quote:Op donderdag 25 juni 2015 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Witsel gaat Milan ook niet verder helpen
Vidal hebben ze ook al gehaaldquote:Op maandag 29 juni 2015 11:48 schreef Its_Muppet het volgende:
Barca kampt nog met een transferverbod tot 1 januari. Wat let ze om spelers te kopen en te verhuren aan hun oorspronkelijke club tot 1 januari? Een half jaar alleen te laten trainen lijkt me ook niet bevorderlijk voor het wedstrijdritme.
VBL / Bevestigde transfers #36: let the games beginquote:Op maandag 29 juni 2015 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Duplan -> Ado Den Haag
Is trouwens geen gerucht maar 100% waarheid...
Ja weet ik. Klikte het verkeerde topic aanquote:Op maandag 29 juni 2015 13:04 schreef -J-D- het volgende:
[..]
VBL / Bevestigde transfers #36: let the games begin
Hij gaat naar Eintracht Frankfurtquote:Op maandag 29 juni 2015 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Castaignos is niet aan het meetrainen met Twente, lees een gerucht dat hij deze week verkocht wordt
Echt een grof schandaal wat er daar in Spanje gebeurt.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:48 schreef Its_Muppet het volgende:
Pogba voor 80miljoen naar Barca.
Sidenote: Barca kampt nog met een transferverbod tot 1 januari. Wat let ze om spelers te kopen en te verhuren aan hun oorspronkelijke club tot 1 januari? Een half jaar alleen te laten trainen lijkt me ook niet bevorderlijk voor het wedstrijdritme.
Is het ook, maar ik heb al geaccepteerd dat we de komende decennia geen CL gaan winnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Echt een grof schandaal wat er daar in Spanje gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |