abonnement Unibet Coolblue
pi_145765982
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 07:27 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Das wel balen. Je kunt in elk geval nu je vaste routes in gaan plannen.
Ik ga ook even wat filmpjes enzo met technieken bekijken, vooral de bocht techniek aanscherpen. Had al wel gelezen dat je het been in de binnenbocht omhoog moet doen en vervolgens kracht op het buitenbeen. Vervolgens met je arm die aan de binnenkant van de bocht zit ook kracht zetten.

Dat stukje gaat bij mij nog wel eens fout, maar zal vooral gewenning zijn :)
Been aan de kant waar de bocht heen gaat omhoog doen is logisch toch..
Als je wat platter de bocht door gaat zou je met je pedaal de grond raken.
Dat lijkt me niet de bedoeling ;)
pi_145766616
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:59 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Been aan de kant waar de bocht heen gaat omhoog doen is logisch toch..
Als je wat platter de bocht door gaat zou je met je pedaal de grond raken.
Dat lijkt me niet de bedoeling ;)
klinkt idd logisch, maar wil nog wel eens voorkomen dat ik de binnen been omlaag druk. En een enkele keer houd ik zelfs de trappers gelijk, wordt dus puur wennen en opletten om het goed te doen. Dan gaan de grotere bochten vanzelf beter op den tijd en kan ik daar ook weer wat tijd + snelheid winnen.

Zoiets moet het dus ongeveer:


[ Bericht 8% gewijzigd door Crazy-M op 21-10-2014 12:12:26 ]
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_145771065
Net nog een goede youtube kanaal gevonden met in elk geval ee nzeer duidelijke filmpje om kettingen te reinigen: https://www.youtube.com/user/kaptein2wielers
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_145771095
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 09:38 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

klinkt idd logisch, maar wil nog wel eens voorkomen dat ik de binnen been omlaag druk. En een enkele keer houd ik zelfs de trappers gelijk, wordt dus puur wennen en opletten om het goed te doen. Dan gaan de grotere bochten vanzelf beter op den tijd en kan ik daar ook weer wat tijd + snelheid winnen.

Zoiets moet het dus ongeveer:
[ afbeelding ]
Dit ziet er juist niet best uit, knieen naar buiten en tegenhangen :N
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:34:41 #255
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_145771276
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dit ziet er juist niet best uit, knieen naar buiten en tegenhangen :N
Sterker nog, door dit te doen lijkt mij de kans dat je pedaal de grond raakt of je wiel wegslipt groter.....

Je moet juist de bocht inhangen lijkt me, net als een motorrijder.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_145771487
Hmm kwam die pic dus tegen bij de stukken over bochttechniek, kan dus ook zijn dat het plaatje is als indicatie hoe het niet moet :@
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_145771511
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:34 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Sterker nog, door dit te doen lijkt mij de kans dat je pedaal de grond raakt of je wiel wegslipt groter.....

Je moet juist de bocht inhangen lijkt me, net als een motorrijder.
Ligt ook aan de bocht. Leer van mijn trainer ook bochten te nemen op bovenstaand plaatje, omdat de fiets niet zo schuin ligt ziet het er alleen niet uit. Als je juist aan de binnenkant van de bocht gaat hangen glij je eerder onderuit dan tegenovergesteld te gaan leunen. Pedaal dus naar boven in de binnenbocht, lichaam compact boven de bike en hangen naar de buitenbocht en druk op het pedaal houden.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:52:26 #258
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_145771821
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:42 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Ligt ook aan de bocht. Leer van mijn trainer ook bochten te nemen op bovenstaand plaatje, omdat de fiets niet zo schuin ligt ziet het er alleen niet uit. Als je juist aan de binnenkant van de bocht gaat hangen glij je eerder onderuit dan tegenovergesteld te gaan leunen. Pedaal dus naar boven in de binnenbocht, lichaam compact boven de bike en hangen naar de buitenbocht en druk op het pedaal houden.
Actie-reactie toch? Bovenlichaam naar buiten=fiets schuiner. Bovenlichaam naar binnen=fiets rechter op.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_145778639
Fiets moet schuin jij probeert zelf om je gewicht boven je wielen te brengen en blijft dus meer rechtop, dat zorgt ervoor dat je het meeste druk op je banden krijgt (>scherpere bochten maken).
Probeer iets boven je zadel te zweven waarbij je je gewicht op je buitenste been zet, de hand aan de binnenkant van de bocht gebruik je om op de binnenkant te van het stuur te drukken.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:52:29 #260
33800 FHR
Omhoog fietsen? Stoeltjeslift!
pi_145787537
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 09:38 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

klinkt idd logisch, maar wil nog wel eens voorkomen dat ik de binnen been omlaag druk. En een enkele keer houd ik zelfs de trappers gelijk, wordt dus puur wennen en opletten om het goed te doen. Dan gaan de grotere bochten vanzelf beter op den tijd en kan ik daar ook weer wat tijd + snelheid winnen.

Zoiets moet het dus ongeveer:
[ afbeelding ]
Het ziet er wat raar uit omdat hij ongeveer de techniek van een vlakke bocht toepast op een kombocht. In een kombocht moeten je wielen wel ongeveer haaks op de ondergrond staan, maar dan zit je meestal veel meer in lijn met je fiets (dus niet zo naar de zijkant) en zet je druk op je voeten. Het lijkt erop alsof hij wat te langzaam gaat voor de bocht (en dus eigenlijk ook iets te laag).

In een vlakke bocht moet je wel zo scheef gaan hangen zodat je wielen scheef staan en de noppen aan de zijkant van je band voor grip zorgen (daarom zijn die ook hoger dan midden op je band), met je lichaam ongeveer verticaal. Maar je buitenste knie moet juist naar binnen wijzen (bijna tegen je frame aan); je heupen en schouders moeten namelijk de bocht in gedraaid zijn (dat is niet zo in het plaatje). Bovendien is het handig om in een vlakke bocht meer druk op je voorwiel te houden dan in het plaatje (meer voorover) omdat anders je voorwiel gaat glijden.

Een cursus is goed, maar dit plaatje niet helemaal :D



[ Bericht 7% gewijzigd door FHR op 21-10-2014 21:28:16 ]
Fietsen is gezond, eet meer fiets
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:03:43 #261
33800 FHR
Omhoog fietsen? Stoeltjeslift!
pi_145787953
Bah, verkeerde knop...
Fietsen is gezond, eet meer fiets
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:03:57 #262
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_145791439
Ik twijfel voor de aanschaf van een nieuwe MTB tussen de [Canyon] Yellowstone AL 4.9 en de Grand Canyon AL 6.9 (de 5.9 is niet op voorraad). Verschil is 300 euro. Ben een beginnende mountainbiker maar rijd al jaren op de weg. De MTB is dan met name voor wat ritjes in de winter. Wellicht als ik het leuk vind ook de Ardennen enzo, maar vooraleerst een beetje in de duinen spelen.

Welk model kan ik het beste kopen? Stevigheid en betrouwbaarheid van de onderdelen vind ik vooral belangrijk. Gewicht boeit me minder.

Yellowstone AL 4.9: http://www.canyon.com/_en/mountainbikes/bike.html?b=3601

Grand Canyon AL 6.9 : http://www.canyon.com/_en/mountainbikes/bike.html?b=3640
That's...Montgomery Clift, honey!
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:15:58 #263
33800 FHR
Omhoog fietsen? Stoeltjeslift!
pi_145792441
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 21:03 schreef Bismarck het volgende:
Ik twijfel voor de aanschaf van een nieuwe MTB tussen de [Canyon] Yellowstone AL 4.9 en de Grand Canyon AL 6.9 (de 5.9 is niet op voorraad). Verschil is 300 euro. Ben een beginnende mountainbiker maar rijd al jaren op de weg. De MTB is dan met name voor wat ritjes in de winter. Wellicht als ik het leuk vind ook de Ardennen enzo, maar vooraleerst een beetje in de duinen spelen.

Welk model kan ik het beste kopen? Stevigheid en betrouwbaarheid van de onderdelen vind ik vooral belangrijk. Gewicht boeit me minder.

Yellowstone AL 4.9: http://www.canyon.com/_en/mountainbikes/bike.html?b=3601

Grand Canyon AL 6.9 : http://www.canyon.com/_en/mountainbikes/bike.html?b=3640
Als je het kunt betalen, zou ik voor de Grand Canyon AL 6.9 gaan. Vooral omdat die een 2-piece crankstel heeft en een betere voorvork. Zo'n 2-piece crankstel gaat meestal langer mee dan zo'n oude met een square-tapered as. Die laatste gaat ook eerder kraken enzo. Mavic wielen zijn ook goed, maar een nadeel kan de spaken zijn (straight-pull, dus niet universeel). De andere onderdelen op de Grand Canyon zijn natuurlijk ook beter. Op het plaatje lijkt het alsof er een XT Shadow Plus derailleur op zit (die vermindert het klapperen van de ketting), maar dat staat niet in de specs.
Fietsen is gezond, eet meer fiets
pi_145792539
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 19:52 schreef FHR het volgende:

[..]

Het ziet er wat raar uit omdat hij ongeveer de techniek van een vlakke bocht toepast op een kombocht. In een kombocht moeten je wielen wel ongeveer haaks op de ondergrond staan, maar dan zit je meestal veel meer in lijn met je fiets (dus niet zo naar de zijkant) en zet je druk op je voeten. Het lijkt erop alsof hij wat te langzaam gaat voor de bocht (en dus eigenlijk ook iets te laag).

In een vlakke bocht moet je wel zo scheef gaan hangen zodat je wielen scheef staan en de noppen aan de zijkant van je band voor grip zorgen (daarom zijn die ook hoger dan midden op je band), met je lichaam ongeveer verticaal. Maar je buitenste knie moet juist naar binnen wijzen (bijna tegen je frame aan); je heupen en schouders moeten namelijk de bocht in gedraaid zijn (dat is niet zo in het plaatje). Bovendien moet je in een vlakke bocht meer druk op je voorwiel houden dan in het plaatje (meer voorover) omdat anders je voorwiel gaat glijden.

Bovendien is het handig om in een vlakke bocht meer druk op je voorwiel te houden dan in het plaatje (meer voorover) omdat anders je voorwiel gaat glijden.

Een cursus is goed, maar dit plaatje niet helemaal :D

Duidelijk filmpje _O_
Ook goed uitgelegd met de juiste en de verkeerde manier.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_145792657
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 21:03 schreef Bismarck het volgende:
Ik twijfel voor de aanschaf van een nieuwe MTB tussen de [Canyon] Yellowstone AL 4.9 en de Grand Canyon AL 6.9 (de 5.9 is niet op voorraad). Verschil is 300 euro. Ben een beginnende mountainbiker maar rijd al jaren op de weg. De MTB is dan met name voor wat ritjes in de winter. Wellicht als ik het leuk vind ook de Ardennen enzo, maar vooraleerst een beetje in de duinen spelen.

Welk model kan ik het beste kopen? Stevigheid en betrouwbaarheid van de onderdelen vind ik vooral belangrijk. Gewicht boeit me minder.

Yellowstone AL 4.9: http://www.canyon.com/_en/mountainbikes/bike.html?b=3601

Grand Canyon AL 6.9 : http://www.canyon.com/_en/mountainbikes/bike.html?b=3640
De 5.9 is ook het vrouwenmodel ;)

Had gekozen voor die AL 6.9, goed afgemonteerd met een goede vork voor een mooie prijs. Dit is net iets meer dan een beginnersfiets maar weet je iig zeker dat je niet weer hoeft in de toekomst. In deze prijscategorie tot ongeveer 1.2K blijven de fietsen wel redelijk prijsvast 29ers, mocht je het niks vinden hoef je er niet zoveel op af te schrijven.

Voor onder de 900¤ had ik gekeken naar 2e hands fietsen op MP 29ers, genoeg aanbod en je krijgt meer voor je geld. Wil je perse nieuw kijk dan ook eens naar Xtrail krijg je nog meer waar voor je geld dan bij Canyon + je kan fiets ophalen.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:48:31 #266
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_145799003
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 21:18 schreef poiuytr het volgende:

[..]

De 5.9 is ook het vrouwenmodel ;)

Dank voor de snelle reacties. De 5.9 is er ook als mannenmodel, http://www.canyon.com/_en/mountainbikes/bike.html?b=3642. Prijs ligt dichter bij de 700 van de Yellowstone, en daarmee zou ik er eerder voor gaan, ware het niet dat het model out of stock is. Denk dat ik inderdaad voor de Grand Canyon ga. Het prijsverschil is te overzien.
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_145807213
en de balhoofdlager soap is nog niet voorbij ;)

Afgelopen zaterdag een compleet setje gehaald bij de FM (verkoper Bulls fietsen)
Zondag een toertocht gefietst en toen gemerkt dat alles toch niet helemaal lekker zat.
Wat speling waar ik me de hele weg aan heb lopen irriteren.

Gisteren direct uit het werk met de fiets naar de FM gegaan en daar zag de chef werkplaats het direct..
Hij had me een verkeerd setje meegegeven!! Hij kon zichzelf wel voor zijn kop slaan :)

Alleen had hij geen goede lagerset liggen, deze werd direct besteld en komt donderdag binnen.
Nu mocht ik een origineel lagersetje van Bulls (die van kut kwaliteit) meenemen zodat ik in ieder geval nog kon fietsen.
Dit vond ik toch wel erg netjes van ze ^O^
Heb alleen de fiets maar daar gelaten, aangezien het weer toch driete is en ik 's avonds niet ga fietsen.
Nu kan ik hem vrijdag weer ophalen, zetten ze het goede balhoofd setje er voor me op.

Zondag dus maar weer een rondje maken *D
Zit te denken om 2x de montferland route te doen.
52km en 780 Hoogtemeters.
Of als het er slecht bij ligt pak ik 1x de route en een stukje duitsland bij, 1x de route + 10km= 36km en zo'n 500 Hoogtemeters
pi_145807306
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:48 schreef Bismarck het volgende:

[..]

Dank voor de snelle reacties. De 5.9 is er ook als mannenmodel, http://www.canyon.com/_en/mountainbikes/bike.html?b=3642. Prijs ligt dichter bij de 700 van de Yellowstone, en daarmee zou ik er eerder voor gaan, ware het niet dat het model out of stock is. Denk dat ik inderdaad voor de Grand Canyon ga. Het prijsverschil is te overzien.
prima fiets die 6.9, ook voor als je naar de Ardennen gaat is alles net wat beter als de 4.9
Voor welke kleurstelling ga je?
(hoop niet dat je voor de blauwe kleurstelling gaat :P)
pi_145813581
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 09:13 schreef Flipmoehoe het volgende:
en de balhoofdlager soap is nog niet voorbij ;)

Afgelopen zaterdag een compleet setje gehaald bij de FM (verkoper Bulls fietsen)
Zondag een toertocht gefietst en toen gemerkt dat alles toch niet helemaal lekker zat.
Wat speling waar ik me de hele weg aan heb lopen irriteren.

Gisteren direct uit het werk met de fiets naar de FM gegaan en daar zag de chef werkplaats het direct..
Hij had me een verkeerd setje meegegeven!! Hij kon zichzelf wel voor zijn kop slaan :)

Alleen had hij geen goede lagerset liggen, deze werd direct besteld en komt donderdag binnen.
Nu mocht ik een origineel lagersetje van Bulls (die van kut kwaliteit) meenemen zodat ik in ieder geval nog kon fietsen.
Dit vond ik toch wel erg netjes van ze ^O^
Heb alleen de fiets maar daar gelaten, aangezien het weer toch driete is en ik 's avonds niet ga fietsen.
Nu kan ik hem vrijdag weer ophalen, zetten ze het goede balhoofd setje er voor me op.

Zondag dus maar weer een rondje maken *D
Zit te denken om 2x de montferland route te doen.
52km en 780 Hoogtemeters.
Of als het er slecht bij ligt pak ik 1x de route en een stukje duitsland bij, 1x de route + 10km= 36km en zo'n 500 Hoogtemeters
Wat is er mis met de Bulls headset dan? ik heb een Bulls racefiets en daar zitten gewoon FSA lagers in, lijken mij toch prima dingen?

ik had in mijn Tomac lagers van Cane Creek zitten, wat normaal toch van hoge klasse is, maar die waren met 3 weken al kapot.

Was van plan gisteren het frame te bestellen voor mijn opbouwproject waar ik mee bezig ben...is het frame tijdens de bestelling opeens niet meer leverbaar :'( dan maar het zelfde frame met andere kleur letters...ook tijdens de bestelling opeens niet meer leverbaar. Uiteindelijk een iets ander frame besteld en toen ik weer keek op de site waren beide frames opeens weer beschikbaar :') :')

Uiteraard gemaild dat ik het graag zou willen terug draaien maar vandaag is het frame al verzonden ;(
pi_145822066
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 13:07 schreef kamikazebanaan het volgende:

[..]

Wat is er mis met de Bulls headset dan? ik heb een Bulls racefiets en daar zitten gewoon FSA lagers in, lijken mij toch prima dingen?

ik had in mijn Tomac lagers van Cane Creek zitten, wat normaal toch van hoge klasse is, maar die waren met 3 weken al kapot.

Was van plan gisteren het frame te bestellen voor mijn opbouwproject waar ik mee bezig ben...is het frame tijdens de bestelling opeens niet meer leverbaar :'( dan maar het zelfde frame met andere kleur letters...ook tijdens de bestelling opeens niet meer leverbaar. Uiteindelijk een iets ander frame besteld en toen ik weer keek op de site waren beide frames opeens weer beschikbaar :') :')

Uiteraard gemaild dat ik het graag zou willen terug draaien maar vandaag is het frame al verzonden ;(
De lagers zijn nu al versleten, (april fiets gekocht +/- 2200 km op gefietst)
Ze kraken als een gek als je ze door de drek gefietst hebt.
Met het afspuiten van de fiets komt er allemaal roestwater en modder onder bij de voorvork uitsijpelen.
Lagers losgehaald en zand/water en troep heeft vrij spel, ze zijn niet fatsoenlijk afgedicht.

Daarom heb ik ze vervangen door een FSA setje, alleen dus de verkeerde meegekregen.

Mooi kut wat betreft je frame, kan je het frame dat nu bezorgd word niet weigeren en dat hij weer terug gaat naar de winkel.
Bestel je daarna het frame dat je in eerste instantie op het oog had.
Maar goed, als je haast hebt dan word het een ander verhaal natuurlijk!
pi_145822609
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:01 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

De lagers zijn nu al versleten, (april fiets gekocht +/- 2200 km op gefietst)
Ze kraken als een gek als je ze door de drek gefietst hebt.
Met het afspuiten van de fiets komt er allemaal roestwater en modder onder bij de voorvork uitsijpelen.
Lagers losgehaald en zand/water en troep heeft vrij spel, ze zijn niet fatsoenlijk afgedicht.

Daarom heb ik ze vervangen door een FSA setje, alleen dus de verkeerde meegekregen.

Mooi kut wat betreft je frame, kan je het frame dat nu bezorgd word niet weigeren en dat hij weer terug gaat naar de winkel.
Bestel je daarna het frame dat je in eerste instantie op het oog had.
Maar goed, als je haast hebt dan word het een ander verhaal natuurlijk!
Het terugsturen van het frame zou ¤40 moeten kosten + de eventuele verzendkosten die ik maak moet ik dan zelf nog eens betalen. Dus dat ga ik sowieso niet doen, tenzij ze aangeven die extra kosten niet in rekening te brengen omdat de fout waarschijnlijk bij hun lag.

Andere optie is het frame proberen te verkopen via marktplaats of mountainbike.nl met desnoods ¤20 verlies en dan daarna het goede frame bestellen. (of eigenlijk eerst het goede frame maar bestellen want anders zit ik straks weer zonder)

Echt veel haast heeft het niet maar de Tomac heb ik verkocht en ook de Stevens staat te koop, dus dan zit ik straks zonder een mtb ;(
  donderdag 23 oktober 2014 @ 12:42:03 #272
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_145848456
Ik had gisteren weer een pakketje met onderdelen binnen, dus ik kan weer sleutelen. *O*
Nieuwe trapaslagers er in, de vorigen waren rauw.
Nieuwe handvatten, ESI Extra Chunky's, eens kijken of ik daarmee geen slapende handen krijg.
Nieuwe pedalen, de vorigen had ik ondertussen een jaar of 10 en er zat een dikke speling op de assen.

Volgende sleutelactie wordt een ombouw naar 1x10. Maar eerst maar eens deze ketting en cassette oprijden.
En dan moet ik ook nog een keer mij voorvork een servicebeurt geven, maar misschien dat ik dat wel laat doen, even kijken wat dat kost.

Alleen nog tijd vinden om te sleutelen voor zondag zodat ik zondag wel kan fietsen.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_145849867
Vandaag het frame binnen gekregen. Ergens vind ik het nog mooi staan ook :@ Ik had een zwart frame op het oog en daar dus ook alle onderdelen op afgestemd. Ik kan eigenlijk alleen nog kiezen voor een zwarte of witte vork, de rest heb ik eigenlijk al op de banden na(maar die zijn er maar in 1 kleur :D )



Ik twijfel nu erg of terugsturen wel handig is, kost me toch ¤40 terwijl het andere frame ook nog eens ¤50 duurder is (voor een ander kleurtje en 60 gram lichter).
  donderdag 23 oktober 2014 @ 17:13:12 #274
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_145856526
Zwarte vork en verdere afmontage lijkt mij het mooiste.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_145859226
Same here. Mooi frame hoor! Zou ook voor een zwarte vork gaan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')