Must have man, gewoon kopen die special edition!quote:Op maandag 15 september 2014 18:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Bayonetta 1+2 zal halen. Is de 1+2 editie beperkt of is dat niet bekend?
Waar is de game mee te vergelijken? Ik twijfel echt verschrikkelijkquote:Op maandag 15 september 2014 19:03 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Must have man, gewoon kopen die special edition!
Ninja Gaiden, Wonderful 101, Devil May Cryquote:Op maandag 15 september 2014 19:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waar is de game mee te vergelijken? Ik twijfel echt verschrikkelijk
geen van allen gespeeldquote:Op maandag 15 september 2014 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ninja Gaiden, Wonderful 101, Devil May Cry
W101 pas niet echt in het rijtje thuisquote:Op maandag 15 september 2014 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ninja Gaiden, Wonderful 101, Devil May Cry
Jawel hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 20:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
W101 pas niet echt in het rijtje thuis
ik vind van nietquote:
Vergelijking niet nodig, high quality game dit en dat op een stabiele 60 fps. Kopen!quote:Op maandag 15 september 2014 19:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waar is de game mee te vergelijken? Ik twijfel echt verschrikkelijk
Hmm zal er nog eens over nadenkenquote:Op maandag 15 september 2014 20:20 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Vergelijking niet nodig, high quality game dit en dat op een stabiele 60 fps. Kopen!
als dat al de norm isquote:Op maandag 15 september 2014 20:20 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Vergelijking niet nodig, high quality game dit en dat op een stabiele 60 fps. Kopen!
Bekijk anders op youtube: 'Bayonetta 2 the time has come'' trailer, dan nog niet convinced? Ga naar je e-shop en klik op Bayonetta 60 fps trailer o.d. Do it.quote:Op maandag 15 september 2014 20:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hmm zal er nog eens over nadenken
Tja het is belangrijk bij games als dit, heb je echt nodig voor de awsome gameplay dus ik dacht ik state het effequote:
Ja, maar met diepere fighting mechanics/combo system dan je gewend bent etc etc. En dat deel 1 er ook nog bij komt zodat je het verhaal goed kan volgen, just wicked.quote:
Blijft die actie gelden? met deel 1 gratis? of is dat op is op ofzo ?quote:Op maandag 15 september 2014 20:35 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ja, maar met diepere fighting mechanics/combo system dan je gewend bent etc etc. En dat deel 1 er ook nog bij komt zodat je het verhaal goed kan volgen, just wicked.
Weet ik ook nietquote:Op maandag 15 september 2014 20:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Blijft die actie gelden? met deel 1 gratis? of is dat op is op ofzo ?
Ik speel het nog wel een keerquote:Op maandag 15 september 2014 20:28 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Bekijk anders op youtube: 'Bayonetta 2 the time has come'' trailer, dan nog niet convinced? Ga naar je e-shop en klik op Bayonetta 60 fps trailer o.d. Do it.
De first print is inderdaad limited. Of ze hebben een hele grote batch first print, maar dat lijkt me niet. De actie dat Bayonette 1 en 2 gebundeld zijn duurt wel wat langer, volgens mij was die al eerder aangekondigd dan de First Print Editionquote:Op maandag 15 september 2014 20:55 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Weet ik ook nietLijkt mij dat deze wel gewoon geldt maar de First print edition ofzo wel een op is op is.
Je weet mijn reviewcijfer nog heul nietquote:
Toch ben ik heul hoopvolquote:Op maandag 15 september 2014 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet mijn reviewcijfer nog heul niet
Zie je die comment boven mij? What more ya want, kopen die special editionquote:Op maandag 15 september 2014 20:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Blijft die actie gelden? met deel 1 gratis? of is dat op is op ofzo ?
Waarom zou iemand die Bayonetta 1 heeft voor een andere platform het nogmaals moeten hebbenquote:Op maandag 15 september 2014 21:28 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Zie je die comment boven mij? What more ya want, kopen die special edition
O, dan hoeft het idd niet hoor. Tenzij die veel geeft om gepolished graphics en stable 60 fps, maar ik ga voor de special edition .quote:Op maandag 15 september 2014 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die Bayonetta 1 heeft voor een andere platform het nogmaals moeten hebben
Bayo 2 draait op 30 tot 60 fps. Niet stabiel.quote:Op maandag 15 september 2014 20:20 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Huh, weet je dat 100% zeker?quote:Op maandag 15 september 2014 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bayo 2 draait op 30 tot 60 fps. Niet stabiel.
Mwah dat is van dezelfde source die zegt dat Wii U Cpu underpowerd is terwijl easily beter dan last gen, maar miss hebben ze met dit wel gelijk idkquote:Op maandag 15 september 2014 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)-on-with-bayonetta-2
19 september mogen de reviewers eens los.quote:Op maandag 15 september 2014 23:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wanneer komen de Bayonetta reviews? Twijfel nog om die te kopen. Ben nooit zo heel erg van dat soort spellen geweest volgens mij dus ik weet het nog niet zo goed. Eigenlijk hoop ik op een demo.
Omdat PS3 en framerate problemen. Plus nieuwe outfits en Bowser Wicked Weaves.quote:Op maandag 15 september 2014 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die Bayonetta 1 heeft voor een andere platform het nogmaals moeten hebben
Godzijdank, ik heb nog nachtmerries van de CDI Zelda'squote:Op dinsdag 16 september 2014 00:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit uitgekomen
Mock-up screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, nog steeds hetzelfde spelquote:Op dinsdag 16 september 2014 01:05 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Omdat PS3 en framerate problemen. Plus nieuwe outfits en Bowser Wicked Weaves.
Woensdagmiddag om 16:00 verloopt het embargo, Nintendo wil natuurlijk wel de reviews voor de releasedatum al hebbenquote:Op maandag 15 september 2014 21:28 schreef MhZero het volgende:
Ook op Bol is de First Print Edition van Bayonetta uitverkocht. Geen idee waar ie nog te verkrijgen is.
Trouwens, nog voor vrijdag een review van Hyrule Warriors, of komt ie later?
Dat ziet er gewoon beter uit dan Super Mario World!quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit uitgekomen
Mock-up screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Leugensch.quote:Sign in failed. Possible reasons include:
You are in a country that is not eligible for this promotion
You do not own a Wii U Premium Pack. Only users who created a Nintendo Network ID on a Wii U Premium Pack console are eligible for this promotion.
Not enough time has elapsed. You cannot participate in this promotion until the day after you've purchased downloadable software or add-on content.
Vreemd, ik kan gewoon inloggen...quote:
Nou ja, ik dus niet. Het zal eens goed gaan met Nintendo en onlinequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vreemd, ik kan gewoon inloggen...
Hier ook geen problemen met inloggen op mijn 2 accounts.quote:
Hmm, zo zou Fzero er misschien wel uitzien als het nu uit zou komenquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:36 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
1st screenshot from "FAST Racing Neo" - our upcoming Wii U futuristic racer. More to come next week. pic.twitter.com/jVDApxk22r
https://mobile.twitter.com/ShinenGames/status/511805423121608704
Mooi, een 1 voor de komende reviews dan maarquote:
jij kunt in de eshop?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:18 schreef CoExist het volgende:
[..]
Hier ook geen problemen met inloggen op mijn 2 accounts.
Thnx voor de herinnering trouwens. Ik heb weer een ¤ 5,- voucher van Nintendo gekregen!
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:36 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
1st screenshot from "FAST Racing Neo" - our upcoming Wii U futuristic racer. More to come next week. pic.twitter.com/jVDApxk22r
https://mobile.twitter.com/ShinenGames/status/511805423121608704
Ik vrees dat F-Zero niet meer gaat komen, dus hopen dat FAST goed genoeg is om dat gat te vullen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hmm, zo zou Fzero er misschien wel uitzien als het nu uit zou komen
Yep! Op die Premium website heb ik een ¤5,- code gescoord en deze verzilverd in de eShop op de Wii U.quote:
Daar is blijkbaar niet veel voor nodigquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:40 schreef Gh0stface het volgende:
Wow die Screenshot laat me flink hypen!!!!!!!
Apart, ik krijg alleen maar meldingen dat de server overbelast is of dat ie het niet kan tonen. En dat is sinds vandaagquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:26 schreef CoExist het volgende:
[..]
Yep! Op die Premium website heb ik een ¤5,- code gescoord en deze verzilverd in de eShop op de Wii U.
Dat geneuzel heb ik vaak met m'n PlayStation 3. Aanmelden, afmelden, PSN Shop offline.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Apart, ik krijg alleen maar meldingen dat de server overbelast is of dat ie het niet kan tonen. En dat is sinds vandaag
Vreemd, nu doet ie het wel. Tot aan 13 uur niets. Geen router gereset, noppes. Ah well, kopen, kopen kopen! Of eerst kijken of dit samenhangt met die andere site waar ik niet kon inloggenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:29 schreef CoExist het volgende:
[..]
Dat geneuzel heb ik vaak met m'n PlayStation 3. Aanmelden, afmelden, PSN Shop offline.
Een router reset wil mij dan nog wel eens helpen.
Heb nu net ff de eShop opgestart om te testen maar hier geen problemen.
Ja, me hoela. Voor vandaag kap ik ermeequote:We voeren momenteel wat wijzigingen door op de officiële Nintendo.
Probeer het later nog eens.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:40 schreef Gh0stface het volgende:
Wow die Screenshot laat me flink hypen!!!!!!!
Jawel hoor, maar doet me denken aan F-Zero en ben geen fan race-game fan maar altijd zwak voor gehad. Dus ookal hype ik nu als het tegenvalt ben ik er direct klaar meequote:Op dinsdag 16 september 2014 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar is blijkbaar niet veel voor nodig
Kom haten, niks mis met wat gezonde hypequote:
Weet jij trouwens wanneer The Fall komt?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, me hoela. Voor vandaag kap ik ermee
Nope.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:14 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Weet jij trouwens wanneer The Fall komt?
Ik kreeg ook meteen de hypetrain over me heen gedenderd toen ik het zag en aan F-Zero moest denken, maar als je het daar mee gaat vergelijken kan het bijna alleen maar tegen vallen. Maar ik ben heel benieuwdquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:33 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar doet me denken aan F-Zero en ben geen fan race-game fan maar altijd zwak voor gehad. Dus ookal hype ik nu als het tegenvalt ben ik er direct klaar mee
Als het tegenvalt dan ligt het eraan hoeveel, misschien ben ik er nog steeds goed over te spreken als een alternatief voor F-Zero, misschien ook niet. Tijd zal het zeggen maar ben ook heel benieuwd en kan niet wachten op een release date!quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:37 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik kreeg ook meteen de hypetrain over me heen gedenderd toen ik het zag en aan F-Zero moest denken, maar als je het daar mee gaat vergelijken kan het bijna alleen maar tegen vallen. Maar ik ben heel benieuwd
Tegenwoordig mogen sites de reviews pas uitbrengen de dag van release of een dag erna heb ik begrepen. Weet niet of dat hier ook het geval is, misschien kan een van de FOK! redacteurs hier iets meer over kwijt.quote:Op woensdag 17 september 2014 07:42 schreef Bisamrat het volgende:
Waar blijven de Hyrule Warriors reviews? Spel komt morgen / vrijdag uit, maar het aantal reviews is schaars ....
Hmm vreemd dat ze dat doen, Hyrule Warriors is echt een spel waar ik eerst wat reviews van wil lezen (of demo spelen) voor ik het aanschaf (al is 35 euro niet duur). De reviews zo laat uitbrengen werkt niet echt in hun voordeel. Tenzij ze willen voorkomen dat ze slechte cijfers krijgen en een hoop mensen direct afhakenquote:Tegenwoordig mogen sites de reviews pas uitbrengen de dag van release of een dag erna heb ik begrepen. Weet niet of dat hier ook het geval is, misschien kan een van de FOK! redacteurs hier iets meer over kwijt.
quote:Op woensdag 17 september 2014 07:42 schreef Bisamrat het volgende:
Waar blijven de Hyrule Warriors reviews? Spel komt morgen / vrijdag uit, maar het aantal reviews is schaars ....
quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Woensdagmiddag om 16:00 verloopt het embargo, Nintendo wil natuurlijk wel de reviews voor de releasedatum al hebben
Dat is bij Nintendo altijd het geval. We staan op een lijst voor early acces, dus het voordeel is dat we echt vrij ruim van te voren de game (in dit geval juli) al hebben om het daadwerkelijk goed door te kunnen spelen. Dus de review is iig gebaseerd op meer dan drie uurtjes wat sommige sites doen om toch maar snel een review online te hebbenquote:Op woensdag 17 september 2014 07:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tegenwoordig mogen sites de reviews pas uitbrengen de dag van release of een dag erna heb ik begrepen. Weet niet of dat hier ook het geval is, misschien kan een van de FOK! redacteurs hier iets meer over kwijt.
Haha top! Wist wel dat het iets in die richting was inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2014 08:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is bij Nintendo altijd het geval. We staan op een lijst voor early acces, dus het voordeel is dat we echt vrij ruim van te voren de game (in dit geval juli) al hebben om het daadwerkelijk goed door te kunnen spelen. Dus de review is iig gebaseerd op meer dan drie uurtjes wat sommige sites doen om toch maar snel een review online te hebben
En als werkende/studerende mensen bij ons is dat ook wel zo fijn, anders worden de avonduren meteen zo opgeslokt als je het op release binnen zou krijgen
Dit is ook mijn plan, denk namelijk niet dat de game mij verschrikkelijk zal trekken. Maar de hype er omheen maakt me toch wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 17 september 2014 08:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dan ga ik er vanmiddag maar even voor zitten. Ben wel benieuwd naar je review, al denk ik dat, gezien mijn PS4/Vita/WiiU/Wii/3DS backlog (), ik hem links laat liggen en misschien ooit uit de budgetbak vis als het wat is.
Naja, hype... Als Zelda-fan is het wel een must have ja, maar ik verwacht nog steeds niet dat ik deze game echt kapot ga spelen om de gameplay. Ik denk dat je je het lezen van reviews ook wel kan besparen als je toch al niks hebt met Zelda of Dynasty Warriors. Dit lijkt me juist zo'n spel waar je van te voren al een hele goede inschatting kan maken of je het iets vindt of niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
I know, maar de hype is er bij mensen die groot fan van Zelda zijn en dat ben ik niet. Dat maakt het spel ook gewoon minder interessant denk ik.
standaard, doet politiek den haag ook al niet.quote:
FOK! en NeoGAF zijn voldoendequote:Op woensdag 17 september 2014 11:04 schreef nomar83 het volgende:
Sorry, ik kan niet alles onthouden als ik tig forums tegelijk bij hou.
het staat een paar posts nog boven je. Al die moeite die ik doe: voor niets!quote:Op woensdag 17 september 2014 11:04 schreef nomar83 het volgende:
Sorry, ik kan niet alles onthouden als ik tig forums tegelijk bij hou.
Hoe kom je erbij dat ZeldaU hier meer van af gaat wijken dan Albw?quote:Op woensdag 17 september 2014 08:59 schreef Pheno het volgende:
Mja, het is dit keer niet het oude vertrouwde zelda-gameplay. Daar zijn ze al iets van afgestapt met de laatste 3ds-game. En zo te zien gaan ze daar nog verder van afstappen met de 'echte' Zelda voor Wii U.
Hyrule Warriors is een spin-off.
Die speech van Eiji Aonuma bij de E3 misschien? De game zou meer open worden en dungeons hoeven niet meer in bepaalde volgorde te worden gedaan.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ZeldaU hier meer van af gaat wijken dan Albw?
Ja maarja, waarom is dat "nog verder" dan bijvoorbeeld de eerste Zelda, of Albw?quote:Op woensdag 17 september 2014 11:28 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Die speech van Eiji Aonuma bij de E3 misschien? De game zou meer open worden en dungeons hoeven niet meer in bepaalde volgorde te worden gedaan.
omdat sinds de eerste zelda de gameplay niet veranderd is? Albw deed een eerste poging door wapens te moeten kopen ipv te vinden in desbetreffende dungeon. Het hebben van een nog meer vrijere wereld vind ik weer een stap verderquote:Op woensdag 17 september 2014 11:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja maarja, waarom is dat "nog verder" dan bijvoorbeeld de eerste Zelda, of Albw?
Ik vond de eerste zelda anders behoorlijk vrijquote:Op woensdag 17 september 2014 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
omdat sinds de eerste zelda de gameplay niet veranderd is? Albw deed een eerste poging door wapens te moeten kopen ipv te vinden in desbetreffende dungeon. Het hebben van een nog meer vrijere wereld vind ik weer een stap verder
Dat waren op zich vrijere werelden dan alle andere Zelda's, maar ik heb toch het idee dat er wel een lijn duidelijk was waarin je dungeons het beste kon doen. Bovendien wordt de Wii U-versie 3D, dus moet het waarschijnlijk vooral zien in de lijn van OoT, MM, WW, TP en SS. Die volgen allemaal het model van OoT (of A Link to the Past), om daar nu een open world van te maken zou echt een stap vooruit zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja maarja, waarom is dat "nog verder" dan bijvoorbeeld de eerste Zelda, of Albw?
Tuurlijk, daar heb je een punt. Ik hoop alleen wel dat zo'n vrijere wereld niet ten koste gaat van het verhaal element, want laten we eerlijk zijn: Een verhaal zoals in OoT overtreft de vrijheid van Zelda1 natuurlijk gigantisch.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:48 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat waren op zich vrijere werelden dan alle andere Zelda's, maar ik heb toch het idee dat er wel een lijn duidelijk was waarin je dungeons het beste kon doen. Bovendien wordt de Wii U-versie 3D, dus moet het waarschijnlijk vooral zien in de lijn van OoT, MM, WW, TP en SS. Die volgen allemaal het model van OoT (of A Link to the Past), om daar nu een open world van te maken zou echt een stap vooruit zijn.
Er zijn genoeg open wereld-games met een tof verhaal. Het verhaal in OoT wordt bovendien ook overschat, in grote lijnen is die hetzelfde als bij Mario-games.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar heb je een punt. Ik hoop alleen wel dat zo'n vrijere wereld niet ten koste gaat van het verhaal element, want laten we eerlijk zijn: Een verhaal zoals in OoT overtreft de vrijheid van Zelda1 natuurlijk gigantisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |