Uhhhh...quote:
ik kan welquote:Op maandag 1 september 2014 14:03 schreef Fokker89 het volgende:
Gup heeft 6 luisteraars op dit tijdstip
ik kan wel gaan draaien whahahahhaquote:Op maandag 1 september 2014 14:03 schreef Fokker89 het volgende:
Gup heeft 6 luisteraars op dit tijdstip
Neee ik heb zelf niks geen muziek.... ik hou t wel bij aanvragenquote:
Dat zouquote:Op maandag 1 september 2014 14:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik kan wel
[..]
ik kan wel gaan draaien whahahahha
Dat zou leuk zijnquote:Op maandag 1 september 2014 14:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik kan wel
[..]
Dat zou leuk zijn, als je de goeie inloggegevens hebtquote:Op maandag 1 september 2014 14:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik kan wel
[..]
flauwwwwwwquote:Op maandag 1 september 2014 14:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat zou
[..]
Dat zou leuk zijn
[..]
Dat zou leuk zijn, als je de goeie inloggegevens hebt
hahaha ik zou niet eens weten hoe het moetquote:Op maandag 1 september 2014 14:07 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik wil wel een keer draaien... ooit...
Maar ik zeg niks hoor. Alleen muziek.
Oh, er staat in de openingspost een hele uitleg geloof ik. Het is eigenlijk niet zo moeilijk. Je moet alleen wel muziek hebben.quote:Op maandag 1 september 2014 14:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hahaha ik zou niet eens weten hoe het moet
Gewoon een slinger aan je bureaustoel gevenquote:Op maandag 1 september 2014 14:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Webcam aan, streamgegevens in het topic neergooien en....quote:Op maandag 1 september 2014 14:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2014 14:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Webcam aan, streamgegevens in het topic neergooien en....
Oh wacht.
ik mis alleen de muziek maarquote:Op maandag 1 september 2014 14:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, er staat in de openingspost een hele uitleg geloof ik. Het is eigenlijk niet zo moeilijk. Je moet alleen wel muziek hebben.
arme jullie...... hou je geen luisteraar over...quote:Op maandag 1 september 2014 14:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan ook een praatprogramma doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |