SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt goed. Dat eerste ga ik sowieso ook doen. Ik was net even wakker vanwege een telefoontje van mijn psycholoog.quote:Op maandag 1 september 2014 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Wakker worden, klussen en misschien een nieuwe tv halen.
Ik heb vannacht weer volkomen kut geslapen, maar ik blijf nu wel wakker om mijn ritme weer wat te herstellen.quote:Op maandag 1 september 2014 10:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt goed. Dat eerste ga ik sowieso ook doen. Ik was net even wakker vanwege een telefoontje van mijn psycholoog.
Ik twijfel nog of ik nu weer even in bed gaan liggen. Ik heb er eigenlijk wel zin in, maarja... het is zo nutteloos...
Oh, wat jammer nouquote:Op maandag 1 september 2014 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb vannacht weer volkomen kut geslapen, maar ik blijf nu wel wakker om mijn ritme weer wat te herstellen.
www.radio49.nl Leef je uit!quote:Op maandag 1 september 2014 10:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
enenenenenen mag k verzoekje plaatsen???
Heb ik mijn hele leven al. Komt deels door mijn AD(H)D; daarvoor ben ik nu met een nieuwe dosering van mijn medicatie bezig, misschien dat het wat helpt.quote:Op maandag 1 september 2014 10:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, wat jammer nou.
Sinds ik m'n nieuwe matras heb slaap ik als uitstekend.
Waar komt het door, denk je?
Ben jij alweer wakker, of ben je nog steeds wakker?quote:Op maandag 1 september 2014 10:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
enenenenenen mag k verzoekje plaatsen???
pff dat wat ik wil staat er niet in...quote:
Veel spul wat momenteel in de Top 40 staat, of spul wat heel erg alternatief is, zal er niet in staan.quote:Op maandag 1 september 2014 10:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
pff dat wat ik wil staat er niet in...
3 stuks niet... of hij doet t niet goed:P
Zou best kunnen... Garbage staat er ook niet inquote:Op maandag 1 september 2014 10:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
pff dat wat ik wil staat er niet in...
3 stuks niet... of hij doet t niet goed:P
Dan vul je blijkbaar Garbage als TITEL in, in plaats van als ARTIST!quote:Op maandag 1 september 2014 10:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zou best kunnen... Garbage staat er ook niet in.
Huh?quote:Op maandag 1 september 2014 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan vul je blijkbaar Garbage als TITEL in, in plaats van als ARTIST!
Wat doorzoekt 'ie anders dan? "Niet alles"?quote:Op maandag 1 september 2014 10:37 schreef ToT het volgende:
Wat ook wel eens wil helpen is "Alles doorzoeken?" aanvinken.
haha alweer... ik haal geen nachten meer door hoor...quote:Op maandag 1 september 2014 10:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ben jij alweer wakker, of ben je nog steeds wakker?
creedence was net gedraaid... dus kon niet... en vinzzent heeft ie nietquote:Op maandag 1 september 2014 10:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel spul wat momenteel in de Top 40 staat, of spul wat heel erg alternatief is, zal er niet in staan.
Wat zoek je?
Nou met name met titels is die optie wel handig. Stel dat je maar 1 of 2 woorden van de titel kent (de middelste of laatste of zo), zoekt hij wat uitgebreider. Anders heb je kans dat hij vooral kijkt naar titels die met die woorden beginnen.quote:Op maandag 1 september 2014 10:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat doorzoekt 'ie anders dan? "Niet alles"?
Die naam zegt mij ook niets.quote:Op maandag 1 september 2014 10:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
creedence was net gedraaid... dus kon niet... en vinzzent heeft ie niet
Je lag er later in dan mij, en bent er vroeger uit dan mijquote:Op maandag 1 september 2014 10:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
haha alweer... ik haal geen nachten meer door hoor...
Oh, oké. Wel stom dat je Artist moet selecteren. Ik dacht dat 'ie automatisch daar wel op zou zoekenquote:Op maandag 1 september 2014 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou met name met titels is die optie wel handig. Stel dat je maar 1 of 2 woorden van de titel kent (de middelste of laatste of zo), zoekt hij wat uitgebreider. Anders heb je kans dat hij vooral kijkt naar titels die met die woorden beginnen.
....of was het nou dat als je meerdere woorden intypt, dat hij alle nummers weergeeft waar minstens 1 van die woorden in voorkomt?
Uhhh....ik weet het niet meer precies, maar die optie kun je het beste gebruiken als je echt niet kunt vinden wat je zoekt.
Nee is echte happy muziek... kijk maar es op youtube... en leukste vind ik momenteel danse dansequote:Op maandag 1 september 2014 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Die naam zegt mij ook niets.Is zeker vrij nieuw?
Dromendans? Ja, ik denk dat ze die hier niet kennen.quote:Op maandag 1 september 2014 10:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee is echte happy muziek... kijk maar es op youtube... en leukste vind ik momenteel danse danse
Ze zijn hier bomen aan t omzagen ofzo daar werd ik wakker van... ga vanmiddag wel ff dutje doenquote:Op maandag 1 september 2014 10:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je lag er later in dan mij, en bent er vroeger uit dan mij. Dat vind ik wel knap.
Die is ook leuk iddquote:Op maandag 1 september 2014 10:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dromendans? Ja, ik denk dat ze die hier niet kennen.
Nee, soms heb je woorden die zowel in de naam van een artiest / band voor kunnen komen als in de titel. Als Gup alle resultaten zou weergeven waar die woorden in voor kwamen, krijg je misschien een enorme waslijst.quote:Op maandag 1 september 2014 10:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh, oké. Wel stom dat je Artist moet selecteren. Ik dacht dat 'ie automatisch daar wel op zou zoeken.
Oh, jammer. Dus jij hebt straks ook zo'n kale buurt?quote:Op maandag 1 september 2014 10:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ze zijn hier bomen aan t omzagen ofzo daar werd ik wakker van... ga vanmiddag wel ff dutje doen
Ja, die is heel vrolijk enzo. Ik hoorde 'm een paar jaar geleden de hele tijd op KermisFM, vandaar dat ik 'm ken.quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 10:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee is echte happy muziek... kijk maar es op youtube... en leukste vind ik momenteel danse danse
Dan mogen ze nog wel ff... lol....quote:Op maandag 1 september 2014 10:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, jammer. Dus jij hebt straks ook zo'n kale buurt?
[..]
Ja, die is heel vrolijk enzo. Ik hoorde 'm een paar jaar geleden de hele tijd op KermisFM, vandaar dat ik 'm ken.
Oh, gelukkig. Hier is er iets van een boomziekte waardoor het veldje voor ons huis nu zo goed als leeg is. Staan alleen wat van die dunne sprieten die ze er geplant hebben.quote:Op maandag 1 september 2014 10:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Dan mogen ze nog wel ff... lol....
Ik heb beide nummers op Texel geleerd en werd er zo vrolijk van
Onderaan de pagina van "Nu op Radio49" staat:quote:Op maandag 1 september 2014 10:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
Is er ook een playlist?? wat er na komt ofzo??
Goede week gehad! Nu weer druk verder met de volgende releasequote:
quote:Op maandag 1 september 2014 10:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Goede week gehad! Nu weer druk verder met de volgende release
Oh, ik dacht dat je mij Gup noemdequote:Op maandag 1 september 2014 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, soms heb je woorden die zowel in de naam van een artiest / band voor kunnen komen als in de titel. Als Gup alle resultaten zou weergeven waar die woorden in voor kwamen, krijg je misschien een enorme waslijst.
Neem bijvoorbeeld "Iron"; dan zou je alles van Iron Maiden te zien krijgen, terwijl je misschien naar het nummer Iron Man op zoek bent.
ok thnxquote:Op maandag 1 september 2014 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Onderaan de pagina van "Nu op Radio49" staat:
7 nummers in de wachtrij!
Maria Mena, Demis Roussos, Monster Magnet
Helaas kun je niet meer dan dat zien.
quote:Op maandag 1 september 2014 10:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je mij Gup noemde.
Whahahaquote:Op maandag 1 september 2014 10:52 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
!
Nee dat is de naam van onze verzoekjes-bot.
Onze eerste heette Draakje, en we wilden een lievere naam voor de nieuwe!
Tussen de nummers door hoor je af en toe een (zeer professionele, Amerikaans ingesproken) Radio49-jingle.quote:
Als er 7 in de wachtrij staan, zal het wel meevallen!quote:Op maandag 1 september 2014 10:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
Dat is wel jammer dat je niet kunt zien wanneer jou nummer komt... voor t zelfde geld duurt t nog een uur...
Jaa nijverdal it isquote:Op maandag 1 september 2014 10:58 schreef ToT het volgende:
Maar Nikkie, Overijssel dus?Ikzelf heb 15 jaar in Deventer gewoond.
Ah ik was laatst nog in Vriezenveen!quote:
Tsssss kan ie dat neit eens?quote:Op maandag 1 september 2014 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ik was laatst nog in Vriezenveen!Ff een vloertje halen in mijn Kia Picanto!
Dat vond mijn autootje NIET fijn!
Ik was uhhhmmm gisteravond en nacht in vriezenveen.. vriendin van mij woont daarquote:Op maandag 1 september 2014 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ik was laatst nog in Vriezenveen!Ff een vloertje halen in mijn Kia Picanto!
Dat vond mijn autootje NIET fijn!
LOLquote:
En je woont nu in???quote:Op maandag 1 september 2014 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
LOLHee man!
Ja 6mm dik PVC is fucking zwaar, en ik heb voor RUIM de hele benedenverdieping gehaald, plus nog een overschot aan rubber ondervloer!
De banden schraapten echt vaak tegen de wielkasten!
Spam maar raak hoor!quote:Op maandag 1 september 2014 11:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
oh oh... ik zal niet gaan spammen... bij ons op t werk zet k ook altijd heel de pc vol met nummers die k leuk vind
haha... ik heb zeer brede muzieksmaak dus allerlei soorten muziek komen dan langsquote:Op maandag 1 september 2014 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Spam maar raak hoor!
Gup heeft de nare gewoonte om bepaalde nummers vaak te herhalen en als je verzoekjes gaat spammen, heb je tenminste wat minder kans dat die langs gaan komen!
OMG, wat ergquote:Op maandag 1 september 2014 10:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Tussen de nummers door hoor je af en toe een (zeer professionele, Amerikaans ingesproken) Radio49-jingle.
In de oude omgeving was user Ajacied hier actief, en 1 van de jingles toen was: "NEE hè! Wie heeft AJACIED weer in Draakje vrijgelaten???"
Ik neem aan dat je wel van een waterstroompje genaamd de Rijn hebt gehoord?quote:
Het grappige is dat toen ik hem een paar jaar later in een ander topic tegen kwam en zei: "Nee hè! Wie heeft AJACIED weer in dit topic vrij gelaten???" hij vet pissed werd, omdat hij die jingle niet kende / vergeten was!quote:
ahhhhh daar eindje verder weg dusquote:Op maandag 1 september 2014 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel van een waterstroompje genaamd de Rijn hebt gehoord?
Nou, waar dat kreng dus vanuit Duitsland ons kikkerlandje in komt kabbelen!
Haha, grappigquote:Op maandag 1 september 2014 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Het grappige is dat toen ik hem een paar jaar later in een ander topic tegen kwam en zei: "Nee hè! Wie heeft AJACIED weer in dit topic vrij gelaten???" hij vet pissed werd, omdat hij die jingle niet kende / vergeten was!![]()
OMG dit is wel een beetje een teleurstelling Nikkie... Ik had beter verwacht van jou.quote:
Ja idd!quote:Op maandag 1 september 2014 11:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ahhhhh daar eindje verder weg dus
Danny de Munk, of One Direction?quote:Op maandag 1 september 2014 11:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, grappig.
[..]
OMG dit is wel een beetje een teleurstelling Nikkie... Ik had beter verwacht van jou.
tja... ik hou van uberhappy muziekquote:Op maandag 1 september 2014 11:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, grappig.
[..]
OMG dit is wel een beetje een teleurstelling Nikkie... Ik had beter verwacht van jou.
Prima!quote:
Oh 1 ding moet je hier wel leren: we love to complain!quote:Op maandag 1 september 2014 11:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik ben maar gestoptheb schijnbaar wel aparte smaak
neh moet zo nog ff ontbijten medicijnen nemen en uit bed komenquote:Op maandag 1 september 2014 11:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh 1 ding moet je hier wel leren: we love to complain!
Gewoon doorgaan met je verzoekjes!
iddd leuk en happyquote:Op maandag 1 september 2014 11:23 schreef Uccie het volgende:
Hoorde ik nou One Direction
Ben ik niet meer de enige in het topic!!
Oh God!quote:Op maandag 1 september 2014 11:23 schreef Uccie het volgende:
Hoorde ik nou One Direction
Ben ik niet meer de enige in het topic!!
quote:Op maandag 1 september 2014 11:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar wat foute nummers aangevraagd
quote:Op maandag 1 september 2014 11:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar wat foute nummers aangevraagd
hoor ik te vaak.... die heb k maar juist niet gedaan... deze is btw ook van mijquote:
Deze is wel leuk!quote:Op maandag 1 september 2014 11:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoor ik te vaak.... die heb k maar juist niet gedaan... deze is btw ook van mij
quote:Op maandag 1 september 2014 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze is wel leuk!
En zolang je maar niet Everything I do hebt aangevraagd!
honestly??? ik heb geen idee meer.. heb er gewoon 1 aangekliktquote:Op maandag 1 september 2014 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze is wel leuk!
En zolang je maar niet Everything I do hebt aangevraagd!
One Direction natuurlijk!quote:
Voor über happy heb ik MLPquote:Op maandag 1 september 2014 11:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tja... ik hou van uberhappy muziekik ken dit dansje ook gewoon uit mn hoofd
MLP?? My little pony???quote:Op maandag 1 september 2014 11:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
One Direction natuurlijk!
[..]
Voor über happy heb ik MLP.
Hehehe ik vind hem leuk hoor, klassiekertje hier, net als deze!quote:
als hij het is krijgt ie billenkoek... mij niet eens begroetenquote:
Noop, I'm innocent, ik verdenk nu Broertje want deze isquote:
Ik ben zo weer weg hoor, iets met werk en zo. Maar wilde Em aanvragen en die stond al in de queue, dus ik was even nieuwsierig welk nummerquote:
Yeh, zo kan ik toch niet werkenquote:
Brandend zand?quote:Op maandag 1 september 2014 12:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben zo weer weg hoor, iets met werk en zo. Maar wilde Em aanvragen en die stond al in de queue, dus ik was even nieuwsierig welk nummer
Oh, en later voor jullie 3 leuke verzoekjes van mij
Neu, 2 hele fatsoenlijke en eentje waarbij Uccie gaat stuiterenquote:
LOL Ja dat is natuurlijk ook een optie!quote:Op maandag 1 september 2014 12:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, I'm innocent, ik verdenk nu Broertje want deze is
Boterhammetje met kaas hoorquote:
Hij was mij te snel afquote:
Nina, Frank en Doe Maar zijn van jou?quote:
van mij..quote:Op maandag 1 september 2014 12:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nina, Frank en Doe Maar zijn van jou?
quote:
Sorry die moest evenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |