Ik moest even kijken, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:54 schreef vencodark het volgende:
Ik vind Thijs qua blik en ogen ver weg lijken op Frits. Ligt dit aan mij?
Er bestaat geen stilfunctie in soapmobiels.quote:Op maandag 8 september 2014 20:14 schreef Donnis het volgende:
Waarom heeft Lorena continu haar ringtone op het hoogste volume aanstaan op de domste momenten![]()
DOE EENS NIET.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herman zou het huidige GTST geen blik waardig keuren denk ik zoquote:Op maandag 8 september 2014 20:43 schreef LetsGame het volgende:
Ik als ik GTST kijk tegenwoordig:
[ afbeelding ]
Mwah, als je eens een goeie comedy wil zien... Al raad ik het je zelfs dan nog afquote:Op maandag 8 september 2014 20:48 schreef roos85 het volgende:
Heb nog helemaal niks gezien van het nieuwe seizoen. Zeker niks gemist?
quote:Op maandag 8 september 2014 21:35 schreef Frey het volgende:
Er zijn ook nog kijkers die het niet meer hebben van de spanning.
[ afbeelding ]
Hij leeft niet meer maar als hij zou leven denk ik ook dat hij GTST blik waardig zou keuren.quote:Op maandag 8 september 2014 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Herman zou het huidige GTST geen blik waardig keuren denk ik zo
Dit staat er op de GTST-site bij de bio van Lorena:quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb het afgelopen seizoen vrijwel helemaal gevolgd, alleen tegen het einde moest ik regelmatig wat avonden missen. Kan iemand even in vogelvlucht de verhaallijn Lorena-Ludo-Van Bergen uitleggen? Ik weet dat Lorena Ludo probeerde te chanteren ofzo?
Meer dan dat weet ik ook niet, alleen dat dit een uitzonderlijke verhaallijn is vanwege de 5000ste aflevering die er aan zit te komenquote:Advocaat Van Bergen wil Lorena dolgraag helpen, maar lijkt vooral geïnteresseerd in Ludo. Als deze advocaat verdwijnt en Lorena via hem een usb-stick met belastende info over Sanders Inc. in handen krijgt, besluit ze Ludo hiermee te chanteren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:39 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Ik zat ook weer door de shortie te spoelen. Er gebeurde helemaal niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Het testbeeld is nog interessanter om naar te kijkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zat ook weer door de shortie te spoelen. Er gebeurde helemaal niks.
Rohan Gottschalk heeft verklaard dat het nu wat minder spannend zal zijn, zodat ze in de 5000ste aflevering kunnen gaan knallen. Want danquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het testbeeld is nog interessanter om naar te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Rohan Gottschalk heeft verklaard dat het nu wat minder spannend zal zijn, zodat ze in de 5000ste aflevering kunnen gaan knallen. Want danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik vraag mij nog steeds af hoe het zit met dat shot van Annette... Je zou denken dat het past in de "Marc verkracht Annette en wordt vervolgens vermoord"-saga, maar toen de eerste aflevering op de buis kwam hadden ze pas 20 afleveringen gedraaid.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:32 schreef LetsGame het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam dit tegen.. van een tijdje terug denk ik. Nooit gepost, dus bij deze. Collage van de meest slechte shots die ik ooit gezien heb ik onze prachtige leaders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |