abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 september 2014 @ 05:37:21 #226
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144088734
Ik heb toch redelijk wat 'gezien' in de foto's, die schedel, de man met de pet, de herdershond, de gezichten, zelfs dat been.
Maar die 5 kan ik niet vinden :N
pi_144089455
Op 4 augustus j.l ben ik begonnen met emailen in WS naar de persoon B met een vraag over 1 van zijn posts, die verdrinking van Osman Santamaria Valenzuela. Direct vanaf het begin, heb ik via Answers for Kris en door te bellen met Nikki van Passel, haar team hiervan op de hoogte gesteld. Het doel was om uit te zoeken of de zaak kon worden gekoppeld aan de verdwijning/verdwaling van K en L. NvP heeft ook gelijk mijn eigen naam gehad. De gehele mailwisseling uit WS ligt bij het team van NvP. B. had een verhaal over hetfeit dat er 2 foto's van de meiden in de telefoon van Osman zouden zitten. Telefoon. Telefoongegevens. SIM kaarten. IMEI nummers. onderzoeksfeiten. FEITEN.

Ik heb 10 jaar in de telecom gewerkt, waaronder 6 jaar op het K.. landelijk dienstenbewakingscentrum in Hilversum. 34.000 storingen en klachten per jaar afgehandel met een grote groep mensen, 7x24. Wat denken jullie, ging mijn hart en verstand sneller kloppen nalv de antwoorden van B.?

Ik heb in inmiddels de bevestiging ontvangen van NvP dat in Panama afgelopen maand door de officier van justitie alles tot op de bodem is uitgezocht door het OM daar: er is helemaal NIETS waar gebleken van de beweringen van B.

Jullie begrijpt mijn MEGA teleurstelling, helemaal na hier ook nog eens onterecht als trol te zijn weggezet enz. ... maar die tranen zijn allang weer opgedroogd hoor! pfff..

Want de familie van K&L, team NvP, en wij schieten er hier toch allemaal met zijn allen FEITELIIJK wat mee op. En daar ben ik reuzeblij mee.

Want wat hier duidelijk uit naar voren is gekomen is dat B een total phoney is, die wel erg veel weet heeft van het hele gebied, en duidelijk willens en wetens aantoonbaar (want alle emails zijn er immers in WS, en ik heb ze printscreen doorgestturd naar NvP) onderzoekers op het verkeerde been heeft gezet. Dat roept vraagtekens op.

-edit-

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 02-09-2014 09:25:51 ]
  dinsdag 2 september 2014 @ 08:45:54 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144089687
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:26 schreef Poekje01 het volgende:

- edit-
In plaats van toegeven dat je zelf gewoon in een verhaal van een aandachttrekker bent gestonken, zoals zovelen hier en daar, is het een cunning plan van degene die je in je obsessie als moordenaar blijft aanwijzen. Get a grip.

[ Bericht 13% gewijzigd door Lavenderr op 02-09-2014 09:26:23 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_144089819
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

In plaats van toegeven dat je zelf gewoon in een verhaal van een aandachttrekker bent gestonken, zoals zovelen hier en daar, is het een cunning plan van degene die je in je obsessie als moordenaar blijft aanwijzen. Get a grip.
ah... en diegene heeft een "cunning plan" omdat....???
pi_144089820
quote:

[..]

Inderdaad. Bij "succes" jezelf op de borst slaan, maar als je faalt ligt het altijd aan een ander. Overigens vind ik dat mensen er vergezochte theorieën op na mogen houden en daar op een forum ruzie over mogen maken met anderen die hun eigen vergezochte theorietjes hebben.

Maar iemand heel direct en onomwonden beschuldigen van betrokkenheid bij de dood van anderen vind ik erg ver gaan. Dat die persoon ver weg in de jungle woont en die beschuldiging waarschijnlijk nooit zal lezen maakt het niet minder lasterlijk en onsmakelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2014 10:21:38 ]
pi_144089849
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:53 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ah... en diegene heeft een "cunning plan" omdat....???
Ik denk dat CC bedoelt dat jij er een "cunning plan" in ziet. Dat schrijf je immers min of meer: een poging van een vader om zijn zoon te beschermen.
pi_144089889
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Inderdaad. Bij "succes" jezelf op de borst slaan, maar als je faalt ligt het altijd aan een ander. Overigens vind ik dat mensen er vergezochte theorien op na mogen houden en daar op een forum ruzie over mogen makenmet anderen die hun eigen vergezichte theorietjes hebben.

Maar iemand heel direct en onomwonden beschuldigen van betrokkenheid bij de dood van anderen vind ik erg ver gaan. Dat die persoon ver weg in de jungle woont en die beschuldiging waarschijnlijk nooit zal lezen maakt het niet minder lasterlijk en onsmakelijk.
...ja, volledig met je eens!
pi_144089922
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik denk dat CC bedoelt dat jij er een "cunning plan" in ziet. Dat schrijf je immers min of meer: een poging van een vader om zijn zoon te beschermen.
tsja, ik ben geen helderziende he, was op zoek naar feiten, lukte niet, en toch ook weer wel,-edit-

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 02-09-2014 09:27:23 ]
pi_144089943
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 05:23 schreef Marrije het volgende:
Als je foto nr 506, 507, 508 hebt gemaakt...en je denkt, nah op 507 heb ik mn ogen dicht, hop, weg ermee. Daarna verder fotograferen, zou het dan kunnen dat de eerst gemaakte foto na 508 nr 507 krijgt?
nee, uitgesloten
pi_144089946
verkeerd/snip
pi_144089960
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:58 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

...ja, volledig met je eens!
Nou, voeg de daad dan eens bij het woord? Volgens mij lees ik hier boven precies zo iets lasterlijks, uit jouw toetsenbord.
pi_144090007
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 09:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nou, voeg de daad dan eens bij het woord? Volgens mij lees ik hier boven precies zo iets lasterlijks, uit jouw toetsenbord.
omdat jij dat wil of zo? Ben jij van de politie ofzo, of van het Nederlanse OM? Stop dan met families en mensen gek maken, en zorg dat alle gegevens beschikbaar komen, ipv hier groot te doen
pi_144090072
Orgaanhandel lijkt me echt kolder.
Organen moeten gekoeld, steriel binnen een bepaalde tijd bij het ziekenhuis zijn.
Dus is totaal onlogisch om midden in een jungle organen uit mensen te halen. Lekker steriele omgeving.. En dan uren met die organen in plastic zakjes het trail aflopen of zo?
Ze dan aan iemand overdragen. Die moet er nog mee naar een ziekenhuis en dan? Een orgaan moet matchen en die kans is zeer klein.
Dit scenario lijkt me uitgesloten. Zeker om dat we in ieder geval zeker weten dat ze nog levend en wel voorbij de Mirador waren en dus ver weg van de 'bewoonde' wereld.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  dinsdag 2 september 2014 @ 09:14:48 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144090111
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 09:06 schreef Poekje01 het volgende:
L

omdat jij dat wil of zo? Ben jij van de politie ofzo, of van het Nederlanse OM? Stop dan met families en mensen gek maken, en zorg dat alle gegevens beschikbaar komen, ipv hier groot te doen
:')
Volledig doorgedraaid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_144090127
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 09:06 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Oh nee nu heb ik het gedaan. Je bent niet goed wijs.
pi_144090270
Kan in onderstaande foto die lichtvlek niet een naderend licht zijn ipv een druppel op de lens, dat ze met de flits van de camera een signaal hebben willen geven? Met een hoop fantasie kan ik er een figuurtje in zien dat links een lamp vasthoudt en rechts een stok in de hand maar dat zal wel een trick of the mind zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:06 schreef Pipo_de_C. het volgende:
maximale scherpte / clarity toegepast en exposure adjustment op het donkere gedeelte:

na:
[ afbeelding ]
pi_144090304
Van mij mag iedereen z'n eigen theorie of scenario hebben en dat ventileren.
Mensen met naam en toenaam noemen vind ik ongepast.
Wel is het natuurlijk interessant om te weten wie die gidsen zijn en welk verleden ze hebben.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144090638
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 09:01 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

tsja, ik ben geen helderziende he, was op zoek naar feiten, lukte niet, en toch ook weer wel,-edit-
Zat jij ook op die Psychics unite site te posten?
pi_144090639
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 19:00 schreef Mula het volgende:
Post van 'Libbyintexas' in WS:

"But it seems no one is remembering that in the very beginning the reason it was even probable of them getting lost was not because they ventured out off the beaten path but because the website they were viewing regarding the Pianista seemed to indicate that the trail was actually like a loop...you get to the Mirado and keep going and end back where you started. There is no sign that says to turn back. All they knew was it was about a 3 hour trip. It is very possible, if they thought it was a loop, that they took the pictures of the view and then kept on going on what looked like a continuing trail... this leads them to a dry creek bed that they obviously went on without realizing they were already lost. They were already off the path.
If they thought it was a loop then they weren't being foolish or exploring.... they thought they were heading back. Whatever they encountered after that point of no longer on the path is something very difficult to determine. As I mentioned before, in this attached picture of Kris at the creek , if you look to your right, right there next too her, unbeknownst to the girls, that trail is an Indian foot path. They are lost. They are way off the path that would lead them back."

Geen idee hoe Libby dit kan weten, maar wel interessant als dit waar is.

Edit: het gaat trouwens om de foto van Kris (bij het beekje)die haar vader liet zien in 1Vandaag.
Onzin. Als je de video van AnswersforKris bekijkt dan zit dit gewoon op het pad en de ouders lopen ook door, dat zogenaamde indianenpad op dat gewoon het pad is.
pi_144090763
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 05:09 schreef Perico het volgende:

[..]

Ik heb de nieuwste Adobe Photoshop en je hebt helemaal gelijk... Er zijn IPTC velden toegevoegd aan de metadata.
[ code verwijderd ]

Er is iets vreemd aan de hand met de cruciale foto 508, die ook als enige dezelfde EXIF als IPTC data heeft. De laatste foto van Kris.. zijn ze dan toch omgedraaid om terug te gaan op het pad, of niet?

Dit is namelijk wat het slimme Adobe uit de data van de foto destilleert:

[ afbeelding ]

Creation date 19:54:00.... 50 seconden voor foto 507 dus.

Maar: aangepast om 19:54:58.

Is foto nummer 507 dan de laatste foto geweest, kijkt Kris hier naar iets in de beek, of moeten we dit gewoon terzijde schuiven als technische ruis en is 508 een logisch vervolg op 507, zoals iedereen aanneemt?

Of is op de geheugenplek van 508 een foto door Lisanne verwijderd, die genomen was op 13:54:00 en vervangen door wat we nu kennen als foto 508, om 13:54:58?
zie je wel :7 bedankt Perico ^O^
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144091091
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
waterputten met slangen
Doel je hiermee op mij? Dat slaat nergens op dan.. Dat ging om een video van iemand anders en was niet iets dat ik er in zag maar wat er gewoon was. Een gat (25cm doorsnede?) met water er in. Op zich niets bijzonders naast een riviertje. Alleen toen die man doorliep leek er iets uit dat gat te komen. Niemand heeft de moeite genomen om even goed te kijken of zij wel konden zien wat dat was. Ik kon het niet goed zien.
Stond verder los van het verhaal van de meiden. Geen clue of aanwijzing dus.

Ik heb echter 2 posts geschreven met conclusies uit 1) dat audiofragment en 2) de video op AnswersforKris met toch wel belangrijke punten die hier vaak besproken zijn. Daar reageert ook niemand op. Blijkbaar zijn droge feiten niet interessant genoeg.
pi_144091258
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 02:44 schreef jackie12 het volgende:

[..]

je haalt me de woorden uit de mond.

F ging dus niet zoeken achter de Mirador op 2 april omdat hij dat niet mocht van de overheid.
Hij had zn tas met fruit al ingepakt maar ondanks dat ie dacht dat ze ACHTER de Mirador wel eens verdwaald konden zijn ging hij daar niet zoeken omdat net toen hij wilde vertrekken 1 van de bij elkaar opgetrommelde jongens werd gebeld door iemand van hogerhand dat ze niet mochten?

F zijn paddock en finca is precies in het gebied waar de meiden verdwenen (wist ik een week geleden nog niet)
Dus F luistert naar de overheid en gaat dus niet zoeken in de buurt van zijn eigen huis ??????!
Nee hij gaat weken wakker liggen wat er met de Muchachas gebeurd kan zijn.
Hij heeft daar dus WEL gezocht.
pi_144091384
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 03:15 schreef Perico het volgende:
Als er 1 van de twee echt heilig overtuigd was van de mogelijkheid tot rondlopen nog, steeds door die geulen met hoge wanden naar beneden lopend, als het later wordt.. ik vind het onwaarschijnlijk.
Naast het zoeken naar informatie over de Pianista trail op het internet, hebben de meiden in de Spaanse school een kaart bestudeert in het kader van een wandeling op de Pianista trail. Ik verwacht dat dat eenzelfde kaart is geweest als Sinaproc gebruikte en waar we foto's van hebben. Dan WETEN de meiden toch dat het geen lus is? Dan ZIEN ze toch dat die trail doorloopt tot de kust?
pi_144091607
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:26 schreef Poekje01 het volgende:
Ik heb in inmiddels de bevestiging ontvangen van NvP dat in Panama afgelopen maand door de officier van justitie alles tot op de bodem is uitgezocht door het OM daar: er is helemaal NIETS waar gebleken van de beweringen van B.
Want wat hier duidelijk uit naar voren is gekomen is dat B een total phoney is, die wel erg veel weet heeft van het hele gebied, en duidelijk willens en wetens aantoonbaar (want alle emails zijn er immers in WS, en ik heb ze printscreen doorgestturd naar NvP) onderzoekers op het verkeerde been heeft gezet. Dat roept vraagtekens op.
Een stuk terug heb ik een lijst met conclusies over de video van AnswersforKris gepost (waar niemand op reageerde). 1 van de conclusies was ook dat B dingen zei die niet klopten. Zo hing hij het verhaal op dat na de bergbeekjes een paddock/weiland lag waar het pad niet meer zichtbaar was doordat de koeien het in een grote modderpoel veranderden met hun poten. Kijk je de video echter dan zie je dat het pad weliswaar door die paddock/dat weiland loopt maar TUSSEN twee hekken door waardoor daar verdwalen echt kas onmogelijk is.

Maar ja. Als ik iets zeg blijkt dat niet interessant te zijn.
pi_144091671
quote:

[..]

Volgens mij ben ik de enige hier geweest die steeds weer heeft gewaarschuwd de beweringen van Baru niet te veel klakkeloos als waarheid aan te nemen. Dit is internet. Iedereen kan van alles beweren en het is eigenlijk niet te controleren. Dat zeg ik de hele tijd dus al. Maar ook hier.. als ik het zeg is het blijkbaar onzin tot een ander tot dezelfde conclusie komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')