Dat is helemaal niet waar.quote:Op maandag 1 september 2014 10:49 schreef Rezania het volgende:
Overgewicht is ongezond, net zoals het goedpraten ervan.
De helft maar.quote:Op maandag 1 september 2014 10:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar.
http://www.nu.nl/wetensch(...)ht-prima-gezond.html
Andersom geld hetzelfde. Biafrikaantjes zijn discriminerend voor de Rubiaanse medemensquote:Op maandag 1 september 2014 10:54 schreef Timwonnacott het volgende:
Nimmer, dik zijn is discriminerend tegenover de hongerige Afrikaan en dient in deze tijden van politiek correctheid niet meer te bestaan.
En jij denkt dat meer dan de helft van de mensen op "normaal" gewicht wel gezond zijn?quote:
Inderdaad, het is een hetze gebaseerd op niets.quote:Op maandag 1 september 2014 10:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar.
http://www.nu.nl/wetensch(...)ht-prima-gezond.html
Erfelijke ziektes daargelaten? Ja, mag het hopen. Overigens ging dat onderzoek enkel over mensen met een BMI van tussen de 25 en 35, het zegt dus niks over mensen met een hoger BMI.quote:Op maandag 1 september 2014 10:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
En jij denkt dat meer dan de helft van de mensen op "normaal" gewicht wel gezond zijn?
Je hoeft niet dun te zijn, maar vet zijn is gewoon slecht voor je. Accepteer dat nu eens, probeer niet je ongezonde levensstijl goed te praten met een pseudo-wetenschappelijk schrijfseltje.quote:Op maandag 1 september 2014 10:46 schreef Noriega het volgende:
http://m.trouw.nl/tr/m/nl(...)avigationItemId=4324
Kijk deze schrijfster heeft het bij het juiste eind. Die hele wens dat iedereen maar slank zou moeten zijn is absurd. Het hele gescheld op dikkere mensen levert meer gezondheidsrisico's op dat overgewicht zelf.
Geen reden dus om mannen die van dikke vrouwen houden zoals ik te gaan beschuldigen van van alles en nog wat. Sommige mensen zijn nou eenmaal wat dikker, leer ermee leven.
Alles boven 25 #viesdikquote:Op maandag 1 september 2014 11:04 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]
Tot aan 30 is er volgens mij weinig aan de hand en daarna begint het waggelen en zou je actie moeten ondernemen.
Dat is een persoonlijke voorkeur maar gewoon qua dichtzittende aderen en andere narigheid moet je toch wel iets hoger zitten vermoed ik.quote:
Dik is nooit gezond.quote:Op maandag 1 september 2014 11:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is een persoonlijke voorkeur maar gewoon qua dichtzittende aderen en andere narigheid moet je toch wel iets hoger zitten vermoed ik.
Dik is ongezond maar bij dik heb ik eerder een beeld van waggelende obesitasjes en niet het beeld van de Rubiaanse variant. Zodra je één verdieping met de trap gaat en dan buiten adem bent, ben je erg ongezond en dan maakt het niet uit hoe zwaar je bent.quote:Op maandag 1 september 2014 11:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Dik is nooit gezond.
Nu komen de fatties weer met bewijzen dat vet nodig is blablablablabla
Ja, natuurlijk is zo. Maar niet het vet dat je binnenkrijgt door de hele dag pizza's, koeken en taarten naar binnen te schuiven om het vervolgens weg te spoelen met een glas cola.
#viesdik.
Zo ongeveer iedereen met overgewicht dus.quote:Op maandag 1 september 2014 11:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Dik is ongezond maar bij dik heb ik eerder een beeld van waggelende obesitasjes en niet het beeld van de Rubiaanse variant. Zodra je één verdieping met de trap gaat en dan buiten adem bent, ben je erg ongezond en dan maakt het niet uit hoe zwaar je bent.
Dat valt dus best mee. Tenzij je met 'overgewicht' de obesitas variant en je de 'mollige' variant niet mee telt dan misschien wel.quote:Op maandag 1 september 2014 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo ongeveer iedereen met overgewicht dus.
Ken weinig fatties zonder de conditie van een oud, morbide en ziek paard.quote:Op maandag 1 september 2014 11:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat valt dus best mee. Tenzij je met 'overgewicht' de obesitas variant en je de 'mollige' variant niet mee telt dan misschien wel.
Dan begrijp ik je punt op zich welquote:Op maandag 1 september 2014 11:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ken weinig fatties zonder de conditie van een oud, morbide en ziek paard.
Precies.quote:Op maandag 1 september 2014 10:55 schreef Helsinki het volgende:
Overgewicht is gewoon ongezond. Ik snap niet dat je dat aantrekkelijk kunt vinden. En dan niet alleen het lichaam, maar ook het gegeven dat iemand niet zo goed voor zichzelf zorgt.
Als we dan toch die vergelijking gaan leggen kan je niet ontkennen dat één sigaret per week (licht overgewicht) een stuk minder slecht voor je is dan 2 pakjes zware shag (obesitas). Dus de nuances zijn allemaal geldig in een niet zwart witte wereld, zeg maar.quote:Op maandag 1 september 2014 12:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Precies.
Maar het past weer prima in het alles goedpraten door weer nuances aan te brengen. Je kan gezond zijn met een BMI van ruim 25 en ook ongezond met een BMI tussen de 18,5 en de 25.
Dat is zoiets als "roken hoeft helemaal niet ongezond te zijn, ik ken iemand die is er 100 mee geworden".
Mensen die coke/crack roken zijn meestal mager dat bedoel je?quote:Op maandag 1 september 2014 10:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
En jij denkt dat meer dan de helft van de mensen op "normaal" gewicht wel gezond zijn?
Het fijne van BMI is altijd dat ze ook zo mooi rekening hebben gehouden met je spiermassa. Daar is dit plaatje ook weer een uitstekend voorbeeld van.quote:Op maandag 1 september 2014 11:04 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]
Tot aan 30 is er volgens mij weinig aan de hand en daarna begint het waggelen en zou je actie moeten ondernemen.
Ook dat inderdaadquote:Op maandag 1 september 2014 13:34 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het fijne van BMI is altijd dat ze ook zo mooi rekening hebben gehouden met je spiermassa. Daar is dit plaatje ook weer een uitstekend voorbeeld van.
Ja, 1 dm2 spier is zwaarder dan 1 dm2 aan vet.quote:Op maandag 1 september 2014 13:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Want spiermassa is toch zwaarder dan vet oid?
Uiteraard is meer overgewicht nog slechter...quote:Op maandag 1 september 2014 12:38 schreef jogy het volgende:
Als we dan toch die vergelijking gaan leggen kan je niet ontkennen dat één sigaret per week (licht overgewicht) een stuk minder slecht voor je is dan 2 pakjes zware shag (obesitas). Dus de nuances zijn allemaal geldig in een niet zwart witte wereld, zeg maar.
BMI is een indicator. Niets meer, niets minder.quote:Op maandag 1 september 2014 13:34 schreef Tja..1986 het volgende:
Het fijne van BMI is altijd dat ze ook zo mooi rekening hebben gehouden met je spiermassa. Daar is dit plaatje ook weer een uitstekend voorbeeld van.
Zeker wel, BMI is een slechte indicator.quote:Op maandag 1 september 2014 14:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
BMI is een indicator. Niets meer, niets minder.
Onzin. Het is een uitstekende indicator. Je moet het alleen wel als zodanig gebruiken.quote:Op maandag 1 september 2014 14:16 schreef Tja..1986 het volgende:
Zeker wel, BMI is een slechte indicator.
Je kan prima een BMI hebben van 28 en een vetpercentage van 5%. Dat is toch echt niet gezond. Het is een te beperkte indicator. Vooral ook omdat je echt zelf wel weet of je te veel vet hebt of niet. Daar heb je niet echt een formule voor nodig die dat niet eens meet.quote:Op maandag 1 september 2014 14:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Onzin. Het is een uitstekende indicator. Je moet het alleen wel als zodanig gebruiken.
Wat je echter ziet is dat dikkertjes vaak het onjuist gebruiken van BMI gaan misbruiken om deze indicator in een kwaad daglicht te stellen. Dat is lachwekkend.
Nou en? Er is wel meer niet 100% gezond. Maar een beetje dik zijn boeit blijkbaar niet zo heel veel. Hardlopen is ook niet gezond. Daar gaan we ook geen hetze tegen voeren.quote:Op maandag 1 september 2014 12:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Precies.
Maar het past weer prima in het alles goedpraten door weer nuances aan te brengen. Je kan gezond zijn met een BMI van ruim 25 en ook ongezond met een BMI tussen de 18,5 en de 25.
Dat is zoiets als "roken hoeft helemaal niet ongezond te zijn, ik ken iemand die is er 100 mee geworden".
Dat is het niet.quote:Op maandag 1 september 2014 14:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Onzin. Het is een uitstekende indicator. Je moet het alleen wel als zodanig gebruiken.
quote:
Ik vind dat we het gewoon moeten accepteren maar het is inderdaad ongezond en ik vind dat kinderen daarom wel gewaarschuwd moeten zijn voor overgewicht volwassenen moeten zelf die keuze maken en niet om hun gewicht gediscrimineerd worden.quote:Op maandag 1 september 2014 10:55 schreef Helsinki het volgende:
Overgewicht is gewoon ongezond. Ik snap niet dat je dat aantrekkelijk kunt vinden. En dan niet alleen het lichaam, maar ook het gegeven dat iemand niet zo goed voor zichzelf zorgt.
Dan discrimineren "we" hun toch gewoon omdat ze geen discipline hebbenquote:Op maandag 1 september 2014 15:20 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat we het gewoon moeten accepteren maar het is inderdaad ongezond en ik vind dat kinderen daarom wel gewaarschuwd moeten zijn voor overgewicht volwassenen moeten zelf die keuze maken en niet om hun gewicht gediscrimineerd worden.
Is je eigen keuze heeft altijd met discipline te maken.quote:Op maandag 1 september 2014 15:22 schreef Storneren het volgende:
[..]
Dan discrimineren "we" hun toch gewoon omdat ze geen discipline hebben
Ik zal het even aandragen bij de algemene ledenvergardering van de hardloopclub vanavondquote:
Met je lengte houden ze ook al zo mooi rekening.quote:Op maandag 1 september 2014 13:34 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Kijk maar naar de gemiddelde levensverwachting van een Ethiopiër, dan zie je het direct.quote:Op maandag 1 september 2014 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zal het even aandragen bij de algemene ledenvergardering van de hardloopclub vanavond
Wat begrijp jij niet aan 'indicator'?quote:Op maandag 1 september 2014 15:01 schreef Tja..1986 het volgende:
Je kan prima een BMI hebben van 28 en een vetpercentage van 5%. Dat is toch echt niet gezond. Het is een te beperkte indicator. Vooral ook omdat je echt zelf wel weet of je te veel vet hebt of niet. Daar heb je niet echt een formule voor nodig die dat niet eens meet.
Dus omdat een beetje te dik eigenlijk wel meevalt, moeten we obesitas maar negeren?quote:Op maandag 1 september 2014 15:07 schreef Noriega het volgende:
Nou en? Er is wel meer niet 100% gezond. Maar een beetje dik zijn boeit blijkbaar niet zo heel veel. Hardlopen is ook niet gezond. Daar gaan we ook geen hetze tegen voeren.
Het gaat dan ook helemaal niet over de vraag of jij jezelf al dan niet te dik vindt.quote:Op maandag 1 september 2014 15:11 schreef Storneren het volgende:
Dat is het niet.
Je ziet toch zelf wel in de spiegel of je dik bent of niet
BMI wordt alleen vaak niet gebruikt waarvoor het zou gebruikt moeten worden. Kijkend naar het individu heb je er niks aan.quote:Op maandag 1 september 2014 15:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het gaat dan ook helemaal niet over de vraag of jij jezelf al dan niet te dik vindt.
Niets is overdreven, maar het is inderdaad daar niet voor bedoeld.quote:Op maandag 1 september 2014 15:44 schreef Storneren het volgende:
BMI wordt alleen vaak niet gebruikt waarvoor het zou gebruikt moeten worden. Kijkend naar het individu heb je er niks aan.
Dat klopt. Maar zoals ik al zei, dat zie je zelf toch ook wel in de spiegel.quote:Op maandag 1 september 2014 15:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niets is overdreven, maar het is inderdaad daar niet voor bedoeld.
Van de andere kant: je kan wel met een BMI van 35 gaan zeiken en zeuren dat BMI niets zegt, maar de kans dat je dan nog een gezond lichaam hebt is wel extreem klein en als je dan gewoon een vetklep bent wat bij zo'n BMI voor meer dan 99 van de 100 gevallen geldt, dan heb je niets aan dat gezeik.
Wat begrijp jij niet aan 'slechte'?quote:Op maandag 1 september 2014 15:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan 'indicator'?
O, daarom vindt BMI zo'n ruime toepassing. Omdat het zo slecht is.quote:Op maandag 1 september 2014 16:10 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat begrijp jij niet aan 'slechte'?
Nou is die schrijfster een beetje ongenuanceerd en kijk ze volledig weg van problemen van zware obesitas.quote:Op maandag 1 september 2014 17:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, daarom vindt BMI zo'n ruime toepassing. Omdat het zo slecht is.
Of zou het kunnen dat jij maar gewoon wat dom aan het kakelen bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 september 2014 18:26 schreef Brannagh het volgende:
Schrijfster is zelf ook dik toevallig?
Edit; nee, dat dan weer nietWel lelijk. Dikkertjes en lelijkerds nemen het graag voor elkaar opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Dat durfde ik dan net niet te zeggenquote:Op maandag 1 september 2014 18:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel lelijk. Dikkertjes en lelijkerds nemen het graag voor elkaar op
Of jij bent gewoon dom bezig. BMI zegt niets. Mijn bmi is bijna 28 en ik zou vrij veel gewicht moeten verliezen volgens de volgens jou schijnbaar briljante index. Wél acht kilo. Terwijl ik dan amper vet overhoud. Terwijl het nog best een belangrijk iets is.quote:Op maandag 1 september 2014 17:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, daarom vindt BMI zo'n ruime toepassing. Omdat het zo slecht is.
Of zou het kunnen dat jij maar gewoon wat dom aan het kakelen bent?
Wat? Overdreven? De moderne mens is echt gestoordquote:Op maandag 1 september 2014 13:52 schreef Hexagon het volgende:
Maar na wat gegoogled te hebben op BMI blijt dit al als problematisch overgewicht gezien te worden?
[ afbeelding ]
Dat vind ik om eerlijk te zijn wat overdreven.
Deed het graag voor jequote:Op maandag 1 september 2014 18:38 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Dat durfde ik dan net niet te zeggen
quote:Op maandag 1 september 2014 18:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat? Overdreven? De moderne mens is echt gestoorddat wijf is ziekelijk dik man.
armen onderkin buik. Allemaal vetkwabben. Natuurlijk is dat niet gezond. Zo hoort een mens er toch niet uit te zien manquote:
quote:Op maandag 1 september 2014 15:41 schreef fathank het volgende:
Een beetje vet op de juiste plaatsen is inderdaad niet zo problematisch. Maar waggelende vreetmachines die alleen nog op de gordijnafdeling van de Leen Bakker terecht kunnen zijn gewoon per definitie ongezond.
Ik zeg toch niet dat iemand met een BMI van 25,5 per definitie in de stress moet schieten?quote:Op maandag 1 september 2014 18:12 schreef Hexagon het volgende:
Nou is die schrijfster een beetje ongenuanceerd en kijk ze volledig weg van problemen van zware obesitas.
Maar die enorme paniekerige fixatie op BMI en een klein beetje extra vlees vind ik ook nogal kort door de bocht.
Dat jij niet om kan gaan met de BMI en het op individueel niveau beziet maakt dat jij in deze discussie dom bezig bent.quote:Op maandag 1 september 2014 18:44 schreef Dven het volgende:
Of jij bent gewoon dom bezig. BMI zegt niets. Mijn bmi is bijna 28 en ik zou vrij veel gewicht moeten verliezen volgens de volgens jou schijnbaar briljante index. Wél acht kilo. Terwijl ik dan amper vet overhoud. Terwijl het nog best een belangrijk iets is.
Kortom : zinloos. Nutteloos. Dom.
Ik zal de laatste zijn die zegt dat ze slank is. Maar wat een poeha zeg. Het is allemaal niet zo indrukwekkend.quote:Op maandag 1 september 2014 18:50 schreef Dven het volgende:
[..]
armen onderkin buik. Allemaal vetkwabben. Natuurlijk is dat niet gezond. Zo hoort een mens er toch niet uit te zien man
Flikker op met je om kunnen gaan met bmi. Het is een zinloze achterhaalde schaal. Niet voor niets al 150 jaar oud en wordt hij door medische professionals niet gebruikt aangezien hij alleen maar van een zinloos gemiddelde uitgaat en daarbij mensen met een hoge of lage botdichtheid totaal verkeerd laat uitkomen. Zelfde als voor mensen die sportief zijn. Zelfs raciaal zijn er verschillen. Stop alsjeblieft met dit ongelofelijk domme gedrag en erken gewoon dat bmi een enorm faalinstrument is. Wordt verdomme nog soort honderden bronnen en grafieken onderbouwd maar de arrogante lul van een DS4 weet wel weer beter natuurlijkquote:Op maandag 1 september 2014 19:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat jij niet om kan gaan met de BMI en het op individueel niveau beziet maakt dat jij in deze discussie dom bezig bent.
Sorry, maar jij bent hier degene die het beter denkt te weten. Het wordt gewoon op grote schaal toegepast en het is uitstekend om op groepen toe te passen, omdat je dan per definitie over gemiddelden spreekt.quote:Op maandag 1 september 2014 19:22 schreef Dven het volgende:
Flikker op met je om kunnen gaan met bmi. Het is een zinloze achterhaalde schaal. Niet voor niets al 150 jaar oud en wordt hij door medische professionals niet gebruikt aangezien hij alleen maar van een zinloos gemiddelde uitgaat en daarbij mensen met een hoge of lage botdichtheid totaal verkeerd laat uitkomen. Zelfde als voor mensen die sportief zijn. Zelfs raciaal zijn er verschillen. Stop alsjeblieft met dit ongelofelijk domme gedrag en erken gewoon dat bmi een enorm faalinstrument is. Wordt verdomme nog soort honderden bronnen en grafieken onderbouwd maar de arrogante lul van een DS4 weet wel weer beter natuurlijk![]()
![]()
Het is helemaal niet bedoeld voor groepen manquote:Op maandag 1 september 2014 19:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Sorry, maar jij bent hier degene die het beter denkt te weten. Het wordt gewoon op grote schaal toegepast en het is uitstekend om op groepen toe te passen, omdat je dan per definitie over gemiddelden spreekt.
En probeer verder gewoon je fatsoen te houden, want dat gescheld en getier toont alleen maar aan dat je een gefrustreerd ventje bent.
Het is volstrekte onzin aldus een anonieme fokker. vs Het wordt in de praktijk door professionals veel gebruikt.quote:Op maandag 1 september 2014 19:41 schreef Dven het volgende:
Het is helemaal niet bedoeld voor groepen manEnige reden dat het daarvoor nog gebruikt wordt is omdat het gemakkelijk en goedkoop is, je hoeft er namelijk niets anders voor te doen dan op een weegschaal te staan en langs een meetlint te gaan staan. Maar het is per definitie geen goede graadmeter voor gezondheid, ook voor grotere groepen niet.
Maar goed, blijf maar lekker wijs doen met je geneuzel over hoe fantastisch het allemaal is. Doei.
Welke professional gebruikt BMI?quote:Op maandag 1 september 2014 19:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is volstrekte onzin aldus een anonieme fokker. vs Het wordt in de praktijk door professionals veel gebruikt.
Statistisch gezien verkoopt de anonieme fokker hier onzin.
De sportschool... *zucht*quote:Op maandag 1 september 2014 21:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Welke professional gebruikt BMI?Zelfs de goedkoopste sportschool zal gewoon vetmetingen doen.
Ja, organisaties als het WHO en bijvoorbeeld het voedingscentrum gebruiken het omdat het een gratis methode is die ook nog makkelijk is. Logisch voor dat soort organisaties die zich ook op arme mensen richten. Wil je serieus iets weten over je gezondheid? Slecht idee.quote:Op maandag 1 september 2014 21:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
De sportschool... *zucht*
Een niet geheel onbelangrijke organisatie die BMI gebruikt is de WHO, al is het noemen hiervan eigenlijk onzinnig, want het gebruik is zo wijd verspreid, dat het noemen van voorbeelden eerder minder gebruik suggereert dan het daadwerkelijke gebruik.
Waarbij WHO ook nog eens aangeeft dat het eigenlijk een nietszeggend iets is maar enkel in de zeeeeeer grove lijnen een zeer ruwe indicatie met een relatief grote foutmarge geeft.quote:Op maandag 1 september 2014 21:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, organisaties als het WHO en bijvoorbeeld het voedingscentrum gebruiken het omdat het een gratis methode is die ook nog makkelijk is. Logisch voor dat soort organisaties die zich ook op arme mensen richten. Wil je serieus iets weten over je gezondheid? Slecht idee.
Je gaat maar steeds terug naar individueel niveau.quote:Op maandag 1 september 2014 21:48 schreef Tja..1986 het volgende:
Ja, organisaties als het WHO en bijvoorbeeld het voedingscentrum gebruiken het omdat het een gratis methode is die ook nog makkelijk is. Logisch voor dat soort organisaties die zich ook op arme mensen richten. Wil je serieus iets weten over je gezondheid? Slecht idee.
Toon dat maar eens aan.quote:Op maandag 1 september 2014 21:52 schreef Dven het volgende:
Waarbij WHO ook nog eens aangeeft dat het eigenlijk een nietszeggend iets is maar enkel in de zeeeeeer grove lijnen een zeer ruwe indicatie met een relatief grote foutmarge geeft.
zo ken ik je weer Dquote:Op maandag 1 september 2014 21:55 schreef DS4 het volgende:
Als dat nl zo was, dan zou de WHO het niet gebruiken, want nietszeggende gegevens zeggen... Niets.
Dat jij denkt dat je alles beter weet was mij al langer opgevallen.quote:Op maandag 1 september 2014 21:56 schreef Dven het volgende:
Tevens. WHOCorrupte bende vol schandelen.
Jij kent mij helemaal niet...quote:
als ik jou niet zo kennen zou ik niet zeggen dat ik je zou kennen, nietszeggende uitspraken zeggen.... NIETSquote:
Gekkie toch!quote:Op maandag 1 september 2014 21:59 schreef Life2.0 het volgende:
als ik jou niet zo kennen zou ik niet zeggen dat ik je zou kennen, nietszeggende uitspraken zeggen.... NIETS
Zie je nou wel dat je mij niet kent!quote:
Dat jij je ogen voor bijzonder veel sluit is heel FOK! al bekend. Kijk overigens gerust nog even naar de foutmarges van BMIquote:Op maandag 1 september 2014 21:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat je alles beter weet was mij al langer opgevallen.
Nee, ook al niet.quote:
Het is een indicator, punt.quote:Op maandag 1 september 2014 22:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat jij je ogen voor bijzonder veel sluit is heel FOK! al bekend. Kijk overigens gerust nog even naar de foutmarges van BMI
[ afbeelding ]
FEITEN :
1 op de 4 volgens BMI obese mensen, heeft niet te veel lichaamsvet.
1 op de 6 mensen met een te hoog vetpercentage is niet obees volgens BMI
Het is een trucje gemaakt door een wiskundige (die al bijna 200 jaar dood is) om een zeer globaal beeld ergens van te creeeren. Een lichaam wordt in vierkante meters verdeeld om een 'adequaat' beeld te vormen van overgewicht.
GROOTSTE. FLAUWEKUL. OOIT.
En een foutmarge van om en nabij de 15% als schappelijk ervaren is schandalig.
Heb jij een verkeerd pilletje geslikt ofzo?quote:Op maandag 1 september 2014 22:14 schreef Life2.0 het volgende:
niet meer? zo zo dan, wil je een nieuwe bijnaam dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |