MLP?? My little pony???quote:Op maandag 1 september 2014 11:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
One Direction natuurlijk!
[..]
Voor über happy heb ik MLP.
Hehehe ik vind hem leuk hoor, klassiekertje hier, net als deze!quote:
als hij het is krijgt ie billenkoek... mij niet eens begroetenquote:
Noop, I'm innocent, ik verdenk nu Broertje want deze isquote:
Ik ben zo weer weg hoor, iets met werk en zo. Maar wilde Em aanvragen en die stond al in de queue, dus ik was even nieuwsierig welk nummerquote:
Yeh, zo kan ik toch niet werkenquote:
Brandend zand?quote:Op maandag 1 september 2014 12:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben zo weer weg hoor, iets met werk en zo. Maar wilde Em aanvragen en die stond al in de queue, dus ik was even nieuwsierig welk nummer
Oh, en later voor jullie 3 leuke verzoekjes van mij
Neu, 2 hele fatsoenlijke en eentje waarbij Uccie gaat stuiterenquote:
LOL Ja dat is natuurlijk ook een optie!quote:Op maandag 1 september 2014 12:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, I'm innocent, ik verdenk nu Broertje want deze is
Boterhammetje met kaas hoorquote:
Hij was mij te snel afquote:
Nina, Frank en Doe Maar zijn van jou?quote:
van mij..quote:Op maandag 1 september 2014 12:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nina, Frank en Doe Maar zijn van jou?
quote:
Sorry die moest evenquote:
en dat is erg omdat???quote:Op maandag 1 september 2014 13:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Snel, duik weg. Anders heb je straks tieten in je gezicht. Ofzo..
Daar kan ik best wel tegen hoor.quote:Op maandag 1 september 2014 13:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Snel, duik weg. Anders heb je straks tieten in je gezicht. Ofzo..
Anna Anka zei eens (vrij vertaald uit het Zweeds) "nadenken voor het praten is als je kont afvegen voor het schijten". Is dat een filosofie die bij je past?quote:Op maandag 1 september 2014 13:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Feel the love.
[..]
Euhm... ja... daar had ik eigenlijk nog niet over nagedacht.
Samen doen... tiet invasiequote:
Euhm... dat klinkt wel als iets wat bij mij past jaquote:Op maandag 1 september 2014 13:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Anna Anka zei eens (vrij vertaald uit het Zweeds) "nadenken voor het praten is als je kont afvegen voor het schijten". Is dat een filosofie die bij je past?
Je woont wat ver van me vandaan.quote:
ik doelde op dit nummerquote:Op maandag 1 september 2014 13:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij lekt informatie uit DM.
Maar ik ben melig idd.
geeft niks hoorquote:Op maandag 1 september 2014 13:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, dan duik ik ff weg achter een knuffel uit schaamte.
Uhhhh...quote:
ik kan welquote:Op maandag 1 september 2014 14:03 schreef Fokker89 het volgende:
Gup heeft 6 luisteraars op dit tijdstip
ik kan wel gaan draaien whahahahhaquote:Op maandag 1 september 2014 14:03 schreef Fokker89 het volgende:
Gup heeft 6 luisteraars op dit tijdstip
Neee ik heb zelf niks geen muziek.... ik hou t wel bij aanvragenquote:
Dat zouquote:Op maandag 1 september 2014 14:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik kan wel
[..]
ik kan wel gaan draaien whahahahha
Dat zou leuk zijnquote:Op maandag 1 september 2014 14:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik kan wel
[..]
Dat zou leuk zijn, als je de goeie inloggegevens hebtquote:Op maandag 1 september 2014 14:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik kan wel
[..]
flauwwwwwwquote:Op maandag 1 september 2014 14:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat zou
[..]
Dat zou leuk zijn
[..]
Dat zou leuk zijn, als je de goeie inloggegevens hebt
hahaha ik zou niet eens weten hoe het moetquote:Op maandag 1 september 2014 14:07 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik wil wel een keer draaien... ooit...
Maar ik zeg niks hoor. Alleen muziek.
Oh, er staat in de openingspost een hele uitleg geloof ik. Het is eigenlijk niet zo moeilijk. Je moet alleen wel muziek hebben.quote:Op maandag 1 september 2014 14:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hahaha ik zou niet eens weten hoe het moet
Gewoon een slinger aan je bureaustoel gevenquote:Op maandag 1 september 2014 14:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Webcam aan, streamgegevens in het topic neergooien en....quote:Op maandag 1 september 2014 14:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2014 14:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Webcam aan, streamgegevens in het topic neergooien en....
Oh wacht.
ik mis alleen de muziek maarquote:Op maandag 1 september 2014 14:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, er staat in de openingspost een hele uitleg geloof ik. Het is eigenlijk niet zo moeilijk. Je moet alleen wel muziek hebben.
arme jullie...... hou je geen luisteraar over...quote:Op maandag 1 september 2014 14:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan ook een praatprogramma doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |