quote:Op maandag 28 juli 2014 22:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Er zijn veel te weinig details bekend over die telefoon, waardoor ons werk hier in ernstige mate wordt gehinderd.
Heel frustrerend ik tuur mij een ongeluk om hun boodschap maar te begrijpenquote:Op maandag 1 september 2014 23:19 schreef StaceySinger het volgende:
Ik denk dat er achter dit soort foto's een boodschap of bedoeling zit .
Want waarom maak je een foto van een paar takjes en zakjes ?
Zoals ik zei, er is geen boodschap.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:21 schreef vronie het volgende:
[..]
Heel frustrerend ik tuur mij een ongeluk om hun boodschap maar te begrijpen
Als ik naar je foto kijk dan speel jij zeker de hoofdrol?quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kom op zeg, jullie maken er wel een soort Blair Wich Project van.
TIFIFYquote:Op dinsdag 2 september 2014 01:04 schreef jackie12 het volgende:
Alle oproepen na 1 april naar 911 en 112 zijn niet door de meiden gedaan denk ik.
De 90 foto's waar wij al dagen over discussieren zijn flauwekul foto's denk ik.
Ook niet gemaakt door de meiden denk ik.
Of wij er nou een doodshoofd in zien, een markeerteken of een aapje op iemands schouder, tis allemaal niet waar denk ik.
Zijn foto's gemaakt door iemand anders denk ik
Als zij nog geleefd hadden dan hadden ze die camera echt wel eerder gebruikt en sowieso wel overdag ipv midden in de nacht denk ik.
Ook hadden ze echt wel iets gefotografeerd waaruit zou blijken dat ze echt nog leefden (bv foto van elkaar) of duidelijke foto's (overdag) van de omgeving waar ze op dat moment waren denk ik.
De laatste echte foto is van kris op de quebrada denk ik.
Daarna is het vreselijk misgegaan
Dat je je niet op feitelijke info baseert?quote:
Nee is ook een mening. Net zoals iedereen allerlei dingen ziet op de foto's.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat je je niet op feitelijke info baseert?
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 2 september 2014 01:52 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Nee is ook een mening. Net zoals iedereen allerlei dingen ziet op de foto's.
Ontzettend vergezocht imo
Zijn ook allemaal meningen.
Maar waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
Hier sprak je wel degelijk over boodschapquote:Op maandag 1 september 2014 23:19 schreef StaceySinger het volgende:
Ik denk dat er achter dit soort foto's een boodschap of bedoeling zit .
Want waarom maak je een foto van een paar takjes en zakjes ?
JULLIE? Als je opgelet had had je gezien dat ik een opvallende afwezige ben bij dat soort gesprekkenquote:Op dinsdag 2 september 2014 01:52 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Nee is ook een mening. Net zoals iedereen allerlei dingen ziet op de foto's.
Ontzettend vergezocht imo
Zijn ook allemaal meningen.
En feitelijke info?? Sorry maar dat doen jullie toch ook niet?!
Maar waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
Ik vind de vraag sowieso al goed al zou het alleen maar gaan of ze een plaatselijke sim hadden of gewoon nog de provider uit Nederland.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:52 schreef Za het volgende:
Een vraag mbt de telefoons. Er werd hier aangenomen dat Kris en Lisanne in Panama simkaartjes gekocht zouden hebben voor hun iphones.
Indien dat zo is, kan dan iemand die die telefoons gevonden heeft er dan niet ook gewoon een locale sim in doen (foon is simlockvrij blijkbaar) en ermee gaan bellen etc?
Niet door mij. Dus ik hou me hier buiten verder.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:52 schreef Za het volgende:
Een vraag mbt de telefoons. Er werd hier aangenomen dat Kris en Lisanne in Panama simkaartjes gekocht zouden hebben voor hun iphones.
Indien dat zo is, kan dan iemand die die telefoons gevonden heeft er dan niet ook gewoon een locale sim in doen (foon is simlockvrij blijkbaar) en ermee gaan bellen etc?
Het lijkt me dat je een lokaal kaartje koopt, dat doet toch bijna iedereen die langere tijd in het buitenland is?quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:57 schreef jackie12 het volgende:
Ik vind de vraag sowieso al goed al zou het alleen maar gaan of ze een plaatselijke sim hadden of gewoon nog de provider uit Nederland.
Met een provider uit Panama zou je nog kunnen denken dat als ze dat zouden willen ze nog dingen onder de pet zouden kunnen vegen.
Ik denk (correct me if I'm wrong ) ze dat met een Nederlandse provder niet kunnen doen
Ik dacht dat er een doorbraak in de zaak was. Ook doordat MidnightB00m sprak over een update op AnswersforKris.nl. Dat bleek dus helemaal niet het geval. Met andere woorden; je deponeert je stelling als feit en zet mensen op het verkeerde been (en plaatst jezelf op slinkse wijze ook nog eens buiten de geschiedenis van deze discussie trouwens.quote:
Overigens was er 1 Iphone en 1 Android (Samsung) volgens mij.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:52 schreef Za het volgende:
Thanks.quote:Op dinsdag 2 september 2014 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Overigens was er 1 Iphone en 1 Android (Samsung) volgens mij.
Ik heb geen idee. Ik heb die kennis nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 02:03 schreef Za het volgende:
[..]
Thanks.
Wat ik me afvraag is, stel er heeft tijdelijk een andere sim in gezeten, toestel is gebruikt voor een periode, dan op een gegeven moment is de oude sim teruggestopt in het toestel toestel terug in de tas en geplaatst bij de indianen stam, is dan te achterhalen door het NFI of er een ander mee aan het rotzooien is geweest?
WhiskerS zonder arrogant te doen en zonder te claimen dat ik uiteindelijk wel gelijk zal krijgen, ik vind mijn scenario over F die ik al weken geleden gaf nog steeds de beste scenario die er tot nu toe is gegeven.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Met de rest van je posts niet overigensMaar dat wist je denk ik al
Want die vind ik dan weer te ver gezocht..
En dat is verder niet lullig/rot/vervelend bedoeld. Ik heb helemaal niks tegen jou als persoon etc. Ben het gewoon niet eens met wat je (verder) schrijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |