abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144126171
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 01:00 schreef Za het volgende:

[..]

Deze jongen is in het water gevonden, is dat toestel ook naar het NFI gestuurd? (foto's kunnen gewist zijn) en zijn daar de resultaten van dan wel al naar Panama gezonden binnen een maand tijd?

Overigens met alle respect, Poekie je kunt niet verwachten dat het NvP dergelijke belastende info (if so) zomaar vrijgeeft. Een ontkenning zegt daarom niets in deze.
Ja, dat is zo. Geen idee of O zijn telefoon niet bij een soort (Panamees) NFI geweest is, dat is niet dgg. iig. en als er toch al gelogen is, is er wellicht ook helemaal geen mobiele van O geweest! Laat staan "photo's van blond /red haired woman". Indien wel, kunnen ze idd. gewist zijn, maar het waarom blijft dan nog steeds speculaas.

Verder vond iemand 'dat ik er ingestonken zou zijn' get a grip ed., sja, nou, volslagen onzin! Zoals anderen hun fotovakschool kennis, geologische kennis, verpleging en blarenbehandelkennis enz enz hier in FOK en op WS etaleren en inzetten om feiten te helpen produceren, en zo de fam. K. proberen te helpen met uitzoeken hoe/wat, dus vanuit een eigen ref. kennis kader, doen anderen dat weer vanuit een andere kennis achtergrond, wat is daar mis mee, heeft niks met mijn persoon an sich te maken.

Maar wat me ook nog weer te binnen schoot, het NFI in Nederland mag geen info vrijgeven aan particuliere personen/betrokkenen in onderzoeken voor zover ik er van begrijp, dat mogen ze alleen aan het OM. Dus waarom een verzoek aan t NFI? Het ministerie van V en V is de overkoepelende baas van het NFI en het OM.

Ben wel zeer benieuwd naar de laatste foto's van L. of fotos met L. Gaat ons dat niet wellicht nog (meer) vertellen over wat er gebeurd kan zijn dan alleen alle fotos met K? Zit er een ban op foto's met L, of zijn ze er niet? En waarom dwingt Arrocha het Pan. OM niet om die gegevens op te halen bij de NL ambassadeur?

[ Bericht 0% gewijzigd door Poekje01 op 03-09-2014 08:56:55 ]
pi_144126187
Die schoen is wel een ding om nader te onderzoeken.
Als de schoen wel van Kris is, maar ze heeft ze op de foto's niet aan, dan klopt er dus sowieso iets niet.
Dan zit er dus een gat tussen de tocht en het overlijden.
Zijn ze dan toch gewoon teruggegaan en is hun na tocht iets overkomen?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_144126524
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 01:45 schreef suddenintuition het volgende:
zou natuurlijk kunnen, dat hij zich in eerste instantie, door dat bericht `afgeremd ` voelde, en het op dat moment maar even liet voor wat het was...zich later realiserend dat hij TOCH wilde gaan zoeken en dat ook gedaan heeft....zou kunnen, moeilijk te beoordelen vanaf hier. Maar wat mij wel weer intrigeert is dat : het verzoek ( misschien een beetje dreigend ? ) van HOGERHAND kwam.....wat moet je daar nou van denken ???
Wat mij een logischere verklaring lijkt is dat hij niet met die groep is gaan zoeken zoals hij van plan was, maar in zijn eentje.
pi_144126620
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 08:12 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

klok en klepel.
????
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144126656
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 02:53 schreef suddenintuition het volgende:
wat we wel dienen te beseffen, is dat die F. natuurlijk heel bekend / populair is, als gids weet hij verschrikkelijk veel over dat gebied....maar ook is hij de vader van die H, dat manneke met een wat `onfrisse ` achtergrond....dat betekent dus ook dat hij als vader door H beschermd wordt en indien dit niet het geval is, ook het tegenovergestelde het geval zou kunnen zijn, wie weet manipuleert die H zijn vader wel....en stuurt hij die F. bepaalde richtingen wel of niet in....Zo kan het zomaar zijn....dat het bericht van `hogerhand ` om achter de Mirador niet te gaan zoeken, kwam van iemand ( van `hogerhand ` dus ) die ook H kende, ( uit die `onfrisse ` achtergrond...) . Want 1 ding is zeker, die persoon van `hogerhand ` deugt ook voor geen meter, anders zou hij die zoektocht n i e t verbieden.....
Bij de vermissing van de twee broertjes mochten burgers ook niet overal zomaar zoektochten houden. Zat de Nederlandse politie daarin ook fout?
pi_144126777
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 01:22 schreef suddenintuition het volgende:
link
welke link is dat ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144127187
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 09:07 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Bij de vermissing van de twee broertjes mochten burgers ook niet overal zomaar zoektochten houden. Zat de Nederlandse politie daarin ook fout?
wie vond de broertjes uiteindelijk? en iedereen hoopte eerst dat ze nog leefde ergens in een bos, dus ik vind, ja. De politie is tegenwoordig overal zwaar onderbezet, en net als met Ambert Alert ed. vragen ze roch ook zelf al het publiek om hulp, en dus is het niet vreemd dat steeds meer mensen eigen initiatieven gaan ontplooien, if they can't handle that, too bad. Zo gaat het nu eenmaal.
  woensdag 3 september 2014 @ 09:58:52 #233
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144127641
Zolang mensen het politieonderzoek niet hinderen is dat zelf detective spelen wel ok. Maar soms hebben mensen het niet door als ze hinderen.
pi_144127645
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 02:12 schreef jackie12 het volgende:
Heeft iemand al die "finca las Princesas' al gevonden? Ik kom uit bij

http://www.tripadvisor.nl(...)iriqui_Province.html

Dit zal m toch niet zijn?
Is wel in Boquete. 2 km vanaf hun hostel
Kijk even op websleughts #811 misschien zoek je dat?
pi_144128449
Is er hier al een algemene conclusie getrokken wat die foto van die tak met die rode plastic zakjes moet voorstellen? Een verborgen boodschap ofzo?
pi_144129081
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:30 schreef trucker3 het volgende:
Is er hier al een algemene conclusie getrokken wat die foto van die tak met die rode plastic zakjes moet voorstellen? Een verborgen boodschap ofzo?
nee, iedereen zijn of haar mening
pi_144129149
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:54 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

nee, iedereen zijn of haar mening
Het blijft een hoofdbreker iig. Ik kon gisteravond de slaap slecht vatten en bleef maar denken aan wat het zou kunnen zijn. Nog steeds geen idee eigenlijk.
pi_144129201
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:57 schreef trucker3 het volgende:

[..]

Het blijft een hoofdbreker iig. Ik kon gisteravond de slaap slecht vatten en bleef maar denken aan wat het zou kunnen zijn. Nog steeds geen idee eigenlijk.
Laat je niet gek maken. Als je geen idee hebt, laat het los.
  woensdag 3 september 2014 @ 11:01:27 #239
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144129260
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:57 schreef trucker3 het volgende:

[..]

iets wat de locals gebruiken om insecten weg je jagen als zec door de jungle lopen of een vogelverschrikker voor op een plantage.
Als je t mij vraagt.
  woensdag 3 september 2014 @ 11:03:14 #240
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144129304
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:59 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Laat je niet gek maken. Als je geen idee hebt, laat het los.
ja, misschien lukt dat beter als je je bedenkt dat die fotos niet gemaakt zijn door de meiden.
Denk ik.
pi_144129310
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

iets wat de locals gebruiken om insecten weg je jagen als zec door de jungle lopen of een vogelverschrikker voor op een plantage.
Als je t mij vraagt.
zoiets ja

iig duidelijk een takje van een local
pi_144129333
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

ja, misschien lukt dat beter als je je bedenkt dat die fotos niet gemaakt zijn door de meiden.
Denk ik.
lijkt me ook ja
pi_144129358
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:30 schreef trucker3 het volgende:
Een conclusie nog niet maar zou dit kunnen betekenen dat er iets is gebeurd bij een van de kabelbruggen? En dat die persoon die meer weet anoniem wil blijven.
.
pi_144129455
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:05 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Een conclusie nog niet maar zou dit kunnen betekenen dat er iets is gebeurd bij een van de kabelbruggen? En dat die persoon die meer weet anoniem wil blijven.
.[ afbeelding ]
Is een aanname.
Andere aanname is, dat de rugzak hier gevonden is, gezien het Vicks papiertje, en de local de camera uit de tas heeft gehaald en die donkere foto's en o.a. deze heeft gemaakt
pi_144129501
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:09 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Is een aanname.
Andere aanname is, dat de rugzak hier gevonden is, gezien het Vicks papiertje, en de local de camera uit de tas heeft gehaald en die donkere foto's en o.a. deze heeft gemaakt
Maar die foto's zijn van 8 april, toen zijn er toch nog geen spullen gevonden?

Zou het kunnen dat ze een helicopter of vliegtuig hoorden en hun flits gebruikten om de aandacht te trekken? Het mag dan wel tussen 1 en 4 uur 's nachts geweest zijn, dat wil nog niet zeggen dat er niets vliegt boven een oerwoud. Dat verklaard ook waarom de meeste donker zijn: ze flitsten richting de donkere hemel.
pi_144129535
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:11 schreef trucker3 het volgende:

[..]

Maar die foto's zijn van 8 april, toen zijn er toch nog geen spullen gevonden?
Klopt, maar misschien ook wel, alleen weten we dat niet.
pi_144129553
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:09 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Is een aanname.
Nee het is geen aanname. Er staat toch "zou het kunnen betekenen", ik zeg niet "het betekent dat" Het is gewoon een hersenspinsel, aangezien niemand hier een flauw idee heeft wat het betekent. Daarom wisselen we toch ideën uit? Of zie ik dat verkeerd :?
pi_144129653
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:13 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Nee het is geen aanname. Er staat toch "zou het kunnen betekenen", ik zeg niet "het betekent dat" Het is gewoon een hersenspinsel, aangezien niemand hier een flauw idee heeft wat het betekent. Daarom wisselen we toch ideën uit? Of zie ik dat verkeerd :?
Ik ben het met je eens, dat "zou het kunnen betekenen" is, wat je bedoelt.
Maar ik zie aannames ook als hersenspinsels, maar misschien is dat fout.
pi_144129702
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:16 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, dat "zou het kunnen betekenen" is, wat je bedoelt.
Maar ik zie aannames ook als hersenspinsels, maar misschien is dat fout.
Ja daar zit een groot verschil in, ik zeg er duidelijk bij misschien, of zou kunnen. Een aanname is iets als waarheid verkondigen zonder dat je dat kunt onderbouwen met bewijzen. ;)
pi_144129760
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:18 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ja daar zit een groot verschil in, ik zeg er duidelijk bij misschien, of zou kunnen. Een aanname is iets als waarheid verkondigen zonder dat je dat kunt onderbouwen met bewijzen. ;)
okay, bedankt voor de uitleg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')