![]()
Naar aanleiding van sommige discussies in
Pfaff's Topic over wie nu de leukste/grappigste/favoriete Pfaff familielid is, leek het mij een leuk idee om een tournament te houden wie nu de Favoriete Pfaff familielid is van Fokkend Nederland.
Speluitleg:Je post een Top 6 van jouw favoriete Pfaffs familieleden. De nummer een krijgt 6 punten, de nummer twee krijgt 5 punten, de nummer drie krijgt 4 punten, de nummer vier krijgt 3 punten, de nummer vijf krijgt 2 punten en de nummer zes krijgt 1 punt. In de tweede ronde maak je een Top 5, in de derde ronde een Top 4 en in de Finaleronde een Top 3
De puntentelling houd ik bij. Er kan gestemd worden tot de datum die ik per ronde aangeef. Per ronde vallen er steeds 4 familieleden af, totdat er in de Finale Ronde er uiteindelijk drie familieleden gaan strijden om het Goud, Zilver en Brons.
Eerste Ronde:Alle familieleden staan hieronder aangegeven. Deze eerste ronde sluit dinsdag 2 maart om 21:59.
- Jean Marie Pfaff
- Carmen Pfaff
- Kelly Pfaff-Gooris
- Sam Gooris
- Shania Gooris
- Kenji Gooris
- Debby Pfaff
- Nicolas Liebart
- Keano Liebart
- Liam Liebart
- Lyndsey Pfaff-Volders
- Dave Volders
- Bruce Volders
- Fay Volders
- Bompa
Nogmaals:
Deze eerste ronde sluit dinsdag 2 maart om 21:59.[ Bericht 2% gewijzigd door Oliver23 op 01-03-2010 17:32:59 ]