Mja... ik houd me wel in nu.quote:Op maandag 1 september 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is dan wel weer mooi dat je weer terug mocht....
Tja, is allemaal wat te heftig voor Fok Bella
Zelfs in R&P in het Depressie & Angst topic mag het niet. En in R&P is er dan zelfs een topic over snijden. Ik vind het maar lastig...quote:Op maandag 1 september 2014 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja misschien zou een apart sub forum soelaas bieden...
Lotgenoten enzo...
is er geen ander forum waar je meer over je problemen kan praten?quote:Op maandag 1 september 2014 23:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mja... ik houd me wel in nu.
[..]
Zelfs in R&P in het Depressie & Angst topic mag het niet. En in R&P is er dan zelfs een topic over snijden. Ik vind het maar lastig...
Maar goed, mijn mond is nu gesnoerd.
Ja, het is op zich wel frustrerend. En voor de rest zijn er in mijn vriendenkring ook niet echt mensen waarmee ik erover kan praten. Maarja...quote:Op maandag 1 september 2014 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
is er geen ander forum waar je meer over je problemen kan praten?
Niet dat ik je weg wil jagen van Fok, maar als je er hier niets over mag zeggen
lijkt het me ook frustrerend...
Daar begrijp ik geen hol van, maar mag dat niet besproken worden hier?quote:Op maandag 1 september 2014 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Automutilatie
Ik weet er ook weinig toch niets van Bella, maar misschien is dit iets voor jou?quote:Op maandag 1 september 2014 23:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, het is op zich wel frustrerend. En voor de rest zijn er in mijn vriendenkring ook niet echt mensen waarmee ik erover kan praten. Maarja...
Ja, ik weet ook niet precies waarom dit niet mag, misschien toch te eng, of te weinigquote:Op maandag 1 september 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar begrijp ik geen hol van, maar mag dat niet besproken worden hier?
Ik zie topics hier met de meest extreme onderwerpen, dan kan dit m.i. ook wel...
Nee, dat bedoel ik dus, wij weten niet wat we erop moet zeggen...quote:Op maandag 1 september 2014 23:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik probeer nu iets zinnigs te zeggen, maar ik weet even niks...
Op FOK! rondhangen is ook een vorm van auto-mutilatie.quote:Op maandag 1 september 2014 23:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik probeer nu iets zinnigs te zeggen, maar ik weet even niks...
Ik hoop dat dat forum actiever is dan die site zelf, want het meest recente bericht op die site komt uit 2013quote:Op maandag 1 september 2014 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet er ook weinig toch niets van Bella, maar misschien is dit iets voor jou?
http://www.automutilatie-site.nl/
ow... misschien moet je even googelen dan?quote:Op maandag 1 september 2014 23:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat forum actiever is dan die site zelf, want het meest recente bericht op die site komt uit 2013.
Een bot mes nemen.quote:Op maandag 1 september 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
Of gewoon stoppen met snijden, maar dat is waarschijnlijk te makkelijk gedacht...
Ik kijk wel evenquote:Op maandag 1 september 2014 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... misschien moet je even googelen dan?
We mogen het hier niet over hebben hequote:Op maandag 1 september 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
Of gewoon stoppen met snijden, maar dat is waarschijnlijk te makkelijk gedacht...
denk het niet, straks heb je weer een ban...quote:Op maandag 1 september 2014 23:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kijk wel even.
Ik heb in ieder geval een lieve vriendin die me steunt en die boos wordt als ik het doe. Ik durf haar alleen er niet altijd mee lastig te vallen. Zij heeft het zelf ook al moeilijk genoeg.
[..]
We mogen het hier niet over hebben he.
Da's gewoon cut...quote:Op maandag 1 september 2014 23:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op FOK! rondhangen is ook een vorm van auto-mutilatie.
We zitten in een onzichtbaar hoekje. Niemand die ons ziet.quote:Op maandag 1 september 2014 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
denk het niet, straks heb je weer een ban...
Ja, van mij mag ze er over praten hoor, maar ik zou niet weten hoe ik haar kan helpenquote:Op maandag 1 september 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We zitten in een onzichtbaar hoekje. Niemand die ons ziet.
Dit is geen hulpverleningstopic maar een SC.....daar kun je niets verkeerds zeggen.quote:Op maandag 1 september 2014 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, van mij mag ze er over praten hoor, maar ik zou niet weten hoe ik haar kan helpen
en dan ben ik bang dat ik iets verkeerd zeg, zo'n luchtig onderwerp is dit nu ook weer niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |