abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144085391
Lijkt me dat een ander persoon de camera heeft bediend. Niet beseffend wat hij of zij deed. Anders waren er ook wel foto's van de tussenliggende dagen in de camera gevonden.
pi_144087583
Ik schrik me rot van de update van AnswersForKris.
Denk juist niet dat ze uitgang van verdwaling, want dan waren de resultaten al gedeeld.
pi_144087717
Alle oproepen na 1 april naar 911 en 112 zijn niet door de meiden gedaan.

De 90 foto's waar jullie al dagen over discussieren zijn flauwekul foto's.
Ook niet gemaakt door de meiden.

Of jullie er nou een doodshoofd in zien, een markeerteken of een aapje op iemands schouder, tis allemaal niet waar.
Zijn foto's gemaakt door iemand anders

Als zij nog geleefd hadden dan hadden ze die camera echt wel eerder gebruikt en sowieso wel overdag ipv midden in de nacht.
Ook hadden ze echt wel iets gefotografeerd waaruit zou blijken dat ze echt nog leefden (bv foto van elkaar) of duidelijke foto's (overdag) van de omgeving waar ze op dat moment waren.

De laatste echte foto is van kris op de quebrada.

Daarna is het vreselijk misgegaan
  dinsdag 2 september 2014 @ 01:05:52 #154
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144087731
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Er zijn veel te weinig details bekend over die telefoon, waardoor ons werk hier in ernstige mate wordt gehinderd.
:Y
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_144087890
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 23:19 schreef StaceySinger het volgende:
Ik denk dat er achter dit soort foto's een boodschap of bedoeling zit .
Want waarom maak je een foto van een paar takjes en zakjes ?
Heel frustrerend ik tuur mij een ongeluk om hun boodschap maar te begrijpen
pi_144087902
Kom op zeg, jullie maken er wel een soort Blair Wich Project van. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2014 01:23:40 ]
pi_144087928
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 01:21 schreef vronie het volgende:

[..]

Heel frustrerend ik tuur mij een ongeluk om hun boodschap maar te begrijpen
Zoals ik zei, er is geen boodschap.

De enige boodschap die gedaan wordt is dat de dader(s) aan de latere onderzoekers (en jullie) als de rugzak zou worden gevonden, wil doen laten geloven dat de meiden 11 dagen later nog leefden.

En dus verdwaald.
pi_144087938
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 01:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kom op zeg, jullie maken er wel een soort Blair Wich Project van. :')
Als ik naar je foto kijk dan speel jij zeker de hoofdrol?
pi_144088050
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 01:04 schreef jackie12 het volgende:
Alle oproepen na 1 april naar 911 en 112 zijn niet door de meiden gedaan denk ik.

De 90 foto's waar wij al dagen over discussieren zijn flauwekul foto's denk ik.
Ook niet gemaakt door de meiden denk ik.

Of wij er nou een doodshoofd in zien, een markeerteken of een aapje op iemands schouder, tis allemaal niet waar denk ik.
Zijn foto's gemaakt door iemand anders denk ik

Als zij nog geleefd hadden dan hadden ze die camera echt wel eerder gebruikt en sowieso wel overdag ipv midden in de nacht denk ik.
Ook hadden ze echt wel iets gefotografeerd waaruit zou blijken dat ze echt nog leefden (bv foto van elkaar) of duidelijke foto's (overdag) van de omgeving waar ze op dat moment waren denk ik.

De laatste echte foto is van kris op de quebrada denk ik.

Daarna is het vreselijk misgegaan
TIFIFY :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2014 01:47:34 ]
pi_144088059
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 01:46 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

TIFIFY :Y)
Wat is je point?
  dinsdag 2 september 2014 @ 01:49:53 #161
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_144088071
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 01:48 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Wat is je point?
Dat je je niet op feitelijke info baseert? ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_144088091
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat je je niet op feitelijke info baseert? ;)
Nee is ook een mening. Net zoals iedereen allerlei dingen ziet op de foto's.
Ontzettend vergezocht imo
Zijn ook allemaal meningen.

En feitelijke info?? Sorry maar dat doen jullie toch ook niet?!
Maar waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
pi_144088095
Een vraag mbt de telefoons. Er werd hier aangenomen dat Kris en Lisanne in Panama simkaartjes gekocht zouden hebben voor hun iphones.

Indien dat zo is, kan dan iemand die die telefoons gevonden heeft er dan niet ook gewoon een locale sim in doen (foon is simlockvrij blijkbaar) en ermee gaan bellen etc?
  dinsdag 2 september 2014 @ 01:55:27 #164
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_144088112
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 01:52 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens ^O^
Met de rest van je posts niet overigens :N Maar dat wist je denk ik al ;)
Want die vind ik dan weer te ver gezocht..

En dat is verder niet lullig/rot/vervelend bedoeld. Ik heb helemaal niks tegen jou als persoon etc. Ben het gewoon niet eens met wat je (verder) schrijft.
pi_144088113
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 23:19 schreef StaceySinger het volgende:
Ik denk dat er achter dit soort foto's een boodschap of bedoeling zit .
Want waarom maak je een foto van een paar takjes en zakjes ?
Hier sprak je wel degelijk over boodschap
  dinsdag 2 september 2014 @ 01:56:29 #166
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_144088120
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 01:52 schreef jackie12 het volgende:

[..]

En feitelijke info?? Sorry maar dat doen jullie toch ook niet?!
JULLIE? Als je opgelet had had je gezien dat ik een opvallende afwezige ben bij dat soort gesprekken ;)
pi_144088129
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 01:52 schreef Za het volgende:
Een vraag mbt de telefoons. Er werd hier aangenomen dat Kris en Lisanne in Panama simkaartjes gekocht zouden hebben voor hun iphones.

Indien dat zo is, kan dan iemand die die telefoons gevonden heeft er dan niet ook gewoon een locale sim in doen (foon is simlockvrij blijkbaar) en ermee gaan bellen etc?
Ik vind de vraag sowieso al goed al zou het alleen maar gaan of ze een plaatselijke sim hadden of gewoon nog de provider uit Nederland.
Met een provider uit Panama zou je nog kunnen denken dat als ze dat zouden willen ze nog dingen onder de pet zouden kunnen vegen.
Ik denk (correct me if I'm wrong ) ze dat met een Nederlandse provder niet kunnen doen
  dinsdag 2 september 2014 @ 01:59:18 #168
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_144088141
quote:

Niet door mij. Dus ik hou me hier buiten verder.
pi_144088142
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 01:57 schreef jackie12 het volgende:

Ik vind de vraag sowieso al goed al zou het alleen maar gaan of ze een plaatselijke sim hadden of gewoon nog de provider uit Nederland.
Met een provider uit Panama zou je nog kunnen denken dat als ze dat zouden willen ze nog dingen onder de pet zouden kunnen vegen.
Ik denk (correct me if I'm wrong ) ze dat met een Nederlandse provder niet kunnen doen
Het lijkt me dat je een lokaal kaartje koopt, dat doet toch bijna iedereen die langere tijd in het buitenland is?

Maar stel ze hebben dat gedaan, iemand vindt die telefoons ergens in april, kan dan die persoon er met een ander kaartje gewoon mee aan de gang zijn gegaan en is dat te achterhalen wanneer later de oude sim is teruggeplaatst? Bvd
pi_144088148
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 01:48 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Wat is je point?
Ik dacht dat er een doorbraak in de zaak was. Ook doordat MidnightB00m sprak over een update op AnswersforKris.nl. Dat bleek dus helemaal niet het geval. Met andere woorden; je deponeert je stelling als feit en zet mensen op het verkeerde been (en plaatst jezelf op slinkse wijze ook nog eens buiten de geschiedenis van deze discussie trouwens. :P)

Verder niets aan de hand. :)
  dinsdag 2 september 2014 @ 02:00:53 #171
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_144088153
quote:

Overigens was er 1 Iphone en 1 Android (Samsung) volgens mij.
pi_144088170
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

Overigens was er 1 Iphone en 1 Android (Samsung) volgens mij.
Thanks.

Wat ik me afvraag is, stel er heeft tijdelijk een andere sim in gezeten, toestel is gebruikt voor een periode, dan op een gegeven moment is de oude sim teruggestopt in het toestel toestel terug in de tas en geplaatst bij de indianen stam, is dan te achterhalen door het NFI of er een ander mee aan het rotzooien is geweest?
  dinsdag 2 september 2014 @ 02:03:51 #173
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144088179
Er is wel degelijk een update met nieuwe info op answersforkris.com :)
Er staat een nieuwe video op, een langere versie van de EenVandaag-video. Er staat o.a. dat de iPhone van Kris rond 13:39 de verbinding met het netwerk verloor, vlak voor de quebrada.
Zie #739 op WS.

[ Bericht 6% gewijzigd door Domnivoor op 02-09-2014 02:45:18 ]
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  dinsdag 2 september 2014 @ 02:10:18 #174
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_144088227
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 02:03 schreef Za het volgende:

[..]

Thanks.

Wat ik me afvraag is, stel er heeft tijdelijk een andere sim in gezeten, toestel is gebruikt voor een periode, dan op een gegeven moment is de oude sim teruggestopt in het toestel toestel terug in de tas en geplaatst bij de indianen stam, is dan te achterhalen door het NFI of er een ander mee aan het rotzooien is geweest?
Ik heb geen idee. Ik heb die kennis niet :N

Maar ik persoonlijk (zonder jou aan te willen vallen etc) vind dat er wel vreselijk ver gezocht gedaan wordt hier en elders. Begin bij het eenvoudigste scenario (hou de andere wel in je achterhoofd) en kijk of dat scenario kan kloppen. Pas als dat niet lukt ga je een stapje "onwaarschijnlijker" etc.

Ik persoonlijk (en nogmaals NIET persoonlijk naar jou bedoelt) wordt "knettergek" van al die gekkigheid hier en elders.. Honden in bomen en waterputten met slangen en orgaanhandel en drugstrafficing en kannibalen.. -O-

Nee het is niet uitgesloten, natuurlijk niet. Maar MOET het meteen naar sensatie en gekte of kunnen we eerst de "normale" verklaringen checken?

Sorry voor deze "rant". Hij is dus NIET aan jou gericht maar in het algemeen. Ik grijp jou post er alleen voor aan, dus zie het NIET als een aanval op jou persoonlijk..
pi_144088228
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens ^O^
Met de rest van je posts niet overigens :N Maar dat wist je denk ik al ;)
Want die vind ik dan weer te ver gezocht..

En dat is verder niet lullig/rot/vervelend bedoeld. Ik heb helemaal niks tegen jou als persoon etc. Ben het gewoon niet eens met wat je (verder) schrijft.
WhiskerS zonder arrogant te doen en zonder te claimen dat ik uiteindelijk wel gelijk zal krijgen, ik vind mijn scenario over F die ik al weken geleden gaf nog steeds de beste scenario die er tot nu toe is gegeven.
Bij het schrijven van mijn scenario wist ik nog niet eens dat ie een gestoorde zoon had en het meest belangrijke, dat ie een paddock en finca heeft bij de eerste kabelbrug waar de meiden verdwenen.
Mijn scenario is met alle respect voor andere scenario's de enige die EEN antwoord geeft op alle vragen.

En ik heb echt met alle goodwill geprobeerd om er een te maken dat ze verdwaald waren maar naar mijn mening zijn er meer haken en ogen aan verdwalen dan aan de verkeerde persoon te zijn tegengekomen.

Maar heel eerlijk, ik ga er dan wel van uit dat de meiden niet gebeld hebben naar huis en geen bericht hebben achtergelaten.
Je weet waarom ik dat ook echt denk want H Kremers weet nog niet alles over de telefoons maar wist al wel dat de telefoongebruik dermate vreemd is dat hij niet geloofd in verdwalen.

En idd zei ik jullie. Had ik niet moeten doen maar moeten zeggen "iedereen die discussieert over de foto"s

Ik weet dat jij openstaat voor en verdwalen en voor evt een misdrijf maar overtuigd wil worden door feiten en niet door aannames
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')