Je moet je schamen. Ga je eens soigneren gekkie!quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:45 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[b][¿¿¿ voor wat ???
¡¡¡ want al mijn kwetsbare, zwakke en gevoelige plekken zijn volledig beschermd zoals je ziet !!!/b]
¿¿¿ Waar zou ik me voor moeten "schamen" ???quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je moet je schamen. Ga je eens soigneren gekkie!
Dat je er uit ziet als een toerder die nooit fietst.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:52 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¿¿¿ Waar zou ik me voor moeten "schamen" ???
¡¡¡ ik fiets elke dag OETLUL en vandaar ook mijn professionele wielerkleding !!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat je er uit ziet als een toerder die nooit fietst.
Dat ajaxshirt is geen fietsshirt hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:57 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ ik fiets elke dag OETLUL en vandaar ook mijn professionele wielerkleding !!!
[ afbeelding ]
¡¡¡ daar kan je gewoon mee fietsen en het belangrijkste voor het fietsen is mijn wielerbroek !!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ajaxshirt is geen fietsshirt hoor.
Ook je kont?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:45 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¿¿¿ voor wat ???
¡¡¡ want al mijn kwetsbare, zwakke en gevoelige plekken zijn volledig beschermd zoals je ziet !!!
Die vind ik nou ook niet echt mooiquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:00 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ daar kan je gewoon mee fietsen en het belangrijkste voor het fietsen is mijn wielerbroek !!!
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:45 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¿¿¿ voor wat ???
¡¡¡ want al mijn kwetsbare, zwakke en gevoelige plekken zijn volledig beschermd zoals je ziet !!!
¡¡¡ niet nodig want ik geef je toch geen kans om achter me te komen !!!quote:
¡¡¡ dat is alleen een kwestie van smaak !!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die vind ik nou ook niet echt mooi
Jij welquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:04 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[..]
¡¡¡ niet nodig want ik geef je toch geen kans om achter me te komen !!!
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:04 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[..]
¡¡¡ niet nodig want ik geef je toch geen kans om achter me te komen !!!
¡¡¡ nee niemand komt achter mij want ik zorg wel dat ik bij een muur ben ofzo !!!quote:
¡¡¡ sukkel !!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:54 schreef DrNick het volgende:
Zeg TS, waar vind ik die omgekeerde ! en ? op mijn toetsenbord?
Ik schiet je gewoon neer met een MP40.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:49 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[..]
¡¡¡ nee niemand komt achter mij want ik zorg wel dat ik bij een muur ben ofzo !!!
¿¿¿ en vertel mij maar eens hoe zon klein ventje
van 1mtr65 mij goed en/of doeltreffend zou kunnen raken !!!
[ afbeelding ]
ja iets zal je kunnen raken maar de eerste paar klappen kan ik wel hebben want ik ben niet van suiker
¿¿¿ en zonder wapen(s) ???quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:28 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik schiet je gewoon neer met een MP40.
Al die kwetsbard zwakke plekken waren je in je vorige topic al uitgelegd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:45 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¿¿¿ voor wat ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |