Ja, dat is zo. Geen idee of O zijn telefoon niet bij een soort (Panamees) NFI geweest is, dat is niet dgg. iig. en als er toch al gelogen is, is er wellicht ook helemaal geen mobiele van O geweest! Laat staan "photo's van blond /red haired woman". Indien wel, kunnen ze idd. gewist zijn, maar het waarom blijft dan nog steeds speculaas.quote:Op woensdag 3 september 2014 01:00 schreef Za het volgende:
[..]
Deze jongen is in het water gevonden, is dat toestel ook naar het NFI gestuurd? (foto's kunnen gewist zijn) en zijn daar de resultaten van dan wel al naar Panama gezonden binnen een maand tijd?
Overigens met alle respect, Poekie je kunt niet verwachten dat het NvP dergelijke belastende info (if so) zomaar vrijgeeft. Een ontkenning zegt daarom niets in deze.
Wat mij een logischere verklaring lijkt is dat hij niet met die groep is gaan zoeken zoals hij van plan was, maar in zijn eentje.quote:Op woensdag 3 september 2014 01:45 schreef suddenintuition het volgende:
zou natuurlijk kunnen, dat hij zich in eerste instantie, door dat bericht `afgeremd ` voelde, en het op dat moment maar even liet voor wat het was...zich later realiserend dat hij TOCH wilde gaan zoeken en dat ook gedaan heeft....zou kunnen, moeilijk te beoordelen vanaf hier. Maar wat mij wel weer intrigeert is dat : het verzoek ( misschien een beetje dreigend ? ) van HOGERHAND kwam.....wat moet je daar nou van denken ???
????quote:
Bij de vermissing van de twee broertjes mochten burgers ook niet overal zomaar zoektochten houden. Zat de Nederlandse politie daarin ook fout?quote:Op woensdag 3 september 2014 02:53 schreef suddenintuition het volgende:
wat we wel dienen te beseffen, is dat die F. natuurlijk heel bekend / populair is, als gids weet hij verschrikkelijk veel over dat gebied....maar ook is hij de vader van die H, dat manneke met een wat `onfrisse ` achtergrond....dat betekent dus ook dat hij als vader door H beschermd wordt en indien dit niet het geval is, ook het tegenovergestelde het geval zou kunnen zijn, wie weet manipuleert die H zijn vader wel....en stuurt hij die F. bepaalde richtingen wel of niet in....Zo kan het zomaar zijn....dat het bericht van `hogerhand ` om achter de Mirador niet te gaan zoeken, kwam van iemand ( van `hogerhand ` dus ) die ook H kende, ( uit die `onfrisse ` achtergrond...) . Want 1 ding is zeker, die persoon van `hogerhand ` deugt ook voor geen meter, anders zou hij die zoektocht n i e t verbieden.....
welke link is dat ?quote:
wie vond de broertjes uiteindelijk? en iedereen hoopte eerst dat ze nog leefde ergens in een bos, dus ik vind, ja. De politie is tegenwoordig overal zwaar onderbezet, en net als met Ambert Alert ed. vragen ze roch ook zelf al het publiek om hulp, en dus is het niet vreemd dat steeds meer mensen eigen initiatieven gaan ontplooien, if they can't handle that, too bad. Zo gaat het nu eenmaal.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Bij de vermissing van de twee broertjes mochten burgers ook niet overal zomaar zoektochten houden. Zat de Nederlandse politie daarin ook fout?
Kijk even op websleughts #811 misschien zoek je dat?quote:Op woensdag 3 september 2014 02:12 schreef jackie12 het volgende:
Heeft iemand al die "finca las Princesas' al gevonden? Ik kom uit bij
http://www.tripadvisor.nl(...)iriqui_Province.html
Dit zal m toch niet zijn?
Is wel in Boquete. 2 km vanaf hun hostel
nee, iedereen zijn of haar meningquote:Op woensdag 3 september 2014 10:30 schreef trucker3 het volgende:
Is er hier al een algemene conclusie getrokken wat die foto van die tak met die rode plastic zakjes moet voorstellen? Een verborgen boodschap ofzo?
Het blijft een hoofdbreker iig. Ik kon gisteravond de slaap slecht vatten en bleef maar denken aan wat het zou kunnen zijn. Nog steeds geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:54 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
nee, iedereen zijn of haar mening
Laat je niet gek maken. Als je geen idee hebt, laat het los.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:57 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Het blijft een hoofdbreker iig. Ik kon gisteravond de slaap slecht vatten en bleef maar denken aan wat het zou kunnen zijn. Nog steeds geen idee eigenlijk.
iets wat de locals gebruiken om insecten weg je jagen als zec door de jungle lopen of een vogelverschrikker voor op een plantage.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:57 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Het blijft een hoofdbreker iig. Ik kon gisteravond de slaap slecht vatten en bleef maar denken aan wat het zou kunnen zijn. Nog steeds geen idee eigenlijk.
ja, misschien lukt dat beter als je je bedenkt dat die fotos niet gemaakt zijn door de meiden.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:59 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken. Als je geen idee hebt, laat het los.
zoiets jaquote:Op woensdag 3 september 2014 11:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
iets wat de locals gebruiken om insecten weg je jagen als zec door de jungle lopen of een vogelverschrikker voor op een plantage.
Als je t mij vraagt.
lijkt me ook jaquote:Op woensdag 3 september 2014 11:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, misschien lukt dat beter als je je bedenkt dat die fotos niet gemaakt zijn door de meiden.
Denk ik.
Een conclusie nog niet maar zou dit kunnen betekenen dat er iets is gebeurd bij een van de kabelbruggen? En dat die persoon die meer weet anoniem wil blijven.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:30 schreef trucker3 het volgende:
Is er hier al een algemene conclusie getrokken wat die foto van die tak met die rode plastic zakjes moet voorstellen? Een verborgen boodschap ofzo?
Is een aanname.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:05 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Een conclusie nog niet maar zou dit kunnen betekenen dat er iets is gebeurd bij een van de kabelbruggen? En dat die persoon die meer weet anoniem wil blijven.
.[ afbeelding ]
Maar die foto's zijn van 8 april, toen zijn er toch nog geen spullen gevonden?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:09 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Is een aanname.
Andere aanname is, dat de rugzak hier gevonden is, gezien het Vicks papiertje, en de local de camera uit de tas heeft gehaald en die donkere foto's en o.a. deze heeft gemaakt
Klopt, maar misschien ook wel, alleen weten we dat niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:11 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Maar die foto's zijn van 8 april, toen zijn er toch nog geen spullen gevonden?
Nee het is geen aanname. Er staat toch "zou het kunnen betekenen", ik zeg niet "het betekent dat" Het is gewoon een hersenspinsel, aangezien niemand hier een flauw idee heeft wat het betekent. Daarom wisselen we toch ideën uit? Of zie ik dat verkeerdquote:Op woensdag 3 september 2014 11:09 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Is een aanname.
Andere aanname is, dat de rugzak hier gevonden is, gezien het Vicks papiertje, en de local de camera uit de tas heeft gehaald en die donkere foto's en o.a. deze heeft gemaakt
Ik ben het met je eens, dat "zou het kunnen betekenen" is, wat je bedoelt.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:13 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nee het is geen aanname. Er staat toch "zou het kunnen betekenen", ik zeg niet "het betekent dat" Het is gewoon een hersenspinsel, aangezien niemand hier een flauw idee heeft wat het betekent. Daarom wisselen we toch ideën uit? Of zie ik dat verkeerd
Ja daar zit een groot verschil in, ik zeg er duidelijk bij misschien, of zou kunnen. Een aanname is iets als waarheid verkondigen zonder dat je dat kunt onderbouwen met bewijzen.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:16 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, dat "zou het kunnen betekenen" is, wat je bedoelt.
Maar ik zie aannames ook als hersenspinsels, maar misschien is dat fout.
okay, bedankt voor de uitlegquote:Op woensdag 3 september 2014 11:18 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ja daar zit een groot verschil in, ik zeg er duidelijk bij misschien, of zou kunnen. Een aanname is iets als waarheid verkondigen zonder dat je dat kunt onderbouwen met bewijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |