En in alle andere steden in Europa.quote:
Nee, niets moraalridder. Jij heb je rijbewijs nog niet, zeker?quote:Op maandag 1 september 2014 11:31 schreef WJMW het volgende:
[..]
En in alle andere steden in Europa.boerenlul.
Verder, waarom grijp je in als iemand door rood loopt, moraalridder much?
Eh? Je hebt het over het gebied rondom de dam, daar kun je sowieso niet fatsoenlijk doorrijden. Verder, waarom zou je daar uberhaupt met de auto komen?quote:Op maandag 1 september 2014 11:35 schreef Bapple het volgende:
[..]
Nee, niets moraalridder. Jij heb je rijbewijs nog niet, zeker?
Als je daar nou moet komen, reden maakt niet uit, dan lijkt het me wel zo leuk als je ook gewoon door kunt rijden als je groen hebt. Maar bijna iedereen wacht gewoon niet. Schijt aan het rode licht hebben lijkt mij dat ik schijt heb aan jou rode boekje, en dat die gewoon wordt ingenomen.quote:Op maandag 1 september 2014 11:36 schreef WJMW het volgende:
[..]
Eh? Je hebt het over het gebied rondom de dam, daar kun je sowieso niet fatsoenlijk doorrijden. Verder, waarom zou je daar uberhaupt met de auto komen?
quote:vaak getint
Maar toch nog even vermelden s at het om een getint persoon gaat, terwijl het waarschijnlijk 20 man waren, waaronder minstens 10 blanken.quote:Op maandag 1 september 2014 11:38 schreef Bapple het volgende:
[..]
Als je daar nou moet komen, reden maakt niet uit, dan lijkt het me wel zo leuk als je ook gewoon door kunt rijden als je groen hebt. Maar bijna iedereen wacht gewoon niet. Schijt aan het rode licht hebben lijkt mij dat ik schijt heb aan jou rode boekje, en dat die gewoon wordt ingenomen.
Gewoon sociaal doen. Even 20 seconden wachten, wat is daar zo moeilijk aan?
Zo! Wat ben jij onwijs stoer zeg!quote:Op maandag 1 september 2014 11:27 schreef Bapple het volgende:
Kom je op de dam.
Staan verschillende stoplichten voor zowel voetgangers als automobilisten.
vaak getint (normaal in Amd),
(bont)kraag
"ja wut jonge, wollah. Ik hoef niet te wachten man, ik heb haast".
kinderachtig kutventje.
Waar vermeld ik dat?quote:Op maandag 1 september 2014 11:41 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Maar toch nog even vermelden s at het om een getint persoon gaat, terwijl het waarschijnlijk 20 man waren, waaronder minstens 10 blanken.
Het gaat niet om stoer, het gaan om het principe.quote:Op maandag 1 september 2014 11:42 schreef ADQ het volgende:
[..]
Zo! Wat ben jij onwijs stoer zeg!![]()
Mag ik je handtekening?
Waar ik me mee bemoeiquote:Op maandag 1 september 2014 11:47 schreef Tinos85 het volgende:
Wat voor kneus ben je om iemand die door rood wil lopen bij zijn kraag te pakken
Waar bemoei je je mee?
Dit keer was het ook een Marokkaan.quote:
Heeft toch niks met het verhaal te maken? Waarom het er dan toch bij vermelden?quote:Op maandag 1 september 2014 11:48 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dit keer was het ook een Marokkaan.
Dit heeft wel met het verhaal te maken, het gaat toch om de persoon in kwestie? Ik kan moeilijk zeggen dat het een blanke man was als hij het niet was.quote:Op maandag 1 september 2014 11:50 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Heeft toch niks met het verhaal te maken? Waarom het er dan toch bij vermelden?
Als hij blank was had je dat er niet bij vermeld. Behoorlijk triest dat je het nog gaat ontkennen ook.quote:Op maandag 1 september 2014 11:51 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dit heeft wel met het verhaal te maken, het gaat toch om de persoon in kwestie? Ik kan moeilijk zeggen dat het een blanke man was als hij het niet was.
Er lopen daar 30 mensen door rood, jij houdt er een tegen. Waarom?quote:Op maandag 1 september 2014 11:48 schreef Bapple het volgende:
[..]
Waar ik me mee bemoei
Sneue autist.
"Iedereen doet het, dus mag het?". Ga eens naar school man.quote:Op maandag 1 september 2014 11:54 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Er lopen daar 30 mensen door rood, jij houdt er een tegen. Waarom?
Kon het inderdaad ook wel weglaten, maar dan kreeg je misschien een verkeerd beeld van de situatie.quote:Op maandag 1 september 2014 11:53 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Als hij blank was had je dat er niet bij vermeld. Behoorlijk triest dat je het nog gaat ontkennen ook.
Lul!quote:Op maandag 1 september 2014 11:55 schreef zarGon het volgende:
Ik loop vaak door rood, en steek zelfs over op plekken waar er geen zebrapaden zijn..
Wat errug!quote:
Het is een triest racistje....quote:Op maandag 1 september 2014 11:53 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Als hij blank was had je dat er niet bij vermeld. Behoorlijk triest dat je het nog gaat ontkennen ook.
Waarom? Ik ben toch niet de gene die iets fout doet?quote:Op maandag 1 september 2014 13:02 schreef Fushia2 het volgende:
Mocht je mij tengehouden aan mijn kraag sla ik je tanden uit je bek Henk
Ach, het is weer racisme hoor!quote:
Je zit aan iemand of iemands spullen zonder toestemming. Mag niet he.quote:Op maandag 1 september 2014 13:07 schreef Bapple het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben toch niet de gene die iets fout doet?
Het is op de damquote:Op maandag 1 september 2014 13:07 schreef Tja..1986 het volgende:
Zijn er echt mensen die lopend of op de fiets braaf op rood wachten als er niets aankomt?
Moet je niet door rood lopen, toch?quote:Op maandag 1 september 2014 13:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je zit aan iemand of iemands spullen zonder toestemming. Mag niet he.
Vandaar dat je kleur, afkomst en accent noemt. Dat voegde namelijk ontzettend veel toe aan je post, echt iets van waarde.quote:
Genoeg momenten dat je daar prima kan oversteken als het licht op rood staat.quote:
Ah, dus als een ander de wet overtreedt, doe jij het vervolgens ook met een belerend vingertje naar die ander. Beetje hypocriet niet?quote:Moet je niet door rood lopen, toch?
Lees eens artikel 53 van het Wetboek van Strafvordering
Heb in de eerste post geen afkomst genoemd. Pas toen je er naar vroeg.quote:Op maandag 1 september 2014 13:18 schreef ADQ het volgende:
[..]
Vandaar dat je kleur, afkomst en accent noemt. Dat voegde namelijk ontzettend veel toe aan je post, echt iets van waarde.
Ja, dat is wat je betaamt te doen. Ik denk wanneer meer mensen dat zouden doen alleen echte bazen nog zouden durven over te steken.quote:Op maandag 1 september 2014 13:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Genoeg momenten dat je daar prima kan oversteken als het licht op rood staat.
[..]
Ah, dus als een ander de wet overtreedt, doe jij het vervolgens ook met een belerend vingertje naar die ander. Beetje hypocriet niet?
Hypocriet gedrag is wat je betaamt te doenquote:Op maandag 1 september 2014 13:20 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ja, dat is wat je betaamt te doen. Ik denk wanneer meer mensen dat zouden doen alleen echte bazen nog zouden durven over te steken.
Hier, twee konten voor jou die op het groene licht wachten.quote:Op maandag 1 september 2014 13:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hypocriet gedrag is wat je betaamt te doenJuist..
![]()
als het een blanke man was dan had je dat niet vermeld.quote:Op maandag 1 september 2014 11:51 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dit heeft wel met het verhaal te maken, het gaat toch om de persoon in kwestie? Ik kan moeilijk zeggen dat het een blanke man was als hij het niet was.
ga even janken. we zijn in nederland. bij een nederlander denk ik aan een blanke. Als ik dus sprak over de dam, gelegen in Nederland had ik dat niet hoeven te vermelden.quote:Op maandag 1 september 2014 13:39 schreef WJMW het volgende:
[..]
als het een blanke man was dan had je dat niet vermeld.
Dus als het een blanke was dan was het niet relevant om te vermelden, maar omdat het een allochtoon was is het wel relevant om het te zeggen. Je meet met twee maten.quote:Op maandag 1 september 2014 13:42 schreef Bapple het volgende:
[..]
ga even janken. we zijn in nederland. bij een nederlander denk ik aan een blanke. Als ik dus sprak over de dam, gelegen in Nederland had ik dat niet hoeven te vermelden.
Klopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |