klopt, die oude Roy blijft onverminderd worshippenquote:
die heb ik gewoon nog op snesquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jammer dat Rare games niet in de VC zitten. Ik zou games als Donkey Kong Country, Killer Instinct etc. gewoon direct kopen
Ja ik ook maar het is makkelijker om alles op 1 console te hebbenquote:
Dat ligt echt aan het type spel. Genoeg spellen (vooral 3rd party) zijn voor de WiiU na een tijdje rond de 20-30 euro. Maar de Nintendo spellen zakken niet vaak, gewoon de acties in de gaten houden op website als Tweakers pricewatch en budgetgaming. Maar ook Nintendo spellen gaan soms voor lage prijzen weg. Laatst nog Zelda Windwaker HD voor 10 euro bij Mediamarkt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee maar nieuwe games op de pc koop ik voor ¤30 of minder. Als ik een beetje wacht kan ik games met gemak vinden voor ¤15. Bij de Wii U kost een 2 jaar oude game nog steeds 45 euro
quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:03 schreef Gutanoth het volgende:
Treehouse gemistwat is er allemaal verteld?
Ik vond het wel geestig dat ze aangaven te weten dat het internet de afgelopen dagen overspoeld is met spoilers van Smash Bros omdat de game uit is in Japan, maar dat ze daar niet aan meedoen "omdat je niet je cadeautjes door iemand anders moet laten uitpakken".quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Niemand met een samenvatting? Zijn er echt nieuwtjes of gewoon een beetje spelletjes laten zien?
van wat ik heb gespeeld had het boek (levels kies je door bladzijden om te slaan) maar vijf pagina's. Maar dat wil voor een demo natuurlijk niets zeggen. Ik ga de preview nog schrijven voor aankomende week, maar exacte getallen over aantal levels gaven ze nog niet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel levels Toad uiteindelijk krijgt en of ze het houden bij dat eenvoudige mechanisme van de 3D World Mini-games
Ik denk dat er genoeg afwisseling is, heb zelfs al genoeg gezien en gelezen nu om de special edition (met head light, net als die van Toad) te pre-orderen!quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ga ik wel ff lezen dan. Ben benieuwd of ze er echt een goede volwaardige game van kunnen maken uiteindelijk. Het is in ieder geval niet zo dat ik hem alvast bestel, eventjes afwachten nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar preorder jij?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Xenoblade Chronicles X trouwens voor 30 pond in de pre-order staan. Bijna een jaar geleden heb ik die, Super Smash en Shin Megami Tensei x Fire Emblem daar gepre-ordered. En blijkbaar is Xenoblade om mysterieuze redenen tussendoor heel even 30 pond geweest, dus dan staat die prijs nu vast
Super Smash misschien nog wel annuleren voor een versie met GC adapter en controller misschien.
Maar als Schotland uit het VK stapt stijgt de pond en betaal je 80 euro voor die 30 pondquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Amazon UK, en doordat het oude orders zijn hebben ze nog gratis verzending
Meer om aan te geven dat ik 'm sowieso wilquote:
Mag ik hopen na dat Europese uitstel.quote:Op zondag 14 september 2014 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vannacht gedroomd dat die Toad LE er dus echt kwam
Mogelijke release date, duh.quote:
no shit? ;oquote:Op zondag 14 september 2014 16:43 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Mogelijke release date, duh.
Italiaans, dus maffia. En maar 8GB, ik ga vandaag al een HDD kopen omdat mijn 32G Wii U nu al volzit (twee downloadgames). Echt, waarom die 8GB nog verkocht wordt is me een raadsel.quote:Op maandag 15 september 2014 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goedkope WiiU
http://www.amazon.it/gp/a(...)/279-4849034-5042554
Als je niet digitaal gaat is 32 gb toch voldoende?quote:Op maandag 15 september 2014 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of je nou 8GB of 32GB koopt, die hdd moet er toch komen.
Enige reden om een 32GB te kopen is vanwege de premium spaaractie.
Denk dat jij inmiddels ook al wel 10-15 euro hebt verzameld Pheno.
De wie spaaractie? (ja, ik kon een flauwe woordspeling maken)quote:Op maandag 15 september 2014 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of je nou 8GB of 32GB koopt, die hdd moet er toch komen.
Enige reden om een 32GB te kopen is vanwege de premium spaaractie.
Denk dat jij inmiddels ook al wel 10-15 euro hebt verzameld Pheno.
Misschien. Het is erg weinig, Nintendo wil ook wel eens gratis games weggeven namelijk. Met wat updates en dlc zit je er zo aan.quote:Op maandag 15 september 2014 17:30 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Als je niet digitaal gaat is 32 gb toch voldoende?
p.nintendo.netquote:Op maandag 15 september 2014 17:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
De wie spaaractie? (ja, ik kon een flauwe woordspeling maken)
Ah, nooit van gehoord. Ik zal wel even moeten wachten om de laatste drie games te verzilveren, die zijn nog niet uitquote:
Maakt niet uit, ik heb al de punten gehad voor de Mario Kart DLC en mijn negende code ontvangen. Dat is 45 euro die ik van Nintendo heb gehad sinds de launchquote:Op maandag 15 september 2014 17:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, nooit van gehoord. Ik zal wel even moeten wachten om de laatste drie games te verzilveren, die zijn nog niet uit
Ah, dus alles wat ik al ooit gedownload heb telt niet mee?quote:Op maandag 15 september 2014 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb al de punten gehad voor de Mario Kart DLC en mijn negende code ontvangen. Dat is 45 euro die ik van Nintendo heb gehad sinds de launch
Zodra je een download uit de eShop hebt gehaald heb je 24 uur later de punten.
Jawel. Kijk nou gewoon op die sitequote:Op maandag 15 september 2014 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dus alles wat ik al ooit gedownload heb telt niet mee?
Nice, ik heb 2 code's van 5 euro ontvangen!quote:Op maandag 15 september 2014 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel. Kijk nou gewoon op die site
Sowieso zijn ze veel te vroeg en krijgen ze vast weer aan de stok met Nintendoquote:Op maandag 15 september 2014 18:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Eerste Hyrule Warriors review geeft een 8.7 (uit Finland). Ze zitten wel vaak (81%) boven het gemiddelde dus ik ben benieuwd naar de rest.
Je zegt zelf:quote:Op maandag 15 september 2014 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel. Kijk nou gewoon op die site
vandaar dat ik het niet begreepquote:Zodra je een download uit de eShop hebt gehaald heb je 24 uur later de punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |