quote:Op woensdag 3 september 2014 01:36 schreef jackie12 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Za op 03-09-2014 02:08:04 ]
Het enige dat ik online kan vinden is (een FB die down is) maar waar je nog wel kunt lezen:quote:Op woensdag 3 september 2014 02:12 schreef jackie12 het volgende:
Heeft iemand al die "finca las Princesas' al gevonden? Ik kom uit bij
http://www.tripadvisor.nl(...)iriqui_Province.html
Dit zal m toch niet zijn?
Is wel in Boquete. 2 km vanaf hun hostel
quote:Op woensdag 3 september 2014 02:02 schreef Za het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 02:25 schreef jackie12 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 02:25 schreef jackie12 het volgende:
[ Bericht 1% gewijzigd door Za op 03-09-2014 02:43:09 ]
Misschien.quote:Op woensdag 3 september 2014 02:36 schreef suddenintuition het volgende:
mja.....deze zaak loopt pas 5 maanden net.....dus we hebben nog wel even te gaan, denk ik zo...kijkend naar de andere zaken, waarvan de meeste al heel lang lopen....Wij halen nog wel
# 500 met gemak...
Nou, dat is het 97% zeker welquote:Op woensdag 3 september 2014 02:47 schreef Jezus9 het volgende:
Is het wel zeker dat die telefoon-gegevens publiekelijk naar buiten worden gebracht? Dat het word overgedragen aan Panama is nog niet persé het openbaar stellen.
Zou kunnen dat hij bang is voor zijn zoon.quote:Op woensdag 3 september 2014 02:53 schreef suddenintuition het volgende:
wat we wel dienen te beseffen, is dat die F. natuurlijk heel bekend / populair is, als gids weet hij verschrikkelijk veel over dat gebied....maar ook is hij de vader van die H, dat manneke met een wat `onfrisse ` achtergrond....dat betekent dus ook dat hij als vader door H beschermd wordt en indien dit niet het geval is, ook het tegenovergestelde het geval zou kunnen zijn, wie weet manipuleert die H zijn vader wel....en stuurt hij die F. bepaalde richtingen wel of niet in....Zo kan het zomaar zijn....dat het bericht van `hogerhand ` om achter de Mirador niet te gaan zoeken, kwam van iemand ( van `hogerhand ` dus ) die ook H kende, ( uit die `onfrisse ` achtergrond...) . Want 1 ding is zeker, die persoon van `hogerhand ` deugt ook voor geen meter, anders zou hij die zoektocht n i e t verbieden.....
wat mij sowieso opvalt is dat Hans Kremers er wel klaar mee is. Hij gaat nu volle kracht vooruit (daarom denk ik ook het lekken van de foto's een paar dagen geleden en gisteren het filmpje)quote:Op woensdag 3 september 2014 02:51 schreef Perico het volgende:
[..]
Nou, dat is het 97% zeker wel.. altijd wel iemand die het lekt of doorverkoopt aan tv2n, de kranten.. dan zetten ze het weer in een onbewaakte gallerij, of lekken het direct naar één van onze ingevoerde contacten..
De familie heeft de media toch juist verzocht om de foto's NIET te publiceren? Of heb ik iets niet begrepen?quote:Op woensdag 3 september 2014 02:57 schreef jackie12 het volgende:
[..]
wat mij sowieso opvalt is dat Hans Kremers er wel klaar mee is. Hij gaat nu volle kracht vooruit (daarom denk ik ook het lekken van de foto's een paar dagen geleden en gisteren het filmpje)
en gelijk heeft ie!
Dus denk ik zodra de gegevens bekend zijn bij hem dan komen wij die ook snel te weten
Inderdaad heb je gelijk in.quote:Op woensdag 3 september 2014 03:01 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
De familie heeft de media toch juist verzocht om de foto's NIET te publiceren? Of heb ik iets niet begrepen?
Wat is dit àllemaal. Wat een vreemde conclusie.quote:Op woensdag 3 september 2014 03:08 schreef suddenintuition het volgende:
conclusie : wij zoeken een paar zeer aardige miljonairs ( zijn er die ? ) en een 100-tal gespierde kleerkasten, met een heleboel lef, en die moeten dan het vliegtuig pakken naar Panama ( vantevoren maar beter niet bekend maken, vanwege een `mogelijke ` crash ..?.) en vervolgens dat gebied daar uitkammen, verboden of niet verboden. De beuk er in....heeft lang genoeg geduurd nu...
Ik drink hier rustig mn laatste wijntje voor t slapen gaan.quote:Op woensdag 3 september 2014 03:08 schreef suddenintuition het volgende:
conclusie : wij zoeken een paar zeer aardige miljonairs ( zijn er die ? ) en een 100-tal gespierde kleerkasten, met een heleboel lef, en die moeten dan het vliegtuig pakken naar Panama ( vantevoren maar beter niet bekend maken, vanwege een `mogelijke ` crash ..?.) en vervolgens dat gebied daar uitkammen, verboden of niet verboden. De beuk er in....heeft lang genoeg geduurd nu...
Ik doe maar een wiskeytje bij. Proost.quote:Op woensdag 3 september 2014 03:15 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik drink hier rustig mn laatste wijntje voor t slapen gaan.
Jij hebt volgens mij mn hele wijnkelder leeggezopen!
quote:Op woensdag 3 september 2014 03:17 schreef suddenintuition het volgende:
ik drink niet.....ik ben wakker....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |