Weer een paar extra mogelijkheden in Overijssel.quote:Plaatsnaamborden bij parkeerplaatsen langs A1 en N36 voor lagere snelheid
Overijssel heeft er sinds kort een aantal nieuwe plaatsnamen bij: Bolder, Boermark, De Hop, Hazepad en Smokkelpad. Het zijn namen van parkeerplaatsen en verzorgingsplaatsen langs de A1 en N36. Rijkswaterstaat heeft er plaatsnaamborden geplaatst.
Doel van het plaatsen van de plaatsnaamborden is het verlagen van de snelheid van voertuigen. Op dit moment geldt er geen wettelijke maximumsnelheid op parkeerplaatsen en bij tankstations. Op sommige plekken staan wel borden met een maximumsnelheid van 50 kilometer per uur. Na het plaatsen van de borden is de maximumsnelheid 30.
Volgens Rijkswaterstaat is de snelheidsbeperking nodig voor de veiligheid. Er zou nu vaak veel te hard worden gereden. Dat er voortaan een maximumsnelheid van 30 kilometer per uur geldt betekent ook dat er voortaan snelheidscontroles gedaan kunnen worden en bekeuringen kunnen worden gegeven.
En ook nog de verkeerde userquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:30 schreef NoBody122 het volgende:
3 weken na de plaatsing, en de TT staat nog altijd op "ONDERWEG". En het gek vinden dat niemand ernaar taalt... Stelletje klapharken zijn jullie soms toch ook hè
[ afbeelding ]
Inmiddels niet meer neequote:Op maandag 6 oktober 2014 15:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand daar iets op tegen heeft, toch?
Ik had allang een tr ingestuurd, maar daar is tot op heden niks mee gedaan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:30 schreef NoBody122 het volgende:
3 weken na de plaatsing, en de TT staat nog altijd op "ONDERWEG". En het gek vinden dat niemand ernaar taalt... Stelletje klapharken zijn jullie soms toch ook hè
[ afbeelding ]
Die GC mods ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik had allang een tr ingestuurd, maar daar is tot op heden niks mee gedaan.
Ik ben zo vrij geweest het aan te passen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die GC mods ook
Ik ga maar solliciteren
14.gifquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest het aan te passen.
Noordwest.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou ok 'k zal eens kijken. Eerst zoeken waar 'ie ligt, ik zat blijkbaar aan de verkeerde kant met de pinpoint.
Maar Tara had jij anders geen plannen om eens die kant op te gaan? Je oude buurt weer eens verkennen?
Pak stok bij bord, dump hem in Assen. Niet zo moeilijk toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb geen auto beschikbaar momenteel.
Ik kan evt mijn moeder vragen hem op te pikken, maar die begrijpt er denk ik niets van
Denk dat het wel meevalt. En morgen (en vrijdag) kan ik nog niet (werken), dus dit weekend op z'n vroegst. Dus een ander mag en kan nog steeds.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
gaat nog leuk worden.. stok ligt eerst weken wortel te schieten... en dan ineens gaat iedereen er ongeveer achteraan?
Valt wel mee hoor, het gaat ook zonder overstappenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Assen is voor jou te doen? Zit je nog een beste tijd in die trein... Maarja, wel gratis.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
Hij gaat verhuizen.. ga hem zo ophalen..
en dan blijft die nog even in de provincie Groningen
Hij gaat verhuizen.. ga hem zo ophalen.. en dan blijft die nog even in de provincie Groningen
Er zijn ook lokaties in Groningen die voor jou niet te doen zijn, als je 's avonds voor het donker weer thuis wilt zijn tenminste...quote:
Ik moet toch een keer naar Groningen, wil graag elke provincie een keer bezocht hebben voor de stokquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn ook lokaties in Groningen die voor jou niet te doen zijn, als je 's avonds voor het donker weer thuis wilt zijn tenminste...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TR meteen ook maar verstuurd.. nu hopen dat de modjes sneller zijn dan de vorige keer![]()
Ghehehe! tis minder in de rimboe dan waar die lagquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:10 schreef bork het volgende:
Eitje met de trein Nattekat, kan je gelijk door naar het nieuwe Noord-Nederlands Trein & Tram Museum in Zuidbroek
wel meer mogelijkhedenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog steeds een uitdagende trein-bus combinatie. En niet overal in Drenthe heb je bereik.
Maar wel dit:quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog steeds een uitdagende trein-bus combinatie. En niet overal in Drenthe heb je bereik.
quote:toelichting: De overstap van lijn 73 op lijn 73 is geen echte overstap, u kunt blijven zitten,
Ja, de 1ste klas heeft toch 220V aansluitingen, voor laptops?quote:
Alleen heeft ie een studentOv voor 2de klas.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de 1ste klas heeft toch 220V aansluitingen, voor laptops?
Dat schijnt zo ja.. en Wifi als je geluk hebtquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de 1ste klas heeft toch 220V aansluitingen, voor laptops?
bij de overgang 1ste / 2de klas zitten en je stekker gewoon bij de eerste er in frutten!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Alleen heeft ie een studentOv voor 2de klas.
Als een echte Nederlander.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
bij de overgang 1ste / 2de klas zitten en je stekker gewoon bij de eerste er in frutten!
tja.. vroeger had je op de balkons ook nog wel es een stopcontact voor de schoonmaak.. alleen of dat er na al die moderniseringen nog in zit ?quote:
Die regel bestaat niet trouwens.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Als 'ie nou zorgt dat 'ie tijdens de spits gaat reizen zodat de 2e klas te vol zit kan hij volgens NS-regels gratis naar de 1ste klas moven.
officieel niet nee.. maar ze hebben liever dat je dan toch 1ste klas zit.. dan als sardientjes in een blikje in de 2de.. want als er dan iemand "out" gaat.. levert dat vertraging = boete opquote:
Leuk om je in het treintopic te zien trouwensquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
officieel niet nee.. maar ze hebben liever dat je dan toch 1ste klas zit.. dan als sardientjes in een blikje in de 2de.. want als er dan iemand "out" gaat.. levert dat vertraging = boete op
Goed ideequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Gemiddeld rond de 3:25 uur reistijd, enkele rit. Nouja, als je wat tentamens te studeren hebt komt dat wel goed uit in de trein, in de stiltecoupe.
Ik kan weer terug naar waar het ooit begon, Coevordenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]had ik hem toch naar t gehucht.. "grauwe kat" moeten verplaatsen..
Owh.. als ik de kans eens krijgquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:27 schreef Nattekat het volgende:
Hoezo is Grauwe Kat een onbereikbaar gehucht? Het is minder lang reizen dan Stadskanaal![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:44 schreef gedoes het volgende:
Zo, je kijkt even een aantal dagen niet en op het forum gaat het ineens over treinen, reistijd en is de stok verplaatst. En joepiejeej, ik mag woensdag naar stadskanaal dus mocht hij er dan nog liggen...
leg ik m daar weer een keer neerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan weer terug naar waar het ooit begon, Coevorden
heb je de blaadjes ook ingecalculeerd?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:41 schreef Nattekat het volgende:
Heb alvast mijn plan klaar voor volgende week
Moet om 18:00 op werk zijn, dus heb tot 17:40 om op Leiden Centraal aan te komenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
heb je de blaadjes ook ingecalculeerd?
Dan heb ik een tentamenquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is wel NS he, dus zelfs 2 treinen kan nog aan de krappe kant zijn. Wordt nog spannend.
Maar ga je de stok dan voor of na het werk plaatsen? De volgende dag is ook nog vroeg genoeg....
ik rij komende woensdag al naar stadskanaal dus als ik zin heb in een zoektochtje pik ik hem dan alvast op. SORRYquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:41 schreef Nattekat het volgende:
Heb alvast mijn plan klaar voor volgende week
Stroomstoringen... nare ervaringen mee gehadquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
kan je niet eerder vertrekken?
naast blaadjes heb je nog blaadjes, regen en stront wat voor vertraging kan zorgen..
naast de altijd aanwezige kans op aanrijdingen, stroomstoringen en sein en of wisselstoringen
oh? lucht je hartquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stroomstoringen... nare ervaringen mee gehad.
Had ooit een hele mooie stok gemaakt, welke ik in omgeving Hoorn wilde dumpen. Helaas negeerde ik een melding van een stroomstoring toen in met mijn dagkaart incheckte en tja, toen ik op mijn trein stond te wachten besloot alles helemaal stil te vallenquote:
Als...als... Misschien... Uit ervaring weet ik dat daar in 75% van de gevallen niks van komtquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:29 schreef gedoes het volgende:
[..]
ik rij komende woensdag al naar stadskanaal dus als ik zin heb in een zoektochtje pik ik hem dan alvast op. SORRY![]()
en dan eis je niet eens je geld terug? :w meer dan 60 min vertragingquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ooit een hele mooie stok gemaakt, welke ik in omgeving Hoorn wilde dumpen. Helaas negeerde ik een melding van een stroomstoring toen in met mijn dagkaart incheckte en tja, toen ik op mijn trein stond te wachten besloot alles helemaal stil te vallen
Dat was dus een gevalletje; dag dagkaart
Wie weetquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als...als... Misschien... Uit ervaring weet ik dat daar in 75% van de gevallen niks van komt
Muah, te veel moeite en echt in mijn recht sta ik niet, aangezien ik niet echt ver ben gekomen met die kaart. Als ik in Amsterdam was gestrand had ik een groter probleem gehad.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en dan eis je niet eens je geld terug? :w meer dan 60 min vertraging
Bus uit Emmen heen, bus naar Assen terug. (of andersom)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoe reis je?
Bus vanuit Assen? Of trein je door naar Veendam?
Of stoomtrein, ook leuk
Dus ergens tussen Assen en Stadskanaal of Emmen en Stadskanaal zal voor je prima zijn als nieuwe plekquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bus uit Emmen heen, bus naar Assen terug. (of andersom)
Dat ding ligt al sinds begin Augustus in de noordelijke provincies, dacht het ff nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:14 schreef gedoes het volgende:
[..]
Dus ergens tussen Assen en Stadskanaal of Emmen en Stadskanaal zal voor je prima zijn als nieuwe plek
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:24 schreef gedoes het volgende:
UI-lozen?
Mocht ik hem morgen oppikken probeer ik wel een leuk plekkie te kiezen zodat het zelfs voor jou oppikbaar is
Laten we zeggen dat ik users sneller herken aan hun UI.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:39 schreef gedoes het volgende:
na een zoektochtje snap ik nu dat je User Icon lozen bedoeld...![]()
Je haalt mij en Ou-Tannu dus door elkaar neem ik aan?
Voor mijn gevoel al veel langer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ding ligt al sinds begin Augustus in de noordelijke provincies, dacht het ff niet
Nouja, je mag 'm halen hoor. Dat 'ie hier in het Noorden wat langer ligt komt door de landelijke lokatie van de voorlaatste keer...quote:
Heb ik ook toestemming?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja, je mag 'm halen hoor. Dat 'ie hier in het Noorden wat langer ligt komt door de landelijke lokatie van de voorlaatste keer...
En Stadskanaal ligt nou ook niet bepaald op een doorgaande route. Heeft (of had) wel een goed Chinees restaurant trouwens.
heb ik dat nu maar even voor je gefixtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik users sneller herken aan hun UI.
Ik zou hem graag willen halen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja, je mag 'm halen hoor. Dat 'ie hier in het Noorden wat langer ligt komt door de landelijke lokatie van de voorlaatste keer...
En Stadskanaal ligt nou ook niet bepaald op een doorgaande route. Heeft (of had) wel een goed Chinees restaurant trouwens.
Uiteraard... Zo hoog in Nederland ben je nog nooit geweest, zeker niet in stok-verband.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik ook toestemming?
Nieuwe rooster van werk binnen; en dinsdag it is
Voorlopig switch Ik nog niet naar een weekend ov, dus ik heb helaas weinig keuzequote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Uiteraard... Zo hoog in Nederland ben je nog nooit geweest, zeker niet in stok-verband.
Dinsdag? Dat wordt dan lastig met live verslagen volgen, want dan ben ik (en anderen misschien ook) aan het werk. Maar dan zien we 's avonds of het je gelukt is.
En? En? En?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:39 schreef gedoes het volgende:
na een zoektochtje snap ik nu dat je User Icon lozen bedoeld...
Je haalt mij en Ou-Tannu dus door elkaar neem ik aan?
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:48 schreef gedoes het volgende:
Nog niet dus maar stap zo in de auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |