Dat heb je bij die zaal in mijn voorbeeld ook. En om het wat vollediger te maken: de zaal staat in de fik, en toch zegt die persoon "niemand komt deze zaal uit, dan door mij".quote:
ja iedereen. Ze zullen vaak hun slachtoffers vragen om vergeving, als ze nog leven.quote:Op maandag 1 september 2014 19:44 schreef UltraR het volgende:
[..]
Aha, krijgen hun slachtoffers die kans ook?
Als je met die zaal de hel bedoelt, dan heb je gelijk.quote:Op maandag 1 september 2014 19:47 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Dat heb je bij die zaal in mijn voorbeeld ook. En om het wat vollediger te maken: de zaal staat in de fik, en toch zegt die persoon "niemand komt deze zaal uit, dan door mij".
En als ze niet meer leven? Of verkracht zijn? Of een arm is afgehakt?quote:Op maandag 1 september 2014 19:48 schreef Manke het volgende:
[..]
ja iedereen. Ze zullen vaak hun slachtoffers vragen om vergeving, als ze nog leven.
Weer een crimineel op het rechte pad, mooi toch![]()
Betekent niet dat ze ongestraft blijven door ons rechtsysteem.
Die persoon kreeg toch weer een nieuwe kans in dit of een ander universum zei je eerst toch?quote:Op maandag 1 september 2014 19:51 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Als je met die zaal de hel bedoelt, dan heb je gelijk.
Nee, het leven op Aarde. Maar je snapte me vast wel. En wil je nog reageren, want het was bedoeld om jouw dooddoener met die vrije wil aan de kaak te stellen. Of vind je opzettelijk niet-begrijpen als uitvlucht gerechtvaardigd?quote:Op maandag 1 september 2014 19:51 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Als je met die zaal de hel bedoelt, dan heb je gelijk.
Dan vind ik je vergelijking maar kut.quote:Op maandag 1 september 2014 19:53 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Nee, het leven op Aarde. Maar je snapte me vast wel. En wil je nog reageren, want het was bedoeld om jouw dooddoener met die vrije wil aan de kaak te stellen. Of vind je opzettelijk niet-begrijpen als uitvlucht gerechtvaardigd?
nee, dat zei ik nietquote:Op maandag 1 september 2014 19:52 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Die persoon kreeg toch weer een nieuwe kans in dit of een ander universum zei je eerst toch?
De redenatie waar ik mee vergelijk was kut, dus niet gek dat mij voorbeeld dat ook is.quote:Op maandag 1 september 2014 19:55 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Dan vind ik je vergelijking maar kut.
Ok dan, laat maar, heb er niet veel zin meer in.quote:Op maandag 1 september 2014 19:57 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
De redenatie waar ik mee vergelijk was kut, dus niet gek dat mij voorbeeld dat ook is.
dan moeten ze de bak in. Voor God telt het hart, en Hij weet wanneer berouw oprecht is, als die oprecht is, accepteert Hij Jezus' als plaatsvervanger voor de straf die hij verdient, Jezus droeg de straf voor velen. Zo zit het in het christendom.quote:Op maandag 1 september 2014 19:52 schreef UltraR het volgende:
[..]
En als ze niet meer leven? Of verkracht zijn? Of een arm is afgehakt?
Lekker makkelijk.quote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ok dan, laat maar, heb er niet veel zin meer in.
Je had er toch bij kunnen zetten van wie de tekst dan wel is?quote:Op maandag 1 september 2014 18:25 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ben ik trouwens niet, maar mobiel is het teveel moeite om een goede op te maken.
Je hoeft maar 1 keer goed uit te leggen waarom "geloof in mij, of ga voor eeuwig verloren" wel een vrije keus is,quote:Op maandag 1 september 2014 20:03 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk. 1 of 2 tegen de rest.
quote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Manke het volgende:
[..]
dan moeten ze de bak in. Voor God telt het hart, en Hij weet wanneer berouw oprecht is, als die oprecht is, accepteert Hij Jezus' als plaatsvervanger voor de straf die hij verdient, Jezus droeg de straf voor velen. Zo zit het in het christendom.
Boeit me niet, heb er nu even genoeg van. Ben al van 15u online over hetzelfde bezig. Het is wel even klaar nu.quote:Op maandag 1 september 2014 20:06 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 keer goed uit te leggen waarom "geloof in mij, of ga voor eeuwig verloren" wel een vrije keus is,
en bijv. "je geld of je leven" niet. Het aantal mensen dat zo'n verschil niet vanzelfsprekend vindt, doet er niet toe.
Ze zullen allemaal die uitleg lezen,
Beetje wel.quote:Op maandag 1 september 2014 19:55 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
nee, dat zei ik niet
quote:Op maandag 1 september 2014 00:04 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Ja, dat is een proces van reïncarnatie. Een mens heeft talloze levens op aarde. Zolang we fouten maken, keren we terug naar de Aarde.
quote:Op maandag 1 september 2014 20:10 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
nee, ook niet een beetje
quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 20:08 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Boeit me niet, heb er nu even genoeg van. Ben al van 15u online over hetzelfde bezig. Het is wel even klaar nu.
O, op die fiets. Nou, geeft niet. Morgen weer een dag.quote:Op maandag 1 september 2014 20:08 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Boeit me niet, heb er nu even genoeg van. Ben al van 15u online over hetzelfde bezig. Het is wel even klaar nu.
Morgen, als het weer meezit, ga ik bootje varen.quote:Op maandag 1 september 2014 20:13 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
O, op die fiets. Nou, geeft niet. Morgen weer een dag.
die is van nonstampcollectorquote:
God heeft mij niet gezegend met een boot.quote:Op maandag 1 september 2014 20:15 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Morgen, als het weer meezit, ga ik bootje varen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |