Je Id krijg je te zien als je linksbovenin in het hoofdmenu op je mii druktquote:Op maandag 15 september 2014 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zegt zelf:
[..]
vandaar dat ik het niet begreep
Ik kijk vanavond even, maar zal eerst mijn ID weer eens moeten opvragen, geen idee meer
Ah, handig om te weten!quote:Op maandag 15 september 2014 18:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je Id krijg je te zien als je linksbovenin in het hoofdmenu op je mii drukt
Must have man, gewoon kopen die special edition!quote:Op maandag 15 september 2014 18:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Bayonetta 1+2 zal halen. Is de 1+2 editie beperkt of is dat niet bekend?
Waar is de game mee te vergelijken? Ik twijfel echt verschrikkelijkquote:Op maandag 15 september 2014 19:03 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Must have man, gewoon kopen die special edition!
Ninja Gaiden, Wonderful 101, Devil May Cryquote:Op maandag 15 september 2014 19:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waar is de game mee te vergelijken? Ik twijfel echt verschrikkelijk
geen van allen gespeeldquote:Op maandag 15 september 2014 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ninja Gaiden, Wonderful 101, Devil May Cry
W101 pas niet echt in het rijtje thuisquote:Op maandag 15 september 2014 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ninja Gaiden, Wonderful 101, Devil May Cry
Jawel hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 20:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
W101 pas niet echt in het rijtje thuis
ik vind van nietquote:
Vergelijking niet nodig, high quality game dit en dat op een stabiele 60 fps. Kopen!quote:Op maandag 15 september 2014 19:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waar is de game mee te vergelijken? Ik twijfel echt verschrikkelijk
Hmm zal er nog eens over nadenkenquote:Op maandag 15 september 2014 20:20 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Vergelijking niet nodig, high quality game dit en dat op een stabiele 60 fps. Kopen!
als dat al de norm isquote:Op maandag 15 september 2014 20:20 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Vergelijking niet nodig, high quality game dit en dat op een stabiele 60 fps. Kopen!
Bekijk anders op youtube: 'Bayonetta 2 the time has come'' trailer, dan nog niet convinced? Ga naar je e-shop en klik op Bayonetta 60 fps trailer o.d. Do it.quote:Op maandag 15 september 2014 20:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hmm zal er nog eens over nadenken
Tja het is belangrijk bij games als dit, heb je echt nodig voor de awsome gameplay dus ik dacht ik state het effequote:
Ja, maar met diepere fighting mechanics/combo system dan je gewend bent etc etc. En dat deel 1 er ook nog bij komt zodat je het verhaal goed kan volgen, just wicked.quote:
Blijft die actie gelden? met deel 1 gratis? of is dat op is op ofzo ?quote:Op maandag 15 september 2014 20:35 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ja, maar met diepere fighting mechanics/combo system dan je gewend bent etc etc. En dat deel 1 er ook nog bij komt zodat je het verhaal goed kan volgen, just wicked.
Weet ik ook nietquote:Op maandag 15 september 2014 20:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Blijft die actie gelden? met deel 1 gratis? of is dat op is op ofzo ?
Ik speel het nog wel een keerquote:Op maandag 15 september 2014 20:28 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Bekijk anders op youtube: 'Bayonetta 2 the time has come'' trailer, dan nog niet convinced? Ga naar je e-shop en klik op Bayonetta 60 fps trailer o.d. Do it.
De first print is inderdaad limited. Of ze hebben een hele grote batch first print, maar dat lijkt me niet. De actie dat Bayonette 1 en 2 gebundeld zijn duurt wel wat langer, volgens mij was die al eerder aangekondigd dan de First Print Editionquote:Op maandag 15 september 2014 20:55 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Weet ik ook nietLijkt mij dat deze wel gewoon geldt maar de First print edition ofzo wel een op is op is.
Je weet mijn reviewcijfer nog heul nietquote:
Toch ben ik heul hoopvolquote:Op maandag 15 september 2014 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet mijn reviewcijfer nog heul niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |