En in alle andere steden in Europa.quote:
Nee, niets moraalridder. Jij heb je rijbewijs nog niet, zeker?quote:Op maandag 1 september 2014 11:31 schreef WJMW het volgende:
[..]
En in alle andere steden in Europa.boerenlul.
Verder, waarom grijp je in als iemand door rood loopt, moraalridder much?
Eh? Je hebt het over het gebied rondom de dam, daar kun je sowieso niet fatsoenlijk doorrijden. Verder, waarom zou je daar uberhaupt met de auto komen?quote:Op maandag 1 september 2014 11:35 schreef Bapple het volgende:
[..]
Nee, niets moraalridder. Jij heb je rijbewijs nog niet, zeker?
Als je daar nou moet komen, reden maakt niet uit, dan lijkt het me wel zo leuk als je ook gewoon door kunt rijden als je groen hebt. Maar bijna iedereen wacht gewoon niet. Schijt aan het rode licht hebben lijkt mij dat ik schijt heb aan jou rode boekje, en dat die gewoon wordt ingenomen.quote:Op maandag 1 september 2014 11:36 schreef WJMW het volgende:
[..]
Eh? Je hebt het over het gebied rondom de dam, daar kun je sowieso niet fatsoenlijk doorrijden. Verder, waarom zou je daar uberhaupt met de auto komen?
quote:vaak getint
Maar toch nog even vermelden s at het om een getint persoon gaat, terwijl het waarschijnlijk 20 man waren, waaronder minstens 10 blanken.quote:Op maandag 1 september 2014 11:38 schreef Bapple het volgende:
[..]
Als je daar nou moet komen, reden maakt niet uit, dan lijkt het me wel zo leuk als je ook gewoon door kunt rijden als je groen hebt. Maar bijna iedereen wacht gewoon niet. Schijt aan het rode licht hebben lijkt mij dat ik schijt heb aan jou rode boekje, en dat die gewoon wordt ingenomen.
Gewoon sociaal doen. Even 20 seconden wachten, wat is daar zo moeilijk aan?
Zo! Wat ben jij onwijs stoer zeg!quote:Op maandag 1 september 2014 11:27 schreef Bapple het volgende:
Kom je op de dam.
Staan verschillende stoplichten voor zowel voetgangers als automobilisten.
vaak getint (normaal in Amd),
(bont)kraag
"ja wut jonge, wollah. Ik hoef niet te wachten man, ik heb haast".
kinderachtig kutventje.
Waar vermeld ik dat?quote:Op maandag 1 september 2014 11:41 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Maar toch nog even vermelden s at het om een getint persoon gaat, terwijl het waarschijnlijk 20 man waren, waaronder minstens 10 blanken.
Het gaat niet om stoer, het gaan om het principe.quote:Op maandag 1 september 2014 11:42 schreef ADQ het volgende:
[..]
Zo! Wat ben jij onwijs stoer zeg!![]()
Mag ik je handtekening?
Waar ik me mee bemoeiquote:Op maandag 1 september 2014 11:47 schreef Tinos85 het volgende:
Wat voor kneus ben je om iemand die door rood wil lopen bij zijn kraag te pakken
Waar bemoei je je mee?
Dit keer was het ook een Marokkaan.quote:
Heeft toch niks met het verhaal te maken? Waarom het er dan toch bij vermelden?quote:Op maandag 1 september 2014 11:48 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dit keer was het ook een Marokkaan.
Dit heeft wel met het verhaal te maken, het gaat toch om de persoon in kwestie? Ik kan moeilijk zeggen dat het een blanke man was als hij het niet was.quote:Op maandag 1 september 2014 11:50 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Heeft toch niks met het verhaal te maken? Waarom het er dan toch bij vermelden?
Als hij blank was had je dat er niet bij vermeld. Behoorlijk triest dat je het nog gaat ontkennen ook.quote:Op maandag 1 september 2014 11:51 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dit heeft wel met het verhaal te maken, het gaat toch om de persoon in kwestie? Ik kan moeilijk zeggen dat het een blanke man was als hij het niet was.
Er lopen daar 30 mensen door rood, jij houdt er een tegen. Waarom?quote:Op maandag 1 september 2014 11:48 schreef Bapple het volgende:
[..]
Waar ik me mee bemoei
Sneue autist.
"Iedereen doet het, dus mag het?". Ga eens naar school man.quote:Op maandag 1 september 2014 11:54 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Er lopen daar 30 mensen door rood, jij houdt er een tegen. Waarom?
Kon het inderdaad ook wel weglaten, maar dan kreeg je misschien een verkeerd beeld van de situatie.quote:Op maandag 1 september 2014 11:53 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Als hij blank was had je dat er niet bij vermeld. Behoorlijk triest dat je het nog gaat ontkennen ook.
Lul!quote:Op maandag 1 september 2014 11:55 schreef zarGon het volgende:
Ik loop vaak door rood, en steek zelfs over op plekken waar er geen zebrapaden zijn..
Wat errug!quote:
Het is een triest racistje....quote:Op maandag 1 september 2014 11:53 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Als hij blank was had je dat er niet bij vermeld. Behoorlijk triest dat je het nog gaat ontkennen ook.
Waarom? Ik ben toch niet de gene die iets fout doet?quote:Op maandag 1 september 2014 13:02 schreef Fushia2 het volgende:
Mocht je mij tengehouden aan mijn kraag sla ik je tanden uit je bek Henk
Ach, het is weer racisme hoor!quote:
Je zit aan iemand of iemands spullen zonder toestemming. Mag niet he.quote:Op maandag 1 september 2014 13:07 schreef Bapple het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben toch niet de gene die iets fout doet?
Het is op de damquote:Op maandag 1 september 2014 13:07 schreef Tja..1986 het volgende:
Zijn er echt mensen die lopend of op de fiets braaf op rood wachten als er niets aankomt?
Moet je niet door rood lopen, toch?quote:Op maandag 1 september 2014 13:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je zit aan iemand of iemands spullen zonder toestemming. Mag niet he.
Vandaar dat je kleur, afkomst en accent noemt. Dat voegde namelijk ontzettend veel toe aan je post, echt iets van waarde.quote:
Genoeg momenten dat je daar prima kan oversteken als het licht op rood staat.quote:
Ah, dus als een ander de wet overtreedt, doe jij het vervolgens ook met een belerend vingertje naar die ander. Beetje hypocriet niet?quote:Moet je niet door rood lopen, toch?
Lees eens artikel 53 van het Wetboek van Strafvordering
Heb in de eerste post geen afkomst genoemd. Pas toen je er naar vroeg.quote:Op maandag 1 september 2014 13:18 schreef ADQ het volgende:
[..]
Vandaar dat je kleur, afkomst en accent noemt. Dat voegde namelijk ontzettend veel toe aan je post, echt iets van waarde.
Ja, dat is wat je betaamt te doen. Ik denk wanneer meer mensen dat zouden doen alleen echte bazen nog zouden durven over te steken.quote:Op maandag 1 september 2014 13:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Genoeg momenten dat je daar prima kan oversteken als het licht op rood staat.
[..]
Ah, dus als een ander de wet overtreedt, doe jij het vervolgens ook met een belerend vingertje naar die ander. Beetje hypocriet niet?
Hypocriet gedrag is wat je betaamt te doenquote:Op maandag 1 september 2014 13:20 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ja, dat is wat je betaamt te doen. Ik denk wanneer meer mensen dat zouden doen alleen echte bazen nog zouden durven over te steken.
Hier, twee konten voor jou die op het groene licht wachten.quote:Op maandag 1 september 2014 13:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hypocriet gedrag is wat je betaamt te doenJuist..
![]()
als het een blanke man was dan had je dat niet vermeld.quote:Op maandag 1 september 2014 11:51 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dit heeft wel met het verhaal te maken, het gaat toch om de persoon in kwestie? Ik kan moeilijk zeggen dat het een blanke man was als hij het niet was.
ga even janken. we zijn in nederland. bij een nederlander denk ik aan een blanke. Als ik dus sprak over de dam, gelegen in Nederland had ik dat niet hoeven te vermelden.quote:Op maandag 1 september 2014 13:39 schreef WJMW het volgende:
[..]
als het een blanke man was dan had je dat niet vermeld.
Dus als het een blanke was dan was het niet relevant om te vermelden, maar omdat het een allochtoon was is het wel relevant om het te zeggen. Je meet met twee maten.quote:Op maandag 1 september 2014 13:42 schreef Bapple het volgende:
[..]
ga even janken. we zijn in nederland. bij een nederlander denk ik aan een blanke. Als ik dus sprak over de dam, gelegen in Nederland had ik dat niet hoeven te vermelden.
Klopt.
Het ruige levenquote:Op maandag 1 september 2014 11:55 schreef zarGon het volgende:
Ik loop vaak door rood, en steek zelfs over op plekken waar er geen zebrapaden zijn..
Ja. Volgens mijn mening was het relevant. Als je dat niet vindt kun je door gaan zeiken, maar ik wijk daar niet vanaf.quote:Op maandag 1 september 2014 13:44 schreef WJMW het volgende:
[..]
Dus als het een blanke was dan was het niet relevant om te vermelden, maar omdat het een allochtoon was is het wel relevant om het te zeggen. Je meet met twee maten.
Ik zie geen stoplicht en ook geen weg, snap er helemaal niks meer van.quote:Op maandag 1 september 2014 13:23 schreef Bapple het volgende:
[..]
Hier, twee konten voor jou die op het groene licht wachten.
Wie wil dat nou niet?
[ afbeelding ]
voorbeeldje hoe het zou kunnen zijn.quote:Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Ik zie geen stoplicht en ook geen weg, snap er helemaal niks meer van.
1) Wie ben jij il dit te bepalen?quote:Op maandag 1 september 2014 13:07 schreef Bapple het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben toch niet de gene die iets fout doet?
Je kunt iemand toch wel aanspreken op zijn gedrag?quote:Op maandag 1 september 2014 16:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
1) Wie ben jij il dit te bepalen?
2) Hoezo zou je iemand überhapt vast nemen aan zijn capuchon?
Je had echt geluk met die gozer. En als je lekker in elkaar getrapt wordt open je een topic over hoe gevaarlijk Damsco is?![]()
Wat bemoei je ermee? Heb je er last van?quote:Op maandag 1 september 2014 16:14 schreef Bapple het volgende:
[..]
Je kunt iemand toch wel aanspreken op zijn gedrag?
Ik zie er uit als een echte baas. Daar gaat 'ie echt niet tegen in.
Ik heb er last van ja. Ik rij daar ook vaak, en erger me dood aan mannetjes/vrouwtjes die denken dat ze door het rode licht kunnen lopen.quote:Op maandag 1 september 2014 16:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat bemoei je ermee? Heb je er last van?
Baas of niet, toch had je beter rake klappen ontvangen
Deze man denkt hij is de king of Damscoquote:Op maandag 1 september 2014 16:17 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ik heb er last van ja. Ik rij daar ook vaak, en erger me dood aan mannetjes/vrouwtjes die denken dat ze door het rode licht kunnen lopen.
Dus ja, ik heb er indirect last van. Hou je gewoon aan regels, wat is daar moeilijk aan!
Ik ontvang geen rake klappen. Onmogelijk.
Dit zijn hier de regels, dus hou je er verdomme eens aan, je verkloot het hele, perfect werkende, systeem.quote:Op maandag 1 september 2014 16:17 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ik heb er last van ja. Ik rij daar ook vaak, en erger me dood aan mannetjes/vrouwtjes die denken dat ze door het rode licht kunnen lopen.
Dus ja, ik heb er indirect last van. Hou je gewoon aan regels, wat is daar moeilijk aan!
Ik ontvang geen rake klappen. Onmogelijk.
Rare conclusie. Ik denk dat je terug moet naar de basisschool.quote:Op maandag 1 september 2014 16:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Deze man denkt hij is de king of Damsco
Jij trek me dan toch ook aan m'n capuchon?quote:Op maandag 1 september 2014 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit zijn hier de regels, dus hou je er verdomme eens aan, je verkloot het hele, perfect werkende, systeem.
Nee, maar ik loop ook altijd door rood. Ik zie het probleem niet, hinder niemand en waarom zoy ik wachten?quote:Op maandag 1 september 2014 16:22 schreef Bapple het volgende:
[..]
Rare conclusie. Ik denk dat je terug moet naar de basisschool.
Begrijpend lezen kun je niet.
Zijn we er mee eens dat die desbetreffende jongen iets verkeerd deed, ja of nee?
Je zou met je auto 30 - 50km/u mogen kunnen rijden op de dam. Maar als je dat nu doet, heb je zeker 5 touristen, 25 getinte en zeker 15 blanke mensen op je motorkap.quote:Op maandag 1 september 2014 16:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik loop ook altijd door rood. Ik zie het probleem niet, hinder niemand en waarom zoy ik wachten?
Oh?quote:Op maandag 1 september 2014 16:26 schreef Fushia2 het volgende:
Maar sowieso hield je een 14 jarig joch tegen. De 23 jarige Abdel durfde je niet aan te spreken:')
Ach josti, ga toch weg.quote:Op maandag 1 september 2014 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is dit nou weer voor debiel verzonnen topic?
Er is weinig verzonnen aan, als je de route van cs naar de dam loopt dan zie je bijna iedereen door rood lopen.quote:Op maandag 1 september 2014 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is dit nou weer voor debiel verzonnen topic?
Alsof jij met je witte kutkop iemand anders vastpakt omdat die toevallig door rood loopt. Hoe haal je dat in je debiele kop joh?quote:
Nou en?quote:Op maandag 1 september 2014 16:28 schreef icloud het volgende:
[..]
Er is weinig verzonnen aan, als je de route van cs naar de dam loopt dan zie je bijna iedereen door rood lopen.
Wat is er nou mis mee. Gewoon normaal doen. Krijg ik klappen, dan krijg ik klappen.quote:Op maandag 1 september 2014 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof jij met je witte kutkop iemand anders vastpakt omdat die toevallig door rood loopt. Hoe haal je dat in je debiele kop joh?
Ga voor de politie werken ofzo, dit doe je niet als normaal persoon. Gewoon met je poten van iemand anders afblijven. Is niet zo moeilijk hoor, gewoon normaal doen.quote:Op maandag 1 september 2014 16:29 schreef Bapple het volgende:
[..]
Wat is er nou mis mee. Gewoon normaal doen. Krijg ik klappen, dan krijg ik klappen.
Boeie?
Dit is het bewijs, TS doet stoer tegen jochiesquote:Op maandag 1 september 2014 16:26 schreef Bapple het volgende:
[..]
Oh?
Jij was het of niet?!
Je was er bij?!
Ik ga niet voor de politie werken. Maar waarom zou je lak hebben aan regels. Jij bent zeker ook een of andere mongool die denkt: Ik ben stoer, ik mag door rood lopen; ik ben de baas.quote:Op maandag 1 september 2014 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga voor de politie werken ofzo, dit doe je niet als normaal persoon. Gewoon met je poten van iemand anders afblijven. Is niet zo moeilijk hoor, gewoon normaal doen.
Aha! Detective zie ik!quote:Op maandag 1 september 2014 16:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit is het bewijs, TS doet stoer tegen jochies![]()
Jij hebt geen enkel recht om mij aan te raken als ik besluit om iets te doen waar ik zin in heb, Enkel als het mogelijk (ernstig) letsel van een derde partij zou voorkomen, zou jij in je RECHT staan om me aan te raken. Anders gewoon niet. Verbaast dat je niet wat meer klappen krijgt, tenzij je dit gewoon uit je dikke duim aan het zuigen bent.quote:Op maandag 1 september 2014 16:31 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ik ga niet voor de politie werken. Maar waarom zou je lak hebben aan regels. Jij bent zeker ook een of andere mongool die denkt: Ik ben stoer, ik mag door rood lopen; ik ben de baas.
Ik heb eerder recht om iemand klappen te geven dan iemand die wordt tegengehouden.
Wacht.quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 16:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit is het bewijs, TS doet stoer tegen jochies![]()
Jij bent de gene die mogelijk (ernstig) letsel aan kan richten aan een derde partij. Stel er komt een tram aan. Je komt eronder; de tramchauffeur heeft een trauma. Posttraumatische stressstoornis is een veelvoorkomend geval. Ditzelfde geldt voor een auto. Je weet niet wat er kan gebeuren. Vandaar dat het mag.quote:Op maandag 1 september 2014 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij hebt geen enkel recht om mij aan te raken als ik besluit om iets te doen waar ik zin in heb, Enkel als het mogelijk (ernstig) letsel van een derde partij zou voorkomen, zou jij in je RECHT staan om me aan te raken. Anders gewoon niet. Verbaast dat je niet wat meer klappen krijgt, tenzij je dit gewoon uit je dikke duim aan het zuigen bent.
En voor de goede orde ik geef geen neuk wat andere denken, laat staan dat ik door rood zou lopen om indruk te maken op iemand, ik ben immers geen 10 meer.
quote:Op maandag 1 september 2014 16:37 schreef Fushia2 het volgende:
Wejoo check deze gozer zich verantwoorden
Ik weet precies wat er kan gebeuren, en ik ben prima in staat om in te schatten of ik wel of niet wordt aangereden. Gewoon met je poten van andere afblijven, mafkees.quote:Op maandag 1 september 2014 16:37 schreef Bapple het volgende:
[..]
Jij bent de gene die mogelijk (ernstig) letsel aan kan richten aan een derde partij. Stel er komt een tram aan. Posttraumatische stressstoornis is een veelvoorkomend geval. Ditzelfde geldt voor een auto. Je weet niet wat er kan gebeuren. Vandaar dat het mag.
Nee, kennelijk niet. Als je het gevaar niet kunt inzien van het oversteken door rood licht ben je niet echt begaafd. Vervolgens kun je dus ook zeggen dat je niet begaafd genoeg bent om te zeggen dat ik niet aan je mag zitten in die situatie.quote:Op maandag 1 september 2014 16:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet precies wat er kan gebeuren, en ik ben prima in staat om in te schatten of ik wel of niet wordt aangereden. Gewoon met je poten van andere afblijven, mafkees.
Verdienmodel van een aap, of niet?quote:Op maandag 1 september 2014 16:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Toch verdien je tandjes rapen als je iemand aanraakt
Donder lekker op naar je boerendorpje joh.quote:Op maandag 1 september 2014 16:40 schreef Bapple het volgende:
[..]
Verdienmodel van een aap, of niet?
quote:Op maandag 1 september 2014 16:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Bek houden mongool.quote:Op maandag 1 september 2014 16:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Alleen dit wil al iets zeggen.quote:Op maandag 1 september 2014 16:42 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Donder lekker op naar je boerendorpje joh.
Nee, jij denkt dat ik nooit buiten kom ofzo? Ga toch weg. En ik denk niet dat ik je een klap had verkocht, hoogstens een douw. Gewoon niet aan me komen, en politieagentje spelen voor iets wat ik als volwassen zelf ook kan beslissen.quote:Op maandag 1 september 2014 16:40 schreef Bapple het volgende:
[..]
Nee, kennelijk niet. Als je het gevaar niet kunt inzien van het oversteken door rood licht ben je niet echt begaafd. Vervolgens kun je dus ook zeggen dat je niet begaafd genoeg bent om te zeggen dat ik niet aan je mag zitten in die situatie.
Aan je agressieve gedrag hier te zien, weet ik zeker dat je mij een klap voor m'n kop had gegeven.
Vraag was dan alleen wie er een groter probleem had. Jij of ik!Edit: En dat weet je niet echt goed in te schatten, he?
Dan zouden we beiden geen probleem hebben gehad, maar jij wel nog steeds aan mijn kant van het stoplicht staan. Uiteindelijk win ik dus.quote:Op maandag 1 september 2014 16:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, jij denkt dat ik nooit buiten kom ofzo? Ga toch weg. En ik denk niet dat ik je een klap had verkocht, hoogstens een douw. Gewoon niet aan me komen, en politieagentje spelen voor iets wat ik als volwassen zelf ook kan beslissen.
Jij hebt het recht niet, gewoon normaal doen. En al helemaal in Amsterdam, lekker met je eigen bemoeien, anders verhuis je maar naar een dorp waar het heel normaal is om je met alles en iedereen te bemoeien.
Alsof je tegen een muur praat.quote:Op maandag 1 september 2014 16:48 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dan zouden we beiden geen probleem hebben gehad, maar jij wel nog steeds aan mijn kant van het stoplicht staan. Uiteindelijk win ik dus.
Daarnaast heb ik wel recht. Zojuist uitgelegd, het gaat niet alleen om het 'door rood lopen', het gaat daarbij om het creëren van onveilige situaties. In een dorp staan (vaak) geen stoplichten, daar kun je het ook moeilijker doen.
Jezelf zo breed vinden dat niemand je kan tegen houden.quote:Op maandag 1 september 2014 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof je tegen een muur praat.![]()
Tevens zie ik je niet zo snel mij 'tegenhouden' als ik ergens naar toe wil gaan.
quote:Op maandag 1 september 2014 16:50 schreef Bapple het volgende:
[..]
Jezelf zo breed vinden dat niemand je kan tegen houden.
Hoe bedoel je: "Alsof je tegen een muur praat."?
Het gaan om recht. En op dat moment heb je gewoon helemaal ongelijk.quote:Op maandag 1 september 2014 16:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat jij jouw mening hebt, en ik een andere. En dat jij geen nanometer in jouw standpunt wilt meegeven, aangezien het je om winnen gaat. Dat is alsof je tegen een muur aan praat.
Wie ben jij om te bepalen of iemand wel of niet op tijd oversteekt? Als zo'n mongool plat gereden wordt, is dat toch prima, moet ie maar uitkijken. Vervelend voor een tramchauffeur of buschauffeur maar die shit hoort er bij. Dus nee, dat recht heb je niet.quote:Op maandag 1 september 2014 16:56 schreef Bapple het volgende:
[..]
Het gaan om recht. En op dat moment heb je gewoon helemaal ongelijk.
Ik ook.quote:Op maandag 1 september 2014 16:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen of iemand wel of niet op tijd oversteekt? Als zo'n mongool plat gereden wordt, is dat toch prima, moet ie maar uitkijken. Vervelend voor een tramchauffeur of buschauffeur maar die shit hoort er bij. Dus nee, dat recht heb je niet.
Maar ik ben er klaar mee.
NEEEEEE IK HAD WEEKENDquote:
Ts heeft links gegeven met wetsartikelen. En daarmee zijn we klaar en staat Ts in zijn recht. Welkom in Nederland.quote:Op maandag 1 september 2014 16:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen of iemand wel of niet op tijd oversteekt? Als zo'n mongool plat gereden wordt, is dat toch prima, moet ie maar uitkijken. Vervelend voor een tramchauffeur of buschauffeur maar die shit hoort er bij. Dus nee, dat recht heb je niet.
Maar ik ben er klaar mee.
quote:Op maandag 1 september 2014 11:47 schreef Tinos85 het volgende:
Wat voor kneus ben je om iemand die door rood wil lopen bij zijn kraag te pakken
Waar bemoei je je mee?
En dat dan gewoon niet doen.quote:Op maandag 1 september 2014 11:27 schreef Bapple het volgende:
... Ik wilde 'm bijna voor een auto duwen. ...
En dit ja....van die mensen die het altijd "bijna wouden doen!"quote:Op maandag 1 september 2014 17:46 schreef FFlorus het volgende:
[..]
En dat dan gewoon niet doen.
Beta
Wat een ongelofelijke teringdebiel ben jij, flikker 's gauw op uit de grote stad en blijf in je incestdorpquote:Op maandag 1 september 2014 11:27 schreef Bapple het volgende:
Eentje wil er door rood lopen, ik pak hem bij z'n (bont)kraag en zeg: "Ben je kleurenblind ofzo?".
Ik wilde 'm bijna voor een auto duwen. Wat een kinderachtig kutventje. Bah!
TS staat helemaal niet in zijn recht, tenzij hij een boa is. Dat iets niet mag, wil niet zeggen dat hij het mag handhaven. Beetje voor eigen rechter spelen.quote:Op maandag 1 september 2014 17:28 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ts heeft links gegeven met wetsartikelen. En daarmee zijn we klaar en staat Ts in zijn recht. Welkom in Nederland.
Ik zie ze liever lopen. Heerlijke die ronde bewegingen.quote:Op maandag 1 september 2014 13:23 schreef Bapple het volgende:
[..]
Hier, twee konten voor jou die op het groene licht wachten.
Wie wil dat nou niet?
[ afbeelding ]
Lees het artikel nog maar eens door danquote:Op maandag 1 september 2014 18:41 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
TS staat helemaal niet in zijn recht, tenzij hij een boa is. Dat iets niet mag, wil niet zeggen dat hij het mag handhaven. Beetje voor eigen rechter spelen.
Omdat een voetganger een rood verkeerslicht negeert
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |