulke webshops
Misschien maak ik zelf ook nog een kleed
Deze is ook leuk Kwak!
[ afbeelding ]
ik werd vooral gallisch van de prijzen die ze er voor durven te vragen. wtf. de beetje leuke en aparte waren gewoon minimaal 50 euro, tot wel 75!quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Goed idee! Ik heb wel twee boxkleden nog, maar dit is veel tofferder!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:43 schreef Cholula het volgende:
Ik zag ook niet echt iets duidelijks, blij dat ik niet de enige ben. Ik ga trouwens iets geruster drie weken weg. Voelt alsof er een last van mijn schouders af is.
herkenbaarquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Herkenbaar Gevalletje, ik kocht rond die termijn ook allemaal rare dingen in de supermarkt waar ik dan thuis helemaal geen zin in had. Kast staat nu nog vol kokoskoekjes en gemberthee en suikerpinda's, allemaal dingen die ik helemaal niet lust.
En lekker die broek aandoen joh, die zitten zálig. Nu met 37 weken niet meer trouwens, nu zit alles vervelend
.
Haha! Echt gekke dingen heb ik nog niet gehaald. Moet alleen regelmatig dingen weggooien. Vooral gezonde pogingen.. Druiven die ik niet zo lekker vond smaken. Aardbeien, want daar had ik in de supermarkt ineens trek in! Na 1 deel te hebben gegeten had ik er daarna geen trek meer in.. Laatst later thuis dan gedacht en vriend maar vast Chinees laten bestellen. Had er al weinig zin in, maar moest toch iets eten.. Dus de helft kon ook weer weg..quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Herkenbaar Gevalletje, ik kocht rond die termijn ook allemaal rare dingen in de supermarkt waar ik dan thuis helemaal geen zin in had. Kast staat nu nog vol kokoskoekjes en gemberthee en suikerpinda's, allemaal dingen die ik helemaal niet lust.
En lekker die broek aandoen joh, die zitten zálig. Nu met 37 weken niet meer trouwens, nu zit alles vervelend
.
Wij hadden ze in de aanbieding gekocht, scheelde 40% geloof ik. Maar duur blijft het voor een stukje stof met vullingquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gezien
Ze zijn blijkbaar dicht tot 8 september, dus moet nog even geduld hebben voor t komt. kan ik mooi mn truitje en mn dekentje afmaken eerst. Oh en demobiel
[..]
ik werd vooral gallisch van de prijzen die ze er voor durven te vragen. wtf. de beetje leuke en aparte waren gewoon minimaal 50 euro, tot wel 75!
[..]
Gefeliciteerd!
Ik weet niet meer of Spees t bij mij goed had eigenlijk!
Jup, en heb er heel veel van over, nog wel voor twee kleden. t is ook vrij stevige canvas, dus wordt een mooi sturdy kleed.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:21 schreef Skittles het volgende:
Oeehh wat een leuke stofjes KwakDe onderste stof heb je toch ook voor de kasten in de babykamer?
Ja, nou, wat ik mooi vond waren dingen uit kleine webwinkels en daar verwacht ik niet binnenkort zo'n aanbieding helaas.... Nu gaan de prenatal bonnen gewoon op aan een goede babyfoon!quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wij hadden ze in de aanbieding gekocht, scheelde 40% geloof ik. Maar duur blijft het voor een stukje stof met vulling.
Misschien een kleine geruststelling (bij gebrek aan beter woord), maar meestal overlijden de vogeltjes toch doordat ze in shock raken na een aanvaring met een katquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:58 schreef Gevalletje het volgende:
Ai SQ.. Sterkte met het opruimen!
Hier kon ik een paar dagen terug een dood vogeltje van de deurmat afhalen, ik kreeg het net te laat voor elkaar dat hij em losliet
Leuk, wordt vast mooi! Vosjesquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jup, en heb er heel veel van over, nog wel voor twee kleden. t is ook vrij stevige canvas, dus wordt een mooi sturdy kleed.
[..]
Ja, nou, wat ik mooi vond waren dingen uit kleine webwinkels en daar verwacht ik niet binnenkort zo'n aanbieding helaas.... Nu gaan de prenatal bonnen gewoon op aan een goede babyfoon!
jaaa ik kijk meequote:Op dinsdag 2 september 2014 20:29 schreef Razztwizzle het volgende:
Het is weer Vier Handen op Eén Buik tijd! Mooie reclame voor mijn woonplaats.
Wij hebben een grijze met heel veel labeltjes (daar speelt peuter nog steeds graag mee, als kleedje in de tent of zoals vanavond als jurkquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jup, en heb er heel veel van over, nog wel voor twee kleden. t is ook vrij stevige canvas, dus wordt een mooi sturdy kleed.
[..]
Ja, nou, wat ik mooi vond waren dingen uit kleine webwinkels en daar verwacht ik niet binnenkort zo'n aanbieding helaas.... Nu gaan de prenatal bonnen gewoon op aan een goede babyfoon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |