Ah ik was laatst nog in Vriezenveen!quote:
Tsssss kan ie dat neit eens?quote:Op maandag 1 september 2014 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ik was laatst nog in Vriezenveen!Ff een vloertje halen in mijn Kia Picanto!
Dat vond mijn autootje NIET fijn!
Ik was uhhhmmm gisteravond en nacht in vriezenveen.. vriendin van mij woont daarquote:Op maandag 1 september 2014 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ik was laatst nog in Vriezenveen!Ff een vloertje halen in mijn Kia Picanto!
Dat vond mijn autootje NIET fijn!
LOLquote:
En je woont nu in???quote:Op maandag 1 september 2014 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
LOLHee man!
Ja 6mm dik PVC is fucking zwaar, en ik heb voor RUIM de hele benedenverdieping gehaald, plus nog een overschot aan rubber ondervloer!
De banden schraapten echt vaak tegen de wielkasten!
Spam maar raak hoor!quote:Op maandag 1 september 2014 11:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
oh oh... ik zal niet gaan spammen... bij ons op t werk zet k ook altijd heel de pc vol met nummers die k leuk vind
haha... ik heb zeer brede muzieksmaak dus allerlei soorten muziek komen dan langsquote:Op maandag 1 september 2014 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Spam maar raak hoor!
Gup heeft de nare gewoonte om bepaalde nummers vaak te herhalen en als je verzoekjes gaat spammen, heb je tenminste wat minder kans dat die langs gaan komen!
OMG, wat ergquote:Op maandag 1 september 2014 10:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Tussen de nummers door hoor je af en toe een (zeer professionele, Amerikaans ingesproken) Radio49-jingle.
In de oude omgeving was user Ajacied hier actief, en 1 van de jingles toen was: "NEE hè! Wie heeft AJACIED weer in Draakje vrijgelaten???"
Ik neem aan dat je wel van een waterstroompje genaamd de Rijn hebt gehoord?quote:
Het grappige is dat toen ik hem een paar jaar later in een ander topic tegen kwam en zei: "Nee hè! Wie heeft AJACIED weer in dit topic vrij gelaten???" hij vet pissed werd, omdat hij die jingle niet kende / vergeten was!quote:
ahhhhh daar eindje verder weg dusquote:Op maandag 1 september 2014 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel van een waterstroompje genaamd de Rijn hebt gehoord?
Nou, waar dat kreng dus vanuit Duitsland ons kikkerlandje in komt kabbelen!
Haha, grappigquote:Op maandag 1 september 2014 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Het grappige is dat toen ik hem een paar jaar later in een ander topic tegen kwam en zei: "Nee hè! Wie heeft AJACIED weer in dit topic vrij gelaten???" hij vet pissed werd, omdat hij die jingle niet kende / vergeten was!![]()
OMG dit is wel een beetje een teleurstelling Nikkie... Ik had beter verwacht van jou.quote:
Ja idd!quote:Op maandag 1 september 2014 11:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ahhhhh daar eindje verder weg dus
Danny de Munk, of One Direction?quote:Op maandag 1 september 2014 11:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, grappig.
[..]
OMG dit is wel een beetje een teleurstelling Nikkie... Ik had beter verwacht van jou.
tja... ik hou van uberhappy muziekquote:Op maandag 1 september 2014 11:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, grappig.
[..]
OMG dit is wel een beetje een teleurstelling Nikkie... Ik had beter verwacht van jou.
Prima!quote:
Oh 1 ding moet je hier wel leren: we love to complain!quote:Op maandag 1 september 2014 11:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik ben maar gestoptheb schijnbaar wel aparte smaak
neh moet zo nog ff ontbijten medicijnen nemen en uit bed komenquote:Op maandag 1 september 2014 11:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh 1 ding moet je hier wel leren: we love to complain!
Gewoon doorgaan met je verzoekjes!
iddd leuk en happyquote:Op maandag 1 september 2014 11:23 schreef Uccie het volgende:
Hoorde ik nou One Direction
Ben ik niet meer de enige in het topic!!
Oh God!quote:Op maandag 1 september 2014 11:23 schreef Uccie het volgende:
Hoorde ik nou One Direction
Ben ik niet meer de enige in het topic!!
quote:Op maandag 1 september 2014 11:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar wat foute nummers aangevraagd
quote:Op maandag 1 september 2014 11:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar wat foute nummers aangevraagd
hoor ik te vaak.... die heb k maar juist niet gedaan... deze is btw ook van mijquote:
Deze is wel leuk!quote:Op maandag 1 september 2014 11:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoor ik te vaak.... die heb k maar juist niet gedaan... deze is btw ook van mij
quote:Op maandag 1 september 2014 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze is wel leuk!
En zolang je maar niet Everything I do hebt aangevraagd!
honestly??? ik heb geen idee meer.. heb er gewoon 1 aangekliktquote:Op maandag 1 september 2014 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze is wel leuk!
En zolang je maar niet Everything I do hebt aangevraagd!
One Direction natuurlijk!quote:
Voor über happy heb ik MLPquote:Op maandag 1 september 2014 11:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tja... ik hou van uberhappy muziekik ken dit dansje ook gewoon uit mn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |