Het gaan om recht. En op dat moment heb je gewoon helemaal ongelijk.quote:Op maandag 1 september 2014 16:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat jij jouw mening hebt, en ik een andere. En dat jij geen nanometer in jouw standpunt wilt meegeven, aangezien het je om winnen gaat. Dat is alsof je tegen een muur aan praat.
Wie ben jij om te bepalen of iemand wel of niet op tijd oversteekt? Als zo'n mongool plat gereden wordt, is dat toch prima, moet ie maar uitkijken. Vervelend voor een tramchauffeur of buschauffeur maar die shit hoort er bij. Dus nee, dat recht heb je niet.quote:Op maandag 1 september 2014 16:56 schreef Bapple het volgende:
[..]
Het gaan om recht. En op dat moment heb je gewoon helemaal ongelijk.
Ik ook.quote:Op maandag 1 september 2014 16:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen of iemand wel of niet op tijd oversteekt? Als zo'n mongool plat gereden wordt, is dat toch prima, moet ie maar uitkijken. Vervelend voor een tramchauffeur of buschauffeur maar die shit hoort er bij. Dus nee, dat recht heb je niet.
Maar ik ben er klaar mee.
NEEEEEE IK HAD WEEKENDquote:
Ts heeft links gegeven met wetsartikelen. En daarmee zijn we klaar en staat Ts in zijn recht. Welkom in Nederland.quote:Op maandag 1 september 2014 16:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen of iemand wel of niet op tijd oversteekt? Als zo'n mongool plat gereden wordt, is dat toch prima, moet ie maar uitkijken. Vervelend voor een tramchauffeur of buschauffeur maar die shit hoort er bij. Dus nee, dat recht heb je niet.
Maar ik ben er klaar mee.
quote:Op maandag 1 september 2014 11:47 schreef Tinos85 het volgende:
Wat voor kneus ben je om iemand die door rood wil lopen bij zijn kraag te pakken
Waar bemoei je je mee?
En dat dan gewoon niet doen.quote:Op maandag 1 september 2014 11:27 schreef Bapple het volgende:
... Ik wilde 'm bijna voor een auto duwen. ...
En dit ja....van die mensen die het altijd "bijna wouden doen!"quote:Op maandag 1 september 2014 17:46 schreef FFlorus het volgende:
[..]
En dat dan gewoon niet doen.
Beta
Wat een ongelofelijke teringdebiel ben jij, flikker 's gauw op uit de grote stad en blijf in je incestdorpquote:Op maandag 1 september 2014 11:27 schreef Bapple het volgende:
Eentje wil er door rood lopen, ik pak hem bij z'n (bont)kraag en zeg: "Ben je kleurenblind ofzo?".
Ik wilde 'm bijna voor een auto duwen. Wat een kinderachtig kutventje. Bah!
TS staat helemaal niet in zijn recht, tenzij hij een boa is. Dat iets niet mag, wil niet zeggen dat hij het mag handhaven. Beetje voor eigen rechter spelen.quote:Op maandag 1 september 2014 17:28 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ts heeft links gegeven met wetsartikelen. En daarmee zijn we klaar en staat Ts in zijn recht. Welkom in Nederland.
Ik zie ze liever lopen. Heerlijke die ronde bewegingen.quote:Op maandag 1 september 2014 13:23 schreef Bapple het volgende:
[..]
Hier, twee konten voor jou die op het groene licht wachten.
Wie wil dat nou niet?
[ afbeelding ]
Lees het artikel nog maar eens door danquote:Op maandag 1 september 2014 18:41 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
TS staat helemaal niet in zijn recht, tenzij hij een boa is. Dat iets niet mag, wil niet zeggen dat hij het mag handhaven. Beetje voor eigen rechter spelen.
Omdat een voetganger een rood verkeerslicht negeert
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |