abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2014 @ 11:23:25 #276
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144129860
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:21 schreef Sasman het volgende:

[..]

Omdat apple fanboys niks anders willen dan stoer doen met hun apple producten.

Daarom.
Ja, dat is een beetje inherent aan "fanboy" he? Dat gaat net zo hard op voor Android fanboys.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_144129917
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:22 schreef Michielos het volgende:

Op welke manier kan Android dit dan NOG beter maken volgens jou? Of is 1 knopje indrukken te lastig voor mensen denk je? (ik weet het niet hoor, maar misschien kan het nog makkelijker dan een druk op 1 knop :D)
Contacten zijn maar een klein onderdeel van het opnieuw instellen van een telefoon, als ik bijvoorbeeld kijk hoeveel tijd het kost om de rest (zoals apps) weer terug te krijgen dan hebben ios en WP het beter voor elkaar.
  woensdag 3 september 2014 @ 11:25:40 #278
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_144129926
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, nog even, ik heb ook echt beweerd dat Windows slecht is :'). Wederom een verzinsel, het begint nu intriest te worden.

Ik ben MCSE/MCP/MVP, werk al 20 jaar in de IT, ben nu hoofdverantwoordelijk voor het uitrollen van 250+ VM's op een EMC based SAN in een nieuw opgezet Datacentre waar ik tussen nu en 2017 alle bestaande machines ga migreren naar het nieuwe platform incl nieuwe te ontwikkelen applicaties.

verder ben ik ook nog Apple Certified tot 10.8 server.

maar nee, geen idee waar ik het over heb :').
Ow ja, jij was dit inderdaad _O_ _O_
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 3 september 2014 @ 11:26:15 #279
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_144129940
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:25 schreef Chewie het volgende:

[..]

Contacten zijn maar een klein onderdeel van het opnieuw instellen van een telefoon, als ik bijvoorbeeld kijk hoeveel tijd het kost om de rest (zoals apps) weer terug te krijgen dan hebben ios en WP het beter voor elkaar.
ja, de apps moet je weer opnieuw downloaden inderdaad.
pi_144129998
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
iTunes heeft een leercurve, iedereen die dat niet wil accepteren is gewoon lui
Nee. Eigenlijk is iTunes zeer makkelijk in qua gebruik en kan iedereen ermee overweg. Het probleem ontstaat pas als men de iPhone aansluit op een andere computer en dan liedjes gaat proberen over te zetten. Dat kan niet zomaar en dat is ook heel logisch ook.
  woensdag 3 september 2014 @ 11:29:19 #281
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_144130022
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:28 schreef Dimens het volgende:

[..]

Nee. Eigenlijk is iTunes zeer makkelijk in qua gebruik en kan iedereen ermee overweg. Het probleem ontstaat pas als men de iPhone aansluit op een andere computer en dan liedjes gaat proberen over te zetten. Dat kan niet zomaar en dat is ook heel logisch ook.
Wat is precies de gedachtegang daar achter dan? Gewoon ter interesse.
pi_144130072
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:29 schreef Michielos het volgende:

[..]

Wat is precies de gedachtegang daar achter dan? Gewoon ter interesse.
Dat je niet de aangekochte muziek van je vrienden op jouw device zet. Die muziek heb jij immers niet gekocht.
  woensdag 3 september 2014 @ 11:32:04 #283
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_144130098
quote:
14s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:31 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dat je niet de aangekochte muziek van je vrienden op jouw device zet. Die muziek heb jij immers niet gekocht.
En gedownloade songs dan? Of heb jij echt enkel gekochte liedjes op je iDevice?
pi_144130275
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:32 schreef Michielos het volgende:

[..]

En gedownloade songs dan? Of heb jij echt enkel gekochte liedjes op je iDevice?
In principe is alle muziek aangekochte muziek.

Het grootste deel van muziek bestaat trouwens uit muziek wat van iTunes afkomstig is.
pi_144130312
quote:
Dat kan niet zomaar en dat is ook heel logisch ook.
Dat vind ik niet heel logisch en zeker niet gebruiksvriendelijk.
  woensdag 3 september 2014 @ 11:40:12 #286
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_144130332
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook niet, ook niet na de toelichting.
pi_144130496
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:40 schreef Michielos het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook niet, ook niet na de toelichting.
Vanuit gebruikers perspectief is het niet logisch bedoel ik eigenlijk, vanuit iTunes verdienmodel (en waarschijnlijk afspraken met de uitgevers) is het wel logisch te noemen.
pi_144130507
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:39 schreef Chewie het volgende:

[..]

Jij vindt het onlogisch dat Apple het niet toestaat om muziek gedownload uit iTunes waarvoor is betaald niet zomaar op een ander toestel gezet kan worden waarvoor niet is betaald?

Ik vind dat meer dan logisch van Apple. Zij verdienen er geld aan.
  Moderator woensdag 3 september 2014 @ 11:46:49 #289
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_144130526
quote:

[..]

ja dat iphone gedeelte bedoelde ik ook eigenlijk :P
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_144130550
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:46 schreef Dimens het volgende:

[..]

Jij vindt het onlogisch dat Apple het niet toestaat om muziek gedownload uit iTunes waarvoor is betaald niet zomaar op een ander toestel gezet kan worden waarvoor niet is betaald?

Jij vind het logisch dat als je betaald voor muziek, je deze niet mag afspelen op een apparaat van je keuze? Vreemde gedachtegang.
  woensdag 3 september 2014 @ 11:52:51 #291
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_144130726
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:46 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik vind dat meer dan logisch van Apple. Zij verdienen er geld aan.
Feit blijft dat het niet gebruikersvriendelijk is. Apple beperkt je vrijheid en je beschermt ze. Dafiik duude. Wat als ik zelf muziek maak en mp3's op mijn iphone wil zetten? Wat als ik royalty free muziek van mijn pc over wil zetten?
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
  woensdag 3 september 2014 @ 11:53:59 #292
414204 WoordenShuffelaar
pi_144130754
Dimens is fanboy
  woensdag 3 september 2014 @ 11:54:30 #293
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_144130771
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:53 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Dimens is fanboy
Dat is wel duidelijk ja :)
pi_144130861
Het idee van iTunes is dat je je iPhone synchroniseert met de muziek op je computer. Mits goed aangepakt is dat makkelijker dan heen en weer slepen, je hoeft immers enkel te synchroniseren en dat gaat vanzelf, je hoeft er niks voor te doen.
pi_144130915
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

Jij vind het logisch dat als je betaald voor muziek, je deze niet mag afspelen op een apparaat van je keuze? Vreemde gedachtegang.
Ik mag het afspelen op ieder iDevice naar keuze zolang het apparaat maar is gekoppeld aan het iTunes account waarmee de muziek is aangekocht. En koppel je een iDevice met een iTunes account, dan wordt alle aangekochte muziek met het andere account van het toestel verwijderd. Heel logisch.

Dat men het dan vreemd vindt dat je aangekochte muziek niet ineens van alles en iedereen is, is een ander verhaal. Maar dan is het blijkbaar ook vreemd dat je met Netflix maar twee streams tegelijk kan kijken. "Je betaalt er toch voor dus dan moet ik nit gelimiteerd zijn. Ik wil mijn Netflix-account met de hele familie delen dus iedereen moet tegelijk kunnen kijken."

Zo werkt het nou eenmaal niet.
pi_144130983
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:52 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Feit blijft dat het niet gebruikersvriendelijk is. Apple beperkt je vrijheid en je beschermt ze. Wat als ik zelf muziek maak en mp3's op mijn iphone wil zetten? Wat als ik royalty free muziek van mijn pc over wil zetten?
Je kan geen MP3's op je iPhone zetten. Dat is immers wat je niet zo lang geleden in dit topic beweerde, toch? Ga eerst daar maar over klagen bij Apple dat je dat zo kunt vindt.
pi_144131020
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:52 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Feit blijft dat het niet gebruikersvriendelijk is. Apple beperkt je vrijheid en je beschermt ze. Dafiik duude. Wat als ik zelf muziek maak en mp3's op mijn iphone wil zetten? Wat als ik royalty free muziek van mijn pc over wil zetten?
Waarom zou dat volgens jou niet kunnen dan? :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 3 september 2014 @ 12:05:35 #298
414204 WoordenShuffelaar
pi_144131059
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:59 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik mag het afspelen op ieder iDevice naar keuze zolang het apparaat maar is gekoppeld aan het iTunes account waarmee de muziek is aangekocht. En koppel je een iDevice met een iTunes account, dan wordt alle aangekochte muziek met het andere account van het toestel verwijderd. Heel logisch.

Dat men het dan vreemd vindt dat je aangekochte muziek niet ineens van alles en iedereen is, is een ander verhaal. Maar dan is het blijkbaar ook vreemd dat je met Netflix maar twee streams tegelijk kan kijken. "Je betaalt er toch voor dus dan moet ik nit gelimiteerd zijn. Ik wil mijn Netflix-account met de hele familie delen dus iedereen moet tegelijk kunnen kijken."

Zo werkt het nou eenmaal niet.
zo werkt het wel voor muziek. Zo heeft het altijd gewerkt voor muziek. Behalve bij iPhone. Stel je heb 1 jaar iPhone gehad en allerlei muziek gekocht. Je hebt besloten je iPhone te vervangen door Android. Dan kan je je aangekochte muziek niet afspelen op je nieuwe smartphone. In welke (Dimens)ie is dat logisch?
pi_144131097
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:03 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Waarom zou dat volgens jou niet kunnen dan? :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:00 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Je kan niet simpelweg mp3's op plaatsen en verwachten dat het gewoon afspeelt. Meest basale iets ooit. Dafuuuuuuuuk bro. Het is uiteraard een bewuste keuze van steve blowjobs om mensen te irriteren met zijn ifuktunes.
Sowieso WoordenShuffelaar. :')
pi_144131130
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:06 schreef Dimens het volgende:

[..]

[..]

Sowieso WoordenShuffelaar. :')
Volgens mij heeft die gast geen idee waar de fuck hij het over heeft _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: