quote:Mijn ringtone beltone voor je telefoon gaat
Neem m op, neem m op, neem m op van
Mijn ringtone beltone voor je telefoon is
Zo dat je weet dat ik t ben
zoquote:Op maandag 1 september 2014 23:36 schreef waxmask het volgende:
elke donderdagmiddag
neukte hij haar
tussen neus en lippen door
het was een wonderlijk gezicht:
zij met haar hoofd
schuin op het aanrecht
en hij op een krukje
waarna hij zijn zaad
in haar mondje schoot
quote:Op maandag 1 september 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan was het decor allang gestolen, dat wil je ook niet.
Dit is ook prachtig.quote:Op maandag 1 september 2014 23:36 schreef JackHerrer het volgende:
Deze poëzie van Alain Clark behoort tot mijn favoriete gedichten.
[..]
quote:Nothing comes from dreams but dreams
Still you believe in wonder
Something happens and it seems
Like a strike of thunder
Nothing comes from love but love
Why is it growing stronger?
I am falling from above
I will wait no longer
I’m like a butterfly
Spinning ‘round a sword as if to dare
I should have stayed up high
It’s stronger than me
My gravity
My gravity
Nothing comes from pride but pride
My way is clear
Dancing on the edge tonight
Now I feel no fear
I’m like a butterfly
Spinning ‘round a sword as if to dare
I should have stayed up high
It’s stronger than me
My gravity
My gravity
I’m like a butterfly
My gravity
I’m like a butterfly
and I should have stayed up high
It’s stronger than me
My gravity
My gravity
Gravity!
Je kunt beter dat tuig uit Leiden hebben zeker?quote:Op maandag 1 september 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan was het decor allang gestolen, dat wil je ook niet.
Ach leuk voor de zomervakantie, maar dan heb je het alweer snel gezien, altijd hetzelfde riedeltje.quote:Op maandag 1 september 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil stiekem ook bij ISIS, maar ik durf niet zo.
Verstaan we hem daar wel?quote:Op maandag 1 september 2014 23:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
TyphoonJe moet dat album luisteren, dan raak je wel overtuigd.
Het loopt gewoon totaal niet, kan ook aan de gasten liggen.quote:Op maandag 1 september 2014 23:39 schreef Apekoek het volgende:
Wat is er allemaal zo slecht jongens? Kan pas straks uitzendinggemist checken, wat is er precies channant? Dit is toch gewoon P&W zonder W?
-Kringgesprekjes 3.0quote:Op maandag 1 september 2014 23:39 schreef Apekoek het volgende:
Wat is er allemaal zo slecht jongens? Kan pas straks uitzendinggemist checken, wat is er precies channant? Dit is toch gewoon P&W zonder W?
Die schiet ze er van alle kanten in.quote:
Zijn gewoon kutgasten, zo'n minister die natuurlijk weer niks interessants heeft te melden, een mislukte Pietertje en een kudtdichter.quote:Op maandag 1 september 2014 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het loopt gewoon totaal niet, kan ook aan de gasten liggen.
-Ongemakkelijke kuttelevisiequote:Op maandag 1 september 2014 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
-Kringgesprekjes 3.0
-Geen HD uitzending
-Met het Mes op Tafel 2.0
Geheimen moet je niet verklappen.quote:Op maandag 1 september 2014 23:40 schreef multiplex het volgende:
Maar wat was nou het geheim van die gast met lange haar?
quote:Op maandag 1 september 2014 23:40 schreef superniger het volgende:
[..]
Geheimen moet je niet verklappen.
De hoedendrager van Havana vertolken.quote:Op maandag 1 september 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
Er wordt wat gestoelendanst met de gasten.
Waarom zat die Alain erbij trouwens?
Met het Mes op Tafel is leuker.quote:Op maandag 1 september 2014 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
-Kringgesprekjes 3.0
-Geen HD uitzending
-Met het Mes op Tafel 2.0
Die gaat straks nog zingen.quote:Op maandag 1 september 2014 23:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De hoedendrager van Havana vertolken.
-De verplichte VARA-gerelateerde ''cabaretiers''.quote:Op maandag 1 september 2014 23:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
-Linkse hobbies; Muziek & Cultuur.
Surequote:Op maandag 1 september 2014 23:42 schreef NoCigar het volgende:
Er waren welgeteld zes agenten bij die demonstratie, dus daar kon niemand aangehouden worden.
-Betrokken, tactisch geplaatst publiekquote:Op maandag 1 september 2014 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
-De verplichte VARA-gerelateerde ''cabaretiers''.
Hmm en hier heb ik naar uitgekekenquote:
loco rocoquote:Op maandag 1 september 2014 23:43 schreef Pandaplint het volgende:
Kom op zeg. Zo'n vent heeft toch ook recht op vakantie. Daarvoor heb je toch een loco burgemeester?
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 1 september 2014 23:44 schreef marcodej het volgende:
Heel Nederland dat terug verlangt naar KvdB, Pauw presteert het.
zijn fractievoorzitterschap was ook al zo'n succes.quote:Op maandag 1 september 2014 23:43 schreef alors het volgende:
Ohja Landbouw, daar kon hij ook al niks van
twitter:HumbertoTan twitterde op maandag 01-09-2014 om 23:43:30Wat een kut show. #PauwopdeBoot reageer retweet
Is dit echt?quote:Op maandag 1 september 2014 23:48 schreef Zipportal het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op maandag 01-09-2014 om 23:43:30Wat een kut show. #PauwopdeBoot reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 01-09-2014 om 20:44:53Ben benieuwd naar nieuwe talkshow van #JeroenPauw vanavond en hoe deze zich verhoudt met #rtllatenight. Lastig kiezen... reageer retweet
Alsof er "vrij internet" bestaat.quote:Op maandag 1 september 2014 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zeg maar dag met het "vrije" internet over een tijdje.
Probeer het eensquote:Op maandag 1 september 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mogen we vandaag al offtopic gifjes posten?
Oké, het is wat.quote:Op maandag 1 september 2014 23:50 schreef Zipportal het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 01-09-2014 om 20:44:53Ben benieuwd naar nieuwe talkshow van #JeroenPauw vanavond en hoe deze zich verhoudt met #rtllatenight. Lastig kiezen... reageer retweet
Maffiamaatje kan niet kiezen.
We zijn net keurig ontopic geweest met gifjes, dus daar mag wel wat tegenover staan vind ik.quote:Op maandag 1 september 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mogen we vandaag al offtopic gifjes posten?
Hij gaat sowieso uit als die kwal komt.quote:Op maandag 1 september 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk wordt Alain Clark uit de uitzending gehouden.
Paspoort wel even afpakken.quote:Op maandag 1 september 2014 23:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Laat die Syrië hangers lekker gaan, onbegrijpelijk om ze tegen te houden.
Zet je TV maar uit.quote:Op maandag 1 september 2014 23:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso uit als die kwal komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |