Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Oh wauwquote:
Doorwerken dan hè. Fuck pauzes!quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee loopt altijd half uur uit gelukkig.
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:27 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik kan een iCal bestand laten maken en dat rechtstreeks in m'n agenda deponeren.
Inefficiënte excel plaatjes van jullie.
Oh, zo. Ik dacht dat jullie de blokuren raar vonden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon
Vak X Hoorcollege van 11-13
Vak Y Werkgroep van 13-15
enzovoort
Ik kan in het roosterding de vakken selecteren die ik volg, die in een rooster plakken en dat dus exporteren naar mijn agenda. 4,50 minuten werk. Dat is echt fantastisch.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:28 schreef SiIk het volgende:
Rooster, wat?
Ik heb alleen individuele roosters van vakken. Die mag ik zelf in elkaar plakken tot 1 rooster ofzo.
Wat een aidsquote:
Nope! Maar wat is hier mis mee?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat een aidsHeeft Groningen nog geen MyTimetable
Nouja, het is 1 lange onoverzichtelijke lijst en ik kan de exportknop niet vinden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, wij hebben dit dan. Maar hij geeft enkel Delftse locaties weer, voor Leiden zegt hij gewoon dat je in Leiden moet zijn, niet waar. Niet heel erg handig.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:35 schreef Rezania het volgende:
Ja omdat Leiden falers zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, wij hebben dit dan. Maar hij geeft enkel Delftse locaties weer, voor Leiden zegt hij gewoon dat je in Leiden moet zijn, niet waar. Niet heel erg handig.Niet voor niks ook dat UL het nog niet heeft, die blijven lekker stug aan Excel vasthouden
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
En dan beloven ze nog steeds ieder jaar over te stappen zodra er één BB is voor LST, wat dus nooit gaat gebeuren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja omdat Leiden falers zijnNiet voor niks ook dat UL het nog niet heeft, die blijven lekker stug aan Excel vasthouden
Ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:34 schreef ufopiloot12 het volgende:
Ben ik de enige die wel zin heeft om te beginnen?
Neuh idd, blame Leidenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan beloven ze nog steeds ieder jaar over te stappen zodra er één BB is voor LST, wat dus nooit gaat gebeuren.
Sowieso ICT in Leiden.quote:
Beeeeeeeeeeeeeeeeton beton beton beton beton beton beton!quote:
Ze zeggen altijd aan het begin 'ja, jullie moeten maar zelf pauze inplannen halverwege. Geen pauze werd ooit genomenquote:
En staalquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beeeeeeeeeeeeeeeeton beton beton beton beton beton beton!
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:35 schreef Rezania het volgende:
Ooh, dit is veel duidelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, wij hebben dit dan. Maar hij geeft enkel Delftse locaties weer, voor Leiden zegt hij gewoon dat je in Leiden moet zijn, niet waar. Niet heel erg handig.
Idd, het is 1 grote tyfuszooi daarquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso ICT in Leiden.Niks werkt daar ooit zoals het hoort. Computers zonder internet, computers die de printer niet kunnen vinden, computers waar je niet op kan inloggen, wifi dat je inlogcodes niet herkent, computers die niet eens zijn aangesloten.
_! Altijd wel iets aan de hand.
Hogeschool Rotterdam? Ik gok maar wat.quote:
Delft kan ook enorm zeiken hoor. Zo hadden ze aan het begin van het jaar een reglement opgesteld omtrent de afnames van tentamens. 100 pagina's aan herhaling en bureaucratisch gezeik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, het is 1 grote tyfuszooi daarIk heb zoooveel verhalen gehoord van ex-besturen van oa LST en MST dat Leiden echt verschrikkelijk is ivm Delft, qua bureaucratisch gezeik en in hoeverre ze mee willen werken en denken
Prachtig ja, vooral die banner er overheen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:44 schreef Kutmanager het volgende:
Die TS heeft wel een goed plaatje in de OP gezet. Wat een baas.
Welke banner.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Prachtig ja, vooral die banner er overheen.
Oh zeker, Delft kan er ook wat vanquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hogeschool Rotterdam? Ik gok maar wat.
[..]
Delft kan ook enorm zeiken hoor. Zo hadden ze aan het begin van het jaar een reglement opgesteld omtrent de afnames van tentamens. 100 pagina's aan herhaling en bureaucratisch gezeik.
Goed zoquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hogeschool Rotterdam? Ik gok maar wat.
Bij HZ misschienquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:44 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dacht dat ze daar alleen maritiem hadden.
quote:
Eigenlijk zo ironisch. Twee uni's richten samen een studie op en na 15 jaar kunnen ze nog steeds niet normaal samenwerken, terwijl ze van ons wel verwachten dat wij prima samenwerken met wie ze dan ook als onze labpartner uitkiezen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh zeker, Delft kan er ook wat van
Jouw PI is deprimerend.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:47 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Soms schrijven ze "HRO".
Die heb ik niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die banner.
[..]
Eigenlijk zo ironisch. Twee uni's richten samen een studie op en na 15 jaar kunnen ze nog steeds niet normaal samenwerken, terwijl ze van ons wel verwachten dat wij prima samenwerken met wie ze dan ook als onze labpartner uitkiezen.
Ongemotiveerde labpartners moet wel een genot zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die banner.
[..]
Eigenlijk zo ironisch. Twee uni's richten samen een studie op en na 15 jaar kunnen ze nog steeds niet normaal samenwerken, terwijl ze van ons wel verwachten dat wij prima samenwerken met wie ze dan ook als onze labpartner uitkiezen.
Dat komt doordat het origineel wel in jouw cache staat en niet in die van de rest.quote:
Heb ik nog niet gehad gelukkig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ongemotiveerde labpartners moet wel een genot zijn
Was je mee op introkamp?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:47 schreef ibri het volgende:
Eerstejaars econometrist van de Rug hier.
Zo dan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat komt doordat het origineel wel in jouw cache staat en niet in die van de rest.
Jawel toch? Ik kan in ieder geval vakken toevoegen aan mijn rooster in Nestor (blackboard) en via een iCal bestandje komt dat automatisch in mijn Google Agenda terechtquote:
Eentje waarvoor ik je dankbaar ben!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:25 schreef Anoonumos het volgende:
Was een verkapte zie-mij-naaktfotos-gezien-hebben post maar ik wist niks origineels.
Osiris vond ik eigenlijk veel beter werken, heb je ook niet dat gekloot met de studiegids ernaast houden voor de vakbeschrijving.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat een aidsHeeft Groningen nog geen MyTimetable
Geen idee, Osiris ben ik zo ver als mogelijk van geblevenquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:31 schreef defineaz het volgende:
[..]
Osiris vond ik eigenlijk veel beter werken, heb je ook niet dat gekloot met de studiegids ernaast houden voor de vakbeschrijving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op maandag 1 september 2014 12:07 schreef SiIk het volgende:
3 uur college gehad. Nog 2 uur te gaan.
Rustig dagje.Zit gewoon lekker in m'n badjas te chillen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 september 2014 12:07 schreef SiIk het volgende:
3 uur college gehad. Nog 2 uur te gaan.
Rustig dagje.Ja dit inderdaad. Hoefde ook maar 4 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja komt door die belachelijke regelgeving bij MST/LST nu.quote:Op maandag 1 september 2014 13:14 schreef Rezania het volgende:
75 van de 106 mensen hebben hun P-in-1 gehaald.![]()
![]()
Vorig jaar was het 30%.
Welke regelgeving?quote:Op maandag 1 september 2014 13:39 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja komt door die belachelijke regelgeving bij MST/LST nu.
De eckte eckte lijst is opgesnord door een 4channende vriend van me.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:25 schreef Anoonumos het volgende:
Was een verkapte zie-mij-naaktfotos-gezien-hebben post maar ik wist niks origineels.
Best zielig, maar ach ze is succesvol genoeg.
Wtf Heb jij het nou weer over?quote:Op maandag 1 september 2014 14:28 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Iets met voorwaarden voor rasmaanden en dat soort onzin.
Meeste al gezien vannacht.quote:Op maandag 1 september 2014 14:28 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
De eckte eckte lijst is opgesnord door een 4channende vriend van me.
http://celebrity.tumblr.c(...)celebrity-nudes-nsfw
Weet niet of dit gepost mag worden op fok maar het is niet alsof het nog een geheim is ofzo.Zit wel wat leuks tussen.
Ja dat sowieso. Vooral jammer dat je nu niet meer kunt nadenken hoe Jennifer Lawrence eruit ziet onder die blauwe bodysuit/schmink.quote:Op maandag 1 september 2014 14:32 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Meeste al gezien vannacht.
Meer vanwege Schadenfreude dan dat ik er opgewonden van word. (no homo)
Leiden.quote:Op maandag 1 september 2014 15:06 schreef Anoonumos het volgende:
Facultaire opening academisch jaar, dinsdag 2 september 2014
Reminder: morgen, 2 september 2014, bent u vanaf 16:00 uur van harte welkom in de Gorlaeus Laboratoria, zaal C2 en C3 om met elkaar de start van het nieuwe academisch jaar te vieren. Het programma bestaat uit verrassende optredens van Peer Mascini, goochelaar Tilman Andris en improvisatiegroep Stranger Things Have Happened. De viering wordt afgesloten met een feestelijke borrel in de hal van Gorlaeus Laboratoria.
Jaaaa een goochelaar
quote:
Ja, ik las het.quote:Op maandag 1 september 2014 15:06 schreef Anoonumos het volgende:
Facultaire opening academisch jaar, dinsdag 2 september 2014
Reminder: morgen, 2 september 2014, bent u vanaf 16:00 uur van harte welkom in de Gorlaeus Laboratoria, zaal C2 en C3 om met elkaar de start van het nieuwe academisch jaar te vieren. Het programma bestaat uit verrassende optredens van Peer Mascini, goochelaar Tilman Andris en improvisatiegroep Stranger Things Have Happened. De viering wordt afgesloten met een feestelijke borrel in de hal van Gorlaeus Laboratoria.
Jaaaa een goochelaar
Ik heb het nooit begrepen waarom elke les even lang moet duren. Een beetje flexibiliteit mag wel als de te behandelen stof daar aanleiding toe geeft. Wat mij betreft geen pauze halverwege, kost veel teveel tijd, gewoon een goede les van 1-1,5 uur al naargelang hoe het uitkomt.quote:Op maandag 1 september 2014 16:53 schreef Rezania het volgende:
Er stond 4 uur college gepland, de docent was klaar na 3 uur. Wat een baas.
Hier stond 1,5 uur geplanned. Docent was na 3 kwartier klaar, waarvan een kwartier kutten omdat ie het niet voor elkaar kreeg met de micquote:Op maandag 1 september 2014 16:53 schreef Rezania het volgende:
Er stond 4 uur college gepland, de docent was klaar na 3 uur. Wat een baas.
Omdat veel docenten zichzelf maar al te graag horen praten en dus gewoon de hele les volplannen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb het nooit begrepen waarom elke les even lang moet duren. Een beetje flexibiliteit mag wel als de te behandelen stof daar aanleiding toe geeft. Wat mij betreft geen pauze halverwege, kost veel teveel tijd, gewoon een goede les van 1-1,5 uur al naargelang hoe het uitkomt.
quote:Op maandag 1 september 2014 18:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hier stond 1,5 uur geplanned. Docent was na 3 kwartier klaar, waarvan een kwartier kutten omdat ie het niet voor elkaar kreeg met de mic
Ochtendcollege duurde helaasch wel de hele ochtend.
Vandaag al 2 op 1 dag. Dus denk dat het ook een beetje aan de mic lagquote:Op maandag 1 september 2014 18:14 schreef Rezania het volgende:
[..]Altijd minstens één docent per periode die er niet mee om kan gaan.
Het is niet omdat je het fijn vindt dat het daarom goed werkt. Ik merk dat de spanningsboog bij de studenten na de pauze (de eerste 10-15 minuten) juist lager is dan dat die vlak voor de pauze was. Dan werkt het blijkbaar toch niet goed? Het is een kwestie van gewenning, als je wat langere lessen krijgt dan wen je er vanzelf aan, binnen bepaalde grenzen natuurlijk. Mijn ervaring is dat 60-90 minuten ideaal is, het compromis tussen niet steeds opnieuw in je ritme moeten komen en op tijd even je zinnen verzetten.quote:Drie kwartier college en dan een pauze van een kwartier vind ik juist fijn, ik voel mijn concentratie namelijk gewoon afnemen als het einde van die drie kwartier nadert.
Tsk, die in Leiden duren maar drie kwartier.quote:Op maandag 1 september 2014 18:18 schreef Anoonumos het volgende:
Pauzes in colleges vind ik wel prettig. Lange lunchpauzes daarentegen.
Wij kiezen altijd voor pauze als we mogen kiezen, maar dat komt waarschijnlijk ook doordat we gratis koffie en thee kunnen halen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vandaag al 2 op 1 dag. Dus denk dat het ook een beetje aan de mic lag
'Ja, de mic heeft behoefte aan nog wat langer vakantie, dus we moeten het maar even zo doen.'
Qua pauze's krijgen wij regelmatig de optie om door te gaan of te pauzeren. Dat resulteert eigenlijk altijd in doorgaan. Is toch weer een kwartiertje eerder naar huis
Nou, mijn ervaring is anders.quote:Op maandag 1 september 2014 18:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is niet omdat je het fijn vindt dat het daarom goed werkt. Ik merk dat de spanningsboog na de pauze (de eerste 10-15 minuten) juist lager is dan dat die vlak voor de pauze was. Dan werkt het blijkbaar toch niet goed? Het is een kwestie van gewenning, als je wat langere lessen krijgt dan wen je er vanzelf aan, binnen bepaalde grenzen natuurlijk. Mijn ervaring is dat 60-90 minuten ideaal is.
Maat ik zak na 30 minuten al in elkaar.quote:Op maandag 1 september 2014 18:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is niet omdat je het fijn vindt dat het daarom goed werkt. Ik merk dat de spanningsboog bij de studenten na de pauze (de eerste 10-15 minuten) juist lager is dan dat die vlak voor de pauze was. Dan werkt het blijkbaar toch niet goed? Het is een kwestie van gewenning, als je wat langere lessen krijgt dan wen je er vanzelf aan, binnen bepaalde grenzen natuurlijk. Mijn ervaring is dat 60-90 minuten ideaal is, het compromis tussen niet steeds opnieuw in je ritme moeten komen en op tijd even je zinnen verzetten.
Water met een beetje poeder.quote:Op maandag 1 september 2014 18:23 schreef Rezania het volgende:
Wij kiezen altijd voor pauze als we mogen kiezen, maar dat komt waarschijnlijk ook doordat we gratis koffie en thee kunnen halen.
Zo kan je al het drinken wel beschrijven.quote:Op maandag 1 september 2014 18:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Water met een beetje poeder.
Jij krijgt lessen waarvan 30 minuten equivalent is aan 90 minuten bij andere vakken.quote:Op maandag 1 september 2014 18:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maat ik zak na 30 minuten al in elkaar.
Ik ook, maar ik ga altijd veel te laat naar bed.quote:Op maandag 1 september 2014 18:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maat ik zak na 30 minuten al in elkaar.
"Ben er maar blij mee", met die 'gratis' thee en koffie dat was mijn punt.quote:Op maandag 1 september 2014 18:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo kan je al het drinken wel beschrijven.
Prima te drinken hoor.quote:Op maandag 1 september 2014 18:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
"Ben er maar blij mee", met die 'gratis' thee en koffie dat was mijn punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 1 september 2014 18:23 schreef Rezania het volgende:
Nou, mijn ervaring is anders.Maar ik vraag me af wat de conclusie zou zijn als het onderzocht zou worden.
quote:Op maandag 1 september 2014 18:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is niet omdat je het fijn vindt dat het daarom goed werkt. Ik merk dat de spanningsboog bij de studenten na de pauze (de eerste 10-15 minuten) juist lager is dan dat die vlak voor de pauze was. Dan werkt het blijkbaar toch niet goed? Het is een kwestie van gewenning, als je wat langere lessen krijgt dan wen je er vanzelf aan, binnen bepaalde grenzen natuurlijk. Mijn ervaring is dat 60-90 minuten ideaal is, het compromis tussen niet steeds opnieuw in je ritme moeten komen en op tijd even je zinnen verzetten.
quote:Op maandag 1 september 2014 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Prima te drinken hoor.In feite drink je dus suikerwater. Alsof je niet al genoeg rotzooi binnen krijgt met cola en energiedrank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)el-wat-voeding.dhtml
Oploskoffie is een van de probleemgevallen. Het is maar dat je het weet.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Ja ja, tegenwoordig krijg je overal kanker van.quote:Op maandag 1 september 2014 18:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In feite drink je dus suikerwater. Alsof je niet al genoeg rotzooi binnen krijgt met cola en energiedrank.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)el-wat-voeding.dhtml
Oploskoffie is een van de probleemgevallen. Het is maar dat je het weet.
Daar reageerde ik op. Ik zei dat mijn ervaring anders was dan jouw ervaring. Kan toch prima zo zijn? Ik heb geen last van een concentratiedip na de pauze.quote:Op maandag 1 september 2014 18:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Voor het geval het je niet was opgevallen.
[..]
[..]
Er wordt beweerd dat bepaalde soorten thee (chinees/groen) goed voor je zijn maar dat is helaas nog onvoldoende bewezen. Je kan niet elk risico mijden (rokers, bromfietsen, vrachtwagen, ...) maar in dit geval kan je het wel gemakkelijk mijden en weegt naar mijn mening het 'nut' niet op tegen het risico. Cafeïne geeft kortstondig een oppepper maar daarna heb je juist minder energie totdat je weer je volgende dosis inneemt. Al met al zorgt het niet voor een positief effect, eerder een negatief effect (het schommelen van hoe 'alert' je bent).quote:Op maandag 1 september 2014 18:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, tegenwoordig krijg je overal kanker van.Gelukkig drink ik enkel thee, dus dat zou het moeten compenseren als ik de krant mag geloven.
Meeste moeite met die USE vakken. Gewoon slaapverwekkend.quote:Op maandag 1 september 2014 18:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij krijgt lessen waarvan 30 minuten equivalent is aan 90 minuten bij andere vakken.
In alle ernst, het is een kwestie van opbouwen. Net als dat de een na 2 minuten hardlopen al uitgeput is en de ander na een halve marathon topfit is.
Het gaat niet zo zeer om hoe Pietje of Jantje het ervaart maar om wat het effect is. Als Pietje de pauze als prettig ervaart maar het rendement lager is dan is de pauze niet nuttig, ook al ervaart Pietje het als prettiger.quote:Op maandag 1 september 2014 18:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar reageerde ik op. Ik zei dat mijn ervaring anders was dan jouw ervaring.
quote:Op maandag 1 september 2014 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Prima te drinken hoor.Thee met melk? Dat is pas smerig zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |