SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aandeel Ajax bijna 7 procent hoger na transfer Blind.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
![]()
Zo'n Serero is ook helemaal kapot gemaakt door Frank. Zo speelde die anderhalf jaar terug nog (vanaf 7:30) maar bij iedere risicovolle actie die een creatieve speler nu maakt wordt je de volgende pot gelijk op de bank gezet.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Overigens moet je je als Marcie Netto wel diep schamen als je straks Siggy nog voor ~8 mio verpatst, en je dan geen enkele noemenswaardige speler hebt aangetrokken. Zeker als je concurrenten het wel voor elkaar krijgen spelertjes uit de PL terug te lokken, of internationals te binden.![]()
Ik denk ook niet dat er nog een nuttige spits gaat komen. Of Siggy nou vertrekt of niet. Mocht die Zimling komen ga ik wel nog even een flink potje huilenquote:Op maandag 1 september 2014 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens moet je je als Marcie Netto wel diep schamen als je straks Siggy nog voor ~8 mio verpatst, en je dan geen enkele noemenswaardige speler hebt aangetrokken. Zeker als je concurrenten het wel voor elkaar krijgen spelertjes uit de PL terug te lokken, of internationals te binden.![]()
Ik snap niet wat er zo moeilijk te begrijpen is aan het adagium "het kapitaal moet op het veld staan."![]()
Is ie slecht?quote:Op maandag 1 september 2014 10:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er nog een nuttige spits gaat komen. Of Siggy nou vertrekt of niet. Mocht die Zimling komen ga ik wel nog even een flink potje huilen![]()
Het aantrekken van een transfervrije Wout Brama zou wel weer typisch een staaltje van dit nieuwe beleid zijn. Ik zet voorlopig m'n geld hier op in![]()
![]()
Ja, voor Marc op de bank.quote:Op maandag 1 september 2014 10:50 schreef AmaninFull het volgende:
Ik snap niet wat er zo moeilijk te begrijpen is aan het adagium "het kapitaal moet op het veld staan."![]()
Die is echt heel slecht.quote:Op maandag 1 september 2014 10:50 schreef Urquhart het volgende:
Het aantrekken van een transfervrije Wout Brama zou wel weer typisch een staaltje van dit nieuwe beleid zijn. Ik zet voorlopig m'n geld hier op in![]()
Ik ook. Hoewel Brama naar buitenland wilde toch?quote:Op maandag 1 september 2014 10:50 schreef Urquhart het volgende:
Het aantrekken van een transfervrije Wout Brama zou wel weer typisch een staaltje van dit nieuwe beleid zijn. Ik zet voorlopig m'n geld hier op inEdgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Het kapitaal is je eigen jeugd, ik ben blij dat we niet terugvallen naar de 16 miljoen voor één speler transfers zoals bij Sulejmani...
Maar feit is wel dat in eerste instantie je volledig in control was met je aankopen ruim op tijd (Viergever, Zivkovic en Milik) en nu ineens toch weer achter de feiten aanloopt... Dat is gewoon doodzondeOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Spits zou voor mij (persoonlijk) niet eens hoeven, laat Milik maar eens een tijdje staan, en anders een Klaassen ofzo daar proberen. Liever een goede middenvelder met ervaring, die er direct staat.quote:Op maandag 1 september 2014 10:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er nog een nuttige spits gaat komen. Of Siggy nou vertrekt of niet. Mocht die Zimling komen ga ik wel nog even een flink potje huilen![]()
Dat riep ik gisteren al...quote:Op maandag 1 september 2014 10:50 schreef Urquhart het volgende:
Het aantrekken van een transfervrije Wout Brama zou wel weer typisch een staaltje van dit nieuwe beleid zijn. Ik zet voorlopig m'n geld hier op in
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ben ik met je eens hoor. Die Van Basten tijd hoeft van mij ook niet meer terug te keren.quote:Op maandag 1 september 2014 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Het kapitaal is je eigen jeugd, ik ben blij dat we niet terugvallen naar de 16 miljoen voor één speler transfers zoals bij Sulejmani...
Maar feit is wel dat in eerste instantie je volledig in control was met je aankopen ruim op tijd (Viergever, Zivkovic en Milik) en nu ineens toch weer achter de feiten aanloopt... Dat is gewoon doodzonde![]()
Precies, maar het lijkt alsof men alleen nog in uitersten denktquote:Op maandag 1 september 2014 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Maar feit is wel dat in eerste instantie je volledig in control was met je aankopen ruim op tijd (Viergever, Zivkovic en Milik) en nu ineens toch weer achter de feiten aanloopt... Dat is gewoon doodzonde
Bizarre transfersommen > amper spelers kopen, zelfs wanneer je voor een prima bedrag je kan versterken en een enorme buffer hebt
Goede spelers kiezen niet meer voor Eredivisie > Vol alles op de jeugd, en ook hier weer niet je slim versterken tegen normale prijzen, met je enorm buffer in het oog houdend.![]()
En Sjakie blijft maar teleurgesteld dat ie geen kans meer krijgt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Als je Bayern wil kopiëren zou je bijvoorbeeld Ziyech, Mokotjo en een Toornstra gehaald moeten hebben, puur om je concurrenten niet sterker te maken of te verzwakken... en wat zouden die 3 samen gekost hebben? 10 miljoen?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Niet eens hele domme aankopen. Maar Bayern is een heel ander verhaal natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2014 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Als je Bayern wil kopiëren zou je bijvoorbeeld Ziyech, Mokotjo en een Toornstra gehaald moeten hebben, puur om je concurrenten niet sterker te maken of te verzwakken... en wat zouden die 3 samen gekost hebben? 10 miljoen?![]()
Had ook wel verwacht dat Ajax eindelijk eens goed zou starten dus PSV winnen maar nee hoor, na 4 wedstrijden al -6 punten, begint weer lekker. Hoe kunnen ze tegen PSV prima spelen en een weekje later direct zo kut.![]()
Maar ja, hoe kan je nu nog met droge ogen beweren dat je aansluiting wil bij de europese subtop?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Precies, nou ben ik ook niet zo van alles maar kopen omdat het anders naar je concurrentie gaat, maar er zijn deze periode spelers naar concurrenten gegaan die prima naar Ajax hadden gekund, en als je nu de balans op maakt; wellicht naar Ajax hadden gemoeten.quote:Op maandag 1 september 2014 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Als je Bayern wil kopiëren zou je bijvoorbeeld Ziyech, Mokotjo en een Toornstra gehaald moeten hebben, puur om je concurrenten niet sterker te maken of te verzwakken... en wat zouden die 3 samen gekost hebben? 10 miljoen?
Onbegrijpelijk, zeker omdat je het risicoloos had kunnen doen qua transfersommen, en die gasten zo voor Ajax zouden kiezen omdat je status hebt opgebouwd met CL voetbal en 4 kampioenschappen. Maar nee, we kiezen er liever voor die status weg te tiefen om een paar extra knaken...
En dan begin volgend seizoen hoofdprijs betalen omdat je spelers extra moet overhalen, want geen kampioen, geen CL, etc.![]()
![]()
En als klap op de vuurpijl geef je een van je concurrenten nog een betere keeper cadeau dan dat ze nu hebben. Ik blijf geen fan van Vermeer, maar hij is wel een paar klassen beter dan Mulder natuurlijkOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Brama heeft niet zo heel veel meer te willenquote:Op maandag 1 september 2014 10:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik ook. Hoewel Brama naar buitenland wilde toch?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Inderdaad. Is het geen goeie voor Ajax?quote:Op maandag 1 september 2014 11:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Brama heeft niet zo heel veel meer te willen“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 11:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Is het geen goeie voor Ajax?
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Helemaal mee eens, behave Toornstra die vind ik niet goed genoeg. Maar een mokotjo is gewoon een Serero 2.0, in de zin dat hij de techniek en het loopvermogen heeft, maar ook ontzettend veel body, die zet je niet zomaar van de bal.quote:Op maandag 1 september 2014 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Als je Bayern wil kopiëren zou je bijvoorbeeld Ziyech, Mokotjo en een Toornstra gehaald moeten hebben, puur om je concurrenten niet sterker te maken of te verzwakken... en wat zouden die 3 samen gekost hebben? 10 miljoen?![]()
Tering zeg, kijke kijke niet kopuh<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ach zelfs als ze Brama zouden willen dan zijn ze gezien zijn transfervrije status niet gebonden aan de deadline, dus kunnen ze eerst de pijlen richten op oprechte versterkingen.
Als Overmars de pincode van zijn bankpas nog weet natuurlijk.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Beter dan Zimling in ieder geval.quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Klantenkaart bij de Aldi, Lidl, Zeeman.quote:Op maandag 1 september 2014 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Overmars gaat vast ook alleen shoppen bij de Wibra in plaats van in de PC Hooft straat.
Koopt vast ook de acties daar op het laatste moment, dat alleen de restjes met 35% korting overblijven.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik zie het ook wel gebeuren, Marcie Netto die alles heeft bekeken, iedereen te duurt vindt, en dan maar voor fucking Wout Brama gaat.quote:Op maandag 1 september 2014 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsjeblieft niet Wout Brama. Dat is de meest overschatte speler ooit.![]()
'Hij brengt een hoop ervaring met zich mee'quote:Op maandag 1 september 2014 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel gebeuren, Marcie Netto die alles heeft bekeken, iedereen te duurt vindt, en dan maar voor fucking Wout Brama gaat.![]()
Wout Brama. Trapte iemand een paar jaar terug hard na en ging in het interview achteraf daar ook nog eens glashard over liegen
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
'Belangrijk in de kleedkamer'quote:Op maandag 1 september 2014 11:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Hij brengt een hoop ervaring met zich mee'![]()
Wout Brama was ooit Gillette speler van het jaar.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En Vlemmincx ooit topscorer. Je punt?quote:Op maandag 1 september 2014 11:24 schreef Mani89 het volgende:
Wout Brama was ooit Gillette speler van het jaar.![]()
je liep vorig seizoen anders te zeike dat Pelle niet geschikt was voor het ajax systeem, wat dat ook moge zijnquote:Op maandag 1 september 2014 11:08 schreef Scorpie het volgende:
Je had Clasie, Depay en Pelle moeten kopen.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Dat heeft alleen maar met de organisatie structuur te maken en dat is voetbalmensen aan de leiding als het over voetbal gaat.quote:Op maandag 1 september 2014 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Als je Bayern wil kopiëren zou je bijvoorbeeld Ziyech, Mokotjo en een Toornstra gehaald moeten hebben, puur om je concurrenten niet sterker te maken of te verzwakken... en wat zouden die 3 samen gekost hebben? 10 miljoen?
Overmars krijgt nu de volle laag maar hij volgt gewoon het uitgestippelde beleid, in zo'n geval van Blind moet je dan al zijn vervanger halen voordat hij überhaupt weg is?
Enige kritiek die ik wel heb is dat er spelers verlengd worden die gewoon niet genoeg brengen en dat waarschijnlijk ook nooit zullen doen, dan beter de portemonnee trekken om iemand anders te proberen.![]()
Is hij ook niet maar hij kan wel 2 verdedigers bezig houdenquote:Op maandag 1 september 2014 11:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
je liep vorig seizoen anders te zeike dat Pelle niet geschikt was voor het ajax systeem, wat dat ook moge zijn![]()
Hebben ze vlemincx niet ergens op een lijstje staan?quote:Op maandag 1 september 2014 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En Vlemmincx ooit topscorer. Je punt?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Jeej, weer iemand die nog mag rijpen in Jong Ajax. Tussenjaar dit datquote:Op maandag 1 september 2014 11:27 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.ajaxshowtime.c(...)d-over-marquet-.html![]()
De spits moet toch juist een aanspeelpunt zijn in het ajax systeem?quote:Op maandag 1 september 2014 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is hij ook niet maar hij kan wel 2 verdedigers bezig houdenOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Ja, was ie nu niet gegaan dan wel in de winterstop of volgend seizoen, maar iedereen wist al tijdens het WK na de eerste wedstrijd dat hij echt wel die stap zou gaan maken... en dan laat je je 2 dagen voor de deadline alsnog verrassen... Viergever kan ook op die plek uit de voeten maar je komt nu wel een goeie back-up tekortquote:Op maandag 1 september 2014 11:27 schreef Tarado het volgende:
Overmars krijgt nu de volle laag maar hij volgt gewoon het uitgestippelde beleid, in zo'n geval van Blind moet je dan al zijn vervanger halen voordat hij überhaupt weg is?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
True story.quote:Op maandag 1 september 2014 11:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Brama heeft niet zo heel veel meer te willen
Heeft wel ervaring..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Waar ik meer mee zit is dat de plek van Eriksen eigenlijk nooit goed ingevuld is sinds zijn vertrek, dat maakt de positie van CVM onnodig belangrijkquote:Op maandag 1 september 2014 11:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, was ie nu niet gegaan dan wel in de winterstop of volgend seizoen, maar iedereen wist al tijdens het WK na de eerste wedstrijd dat hij echt wel die stap zou gaan maken... en dan laat je je 2 dagen voor de deadline alsnog verrassen... Viergever kan ook op die plek uit de voeten maar je komt nu wel een goeie back-up tekort![]()
Wat ik niet snap is dat ze daar Andersen niet hebben geprobeerd, althans structureel... dat is nu een gemankeerde rechtsbuiten geworden terwijl ik denk dat hij op die positie van Eriksen veel beter uit de verf zou komenquote:Op maandag 1 september 2014 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar ik meer mee zit is dat de plek van Eriksen eigenlijk nooit goed ingevuld is sinds zijn vertrek, dat maakt de positie van CVM onnodig belangrijkOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Daar hoopte ik ook op, maar het lijkt dat die jongen als hij er in komt een stuk minder is dan hij kanquote:Op maandag 1 september 2014 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat ze daar Andersen niet hebben geprobeerd, althans structureel... dat is nu een gemankeerde rechtsbuiten geworden terwijl ik denk dat hij op die positie van Eriksen veel beter uit de verf zou komen![]()
Dat Overmars zich even gaat richten op het eerste elftalquote:Op maandag 1 september 2014 11:27 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.ajaxshowtime.c(...)d-over-marquet-.html
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Wellicht bleek de stap naar het eerste toch nog wat groot voor sommigen. Vandaar misschien dat luitje als Zivko en die nieuwe dude eerst wat langer bij Jong worden geparkeerd?quote:Op maandag 1 september 2014 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar hoopte ik ook op, maar het lijkt dat die jongen als hij er in komt een stuk minder is dan hij kan![]()
Of gewoon 4 Europese toptalenten van 5 miljoen kopen. Die andere gast die in het zelfde elftal als Muric speelde is naar Barca gegaan toch? Waarom halen wij hem dan niet?![]()
Er komt helemaal niemand, dat is toch wel duidelijk. Daar doet een verliespartij van gisteren niks aan. In paniek zullen ze niet zo raken bij Ajax. Verder speelde ze tegen PSV wel goed dus het is iets mentaals.![]()
Omdat de groot geld clubs ook daar veel krenten uit de pap halenquote:Op maandag 1 september 2014 11:40 schreef Syntix het volgende:
Of gewoon 4 Europese toptalenten van 5 miljoen kopen. Die andere gast die in het zelfde elftal als Muric speelde is naar Barca gegaan toch? Waarom halen wij hem dan niet?![]()
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 01-09-2014 om 11:37:18Volgens Belgische media troeft Ajax PSV af bij het huren van François Marquet. reageer retweet
![]()
nicequote:Op maandag 1 september 2014 11:41 schreef j95 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 01-09-2014 om 11:37:18Volgens Belgische media troeft Ajax PSV af bij het huren van François Marquet. reageer retweet
![]()
Je mist gewoon kwaliteit in de breedte, wat best link is met talentjes die een terugval kunnen hebben en spelers als Boilesen in je selectie.quote:Op maandag 1 september 2014 11:40 schreef stoeltafel het volgende:
Er komt helemaal niemand, dat is toch wel duidelijk. Daar doet een verliespartij van gisteren niks aan. In paniek zullen ze niet zo raken bij Ajax. Verder speelde ze tegen PSV wel goed dus het is iets mentaals.![]()
Het contract van Boilesen zouden ze gewoon moeten ontbinden.quote:Op maandag 1 september 2014 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je mist gewoon kwaliteit in de breedte, wat best link is met talentjes die een terugval kunnen hebben en spelers als Boilesen in je selectie.![]()
Dat heeft zeker invloed maar het is zonder Blind ook wel een gebrek aan een middenvelder die een goeie pass heeft, een speler als Klaassen heeft dat echt nodig.quote:Op maandag 1 september 2014 11:40 schreef stoeltafel het volgende:
wie is dat?quote:Op maandag 1 september 2014 11:41 schreef j95 het volgende:
![]()
Niet zo overdrijven, die jongen moet gewoon rustiger wordenquote:Op maandag 1 september 2014 11:43 schreef j95 het volgende:
[..]
Het contract van Boilesen zouden ze gewoon moeten ontbinden.![]()
gaan ze nu al talenten huren, wat heeft dat nou voor zinquote:Op maandag 1 september 2014 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
toptalent dit dat alles. Gaat voorlopig bij Jong spelen...![]()
We hebben geen geld dus moeten noodgedwongen would-be talentjes hurenquote:Op maandag 1 september 2014 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
gaan ze nu al talenten huren, wat heeft dat nou voor zin![]()
![]()
Ik vraag me wel af of dat ooit nog gaat lukken, hij is volgens mij best hardleers in dat blind naar voren draven. Hij vindt linksbuiten volgens mij een leukere positie dan linksbackquote:Op maandag 1 september 2014 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven, die jongen moet gewoon rustiger worden
als er een optie tot koop is misschien wel een goed ideequote:Op maandag 1 september 2014 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We hebben geen geld dus moeten noodgedwongen would-be talentjes huren![]()
Dat was ik niet hoor vriend.quote:Op maandag 1 september 2014 11:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
je liep vorig seizoen anders te zeike dat Pelle niet geschikt was voor het ajax systeem, wat dat ook moge zijn![]()
Ajax vertrouwd de scouting van psv teveelquote:Op maandag 1 september 2014 11:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een 19-jarige middenvelder die al 3 wedstrijden in het eerste van Standard heeft gespeeld. Zozo.![]()
Het is al een verrassing dat hij nog heel is, maar ik heb de indruk dat omdat hij fit is hij ook te gretig isquote:Op maandag 1 september 2014 11:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of dat ooit nog gaat lukken, hij is volgens mij best hardleers in dat blind naar voren draven. Hij vindt linksbuiten volgens mij een leukere positie dan linksback![]()
Heeft PSV een scoutingquote:Op maandag 1 september 2014 11:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax vertrouwd de scouting van psv teveel?
![]()
Ik lees geruchten dat na Fosu - Mensah ook Mink Peeters van de B1 vertrekt naar het buitenland (Madrid)? Iemand die meer weet?'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Over zijn vermeende transfer naar The Spurs die er niet kwam: "According to reports in Italy, Halilovic’s family were after a wage of 1.2 million euros a year plus a house for his family to live in and school fees for his two brothers."quote:Op maandag 1 september 2014 11:40 schreef Syntix het volgende:
Of gewoon 4 Europese toptalenten van 5 miljoen kopen. Die andere gast die in het zelfde elftal als Muric speelde is naar Barca gegaan toch? Waarom halen wij hem dan niet?She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Niet normaalquote:Op maandag 1 september 2014 11:51 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Over zijn vermeende transfer naar The Spurs die er niet kwam: "According to reports in Italy, Halilovic’s family were after a wage of 1.2 million euros a year plus a house for his family to live in and school fees for his two brothers."![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 01-09-2014 om 11:59:17#Ajax niet geïnteresseerd in François Marquet. 'Type klein en technisch, hebben we genoeg', klinkt het. Berichten over transfer onzin. reageer retweet
![]()
Ja, Marc, maar klein, technisch en GOED, dat missen we nog.
Get woke, go broke!![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 01-09-2014 om 11:59:17#Ajax niet geïnteresseerd in François Marquet. 'Type klein en technisch, hebben we genoeg', klinkt het. Berichten over transfer onzin. reageer retweet
![]()
![]()
Thank god.quote:Op maandag 1 september 2014 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Ach die kon in de laatste wedstrijd de blanke spelers ook al niet meer uit elkaar houden.quote:Op maandag 1 september 2014 12:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kut, heb medelijden met Reitsma, al die negers bij ons.. Tis net Parijs in het kleinVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Steeds Klaassen en Siggy door elkaar halenquote:Op maandag 1 september 2014 12:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach die kon in de laatste wedstrijd de blanke spelers ook al niet meer uit elkaar houden.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Dit dus.quote:Op maandag 1 september 2014 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Ja, Marc, maar klein, technisch en GOED, dat missen we nog.
![]()
![]()
Gaan we natuurlijk ook weer afleggen. Niet wild van 'm, maar is wel een speler die altijd z'n goaltjes maakt, bij PSV speelde hij ook niet fantastisch, maar wist hij toch weer paar belangrijke mee te pikken.quote:Werder en Ajax strijden om Ruiz
Fulham wil graag van Bryan Ruiz af en dat heeft de aandacht getrokken van Ajax en Werder Bremen. Beide clubs strijden vandaag om zijn handtekening. Maar volgens Daily Mail willen ze beide niet zijn hoge salaris en de transfersom van ruim 6 miljoen euro betalen. De tijd dringt, gaat Marc Overmars hem naar Amsterdam halen?
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2014 12:29:09 ]![]()
Zie ik eerlijk gezegd niet gebeurenquote:Op maandag 1 september 2014 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaan we natuurlijk ook weer afleggen. Niet wild van 'm, maar is wel een speler die altijd z'n goaltjes maakt, bij PSV speelde hij ook niet fantastisch, maar wist hij toch weer paar belangrijke mee te pikken.![]()
Ik mag het niet hopen, dat vind ik wel echt een hele slechte investering.quote:Op maandag 1 september 2014 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaan we natuurlijk ook weer afleggen. Niet wild van 'm, maar is wel een speler die altijd z'n goaltjes maakt, bij PSV speelde hij ook niet fantastisch, maar wist hij toch weer paar belangrijke mee te pikken.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dat we het gaan afleggen of dat hij komt?quote:Op maandag 1 september 2014 12:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren
Wel een speler met ervaring en die gewoon in de ED kan presteren![]()
Dat hij komt, en dat wij het idd gaan afleggen.quote:Op maandag 1 september 2014 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat we het gaan afleggen of dat hij komt?
Wel een speler met ervaring en die gewoon in de ED kan presteren
Overigens zie ik hem wel liever in de spits dan onze IJslandse houthakker![]()
Vermeer niet door medische keuring hoor ik net van een collega
Edit: mijn collega heeft slechte humor
[ Bericht 13% gewijzigd door Black-Death op 01-09-2014 12:40:02 (Edit) ]Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Met Milito, Ruiz, Vejinovic en Maduro ben je kampioen
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Meen je nietquote:Op maandag 1 september 2014 12:36 schreef Black-Death het volgende:
Vermeer niet door medische keuring hoor ik net van een collega![]()
![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 12:40 schreef stoeltafel het volgende:
https://www.facebook.com/(...)6415/?type=1&theater![]()
![]()
Er zal uiteindelijk wel gewoon helemaal niemand komen.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
En wel breed glimlachen naar de seizoenskaarthouders die dit jaar iig een klein sprankje hoop hadden op presteren in europaquote:Op maandag 1 september 2014 12:47 schreef Black-Death het volgende:
Er zal uiteindelijk wel gewoon helemaal niemand komen..
Get woke, go broke!![]()
Dan ben je ook niet goed als je hoop hebt in Europa.quote:Op maandag 1 september 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wel breed glimlachen naar de seizoenskaarthouders die dit jaar iig een klein sprankje hoop hadden op presteren in europa.
![]()
oke doeiquote:Op maandag 1 september 2014 12:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet goed als je hoop hebt in Europa."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik hoop van harte dat ik ongelijk krijg hoor, maar ik denk dat je met deze selectie het kampioenschap wel kan vergeten, daar ben je zelf teveel voor achteruit gegaan in kwaliteit, en je directe concurrenten (met name PSV) juist weer niet. Als Cocu nou eindelijk hun eens constant kan laten presteren dan kan je het dit jaar echt vergeten.quote:Op maandag 1 september 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wel breed glimlachen naar de seizoenskaarthouders die dit jaar iig een klein sprankje hoop hadden op presteren in europa.
![]()
Ik vind dit een goede post.quote:Op maandag 1 september 2014 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat ik ongelijk krijg hoor, maar ik denk dat je met deze selectie het kampioenschap wel kan vergeten, daar ben je zelf teveel voor achteruit gegaan in kwaliteit, en je directe concurrenten (met name PSV) juist weer niet. Als Cocu nou eindelijk hun eens constant kan laten presteren dan kan je het dit jaar echt vergeten."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
teveel achteruit?quote:Op maandag 1 september 2014 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat ik ongelijk krijg hoor, maar ik denk dat je met deze selectie het kampioenschap wel kan vergeten, daar ben je zelf teveel voor achteruit gegaan in kwaliteit, en je directe concurrenten (met name PSV) juist weer niet. Als Cocu nou eindelijk hun eens constant kan laten presteren dan kan je het dit jaar echt vergeten.
Siem is weg, die speelde niet. Blind is weg, dat kan Viergever voor NL wel opvangen.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Vorig jaar ging het al met pijn en moeite. PSV zal lastig slechter presteren dit jaar. Feyenoord is er al met al stevig op vooruit gegaan. Blind weg. Sigthorsson nog steeds aanwezig.quote:Op maandag 1 september 2014 13:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
teveel achteruit?
Siem is weg, die speelde niet. Blind is weg, dat kan Viergever voor NL wel opvangen.
Ik betwijfel het ten zeerste."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als hij fit zou zijn zou hij gewoon spelen. Anyway, PSV heeft stappen gemaakt, wij staan stil, laat ik het dan zo zeggen. En voorheen hadden we het geluk dat concurrentie het op een bepaald punt in het seizoen liet liggen, laten we dat vooral niet vergeten. Als Cocu dat nu kan voorkomen, en gasten als Depay en Wijnaldum constant blijven presteren, Narsingh op niveau komt en blijft, zelfde voor de Jong, en Guardado echt een aanwinst blijkt te zijn dan moeten ze zich echt doodschamen als ze nog geen kampioen worden.quote:Op maandag 1 september 2014 13:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
teveel achteruit?
Siem is weg, die speelde niet. Blind is weg, dat kan Viergever voor NL wel opvangen.![]()
Fey er stevig op vooruit? Nee dat ben ik niet met je eens.quote:Op maandag 1 september 2014 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het al met pijn en moeite. PSV zal lastig slechter presteren dit jaar. Feyenoord is er al met al stevig op vooruit gegaan. Blind weg. Sigthorsson nog steeds aanwezig.
Ik betwijfel het ten zeerste.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Middenveld wel, als ze nog een goed spitsje halen en de verdediging DOOR ONZE KENNETH lekker wordt neergezet kunnen ze best aardig meekomen. Maar beter dan vorig jaar denk ik ook niet.quote:Op maandag 1 september 2014 13:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Fey er stevig op vooruit? Nee dat ben ik niet met je eens.![]()
Vermeer -> Feyenoord, Boer -> Ajax, Hahn -> PEC
Goed, wie trekt er hier duidelijk aan het kortste eind?![]()
![]()
Mulderquote:Op maandag 1 september 2014 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
Vermeer -> Feyenoord, Boer -> Ajax, Hahn -> PEC
Goed, wie trekt er hier duidelijk aan het kortste eind?![]()
Je had van die jaren dat er nog iemand op de bank zat waar je verwachtingen van had iets toe te kunnen voegen als het niet loopt. Nu hoop ik dat een wissel zo laat mogelijk plaatsvind.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Mede mogelijk gemaakt door het debiele wisselbeleid van dhr F. De Boer.quote:Op maandag 1 september 2014 13:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Je had van die jaren dat er nog iemand op de bank zat waar je verwachtingen van had iets toe te kunnen voegen als het niet loopt. Nu hoop ik dat een wissel zo laat mogelijk plaatsvind.
Cocu kan dat niet voorkomen want dat is een flapdrol van een coach. Maar verder wel met je eens wat betreft PSV.quote:Op maandag 1 september 2014 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als hij fit zou zijn zou hij gewoon spelen. Anyway, PSV heeft stappen gemaakt, wij staan stil, laat ik het dan zo zeggen. En voorheen hadden we het geluk dat concurrentie het op een bepaald punt in het seizoen liet liggen, laten we dat vooral niet vergeten. Als Cocu dat nu kan voorkomen, en gasten als Depay en Wijnaldum constant blijven presteren, Narsingh op niveau komt en blijft, zelfde voor de Jong, en Guardado echt een aanwinst blijkt te zijn dan moeten ze zich echt doodschamen als ze nog geen kampioen worden.
Al denk ik dus dat Frank wel weer op een of andere magistrale wijze ervoor zorgt dat we kampioen worden.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Frank is een baas. Ondanks kleine foutjes als beginnende coach.quote:Op maandag 1 september 2014 13:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door het debiele wisselbeleid van dhr F. De Boer.
De selectie is te smal, er zijn niet eens 11 voetballers van niveau, laat staan de wissels.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Waar zijn de transfers voor ajax? Ik word er wel een beetje moedeloos van, haal godverdomme gewoon een goede ervaren spits! Geeft het geld eens uit, doe eens gek!![]()
Bel even naar Netto wie ze moeten halen dan.quote:Op maandag 1 september 2014 13:42 schreef Apekoek het volgende:
Waar zijn de transfers voor ajax? Ik word er wel een beetje moedeloos van, haal godverdomme gewoon een goede ervaren spits! Geeft het geld eens uit, doe eens gek!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dost is nog steeds in de markt volgens mij?quote:Op maandag 1 september 2014 13:42 schreef Apekoek het volgende:
Waar zijn de transfers voor ajax? Ik word er wel een beetje moedeloos van, haal godverdomme gewoon een goede ervaren spits! Geeft het geld eens uit, doe eens gek!
Dost, Ruiz, Maduro![]()
![]()
Zou toch wel bizar zijn als ze in de laatste 11 uur even met 3 spelers aankomen.quote:Op maandag 1 september 2014 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dost is nog steeds in de markt volgens mij?
Dost, Ruiz, Maduro
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ach, volgens mij scharrel je die 3 op voor 20 mio, doe eens gek zou ik zeggen, dan heb je nog een positief saldo deze transferperiodequote:Op maandag 1 september 2014 13:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou toch wel bizar zijn als ze in de laatste 11 uur even met 3 spelers aankomen.![]()
![]()
Hebben we straks maar 100 mil op de bankquote:Op maandag 1 september 2014 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, volgens mij scharrel je die 3 op voor 20 mio, doe eens gek zou ik zeggen, dan heb je nog een positief saldo deze transferperiode
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik heb geen idee wat Maduro moet kosten, en waar dat verhaal uberhaupt vandaan komt, hij zit toch net een half jaar bij een nieuwe club?quote:![]()
Ja maar paok, kom op.quote:Op maandag 1 september 2014 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat Maduro moet kosten, en waar dat verhaal uberhaupt vandaan komt, hij zit toch net een half jaar bij een nieuwe club?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Nog geen 1 Miljoen heb ik vanmorgen ergens gelezen.quote:Op maandag 1 september 2014 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat Maduro moet kosten, en waar dat verhaal uberhaupt vandaan komt, hij zit toch net een half jaar bij een nieuwe club?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ruiz zou ik wel een goede vinden. Vraag is dan alleen waar die moet gaan spelen.quote:Op maandag 1 september 2014 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dost is nog steeds in de markt volgens mij?
Dost, Ruiz, MaduroWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik zou er best content mee zijn, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 1 september 2014 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, volgens mij scharrel je die 3 op voor 20 mio, doe eens gek zou ik zeggen, dan heb je nog een positief saldo deze transferperiode![]()
Rechtsbuiten, Schone terug naar middenveld. Ruiz kan ook spits? Alhoewel Dost wel nice zou zijnquote:Op maandag 1 september 2014 14:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ruiz zou ik wel een goede vinden. Vraag is dan alleen waar die moet gaan spelen.![]()
![]()
Ruiz kan niet in de spits. Althans, daar heeft hij in zijn professionele carrière nog nooit gespeeld dus is het niet te beoordelen.quote:Op maandag 1 september 2014 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rechtsbuiten, Schone terug naar middenveld. Ruiz kan ook spits? Alhoewel Dost wel nice zou zijnWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Je moet als blanke speler ook wel flink je mannetje staan onder de douchequote:Op maandag 1 september 2014 12:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kut, heb medelijden met Reitsma, al die negers bij ons.. Tis net Parijs in het klein
Rechtsbuiten dan, Dost spits, links El Ghazi / Kishna / evt. Fischer, middenveld Klaassen / Schone / Maduroquote:Op maandag 1 september 2014 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ruiz kan niet in de spits. Althans, daar heeft hij in zijn professionele carrière nog nooit gespeeld dus is het niet te beoordelen.![]()
Zou je eigen talenten op de flank in de weg staan. Viergever is er voor de positie van Blind.quote:Op maandag 1 september 2014 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rechtsbuiten dan, Dost spits, links El Ghazi / Kishna / evt. Fischer, middenveld Klaassen / Schone / Maduro
Komt ook een beetje over als paniekvoetbal. Als je op de laatste dag ineens allemaal spelers gaat halen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Vind ik altijd wel meevallen, je voetbalt nog op 3 fronten mee, een beetje brede selectie met wat ervaren jongens erbij die de jonkies kunnen helpen kan echt geen kwaad.quote:Op maandag 1 september 2014 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou je eigen talenten op de flank in de weg staan. Viergever is er voor de positie van Blind.
Komt ook een beetje over als paniekvoetbal. Als je op de laatste dag ineens allemaal spelers gaat halen.
De huidige selectie mist gewoon wat hardheid.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Welke talenten? Andersen? Serano? Goed je zou Ruiz kunnen laten schieten, maar een spits en middenvelder is gewoon prima aanvulling, en ik zou niet weten welk talent het in de weg staat. Viergever is multi-inzetbaar, die kan je ook prima in de verdediging gebruiken, en beetje meer kwaliteit in de breedte is ook niet mis?quote:Op maandag 1 september 2014 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou je eigen talenten op de flank in de weg staan. Viergever is er voor de positie van Blind.
Komt ook een beetje over als paniekvoetbal. Als je op de laatste dag ineens allemaal spelers gaat halen.![]()
Wij halen Boer, 33 en 9 vingers
Pec is bezig met Hahn schijnt waarom hebben wij Hahn niet losgeweekt als 2e keep in een deal om Vermeer? Jeugd international met veel talent.
Kenneth verdiend trouwens veel respect. Nooit gezeurd en nu dit:'Dit is een mooie en grote club met een trouwe aanhang. Dat heb ik de laatste jaren ervaren als tegenstander, ik kan niet wachten om nu in Feyenoord-shirt in De Kuip te gaan spelen.''
''Bovendien is Feyenoord vol ambitie om voor het hoogst haalbare te gaan. Dat is wat ik zoek in een club. Daarom is dit een heel bewuste keuze.
Respect
Narf!![]()
Hahn komt bij ons vandaan oorspronkelijk. Plus wil hij spelen, bij Feyenoord was die kans redelijk, met zo'n vliegenvanger als Mulder op doel, bij ons is die kans nihil, no way dat hij Cilgod even uit de basis speelt.quote:Op maandag 1 september 2014 14:24 schreef Sickert het volgende:
Wij halen Boer, 33 en 9 vingers
Pec is bezig met Hahn schijnt waarom hebben wij Hahn niet losgeweekt als 2e keep in een deal om Vermeer? Jeugd international met veel talent.
Kenneth verdiend trouwens veel respect. Nooit gezeurd en nu dit:'Dit is een mooie en grote club met een trouwe aanhang. Dat heb ik de laatste jaren ervaren als tegenstander, ik kan niet wachten om nu in Feyenoord-shirt in De Kuip te gaan spelen.''
''Bovendien is Feyenoord vol ambitie om voor het hoogst haalbare te gaan. Dat is wat ik zoek in een club. Daarom is dit een heel bewuste keuze.
Respect![]()
Dat wel maar feit dat het niet eens geprobeerd isquote:Op maandag 1 september 2014 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hahn komt bij ons vandaan oorspronkelijk. Plus wil hij spelen, bij Feyenoord was die kans redelijk, met zo'n vliegenvanger als Mulder op doel, bij ons is die kans nihil, no way dat hij Cilgod even uit de basis speelt.
Narf!![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind ik altijd wel meevallen, je voetbalt nog op 3 fronten mee, een beetje brede selectie met wat ervaren jongens erbij die de jonkies kunnen helpen kan echt geen kwaad.
De huidige selectie mist gewoon wat hardheid.Je haalt Ruiz niet om op de bank te zetten. Je noemt 3 talenten waar er dan maar 1 van kan gaan spelen. Ik ben niet zo fan van Kishna en Fischer, maar die worden door de kenners ook een enorme toekomst voorspeld. Maduro zou op de plek van Blind moeten komen. Ergens anders zie ik hem niet spelen. Dan laat ik nog terzijde dat ik het een enorm matige speler vind. Dost zou ik wel een goede aankoop vinden.quote:Op maandag 1 september 2014 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welke talenten? Andersen? Serano? Goed je zou Ruiz kunnen laten schieten, maar een spits en middenvelder is gewoon prima aanvulling, en ik zou niet weten welk talent het in de weg staat. Viergever is multi-inzetbaar, die kan je ook prima in de verdediging gebruiken, en beetje meer kwaliteit in de breedte is ook niet mis?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik gun hem een transfer wel, eerlijk gezegd. alleen een beetje ongelukkig dat het feyenoord is. Beetje jammer dat hij door Ajax en Feyenoord supporters keihard de grond ingeboord word. Hij is toch wel belangrijk geweest voor minstens 3 kampioenschappen.quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Wat een gejank om die transfer van Vermeer. Hij heeft best wat potjes goed gekeept, maar hij heeft ook zoveel blunders gemaakt. Het was terecht dat hij gepasseerd werd.
Nu krijgt Feyenoord een afdankertje van Ajax. Veel plezier ermee. Kwestie van tijd tot hij daar ook flink gaat grabbelen.![]()
Als je Dost gaat halen geef je eigenlijk ook aan dat je geen vertrouwen hebt in Sigthorsson. Na het afketsen van Eto'o hebben ze Siggi een nieuw contract aangeboden, dan haal je geen nieuwe spits meer, in mijn opinie.
Dus Maduro is de enige die echt mag komen als back-up voor CVM-positie. Verder is het maar weer karrenvracht aan talenten binnenhalen en uithuilen en doorgaan![]()
Vermeer is gewoon een goede keeper, maar niet beter dan Cilgod.
ik hoop dat hij het goed doet bij Fey, behalve tegen Ajax natuurlijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Kan me eigenlijk jeuken of het fair is tegenover siggi. Zal vast een aardige jongen zijn, maar we moeten er gewoon vanafquote:Op maandag 1 september 2014 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je Dost gaat halen geef je eigenlijk ook aan dat je geen vertrouwen hebt in Sigthorsson. Na het afketsen van Eto'o hebben ze Siggi een nieuw contract aangeboden, dan haal je geen nieuwe spits meer, in mijn opinie.
Dus Maduro is de enige die echt mag komen als back-up voor CVM-positie. Verder is het maar weer karrenvracht aan talenten binnenhalen en uithuilen en doorgaanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Weten nu wel hoe we kunnen winnen tegen feyenoord. Gewoon veel hoge ballen voor geven.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee joh flikker op, Siggy vandaag nog op de fiets naar QPR hoor. Kans gehad, en is gewoon geen spits voor Ajax. Verlengen was ook puur dat hij niet gratis de deur uitloopt volgend seizoen.quote:Op maandag 1 september 2014 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus Maduro is de enige die echt mag komen als back-up voor CVM-positie. Verder is het maar weer karrenvracht aan talenten binnenhalen en uithuilen en doorgaan![]()
moeten we wel iemand hebben die ze er in schiet/koptquote:Op maandag 1 september 2014 14:40 schreef over_hedge het volgende:
Weten nu wel hoe we kunnen winnen tegen feyenoord. Gewoon veel hoge ballen voor geven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vermeer schijnt dan ook al rond te zijn geweest met AZ..Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Koppen kan siggy wel.quote:Op maandag 1 september 2014 14:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
moeten we wel iemand hebben die ze er in schiet/koptDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
nooit van gehoordquote:Op maandag 1 september 2014 14:41 schreef franklop het volgende:
Vermeer schijnt dan ook al rond te zijn geweest met AZ..
bron?
ps: niet dat ik je niet geloofFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mike Verweijquote:Op maandag 1 september 2014 14:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nooit van gehoord
bron?
ps: niet dat ik je niet gelooftwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 01-09-2014 om 14:28:47. @iPutItDown_ @JohnnyHaaster #AZ was persoonlijk al rond met #Vermeer bevestigt Winny Haatrecht. Ik snap Stewart wel (; reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Van mij mag dat ook wel hoor, daar gaat het niet om. Het gaat erom dat het gewoon niet gaat gebeuren. Sigthorsson blijft tot volgende zomer want er is nu gewoon nul komma nul interesse voor hem. Hij zal in basis spelen en Milik moet maar kijken of hij erin kan komen. Ik zou het een grote verrassing vinden als Ajax een nieuwe spits gaat halen. Ajax moet zich focussen op linksbackpositie en/of verdedigende middenvelder.quote:Op maandag 1 september 2014 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh flikker op, Siggy vandaag nog op de fiets naar QPR hoor. Kans gehad, en is gewoon geen spits voor Ajax. Verlengen was ook puur dat hij niet gratis de deur uitloopt volgend seizoen.![]()
had ik toch eerder naar AZ gegaan denk ikquote:Op maandag 1 september 2014 14:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Mike Verweijtwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 01-09-2014 om 14:28:47. @iPutItDown_ @JohnnyHaaster #AZ was persoonlijk al rond met #Vermeer bevestigt Winny Haatrecht. Ik snap Stewart wel (; reageer retweet
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wie ook nog een transfer kan maken is Toby Alderweireld. De Belg komt bij Atlético niet aan spelen toen en Southampton (lees: Ronald Koeman) zou hem graag willen huren. Een jaar geleden vertrok hij nog enkele dagen voor het sluiten van de markt bij Ajax.
terug naar ajax?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Erwin Mulder lijkt door de transfer van Kenneth Vermeer zijn plek kwijt te zijn.
"Mulder speelt nu vier à vijf jaar bij Feyenoord in het eerste. Normaal gesproken moet een speler van Feyenoord dan de stap kunnen maken naar clubs als Lazio of FC Porto", aldus Martin van Geel tegen RTV Rijnmond.
"Maar in zijn geval zagen we onvoldoende ontwikkeling. We hebben Erwin heel lang het vertrouwen gegeven, maar moeten verder als club."FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Uh nee. Een speler gaat echt niet al zo snel terug komen hoor.quote:Op maandag 1 september 2014 14:45 schreef mokkiemok het volgende:
Wie ook nog een transfer kan maken is Toby Alderweireld. De Belg komt bij Atlético niet aan spelen toen en Southampton (lees: Ronald Koeman) zou hem graag willen huren. Een jaar geleden vertrok hij nog enkele dagen voor het sluiten van de markt bij Ajax.
terug naar ajax?
Alderweireld is vanmorgen al verhuurd naar Southhampton toch?quote:Op maandag 1 september 2014 14:45 schreef mokkiemok het volgende:
terug naar ajax?
Volgens twitter zijn ze nog bezig. Maar dat lijkt me wel in kannen en kruikenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
enkel nog geruchten toch, nog geen bevestiging gezien geloof ikquote:Op maandag 1 september 2014 14:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Alderweireld is vanmorgen al verhuurd naar Southhampton toch?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sowieso, wat moeten wij met Alderweireld?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
RTV Rijnmond meldt tevens dat Bas Dost niet naar Rotterdam komt. De spits gaat vechten voor zijn kans bij VfL Wolfsburg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
http://www.volkskrant.nl/(...)ransfers/index.dhtml
Als je dit zo ziet heeft Marcje Netto dat toch netjes gedaan.![]()
was meer als satire bedoeld, te snel ja gezegd op Atleticoquote:Op maandag 1 september 2014 14:47 schreef Mani89 het volgende:
Sowieso, wat moeten wij met Alderweireld?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik vind dat PSV en Feyenoord zich goed hebben versterkt deze periode. Mooie gerichte aankopen ondanks PSV nog wel een verdediger kan gebruiken.![]()
Feyenoord heeft vooral nog enigszins aan schadebeperking gedaan, echt versterkt zijn ze niet met het vertrekt van de Oranje-gangers.quote:Op maandag 1 september 2014 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik vind dat PSV en Feyenoord zich goed hebben versterkt deze periode. Mooie gerichte aankopen ondanks PSV nog wel een verdediger kan gebruiken.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
PSV gaat kampioen worden zolang ze niet de gebruikelijke "dip" krijgenquote:Op maandag 1 september 2014 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik vind dat PSV en Feyenoord zich goed hebben versterkt deze periode. Mooie gerichte aankopen ondanks PSV nog wel een verdediger kan gebruiken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die uitgaande transfers waren te verwachten, vergeleken met de overgebleven spelers hebben ze wel leuke transfers gedaan. Misschien dat Miyachi daar nog komt.quote:Op maandag 1 september 2014 14:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Feyenoord heeft vooral nog enigszins aan schadebeperking gedaan, echt versterkt zijn ze niet met het vertrekt van de Oranje-gangers.Vrees ik wel voor jaquote:Op maandag 1 september 2014 14:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
PSV gaat kampioen worden zolang ze niet de gebruikelijke "dip" krijgen![]()
fey zie ik buiten de top 3 eindigenquote:Op maandag 1 september 2014 14:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Feyenoord heeft vooral nog enigszins aan schadebeperking gedaan, echt versterkt zijn ze niet met het vertrekt van de Oranje-gangers.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We blijven nog even in Rotterdam, waar de naam van Ryo Miyaichi wordt genoemd. De Jappanner staat nog steeds onder contract bij Arsenal en speelde in 2010/11 ook al een seizoen op huurbasis bij Feyenoord.quote:Op maandag 1 september 2014 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die uitgaande transfers waren te verwachten, vergeleken met de overgebleven spelers hebben ze wel leuke transfers gedaan. Misschien dat Miyachi daar nog komt.
[..]
Vrees ik wel voor jaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
oud nieuws maar
--Bryan Ruiz staat nog altijd onder contract bij Fulham. De gedegradeerde club wil de Costa Ricaan kwijt, maar Ajax en Werder Bremen vinden hem vooralsnog te duur. Volgens The Daily Maili moet Ruiz ongeveer twee ton per maand verdienen en kost hij bovendien ruim zes miljoen euro.--
transferprijs moet te doen zijn
salaris gewoon met bonussen aanvullen tot 2.5 mil per jaarFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
WEG MET RUIZquote:Op maandag 1 september 2014 14:59 schreef mokkiemok het volgende:
oud nieuws maar
Bryan Ruiz staat nog altijd onder contract bij Fulham. De gedegradeerde club wil de Costa Ricaan kwijt, maar Ajax en Werder Bremen vinden hem vooralsnog te duur. Volgens The Daily Maili moet Ruiz ongeveer twee ton per maand verdienen en kost hij bovendien ruim zes miljoen euro.
salaris gewoon met bonussen aanvullen tot 2.5 mil per jaar![]()
![]()
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
is niet mijn eerste keus, maar siggi ook nietquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
100 keer liever Sigthorsson dan die viezerik van een Ruiz met zijn paardenhoofdquote:Op maandag 1 september 2014 15:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is niet mijn eerste keus, maar siggi ook niet![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
zit net even naar de pol op fok sport te kijken. zijn er serieus mensen die met hun volle verstand denken dat Fey kampioen wordt?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
en Dost dan?quote:Op maandag 1 september 2014 15:05 schreef Dven het volgende:
[..]
100 keer liever Sigthorsson dan die viezerik van een Ruiz met zijn paardenhoofd![]()
Nee joh, zoveel is hij ook weer niet waard. Hij levert maar in, en anders gaat hij toch lekker in de Championship ballen.quote:Op maandag 1 september 2014 14:59 schreef mokkiemok het volgende:
oud nieuws maar
--Bryan Ruiz staat nog altijd onder contract bij Fulham. De gedegradeerde club wil de Costa Ricaan kwijt, maar Ajax en Werder Bremen vinden hem vooralsnog te duur. Volgens The Daily Maili moet Ruiz ongeveer twee ton per maand verdienen en kost hij bovendien ruim zes miljoen euro.--
salaris gewoon met bonussen aanvullen tot 2.5 mil per jaar![]()
ben ik zo met je eensquote:Op maandag 1 september 2014 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, zoveel is hij ook weer niet waard. Hij levert maar in, en anders gaat hij toch lekker in de Championship ballen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Moet je daar nu mee man.quote:
Alles wat je nu kan halen is nog steeds middelmaat. Niet doen dus."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
topspelers komen niet meer naar eredivisiequote:Op maandag 1 september 2014 15:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet je daar nu mee man.
Alles wat je nu kan halen is nog steeds middelmaat. Niet doen dus.
en zeker volgend jaar niet als we geen kampioen wordenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We hadden Torres en Van Ginkel moeten halen
Klote AC Milan ook altijd.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Daley Blind vertrekt dus naar Manchester United, maar niet voordat hij afscheid heeft genomen van zijn ploeggenoten bij Ajax.
https://twitter.com/AFCAjax/status/506426891398832128/photo/1
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)d-neemt-afscheid.htmFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ondertussen heeft Mo Allach, technisch directeur van Vitesse, laten weten dat Marko Vejinovic niet vertrekt. Ajax zou interesse hebben, maar: "Bij ons gebeurt niets meer", aldus de bestuurder tegen Omroep Gelderland. De Amsterdammers moeten hun pijlen dus op andere spelers richten.
nextFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Misschien dat Ilan Boccara weer in beeld komt door het vertrek van Blind. "De kans voor Ilan is niet groot, maar er is een kans en daar wil hij voor gaan. Als hij het goed doet in Jong Ajax, krijgt hij misschien weer eens de kans in het eerste", zegt broer en zaakwaarnemer Guido Boccara tegen Ajax Showtime.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Echt een guido dusquote:Op maandag 1 september 2014 15:14 schreef mokkiemok het volgende:
Misschien dat Ilan Boccara weer in beeld komt door het vertrek van Blind. "De kans voor Ilan is niet groot, maar er is een kans en daar wil hij voor gaan. Als hij het goed doet in Jong Ajax, krijgt hij misschien weer eens de kans in het eerste", zegt broer en zaakwaarnemer Guido Boccara tegen Ajax Showtime."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mooiquote:Op maandag 1 september 2014 15:13 schreef mokkiemok het volgende:
Ondertussen heeft Mo Allach, technisch directeur van Vitesse, laten weten dat Marko Vejinovic niet vertrekt. Ajax zou interesse hebben, maar: "Bij ons gebeurt niets meer", aldus de bestuurder tegen Omroep Gelderland. De Amsterdammers moeten hun pijlen dus op andere spelers richten.
next![]()
Ik verwacht toch zeker 2 paniek aankopen in de winter.quote:Op maandag 1 september 2014 15:23 schreef Ooku het volgende:
Gewoon niemand halen en dan kijken voor gerichte aankopen volgende zomer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ga je nou haten op de boer?quote:Op maandag 1 september 2014 13:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door het debiele wisselbeleid van dhr F. De Boer.
Het is een wonder dat je de afgelopen 2 jaar kampioen bent geworden met zo'n ongelofelijke prut selectie.![]()
juistquote:Op maandag 1 september 2014 15:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het is een wonder dat je de afgelopen 2 jaar kampioen bent geworden met zo'n ongelofelijke prut selectie.![]()
![]()
Afgelopen jaar, jaar daarvoor niet.quote:Op maandag 1 september 2014 15:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ga je nou haten op de boer?
Ja, vandaar dat hij vorig seizoen volgens statistieken als best wisselende coach werd betiteld.quote:Op maandag 1 september 2014 13:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door het debiele wisselbeleid van dhr F. De Boer.![]()
Hij maakt ook niet altijd fouten, maar tegen PSV was het wel behoorlijk kut qua wissels.
Get woke, go broke!![]()
Ik zie dat Vossen van Genk naar Middlesbrough gaat. Die had Ajax opzich nu ook wel kunnen gebruiken denk ik.Denk aan het milieu voordat u deze post print.![]()
Frank neemt ook weleens gokjes, heeft hij met Riedewald, Kishna en El Ghazi ook gedaan, met Andersen pakt dat helaas verkeerd uit.quote:Op maandag 1 september 2014 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Hij maakt ook niet altijd fouten, maar tegen PSV was het wel behoorlijk kut qua wissels.
Maar Boilesen en co gaan niet opeens beter verdedigen als Andersen er niet in was gekomen, zoals we tegen Groningen zagen.![]()
twitter:VI_nl twitterde op maandag 01-09-2014 om 15:50:55.@simonzwartkruis meldt zojuist dat Ajax bij zaakwaarnemer Louis Laros heeft geïnformeerd naar Vitesse-middenvelder Davy Pröpper reageer retweet
Spreekt dat weer gelijkt tegen natuurlijkquote:Op maandag 1 september 2014 15:13 schreef mokkiemok het volgende:
nextCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
juich ik wel toequote:Op maandag 1 september 2014 15:51 schreef franklop het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op maandag 01-09-2014 om 15:50:55.@simonzwartkruis meldt zojuist dat Ajax bij zaakwaarnemer Louis Laros heeft geïnformeerd naar Vitesse-middenvelder Davy Pröpper reageer retweet
Yes plzquote:Op maandag 1 september 2014 15:51 schreef franklop het volgende:
[..]twitter:VI_nl twitterde op maandag 01-09-2014 om 15:50:55.@simonzwartkruis meldt zojuist dat Ajax bij zaakwaarnemer Louis Laros heeft geïnformeerd naar Vitesse-middenvelder Davy Pröpper reageer retweet
Spreekt dat weer gelijkt tegen natuurlijk![]()
Want als Allach zegt dat Vejinovic blijft omdat Vitesse geen zaken meer doet vandaag ga je het gewoon bij de andere Vitesse speler proberen?quote:Op maandag 1 september 2014 15:51 schreef franklop het volgende:
![]()
![]()
Hij moest wel bleek achteraf, Boilesen en Van Rijn waren allebei niet fit meer... dus dat waren al twee defensieve verplichte wissels. Alleen Andersen voor El Ghazi was wat vreemd, niet zozeer vanwege El Ghazi want die was ook niet fit meer maar wel de keus voor Andersenquote:Op maandag 1 september 2014 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Of één van de twee is bullshit. Geruchten enzo, dan heb je dat weleens.quote:Op maandag 1 september 2014 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want als Allach zegt dat Vejinovic blijft omdat Vitesse geen zaken meer doet vandaag ga je het gewoon bij de andere Vitesse speler proberen?![]()
![]()
Zou ook maar kunnen dat Andersen op dat moment al warm was en Kishna later erin zou komen voor een middenvelder. Alleen dat er toen een gedwongen verdedigende wissel moest komen.quote:Op maandag 1 september 2014 15:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij moest wel bleek achteraf, Boilesen en Van Rijn waren allebei niet fit meer... dus dat waren al twee defensieve verplichte wissels. Alleen Andersen voor El Ghazi was wat vreemd, niet zozeer vanwege El Ghazi want die was ook niet fit meer maar wel de keus voor Andersen![]()
Ik vind dit altijd zo'n onoverzichtelijke paniekpleurisdag
Kishna bakt er niks van, Andersen verdient dat ook een keer een kans. Vind het belachelijk dat Andersen opeens overal de schuld van krijgt terwijl het gewoon fouten waren in de verdediging, zoals we tegen Groningen ook weer zagen.quote:Op maandag 1 september 2014 15:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij moest wel bleek achteraf, Boilesen en Van Rijn waren allebei niet fit meer... dus dat waren al twee defensieve verplichte wissels. Alleen Andersen voor El Ghazi was wat vreemd, niet zozeer vanwege El Ghazi want die was ook niet fit meer maar wel de keus voor Andersen![]()
Spannend vooral, de hele dag geruchten om vervolgens weer met Serero te moeten spelen.quote:Op maandag 1 september 2014 15:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit altijd zo'n onoverzichtelijke paniekpleurisdag![]()
Laat em eerst eens leren verdedigen. Het was toch de bedoeling in eerste instantie dat hij op termijn zou doorschuiven naar linker centrale verdediger a la Vertonghen. Nou dan mag ie eerst wel eens een jaartje op cursus 'hoe dek ik mijn directe tegenstander'.quote:Op maandag 1 september 2014 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is al een verrassing dat hij nog heel is, maar ik heb de indruk dat omdat hij fit is hij ook te gretig isBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
klopt, al heb ik iets meer vertrouwen in kishna.quote:Op maandag 1 september 2014 15:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kishna bakt er niks van, Andersen verdient dat ook een keer een kans. Vind het belachelijk dat Andersen opeens overal de schuld van krijgt terwijl het gewoon fouten waren in de verdediging, zoals we tegen Groningen ook weer zagen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
SSSSHHTquote:Op maandag 1 september 2014 15:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Spannend vooral, de hele dag geruchten om vervolgens weer met Serero te moeten spelen.
Jup, het is ook wel de grootste AIDS van het hedendaagse voetbal dat je dan na vandaag niet meer kan kopen, maar met beetje pech nog spelers kwijtraakt aan Portugal en Rusland (?). Dat moet wat mij betreft toch echt bovenaan de agenda van de FIFA staan, daar een uniforme oplossing voor vinden, en geen transferperiode terwijl competities al/nog lopen.quote:Op maandag 1 september 2014 15:54 schreef TheVulture het volgende:
Nieuws vanuit Amsterdam! Volgens Voetbal International heeft Ajax zich in Arnhem gemeld voor Davy Pröpper. Maar technisch directeur Mo Allach liet eerder al weten dat er bij Vitesse niks meer gebeurd. Dat wordt nog een spannende avond!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voor het juiste bedrag kan elke speler worden opgehaald.quote:Op maandag 1 september 2014 15:57 schreef mokkiemok het volgende:
Nieuws vanuit Amsterdam! Volgens Voetbal International heeft Ajax zich in Arnhem gemeld voor Davy Pröpper. Maar technisch directeur Mo Allach liet eerder al weten dat er bij Vitesse niks meer gebeurd. Dat wordt nog een spannende avond!![]()
D'r mag niemand weg daar he. Ajax focust te veel op onhaalbare spelertjes. Ruiz ofzo is nog haalbaar.quote:Op maandag 1 september 2014 15:57 schreef mokkiemok het volgende:
Nieuws vanuit Amsterdam! Volgens Voetbal International heeft Ajax zich in Arnhem gemeld voor Davy Pröpper. Maar technisch directeur Mo Allach liet eerder al weten dat er bij Vitesse niks meer gebeurd. Dat wordt nog een spannende avond!![]()
Rusland ja? Daar komt nog geen tomaat meer naar binnen.quote:Op maandag 1 september 2014 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, het is ook wel de grootste AIDS van het hedendaagse voetbal dat je dan na vandaag niet meer kan kopen, maar met beetje pech nog spelers kwijtraakt aan Portugal en Rusland (?). Dat moet wat mij betreft toch echt bovenaan de agenda van de FIFA staan, daar een uniforme oplossing voor vinden, en geen transferperiode terwijl competities al/nog lopen.![]()
Buitenspelers hebben we genoeg.quote:Op maandag 1 september 2014 15:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
D'r mag niemand weg daar he. Ajax focust te veel op onhaalbare spelertjes. Ruiz ofzo is nog haalbaar.![]()
Klopt, al is het vaak ook ijdele hoop, en krijg je rond een uurtje of 21 vanavond het bericht "We zijn tevreden met de huidige spelersgroep, hier gaan we het meedoen"quote:Op maandag 1 september 2014 15:54 schreef TheVulture het volgende:
![]()
En dan straks van PSG en Barca met 2-1 winnen ofzo.quote:Op maandag 1 september 2014 16:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, al is het vaak ook ijdele hoop, en krijg je rond een uurtje of 21 vanavond het bericht "We zijn tevreden met de huidige spelersgroep, hier gaan we het meedoen"![]()
Niet als het aan Chelsea ligtquote:Op maandag 1 september 2014 15:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Voor het juiste bedrag kan elke speler worden opgehaald.![]()
Wie weet of weer van Zwolle op je kloten krijgenquote:Op maandag 1 september 2014 16:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
En dan straks van PSG en Barca met 2-1 winnen ofzo.![]()
Knotsgek.quote:Op maandag 1 september 2014 16:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wie weet of weer van Zwolle op je kloten krijgen![]()
fuck Pröpper, haal vd Heijden gewoon terug. Speelt vaak prima bij Vitesse, maar is eigenlijk toch meer een verdedigende middenvelder.![]()
Die bakte er helemaal niks van tegen Ajax.quote:Op maandag 1 september 2014 16:04 schreef HamburgerHenk het volgende:
fuck Pröpper, haal vd Heijden gewoon terug. Speelt vaak prima bij Vitesse, maar is eigenlijk toch meer een verdedigende middenvelder.![]()
Zou een goede aankoop zijn, al is het natuurlijk wel een beetje een mindere versie van Van Ginkel.quote:Op maandag 1 september 2014 15:57 schreef mokkiemok het volgende:
Nieuws vanuit Amsterdam! Volgens Voetbal International heeft Ajax zich in Arnhem gemeld voor Davy Pröpper. Maar technisch directeur Mo Allach liet eerder al weten dat er bij Vitesse niks meer gebeurd. Dat wordt nog een spannende avond!
Daarnaast betaal je nu ook de hoofdprijs voor zo'n jongen. Heeft nog niet zo lang geleden z'n contract verlengd.#FreeHat![]()
Zoals Muric bedoel je?quote:Op maandag 1 september 2014 16:06 schreef Syntix het volgende:
Waarom niet gewoon wat supertalentjes kopen uit de rest van de wereld. Waarom weer NL?![]()
Is goed man, welke talentjes moeten we allemaal kopen?quote:Op maandag 1 september 2014 16:06 schreef Syntix het volgende:
Waarom niet gewoon wat supertalentjes kopen uit de rest van de wereld. Waarom weer NL?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kan totaal niet met ruimte in z'n rug overweg. Te traag, geen handelingssnelheid. Alsof je naar meisjesvoetbal zit te kijken.quote:Op maandag 1 september 2014 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van der HeijdenHoezo middelmaat
Behulpzaam als een waterkraan.
Ik heb geen idee, maar hoor goede verhalen over die Tielemans of zo uit België?quote:Op maandag 1 september 2014 16:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is goed man, welke talentjes moeten we allemaal kopen?![]()
Zet FM maar weer aanquote:Op maandag 1 september 2014 16:06 schreef Syntix het volgende:
Waarom niet gewoon wat supertalentjes kopen uit de rest van de wereld. Waarom weer NL?RED ONS HENNIEGOD![]()
Bericht van 5 juni 2014. Staat verder niks over een gelimiteerde transfersom.quote:Davy Pröpper wil 'zijn beste seizoen' met Vitesse een vervolg geven. Een nieuw contract biedt de 22-jarige middenvelder de kans.
Pröpper zette donderdag zijn handtekening onder het contract, dat hem tot medio 2017 aan Vitesse verbindt. 'Hoe het plaatje er volgend jaar uit komt te zien was ook belangrijk voor mij. Afgelopen seizoen was mijn beste seizoen. Zo wil ik doorgaan', stelde de Arnhemmer op de clubwebsite.
De handtekening van Pröpper ziet technisch directeur Mo Allach als een bevestiging. 'Zijn kwaliteiten zijn overduidelijk en hij heeft zich ontwikkeld tot een bepalende speler. We zijn blij dat een goede voetballer en een jongen van de club zich herkent in de plannen en voor drie jaar bijtekent.#FreeHat![]()
Andersen ook wel.quote:Op maandag 1 september 2014 16:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig. Eriksen schijnt wel goed te worden.![]()
We worden nog wel kampioen, maar we mogen wel meer kwaliteit halen idd.quote:Op maandag 1 september 2014 16:08 schreef TheTerminatorje het volgende:
Ajax is slecht en blijft slecht. Met deze selectie mogen ze blij zijn met de 7e plek.![]()
Jij moet die gore bek eens van je dichthouden, teringjong.quote:Op maandag 1 september 2014 16:08 schreef TheTerminatorje het volgende:
Ajax is slecht en blijft slecht. Met deze selectie mogen ze blij zijn met de 7e plek.![]()
Ik denk toch echt dat FC Depay het wordt, zoals het er nu uitziet.quote:Op maandag 1 september 2014 16:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
We worden nog wel kampioen, maar we mogen wel meer kwaliteit halen idd.![]()
die zijn al onhaalbaarquote:Op maandag 1 september 2014 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Youri Tielemans (Anderlecht)
Gabriel Barbosa (Santos)
Allione (Velez)RED ONS HENNIEGOD![]()
Even serieus, talenten hebben we zat. We hebben een directe versterking nodig en ik denk dat Propper wel een klasse of 33 beter is dan Serero.quote:![]()
Na de aankoop van de keeper met 9 vingers heeft Ajax op de slotdag van de transferperiode nog vijf nieuwe spelers opgehaald:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 16:10 schreef PicoMMP het volgende:
Na de aankoop van de keeper met 9 vingers heeft Ajax op de slotdag van de transferperiode nog vijf nieuwe spelers opgehaald:TR gemacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Talenten kunnen ook een directe versterking zijn. Moeten ze alleen wel wat ouder zijn dan 18/19.quote:Op maandag 1 september 2014 16:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Even serieus, talenten hebben we zat. We hebben een directe versterking nodig en ik denk dat Propper wel een klasse of 33 beter is dan Serero.![]()
Weet je het zeker?quote:Op maandag 1 september 2014 16:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Even serieus, talenten hebben we zat. We hebben een directe versterking nodig en ik denk dat Propper wel een klasse of 33 beter is dan Serero.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zoals Varane? Of van Ginkel.quote:Op maandag 1 september 2014 16:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
Talenten kunnen ook een directe versterking zijn. Moeten ze alleen wel wat ouder zijn dan 18/19.![]()
Zo vies, zo geil. Wat een speler die Eriksen ook he, oh oh oh.quote:![]()
Die was zo lekker hequote:![]()
Maar Propper is natuurlijk geen verdediger. Ronaldo is zo ook een keer gepoort.#FreeHat![]()
WHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAAHHAquote:Op maandag 1 september 2014 16:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij moet die gore bek eens van je dichthouden, teringjong.
wat een malloot![]()
![]()
![]()
Vind jij dat Ajax met deze selectie kampioen moet worden dan?![]()
![]()
Kampioen? Haha, meer dan dat. Debiel. Wij gaan de Champions League winnen, Zlatan met bibberende beentjes straks terugsturen naar Parijs. Met zijn paardenstaart.quote:Op maandag 1 september 2014 16:13 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAAHHA
wat een malloot![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 16:13 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAAHHA
wat een malloot![]()
![]()
![]()
Tuurlijk wordt ajax kampioen.
7e
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Geschift zijn jullie Ajaksieden...quote:Op maandag 1 september 2014 16:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kampioen? Haha, meer dan dat. Debiel. Wij gaan de Champions League winnen, Zlatan met bibberende beentjes straks terugsturen naar Parijs. Met zijn paardenstaart.![]()
![]()
Ajacieden*quote:Op maandag 1 september 2014 16:15 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Geschift zijn jullie Ajaksieden...
En als je nu niet oprot heb jij een groot probleem.![]()
7e miss niet maar 5e/6e mag j blij mee zijn met dit kutteamquote:Op maandag 1 september 2014 16:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk wordt ajax kampioen.
7e![]()
Ga je hem opzoeken ?quote:Op maandag 1 september 2014 16:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajacieden*
En als je nu niet oprot heb jij een groot probleem.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ajax heeft ook een probleem dit jaar... Geen Europees voetbal.quote:Op maandag 1 september 2014 16:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajacieden*
En als je nu niet oprot heb jij een groot probleem.![]()
![]()
Tuurlijk zijn we geschiftquote:Op maandag 1 september 2014 16:15 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Geschift zijn jullie Ajaksieden...![]()
Welk derderangs clubje ben jij fan van?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Wat? Godsamme naast een troll ben je ook nog fucking dom.quote:Op maandag 1 september 2014 16:16 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Ajax heeft ook een probleem dit jaar... Geen Europees voetbal.![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 16:16 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
7e miss niet maar 5e/6e mag j blij mee zijn met dit kutteam
#FreeHat![]()
Ik ben geen troll en ik ben gewoon realistisch.quote:Op maandag 1 september 2014 16:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat? Godsamme naast een troll ben je ook nog fucking dom.![]()
Dan heb je het wel over Eriksen...quote:![]()
![]()
Mensen met een downsyndroom zijn vaak ook realistisch, maar de onzin die ze verkondigen blijft onzin.quote:Op maandag 1 september 2014 16:17 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Ik ben geen troll en ik ben gewoon realistisch.
Ja, ik heb je zojuist vergeleken met een persoon met downsyndroom.![]()
1e rangs. Feyenoord.quote:Op maandag 1 september 2014 16:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn we geschift![]()
Welk derderangs clubje ben jij fan van?![]()
En hoeveel minuten heb je die bij elkaar opgesteld zien spelen?quote:Op maandag 1 september 2014 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Youri Tielemans (Anderlecht)
Gabriel Barbosa (Santos)
Allione (Velez)Behulpzaam als een waterkraan.
In Mei hoor ik je weer als jullie zonder schaal staan.quote:Op maandag 1 september 2014 16:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mensen met een downsyndroom zijn vaak ook realistisch, maar de onzin die ze verkondigen blijft onzin.
Ja, ik heb je zojuist vergeleken met een persoon met downsyndroom.![]()
Hij zegt toch van FM... Geen idee of die in echt een toegevoegde waarde zijn.quote:Op maandag 1 september 2014 16:19 schreef fathank het volgende:
[..]
En hoeveel minuten heb je die bij elkaar opgesteld zien spelen?![]()
Geef eens je echte naam dan, want dan kom ik ff langs om je een paar klappen te verkopen. Mafketel.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Echt hé, hij heeft blijkbaar niet door dat hij met de boys van VAK410 fittie aan het zoeken is.quote:Op maandag 1 september 2014 16:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geef eens je echte naam dan, want dan kom ik ff langs om je een paar klappen te verkopen. Mafketel.![]()
Whahahahaha mongooltje.quote:Op maandag 1 september 2014 16:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geef eens je echte naam dan, want dan kom ik ff langs om je een paar klappen te verkopen. Mafketel.
Tim Geraedts. veel plezier met zoeken.![]()
Belgquote:Op maandag 1 september 2014 16:21 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Whahahahaha mongooltje.
Tim Geraedts. veel plezier met zoeken.![]()
![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 01-09-2014 om 16:20:34Overmars heeft vanmiddag ook contact gehad met Niki Zimling (Mainz 05) #Ajax. Moet tussen de 2 en 3 miljoen euro kosten reageer retweet
![]()
![]()
Jonge, jij maakt jezelf onsterfelijk belachelijk. Maarja dat beeld had iedereen al van Ajacieden. Doorgesnuifde gekken met een dikke blote bierpens.quote:Op maandag 1 september 2014 16:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Echt hé, hij heeft blijkbaar niet door dat hij met de boys van VAK410 fittie aan het zoeken is.![]()
Je weet niet van ophouden hé? Ooit klappen gehad met een trommelstok?quote:Op maandag 1 september 2014 16:22 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Jonge, jij maakt jezelf onsterfelijk belachelijk. Maarja dat beeld had iedereen al van Ajacieden. Doorgesnuifde gekken met een dikke blote bierpens.![]()
Beter niet.quote:Op maandag 1 september 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 01-09-2014 om 16:20:34Overmars heeft vanmiddag ook contact gehad met Niki Zimling (Mainz 05) #Ajax. Moet tussen de 2 en 3 miljoen euro kosten reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het verschil?quote:
Shit Heatwave je was me voor“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Mafketel. Ik geef mijn mening en omdat jij het daar niet mee eens bent moet ik klappen krijgen met een trommelstok.quote:Op maandag 1 september 2014 16:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je weet niet van ophouden hé? Ooit klappen gehad met een trommelstok?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: