Ik heb recentenlijk seizoen 1, 4 en 9/10/11 van usenet afgehaald de rest is helaas niet meer beschikbaarquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:05 schreef Derriedouche het volgende:
Wow, die zijn echt een stuk gegroeid ja (goh, dohhh). Nu krijg ik weer zin om alle afleveringen te bekijken.
1 t/m 3, 5, 6 t/m 10 en 12 zie ik ook nog staanquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:08 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik heb recentenlijk seizoen 1, 4 en 9/10/11 van usenet afgehaald de rest is helaas niet meer beschikbaar
nee dat is rommel, ik heb ze allemaal gedownload, en de meeste zijn corrupt of bevatten de afleveringen van seizoen 1 terwijl er 5 op staatquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:11 schreef lynda het volgende:
[..]
1 t/m 3, 5, 6 t/m 10 en 12 zie ik ook nog staan
Herken je het meisje op de laatste paar fotos ook nog?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:05 schreef Derriedouche het volgende:
Wow, die zijn echt een stuk gegroeid ja (goh, dohhh). Nu krijg ik weer zin om alle afleveringen te bekijken.
Hoe werkt usenet dan? Zelfde als torrents?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:08 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik heb recentenlijk seizoen 1, 4 en 9/10/11 van usenet afgehaald de rest is helaas niet meer beschikbaar
Nee bestanden worden gepost en bewaard op de servers van de usenetproviders, hoe ouder de post is hoe meer kans dat hij niet meer aanwezig is op de server van jouw provider.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:16 schreef Derriedouche het volgende:
[..]
Hoe werkt usenet dan? Zelfde als torrents?
Volgens mij zijn lindsey en dave ook wel leuk met elkaar, ik heb niet het idee dat het een verstandshuwelijk is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:19 schreef amaranta het volgende:
Ik vind Sam en Kelly het meest 'echte' stel. Echt voor het leven.
Debby en Nicolas geef ik geen 'heel leven lang'. Temeer omdat Nicolas volgens mij gay is.
En bij Lindsay heb ik altijd het gevoel gehad dat ze is getrouwd omdat ze misschien bang was de boot te missen, en dan maar met dn Dave.
Nee, niet een verstandshuwelijk. Denk wel dat ze elkaar leuk en lief vinden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:20 schreef icloud het volgende:
[..]
Volgens mij zijn lindsey en dave ook wel leuk met elkaar, ik heb niet het idee dat het een verstandshuwelijk is.
Ahaaaa, nou ik zal eens kijken haha, bedankt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:19 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee bestanden worden gepost en bewaard op de servers van de usenetproviders, hoe ouder de post is hoe meer kans dat hij niet meer aanwezig is op de server van jouw provider.
Zelfs met een payserver met 2000 dagen retentie had ik moeite om goede posts te vinden die wel aanwezig waren.
Ik kan seizoen 5 9 10 en 11 in een torrent zetten, de rest heb ik niet meer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:21 schreef Derriedouche het volgende:
[..]
Ahaaaa, nou ik zal eens kijken haha, bedankt.
Nu ben ik wel benieuwd....quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:15 schreef icloud het volgende:
[..]
Herken je het meisje op de laatste paar fotos ook nog?
Dat was het allereerste dat ik dacht na het zien van deze lading foto'squote:
Lol. Weet je zeker dat we geen verloren tweeling zijn?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat was het allereerste dat ik dacht na het zien van deze lading foto's
Twee tipsquote:
Geen problemen mee hierquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:14 schreef icloud het volgende:
[..]
nee dat is rommel, ik heb ze allemaal gedownload, en de meeste zijn corrupt of bevatten de afleveringen van seizoen 1 terwijl er 5 op staat
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:40 schreef icloud het volgende:
Bekijk het eerst maar eens voordat je blaat.
Gedownload in 2010 zo kan ik het ook, snap jij überhaupt het systeem van usenet?quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:46 schreef lynda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Seizoen 6 t/m 10 ook zien?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:47 schreef icloud het volgende:
[..]
Gedownload in 2010 zo kan ik het ook, snap jij überhaupt het systeem van usenet?
Onzin je foto laat anders zienquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:51 schreef lynda het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Dankzij de kick in het topic heb ik ze net binnen gehaald.
Snap jij er wel iets van?
Je bent echt kansloosquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:53 schreef icloud het volgende:
[..]
Onzin je foto laat anders zien![]()
Ik zou zeggen lul niet zo dom en tief op.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:55 schreef icloud het volgende:
[..]
Je komt hier alleen om te trollen, dus rot op.
Nee hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:35 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waren deze al eens langsgeweest?
Ik zoek een recente familiefoto, maar kan ze niet recent vinden
Ik denk dat die twee niet op facebook mogen, het valt trouwens op dat ze hun bijnaam gebruiken(didi, lyn) en dat de gooris kinderen hun achternaam hebben omgedraaid, waarschijnlijk om herkenning te verkomen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:26 schreef JaneDoe het volgende:
geen nieuwe foto's van den broes en den fay?
Dat was ook mijn gedachte. Ik was een echte volger en keek alles tijdens mijn zwangerschsosverlof een jaar of 5-6 terug. Maar op een gegeven moment was ik het zat, zo net nadat ze verhuisten naar dat nieuwe huis.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:05 schreef Derriedouche het volgende:
Eigenlijk ook geen spat veranderd, geen van de kinderen eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:41 schreef Derriedouche het volgende:
Kom net dit filmpje tegen:
Of was dat hier al bekend? Weet ook niet hoe recent die foto's zijn.
Shania wel in iedergeval, en ik denk dat kenji meer richting het entertaiment gaat.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk ook geen spat veranderd, geen van de kinderen eigenlijk.
Ik ben benieuwd of die 2 van Sam en Kelly ook later iets met tv willen gaan doen, volgens mij staan ze net zo graag in de publiciteit als paps en mams
Die afleveringen zijn ook nog wel de moeite waard. Maar ik geef toe dat die seizoenen dat ze met z'n allen in de oude villa verbleven de leukste seizoenen waren. Dat ademde nog die gezellige en huiselijke sfeerquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte. Ik was een echte volger en keek alles tijdens mijn zwangerschsosverlof een jaar of 5-6 terug. Maar op een gegeven moment was ik het zat, zo net nadat ze verhuisten naar dat nieuwe huis.
Mss toch eens kijken of ik het weer op kan (wil?) pakken.
Ja precies die eerste seizoenen waren erg leuk.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die afleveringen zijn ook nog wel de moeite waard. Maar ik geef toe dat die seizoenen dat ze met z'n allen in de oude villa verbleven de leukste seizoenen waren. Dat ademde nog die gezellige en huiselijke sfeer
Is ze familie van Dave? Komt me wel bekend voor maar kan haar nog ff niet plaatsen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:33 schreef icloud het volgende:
[..]
Twee tips
1.zoals je ziet staat ze twee keer met shania op de foto.
2.ze behoort tot de schoonfamilie en heeft een paar keer meegedaan met de serie,
Nee absoluut niet, het is een gooris.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:19 schreef Mriekie het volgende:
[..]
Is ze familie van Dave? Komt me wel bekend voor maar kan haar nog ff niet plaatsen.
Dankzij de aanwijzingen over de Facebooknamen hierboven moet het Romy zijn, maar eerlijk gezegd komt zij mij niet echt bekend voor...quote:Op woensdag 3 september 2014 23:21 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, het is een gooris.
inderdaad romy, ze heeft aan een aantal afleveringen meegedaan, de bekendste is misschien wel de aflevering waar kelly haar sportterreur opdringt aan de kinderen.quote:Op donderdag 4 september 2014 02:48 schreef Zana het volgende:
[..]
Dankzij de aanwijzingen over de Facebooknamen hierboven moet het Romy zijn, maar eerlijk gezegd komt zij mij niet echt bekend voor...
Gisteren ook al, en ze beginnen ook gewoon bij seizoen 1quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
19:55 rtl8
Weer afleveringen van de pfaffs![]()
![]()
Dan kunnen we nu dus heel hard gaan lachen als Jean Marie het weer over eerlijk zijn heeft en intussen door de belastingdienst is gepaktquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:45 schreef Oliver23 het volgende:
Gisteren ook al, en ze beginnen ook gewoon bij seizoen 1
Dat valt ook wel mee hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:03 schreef JaneDoe het volgende:
slanke lindsey
moet gelijk ook weer denken aan hoe wanhopig ze was om aan de man te raken:')
hierna gaat t idd alleen maar berg afwaartsquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:49 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee hoor.Maar wel een beter figuur dan later, en vooral nog een leuke levendige uitdrukking enzo. Later werd ze echt zo'n saai huismoeke.
ziet em gaan, ziet em gaan...quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:24 schreef Oliver23 het volgende:
Sam en Kelly maken bijna dagelijks een wipje
Kelly en Debby zijn hoe ouder ze worden ook knapper geworden. Lindsay niet
En Sam blijft de ultieme Pfaff Held
Zit mobiel dus alleen ff de link:quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heeft die Nicolas tegenwoordig ergens werk of teert ie nog steeds op de zakken van de pfaffs
Ah ok. Halftijds klinkt goed, dan kan hij ook voor kids zorgen als Debbie tenminste nog fulltime werkt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:52 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Zit mobiel dus alleen ff de link:
http://m.gva.be/cnt/dmf20(...)ft-eindelijk-een-job
Dave is verkocht aan Lindsayquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ah ok. Halftijds klinkt goed, dan kan hij ook voor kids zorgen als Debbie tenminste nog fulltime werkt.
Ik vind Dave wel een toffe kerel. Hij komt lekker nuchter over en daar hou ik wel van. Sam wil teveel popijopi doen.
Wat is daar mis mee? Een man kan best huisvader en opvoeder zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heeft die Nicolas tegenwoordig ergens werk of teert ie nog steeds op de zakken van de pfaffs
Voordat die kids er waren had hij ook al geen werk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:21 schreef icloud het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Een man kan best huisvader en opvoeder zijn.
Vooral die jongens kunnen wel een goede huisvader gebruiken, ze groeien op voor rat en gal.
Ja nou en, mijn vader is de laatste 30 fulltime huisman geweest, wassen strijken.stofzuigen, eten maken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Voordat die kids er waren had hij ook al geen werk.
Galg en radquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:21 schreef icloud het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Een man kan best huisvader en opvoeder zijn.
Vooral die jongens kunnen wel een goede huisvader gebruiken, ze groeien op voor rat en gal.
Dit is niet de villa toch?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:06 schreef Rianne84 het volgende:
Toen was al te zien dat dat huis onverkoopbaar was. Het staat nog steeds te koop voor wat de gek ervoor geeft.
Volgens mij hebben ze hier de hele serie gewoond. Later wel de keuken verbouwd en het zwembad overdekt gemaakt.quote:
Op gegeven moment zijn ze verhuisd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:09 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze hier de hele serie gewoond. Later wel de keuken verbouwd en het zwembad overdekt gemaakt.
Op het eind zijn ze idd verhuisd maar deze villa staat nog te koopquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Op gegeven moment zijn ze verhuisd.
Niet verklappenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ah motortochtje komt er aan![]()
Die Jean gaat toch op zijn bek![]()
En wordt liggend in volvo stationcar teruggehaald
Wat was dat voor een ding wAar Kelly mee naar Sam belde?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jean nog niet op zijn bek
Volgende week![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jean nog niet op zijn bek
Volgende week![]()
![]()
![]()
nu dusquote:Op maandag 9 februari 2015 20:14 schreef Rianne84 het volgende:
Zo JM met de motor tegen een muur en dan het vreselijke gejank van kelly
Mag Kelly graag, maar wat ze daar allemaal liep te vertellen sloeg totaal nergens op. Tuurlijk emoties zullen de overhand hebben, maar moest om twee dingen echt lachenquote:Op maandag 9 februari 2015 20:14 schreef Rianne84 het volgende:
Zo JM met de motor tegen een muur en dan het vreselijke gejank van kelly
.quote:''Alles pakken ze van mijn vader af''
Valt wel mee. Als je ziet wat JM allemaal voor niks heeft gekregen, puur alleen om even gratis reclame te kunnen maken is enorm. Dan haal ik ook nog niet eens de belasting erbij
Ik heb het niet gezien....maar ik gok dezequote:Op maandag 9 februari 2015 21:31 schreef Urquhart het volgende:
Iemand die de titel weet van dat piano deuntje onder de tirade van Kelly?
wow, wat 'n baassinetje hebben we hier zeg, kan je dat es uitleggen hoe dat allemaal werkt enzo?quote:
Want het feestje zelf was wel helemaal leuk? Met een kameel??????quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:07 schreef JaneDoe het volgende:
wat een afschuwelijke verjaardags-outfit heeft lyndsey aan
op t moment van mijn post was ze zich nog aan t aankledenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Want het feestje zelf was wel helemaal leuk? Met een kameel??????
Jup.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:01 schreef JaneDoe het volgende:
werd trouwens wel weer duidelijk wat een vervelende zuiplap die bompa toch eigenlijk was
kortom, tis één van de kijkcijferhits van rtl8quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:05 schreef Oliver23 het volgende:
Kijkcijfer Pfaffs 2015
04 feb: 76.000
05 feb: 73.000
06 feb: 43.000
09 feb: 44.000
10 feb: 45.000
11 feb: 38.000
12 feb: 31.000
13 feb: 53.000
16 feb: 69.000
17 feb: 66.000
Moet er wel bijzeggen dat op B&B na, weinig programma's op RTL8 boven dit aantal uitkomen.
Spongebob wint het qua kijkcijfers dagelijks dik van de Pfaffs
Sam is zich hier nog te bewust van de camera'squote:Op donderdag 19 februari 2015 20:05 schreef Rianne84 het volgende:
Sam kon toch ook wel een lamlul zijn
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit zijn toch herhalingen uit 1989 ofzo?
Zal wel butt-bitrate zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:46 schreef lynda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Seizoen 6 t/m 10 ook zien?
Geen idee of dit is voorbijgekomen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:26 schreef JaneDoe het volgende:
geen nieuwe foto's van den broes en den fay?
ik dacht rond 2000quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit zijn toch herhalingen uit 1989 ofzo?
wat is den fay toch een schoon meiske!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 02:01 schreef wolferl het volgende:
[..]
Geen idee of dit is voorbijgekomen.
Maar dit schijnt de meest recente gezamenlijke foto te zijn waar de 6 kleinkinderen op staan.
[ afbeelding ]
2003 volgens mij idd. Angie zal inmiddels wel dood zijn schat ik.quote:
2002, aangezien Kenji in 2001 is geboren en in de huidige uitzending nog een baby is. Angie was al dood voordat de pfaffs geheel met de serie stopten (als ik het me goed herinner)quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:44 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
2003 volgens mij idd. Angie zal inmiddels wel dood zijn schat ik.
Heb het precies omgekeerd. Vind Kenji en Shania geweldig en heb niks met de kinderen van Debby.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 06:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ohh, den Broes
Die twee van Lindsey lijken me nog steeds de leukste kinderen. Blije FayeDe jongste van Nicolas het knapste. Met die twee van Sam heb ik dan weer niks.
Ja Angie overleed volgens mij in het een na laatste seizoen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:56 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
2002, aangezien Kenji in 2001 is geboren en in de huidige uitzending nog een baby is. Angie was al dood voordat de pfaffs geheel met de serie stopten (als ik het me goed herinner)
Wat zijn de kindjes inmiddels toch al groot
Ik ook niet, schreef alleen dat ik die jongste een knap kind vind.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:36 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Heb het precies omgekeerd. Vind Kenji en Shania geweldig en heb niks met de kinderen van Debby.
Vind je? Waar maak je dat dan uit op?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet, schreef alleen dat ik die jongste een knap kind vind.
Die van Sam kicken zo op aandacht![]()
Jij vindt Kenji een verlegen jongetje?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vind je? Waar maak je dat dan uit op?
En wat wil je, die kinderen zijn met de camera opgegroeid. Ze gingen onder het oog van de camera slapen en werden zo ook weer wakkerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij vindt Kenji een verlegen jongetje?
Volgens mij zijn er wel eens filmpjes voorbij gekomen van de laatste twee jaar en ik vond ze niet bepaald terughoudend te noemen. Ze hingen zowat in de lens.
Niet zo gek ook met twee ouders die graag in the picture zijn.
Kan, maar niet iedereen wil dan automatisch in de belangstelling staan en staat te paraderen voor aandacht.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:07 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
En wat wil je, die kinderen zijn met de camera opgegroeid. Ze gingen onder het oog van de camera slapen en werden zo ook weer wakker
Ik ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Oliver23 het volgende:
Maar het meest Stoor ik me aan Carmen... ....
Nee, zijn dit geen nieuwe afleveringen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:19 schreef Elan het volgende:
Jullie weten dat dit zo'n 10 jaar geleden werd uitgezonden
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, zijn dit geen nieuwe afleveringen?
Jazeker, maar was even vergeten hoe ik me aan Carmen stoorde.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:19 schreef Elan het volgende:
Jullie weten dat dit zo'n 10 jaar geleden werd uitgezonden
Echt?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:24 schreef Oliver23 het volgende:
Carmen vandaag tegen Nicolas: ''Stop jullie kleren voor de wasserette niet in vuilniszakken, maar in een luxe tas. Anders schaadt het de naam van de Pfaffs''
Carmen tegen de politieagenten na de melding van geluidsoverlast: ''Dat zullen vast niet de Villaburen zijn, maar het zullen klachten zijn van de burgerij van verderop''
Ja echt. De opmerking van de wasserette was gisteren te zien en die van de opmerking over overlast bij de aflevering van de verjaardag van Kelly.quote:
Haha ja mooi inderdaad.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:25 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ja echt. De opmerking van de wasserette was gisteren te zien en die van de opmerking over overlast bij de aflevering van de verjaardag van Kelly.
en kelly maar janken over al die mensen die onaardig spreken over haar papaquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:15 schreef Oliver23 het volgende:
Jean Marie tegen Homovriendje Kelly ------> HOLKRUIPER
Jean Marie tegen Spaans Jongetje --------> FATTY
Jean Marie tegen Zwarte hotelmedewerker ------> TRAP ONDER ZIJN REET
Hij moet hier zo'n 71/72 jaar zijn?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:57 schreef glasshole het volgende:
Bompa is uitgeput, tiet veur 'n pintje!
De Pfaffs zuipen en roken er stevig op los, er gaat geen uitzending voorbij zonder drank of sigaret.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij moet hier zo'n 71/72 jaar zijn?
Dat is mijn vader nu ook. Maar mijn vader is echt veel levendiger.
Maar die rookt en drinkt ook niet.
Dat klopt. Volgens mij rookt alleen Carmen niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:05 schreef glasshole het volgende:
[..]
De Pfaffs zuipen en roken er stevig op los, er gaat geen uitzending voorbij zonder drank of sigaret.
carmen rookte ook maar is hier al gestoptquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat klopt. Volgens mij rookt alleen Carmen niet.
Van Nicolas weet ik het niet zeker.
Die doen het niet op camera, ben benieuwd of Kenji & Shania al rokenquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat klopt. Volgens mij rookt alleen Carmen niet.
Van Nicolas weet ik het niet zeker.
Denk het niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:10 schreef glasshole het volgende:
[..]
Die doen het niet op camera, ben benieuwd of Kenji & Shania al roken
Ah, kijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
carmen rookte ook maar is hier al gestopt
Op sams petje staat het iig.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:19 schreef glasshole het volgende:
[..]
Zou best kunnen, 1 grote sponsor-RLS
felice, daar noem je een naamquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:28 schreef glasshole het volgende:
Hoe heet ie ook alweer, het is niet Felice
Gisteren Jambers, ook zo'n aparte Belgquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
felice, daar noem je een naam
maar dat is em idd niet
Wie?quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:28 schreef glasshole het volgende:
Hoe heet ie ook alweer, het is niet Felice
iddquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:33 schreef glasshole het volgende:
Zanger/presentator Sergio:
[ afbeelding ]
Das de Belgische Alberto Stegemanquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:29 schreef glasshole het volgende:
[..]
Gisteren Jambers, ook zo'n aparte Belg
Dat dít kan in Vlaanderen!quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das de Belgische Alberto Stegeman
je bedoeld nicolas?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:08 schreef glasshole het volgende:
Lekker ding hoor die vriendin van Debby
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:11 schreef glasshole het volgende:
[..]
Onee, ik bedoelde de vriendin van Lindsey
Nicholas dronken, Sam en Kelly bezochten de Akro-Polis, Carmen was mega-irritant, Bompa was zijn keycard kwijt.quote:
nou in dat stukje stak hij er ook wel de draak mee en zong expres valsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:31 schreef amaranta het volgende:
Hoezo is Sam zanger? Hij zingt echt verschrikkelijk.
Sam is meer een entertainerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nou in dat stukje stak hij er ook wel de draak mee en zong expres vals
maar tis idd geen frank sinatra
Precies wat ik dacht. En dan pissig zijn dat ie het niet gehaald heeftquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:25 schreef fespo het volgende:
zit Nicolai nou 2 pintjes te drinken voor zijn motorexamen?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Precies wat ik dacht. En dan pissig zijn dat ie het niet gehaald heeft
Alcoholtest zou standaard voor elk examen moeten plaats vinden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]geen 2 pintjes maar 2 blikken bier
![]()
Dat is 0,66 liter bier![]()
Meer dan 0,5 promille dus gewoon strafbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:57 schreef Oliver23 het volgende:
De mannenjacht van Lindsay begint echt een beetje genant te worden... ....
Alsof ze de mooiste van België is en alleen de allerbeste verdiendDe allerbeste verdiend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kelly:') Een huisvriend de kots van haar kind laten opruimen.
Sowieso is het vreemd om op je motor naar je motorexamen te gaan en als je niet slaagt op diezelfde motor weer terug naar huis te rijdenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:25 schreef fespo het volgende:
zit Nicolai nou 2 pintjes te drinken voor zijn motorexamen?
de grap is dat sam normaliter al over zn bek gaat als hij zn eigen poep door moet spoelen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:01 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Sowieso is het vreemd om op je motor naar je motorexamen te gaan en als je niet slaagt op diezelfde motor weer terug naar huis te rijden
Dat stukje met dat volgekotst bed.. en Sam die gewoon in datzelfde bed slaapt met de kots naast hem... ieuw
Volgens mij was Kenji ouder toen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:58 schreef Rianne84 het volgende:
Komt binnenkort de aflevering waarin Kenji uit de jacuzzi valt?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:58 schreef Rianne84 het volgende:
Komt binnenkort de aflevering waarin Kenji uit de jacuzzi valt?
maandag dusquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij was Kenji ouder toen.
Het is best pijnlijk om Sam te zien optreden.
Ik zou ook chagrijnig worden met zo'n lapzwans als echtgenoot.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een aannames... Wat maakt dat nou uit dat ze buitenshuis een glaasje champ neemt. De één neemt een biertje, wijntje en zij drinkt dat.
Kelly vind ik denk ik de minste. Te beroerd om kots van haar kind op te ruimen, vaan chagrijnig... Komt op mij als nogal verwend over.
Hij werkt 's avonds en 's nachts.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zou ook chagrijnig worden met zo'n lapzwans als echtgenoot.
Doet echt niks anders dan in z'n bed liggen.
Zou hij daadwerkelijk 7 avonden werken?quote:
Hij heeft nog moves. Mijn man komt niet verder dan van links naar recht balanceren.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die dansmoves van SamWat heerlijk fout
Ja dat viel me ook op. Ik was op slag de stress over mijn eigen huishouden kwijtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het was me ook nooit zo opgevallen. Maar het is echt een bende bij Sam en Kelly. Bij Carmen evengoed. En dat shot laatst van de was van Debby. Plaatsvervangende schaamte had ik.
Hier idemquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij heeft nog moves. Mijn man komt niet verder dan van links naar recht balanceren.
Ja, het is bij mij brandschoon, vergeleken bij de fam Gooris.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook op. Ik was op slag de stress over mijn eigen huishouden kwijtWat een rommel. Vooral bij huize Gooris.
Een glaasje ok, maar ik heb het over flessenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een aannames... Wat maakt dat nou uit dat ze buitenshuis een glaasje champ neemt. De één neemt een biertje, wijntje en zij drinkt dat.
Heb ik eigenlijk nog niet gezien.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:35 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Een glaasje ok, maar ik heb het over flessen
Carmen wilde een glaasje drinken dat ze met zijn allen op het cruiseschip waren. Ze nam vier flessen mee. Waarop Debby haar toen aansprak: ''Is dat niet een beetje veel, vier flessen voor een glaasje?''quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk nog niet gezien.
twitter:KellyPfaffG twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 21:41:14Voetbal kijken met de Beste opa...5 analisten op mijn bank ❤️⚽️ http://t.co/CYAHKQsNNQ reageer retweet
Kenji en Shania lijken echt veel op Samtwitter:KellyPfaffG twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 16:33:51Spoiling the kids with the best milkshake ever 💐🍥🍭 http://t.co/SJtmyblCH7 reageer retweet
Die ben jij vevergetenquote:Op maandag 9 maart 2015 20:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat die angie nooit bezwangerd heeft trouwens
of ben ik dat vevergeten?
Sam gaat lopen vloeken want zijn rashond en dan komen er een stuk of 12 a 13 puppy's. In een hok in de garage oid.quote:
Ach, essentieel. Het zijn ook maar 2 afleveringen ofzo dat het voorbij komt.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:16 schreef JaneDoe het volgende:
kan je nagaan, hele reeks nu voor de derde keer aan t kijken en dan nog dit soort essentiële gebeurtenissen vergeten zijn
garage...ja dr begint nu iets te dagenquote:Op maandag 9 maart 2015 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sam gaat lopen vloeken want zijn rashond en dan komen er een stuk of 12 a 13 puppy's. In een hok in de garage oid.
dit is sho hèquote:Op maandag 9 maart 2015 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, essentieel. Het zijn ook maar 2 afleveringen ofzo dat het voorbij komt.
Iddquote:
Wat is het thema dit keer?quote:
Cotton candy is geen milkshake Kelly...quote:Op maandag 9 maart 2015 15:24 schreef Oliver23 het volgende:
twitter:KellyPfaffG twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 16:33:51Spoiling the kids with the best milkshake ever 💐🍥🍭 http://t.co/SJtmyblCH7 reageer retweet
Nee volgens mij niet toch? Die duikt gewoon ineens op in de serie.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb de aflevering vanavond gemist maar was Dave 1 van de brievenschrijvers?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nee, den Dave is er opeens... .... En Carmen zegt vanavond wel: ''We kennen Dave al jaren!''quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:12 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet toch? Die duikt gewoon ineens op in de serie.
sorry, late reactiequote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
ach ja, t gaat om t bedankt ouders stukjequote:Op maandag 16 maart 2015 20:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een lamlendig lied zeg. Had wat vlotters gekozen ofzo.
Ik vind het echt tenenkrommendquote:Op maandag 16 maart 2015 20:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ach ja, t gaat om t bedankt ouders stukje
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:28 schreef amaranta het volgende:
Jezus C, Jean Marie
" heeft hij aids ofzo?"
" ben je al gewend in belgie? Ik zie dat je een Chinees bent"
vandaar ook de "jm heeft dave voor lyndsey gekocht" geruchten destijdsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:09 schreef Rianne84 het volgende:
Gingen dave en lindsay zo snel trouwen?
Heb het net opgezocht. Ze hebben ong 2jr verkering gehad.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:09 schreef Rianne84 het volgende:
Gingen dave en lindsay zo snel trouwen?
Dat San vraagt of ze nog kunnen aborterenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Dat ze die puppies echt niet zagen aankomen ook he
Als vanaf de allereerste aflevering was Lindsay aan het zoeken naar de ideale ventquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |