abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144124544
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 01:36 schreef jackie12 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Za op 03-09-2014 02:08:04 ]
pi_144124577
ik kan wel i e t s bedenken, waarom er op dat moment n i e t gezocht mocht worden daar, ....van hogerhand... ( maar dat zijn uiteraard speculaties / aannames , en geen feiten... tot nu toe dan ) .
Hoewel van `echte ` rechercheurs verwacht wordt, dat zij zich vooral bezig houden met `feiten ` en niet met aannames, is het aan de andere kant ook zo, dat geen enkele rechercheur erg ver zal komen in zijn onderzoek, zonder die `eerste-indruk-speculaties ` ....men zal toch ERGENS moeten beginnen, als er geen andere aanwijzingen zijn, toch ?
pi_144124606
Heeft iemand al die "finca las Princesas' al gevonden? Ik kom uit bij

http://www.tripadvisor.nl(...)iriqui_Province.html

Dit zal m toch niet zijn?
Is wel in Boquete. 2 km vanaf hun hostel
pi_144124632
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 02:12 schreef jackie12 het volgende:
Heeft iemand al die "finca las Princesas' al gevonden? Ik kom uit bij

http://www.tripadvisor.nl(...)iriqui_Province.html

Dit zal m toch niet zijn?
Is wel in Boquete. 2 km vanaf hun hostel
Het enige dat ik online kan vinden is (een FB die down is) maar waar je nog wel kunt lezen:
"aprovecha el veranito del fin de semana y ven a conocer finca las princesas s.a a solo 20 min de boquete."

Het zou echt een farm zijn, volgens Hans Kremer waar oa aardbeien verbouwd worden.

Die link die jij geeft is van een café.

Het vreemde is de FB van de Finca is down en er is op heel internet geen info over te vinden.
Ik vraag me af van wie die info komt, en hoe de finca van C. heet.
pi_144124676
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 02:02 schreef Za het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_144124695
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 02:25 schreef jackie12 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_144124716
100 % mee eens !!! ....hier zit veel meer achter...maar de waarheid komt altijd boven, al is het misschien in deze zaak met langzame stapjes, maar komen doen we er !
pi_144124738
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 02:25 schreef jackie12 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Za op 03-09-2014 02:43:09 ]
pi_144124745
mja.....deze zaak loopt pas 5 maanden net.....dus we hebben nog wel even te gaan, denk ik zo...kijkend naar de andere zaken, waarvan de meeste al heel lang lopen....Wij halen nog wel
# 500 met gemak...
pi_144124771
Jackie heb je nog gekeken naar de "blauwe" schoen in de OP?

De schoen die de ouders herkend hebben als zijnde van Kris, maar die niet overeenkomt met de schoenen die zij droeg.
pi_144124781
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 02:36 schreef suddenintuition het volgende:
mja.....deze zaak loopt pas 5 maanden net.....dus we hebben nog wel even te gaan, denk ik zo...kijkend naar de andere zaken, waarvan de meeste al heel lang lopen....Wij halen nog wel
# 500 met gemak...
Misschien.
Over een paar dagen hooguit een paar weken komen de telefoongegevens naar buiten.
Bij berichten achtergelaten en telefoontjes aan hun ouders waren ze gewoon verdwaald.

Indien niet dan halen we de 10.000 met gemak want ik denk niet dat er dan nog iemand is die gelooft in verdwalen.
pi_144124797
Is het wel zeker dat die telefoon-gegevens publiekelijk naar buiten worden gebracht? Dat het word overgedragen aan Panama is nog niet persé het openbaar stellen aan iedereen.

Is er eigenlijk al eerder een topic geweest waarbij ze bijna de #100 hadden gehaald?
  woensdag 3 september 2014 @ 02:51:05 #188
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_144124814
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 02:47 schreef Jezus9 het volgende:
Is het wel zeker dat die telefoon-gegevens publiekelijk naar buiten worden gebracht? Dat het word overgedragen aan Panama is nog niet persé het openbaar stellen.
Nou, dat is het 97% zeker wel :) .. altijd wel iemand die het lekt of doorverkoopt aan tv2n, de kranten.. dan zetten ze het weer in een onbewaakte gallerij, of lekken het direct naar één van onze ingevoerde contacten..
pi_144124823
wat we wel dienen te beseffen, is dat die F. natuurlijk heel bekend / populair is, als gids weet hij verschrikkelijk veel over dat gebied....maar ook is hij de vader van die H, dat manneke met een wat `onfrisse ` achtergrond....dat betekent dus ook dat hij als vader door H beschermd wordt en indien dit niet het geval is, ook het tegenovergestelde het geval zou kunnen zijn, wie weet manipuleert die H zijn vader wel....en stuurt hij die F. bepaalde richtingen wel of niet in....Zo kan het zomaar zijn....dat het bericht van `hogerhand ` om achter de Mirador niet te gaan zoeken, kwam van iemand ( van `hogerhand ` dus ) die ook H kende, ( uit die `onfrisse ` achtergrond...) . Want 1 ding is zeker, die persoon van `hogerhand ` deugt ook voor geen meter, anders zou hij die zoektocht n i e t verbieden.....
pi_144124833
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 02:53 schreef suddenintuition het volgende:
wat we wel dienen te beseffen, is dat die F. natuurlijk heel bekend / populair is, als gids weet hij verschrikkelijk veel over dat gebied....maar ook is hij de vader van die H, dat manneke met een wat `onfrisse ` achtergrond....dat betekent dus ook dat hij als vader door H beschermd wordt en indien dit niet het geval is, ook het tegenovergestelde het geval zou kunnen zijn, wie weet manipuleert die H zijn vader wel....en stuurt hij die F. bepaalde richtingen wel of niet in....Zo kan het zomaar zijn....dat het bericht van `hogerhand ` om achter de Mirador niet te gaan zoeken, kwam van iemand ( van `hogerhand ` dus ) die ook H kende, ( uit die `onfrisse ` achtergrond...) . Want 1 ding is zeker, die persoon van `hogerhand ` deugt ook voor geen meter, anders zou hij die zoektocht n i e t verbieden.....
Zou kunnen dat hij bang is voor zijn zoon.
pi_144124841
en trouwens : g e e n enkel persoon van `hogerhand ` deugt, ook hier in Nederland niet, en nergens op de hele aardbol !
pi_144124842
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 02:51 schreef Perico het volgende:

[..]

Nou, dat is het 97% zeker wel :) .. altijd wel iemand die het lekt of doorverkoopt aan tv2n, de kranten.. dan zetten ze het weer in een onbewaakte gallerij, of lekken het direct naar één van onze ingevoerde contacten..
wat mij sowieso opvalt is dat Hans Kremers er wel klaar mee is. Hij gaat nu volle kracht vooruit (daarom denk ik ook het lekken van de foto's een paar dagen geleden en gisteren het filmpje)

en gelijk heeft ie!
Dus denk ik zodra de gegevens bekend zijn bij hem dan komen wij die ook snel te weten
pi_144124859
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 02:57 schreef jackie12 het volgende:

[..]

wat mij sowieso opvalt is dat Hans Kremers er wel klaar mee is. Hij gaat nu volle kracht vooruit (daarom denk ik ook het lekken van de foto's een paar dagen geleden en gisteren het filmpje)

en gelijk heeft ie!
Dus denk ik zodra de gegevens bekend zijn bij hem dan komen wij die ook snel te weten
De familie heeft de media toch juist verzocht om de foto's NIET te publiceren? Of heb ik iets niet begrepen?
pi_144124871
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 03:01 schreef BijDePinken het volgende:

[..]

De familie heeft de media toch juist verzocht om de foto's NIET te publiceren? Of heb ik iets niet begrepen?
Inderdaad heb je gelijk in.

De tijdstip van het filmpje naar buiten brengen zal dan ook wel niks betekenen
pi_144124881
conclusie : wij zoeken een paar zeer aardige miljonairs ( zijn er die ? ) en een 100-tal gespierde kleerkasten, met een heleboel lef, en die moeten dan het vliegtuig pakken naar Panama ( vantevoren maar beter niet bekend maken, vanwege een `mogelijke ` crash ..?.) en vervolgens dat gebied daar uitkammen, verboden of niet verboden. De beuk er in....heeft lang genoeg geduurd nu...
  woensdag 3 september 2014 @ 03:12:50 #196
430880 mig72
De Professional
pi_144124889
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 03:08 schreef suddenintuition het volgende:
conclusie : wij zoeken een paar zeer aardige miljonairs ( zijn er die ? ) en een 100-tal gespierde kleerkasten, met een heleboel lef, en die moeten dan het vliegtuig pakken naar Panama ( vantevoren maar beter niet bekend maken, vanwege een `mogelijke ` crash ..?.) en vervolgens dat gebied daar uitkammen, verboden of niet verboden. De beuk er in....heeft lang genoeg geduurd nu...
Wat is dit àllemaal. Wat een vreemde conclusie.
pi_144124896
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 03:08 schreef suddenintuition het volgende:
Ik drink hier rustig mn laatste wijntje voor t slapen gaan.
Jij hebt volgens mij mn hele wijnkelder leeggezopen!
  woensdag 3 september 2014 @ 03:15:55 #198
430880 mig72
De Professional
pi_144124898
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 03:15 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik drink hier rustig mn laatste wijntje voor t slapen gaan.
Jij hebt volgens mij mn hele wijnkelder leeggezopen!
Ik doe maar een wiskeytje bij. Proost.
pi_144124901
ik drink niet.....ik ben wakker....
pi_144124907
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 03:17 schreef suddenintuition het volgende:
ik drink niet.....ik ben wakker....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')