Mag ik hopen na dat Europese uitstel.quote:Op zondag 14 september 2014 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vannacht gedroomd dat die Toad LE er dus echt kwam
Mogelijke release date, duh.quote:
no shit? ;oquote:Op zondag 14 september 2014 16:43 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Mogelijke release date, duh.
Italiaans, dus maffia. En maar 8GB, ik ga vandaag al een HDD kopen omdat mijn 32G Wii U nu al volzit (twee downloadgames). Echt, waarom die 8GB nog verkocht wordt is me een raadsel.quote:Op maandag 15 september 2014 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goedkope WiiU
http://www.amazon.it/gp/a(...)/279-4849034-5042554
Als je niet digitaal gaat is 32 gb toch voldoende?quote:Op maandag 15 september 2014 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of je nou 8GB of 32GB koopt, die hdd moet er toch komen.
Enige reden om een 32GB te kopen is vanwege de premium spaaractie.
Denk dat jij inmiddels ook al wel 10-15 euro hebt verzameld Pheno.
De wie spaaractie? (ja, ik kon een flauwe woordspeling maken)quote:Op maandag 15 september 2014 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of je nou 8GB of 32GB koopt, die hdd moet er toch komen.
Enige reden om een 32GB te kopen is vanwege de premium spaaractie.
Denk dat jij inmiddels ook al wel 10-15 euro hebt verzameld Pheno.
Misschien. Het is erg weinig, Nintendo wil ook wel eens gratis games weggeven namelijk. Met wat updates en dlc zit je er zo aan.quote:Op maandag 15 september 2014 17:30 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Als je niet digitaal gaat is 32 gb toch voldoende?
p.nintendo.netquote:Op maandag 15 september 2014 17:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
De wie spaaractie? (ja, ik kon een flauwe woordspeling maken)
Ah, nooit van gehoord. Ik zal wel even moeten wachten om de laatste drie games te verzilveren, die zijn nog niet uitquote:
Maakt niet uit, ik heb al de punten gehad voor de Mario Kart DLC en mijn negende code ontvangen. Dat is 45 euro die ik van Nintendo heb gehad sinds de launchquote:Op maandag 15 september 2014 17:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, nooit van gehoord. Ik zal wel even moeten wachten om de laatste drie games te verzilveren, die zijn nog niet uit
Ah, dus alles wat ik al ooit gedownload heb telt niet mee?quote:Op maandag 15 september 2014 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb al de punten gehad voor de Mario Kart DLC en mijn negende code ontvangen. Dat is 45 euro die ik van Nintendo heb gehad sinds de launch
Zodra je een download uit de eShop hebt gehaald heb je 24 uur later de punten.
Jawel. Kijk nou gewoon op die sitequote:Op maandag 15 september 2014 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dus alles wat ik al ooit gedownload heb telt niet mee?
Nice, ik heb 2 code's van 5 euro ontvangen!quote:Op maandag 15 september 2014 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel. Kijk nou gewoon op die site
Sowieso zijn ze veel te vroeg en krijgen ze vast weer aan de stok met Nintendoquote:Op maandag 15 september 2014 18:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Eerste Hyrule Warriors review geeft een 8.7 (uit Finland). Ze zitten wel vaak (81%) boven het gemiddelde dus ik ben benieuwd naar de rest.
Je zegt zelf:quote:Op maandag 15 september 2014 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel. Kijk nou gewoon op die site
vandaar dat ik het niet begreepquote:Zodra je een download uit de eShop hebt gehaald heb je 24 uur later de punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |