abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 augustus 2014 @ 20:59:42 #1
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144038491

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door Murmeli op 01-09-2014 20:03:31 ]
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_144038628
Murmeli, zou je mij willen toevoegen aan de 4mijl van Groningen? :)
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:03:26 #3
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144038720
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:01 schreef baggerbaas het volgende:
Murmeli, zou je mij willen toevoegen aan de 4mijl van Groningen? :)
Welke datum?
pi_144038793
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:03 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Welke datum?
12 oktober
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:05:28 #5
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144038821
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:03 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Welke datum?
Kun je mij er ook bij zetten? :)
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:10:57 #6
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144039191
Beiden done!
pi_144039305
Senk Joe ^O^
pi_144039334
RD!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_144039417
Mooie maand totalen van iedereen _O_
pi_144039463
Murmeli, wil je mij toevoegen aan de Hoge Veluwe Loop, HM? Thnx!
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:17:37 #11
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_144039505

Eén loopje, vijf bekers. *O*
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_144039960
quote:
10s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:17 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]

Wow, netjes!!! *O*
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:25:00 #13
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144039962
quote:
10s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:17 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]

Efficient _O_
pi_144039975
Zeg, RD, is dat verslag al af?
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:26:54 #15
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144040102
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:16 schreef Tarahumara het volgende:
Murmeli, wil je mij toevoegen aan de Hoge Veluwe Loop, HM? Thnx!
Done!

Mensen, ik zit altijd mobiel, dus ik kan niet zo heel makkelijk zoeken en mis soms wat. Dus een paar verzoeken voor de wlww:
- zet de datum bij je loopje
- dm me even en geef het nummer van de post waarin je je loopje hebt gezet als ik een wlww-tje mis.
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:29:14 #16
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144040256
Omdat het deze tijd van het jaar nog rust is qua werk was 'Naseby' een mooie gelegenheid om er een weekendje weg van te maken dus donderdagochtend, na de laatste gearcheck, vertrokken richting 'The Maniatoto District'
Donderdag.....met nog twee dagen te gaan voor de wedstrijd overkomt mij het zelfde als voor de Kepler, ik voel elk "pijntje" in mijn benen voel zelfs spieren waar ik niet eens van wist dat ze bestonden.

donderdagmiddag...still fresh and fruity

Donderdagmiddag aangekomen en eerst maar even een rondje door Naseby gewandeld waar je de eerste lopers kon spotten, afgaande op hun tenue de ville...., daarna door naar de pub om iets te eten en de eerste handen te schubben met mede-lopers.

Vrijdag was nog een "vrije dag" dus we (Mrs.RD was mee als supporter) besloten om een rondje te gaan sight seeing'en met een ritje over Danseys Pass, op deze tijd van het jaar een "winter wonderland".
Vrijdagavond vroeg gegeten, veel patat voor de koolhydraten, aangevuld met rib eye steak voor de nodige eiwitten en vetten.
Daarna om zeven uur naar Naseby Town Hall om de statnummers op te halen.... een minuscuul dorpshuis wat tot de rand gevuld is met wedstrijdzenuwen en positive peer pressure.
Ondanks dat er een "hyped up" sfeertje hangt voel ik mijzelf redelijk rustig en laat het allemaal maar gelaten over mij heen komen.
Nog even rond gehangen in het dorpshuis om wat bij te praten en toen terug naar ons huisje.
Vroeg naar ben maar wat velen hier wel zullen herkennen...de slaap wilde niet komen en het duurde dan ook een lange tijd voordat ik in slaap viel maar tijdens het wakker liggen had ik zo iets van "slaap je niet dan rust je wel".

Zaterdamorgen kwart voor vijf... douchen, het ontbijt naar binnen werken, (een bord muesli met soymelk en twee bananen) en aankleden.
De voorgaande dagen was het behoorlijk koud dus ik koos er voor om mij warm aan te kleden, en tshirt met korte mouwen, daar overheen een shirt met lange mouwen en daar over heen mijn loopjasje... muts op, handschoenen aan en hoofdlamp mee.

route kaartje met het eerste rondje vanaf de start als "bottom loop"

Onderweg naar de start, zittend naast een "grumbling" Mrs.RD (dit is geen normale tijd om op te staan,dit, dat en alles) wees de auto-thermometer -5c aan, a crispy Central Otago morning!
Tijdens de race briefing 20 minuten voor de start werd er aangegeven dat er op diverse plaatsen in de "bottom loop" (dit is het eerste rondje van de figure eight want je loop) "frozen snow" ligt.

Klokslag zes uur vertrekt er een bonte stoet van "glow worms", de 80'ers en de 100'ers zijn onderweg.
Hoewel 'Naseby" bekend staat als een 'vlakke race' zit er toch zo'n 200 D+ per rondje in (de D+ verschilt er per persoon die je spreek ;) ) dus na zo'n 200 meter komen we de eerste klim al tegen maar verder is het een redelijk vlak stuk tot aan Coal Pit Dam waar de gravel road over gaat in single track totdat we Hoffmans Dam Rd oversteken... ook hier single track maar daarbij ook nog sneeuw wat de "hobbels" in het parkoers op dit stuk glad en glibberig maken.
Vanaf daar richting de aid station en de eerste +/- 6 kilometer zit er op.... even stoppen om wat te drinken en door de heuvel op richting Swimming Dam.

Op dit moment begint het langzaam licht te worden en ik kom de eerste "Milers" tegen.... deze ultra-helden zijn op dat moment 18 uur onderweg waarvan bijna 12 uur door de kou en eenzaamheid van de nacht en sommigen zijn "heerlijk " aan het coconen en wentelen zich, met een leegte in hun ogen en een nietszeggend, uitdrukkingsloos gezicht, rond in pijn en ellende.

Maar.. no rest for the wicked... dus na vriendelijk "good morning, good to see the sun, you are doing well" ga ik door met mijn eigne race die pas net begonnen is.
Mijn eerste 10km doorkomst is op 1.15.
Even stoppen om weer wat te drinken en te eten.... een banaaan en een gel en weer verder.

Om 10 uur, als ik de drinkpost passeer om 35km op de teller te zetten, beginnen ook de 50'ers en de 60/team'ers aan hun race.
Als ik aan mijn laatste afdaling van mijn 4de rondje, op Wet Gully Road, begin komen de eerst 50'ers mij voorbij en na even high five'en met mijn trainingsmaatjes Tanya (not a bad runner... 4.35 over een 50km race met 15min rust omdat je je niet zo lekker voelt...), Miriam en Gabby ga ik op weg naar "half way house", op dit moment voel ik me nog super sterk en zit nog steeds op een vlak schema van 1.15 per rondje... 5 uur onderweg en het gevoel alsof ik net begonnen ben.
En ik leer snel dat het een stuk makkelijker te verteren is als je tegen jezelf zeg "nog maar 4 rondjes" in plaats van "nog 40km"
Even omkleden in een droog shirt en op naar de tweede helft.

"half way house"

Het winterzonnetje begint de boel op te warmen en dit leidt er toe dat de track begint te ontdooien... als je daar een extra 60 lopers bij op tel dan is het niet verwonderlijk dat de track op diverse plaatsen behoorlijk glad begint te worden... vooral het stuk van Hoffman's Dam Road tot aan de afdaling naar de drinkpost is af en toe een glijbaan..

Rondje 5, het tempo begint iets af te nemen, de vermoeidhied komt af en toe om de hoek kijken en ook de gladheid doet er geen goed aan maar ik ben tevreden met een doorkomst van 1.30.
Op dat moment overweeg ik om andere schoenen aan te trekken maar durf het risico toch niet te nemen, mijn Olympus geven me minder grip dan de Lone Peaks maar wat als ik bijv. kramp krijg doordat ik opeens met veel minder demping ga lopen.....

Rondje 6 en ik kom een levende legende binnen de NZ'se trailwereld tegen... George!

George zijn baasje is een van NZ's top ultralopers maar moest vanwege een blesure al na 50km in de 100 Miler opgeven... dat sport verbroederd is al lang bekend maar het gaf me toch een "warm moment" als een van de toplopers in de sport boven op de heuvel op je staat te wachten om te high five'en en je aan te moedigen!

Iets verder, bij Lower Coal Pit Dam, kom ik mijn trainingsmaatje Will tegen, Will is bezig aan dat wat beschreven wordt als "de dodenmars", de laatste 20-30km van zijn 100 Miler.
Will (en zijn verloofde) schuifelen over het parkoers maar is nog "in good spirit and chipping away at it" en ik stop even om hem een hart onder de riem te steken., na een meter of 100 met hem mee gewandeld te hebben ga ik weer verder op weg naar de 55km doorkomst.

even zitten en bij-eten

Even bijeten bij de drinkpost, 2 slices pizza en wat chips... om het weg te spoelen met Tailwind
rondje 6 zit er op en ik weet nog steeds het tempo van 1.30 vast te houden.
En ook besef ik dat ik mijn bilspier, waar ik in het begin grote zorgen over maakte, al 40 kilometer niet meer gevoeld heb....
Verder geeft mijn tijd van 8 uur op dit punt mij moed wat betreft de Kepler... daar "moet" zeker een minuut of 45 van de eindtijd afkunnen in december als alles loopt zoals vandaag.

Rondje 7.... ruim 9 uur onderweg en langzamerhand begint de vermoeidheid parten te spelen, ik begin moeite te krijgen om lange stukken achter elkaar te blijven hardlopen en ik krijg pijn op plekken waar ik normaal gesproken nooit iets voel, mijn rechter knie en mijn enkels...maar goed... langs het parkoers staan niet voor niets borden met o.a. de volgende spreuk "if you feel good during an ultra, don't worry... you will get over it"
Voordat ik aan rondje 8 begin opnieuw even bijeten met pizza, bananen, gels en chips want hoewel het "nog maar 10 kilometer" is zal het zeker nog ruim anderhalf uur duren voordat de klus er op zit.

Vier uur 's middags en het zonnetje begint te zakken dus even omkleden, een droog thirt onder mijn shirt met lange mouwen aan, muts op en handschoenen aan en onderweg voor de laatste ronde.

Bassie en Adriaan hadden 30 jaar terug al gelijk... wat er ook gebeurt altijd blijven lachen!
Hardlopen gaat nog maar met 100 meter achter elkaar, de rest is power walken maar ik heb op dat moment wel geleerd dat je heel veel aankunt zolang je maar niet de negatieve gedachten in je hoofd de overhand laat krijgen....

doorkomst op 75km, ik dacht 7 en een halve vinger op te steken maar dat ging niet helemaal goed

Nog een keer de heuvel op....pizza power FTW!

Ik kom in mijn laatste afdaling richting de finish een 100 miler tegen... "on your last lap, mate?" "no, one more to go but it is what it is..." en ik voel zijn pijn... hij heeft nog zeker 2 uur te gaan en het begint langzamerhand te schemeren, op weg naar nog een paar uur in de duisternis...
Maar.... ik hoor in de verte de bel luiden die klinkt voor iedereen die finisht.... "mijn bel" met nog 100 meter te gaan
Done and dusted!!

de laatste 100 meter

Anderhalve dag later... .het lichaam is nog steeds moe en verkeerd in een soort jet leg-achtige toestand maar buiten wat stijve bovenbenen om valt het qua spierpijn en stramheid alles mee.
Ik heb mijzelf een paar dagen rust beloofd voordat ik aan mijn Kepler training begin ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 31-08-2014 21:35:47 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:36:37 #17
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_144040678
Epic verslag is epic _O_ _O_ _O_
pi_144040682
Held.
Ja doei.
pi_144040756
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
Omdat het deze tijd van het jaar nog rust is qua werk was 'Naseby' een mooie gelegenheid om er een weekendje weg van te maken dus donderdagochtend, na de laatste gearcheck, vertrokken richting 'The Maniatoto District'
Donderdag.....met nog twee dagen te gaan voor de wedstrijd overkomt mij het zelfde als voor de Kepler, ik voel elk "pijntje" in mijn benen voel zelfs spieren waar ik niet eens van wist dat ze bestonden.

[ afbeelding ]

Donderdagmiddag aangekomen en eerst maar even een rondje door Naseby gewandeld waar je de eerste lopers kon spotten, afgaande op hun tenue de ville...., daarna door naar de pub om iets te eten en de eerste handen te schubben met mede-lopers.

Vrijdag was nog een "vrije dag" dus we (Mrs.RD was mee als supporter) besloten om een rondje te gaan sight seeing'en met een ritje over Danseys Pass, op deze tijd van het jaar een "winter wonderland".
Vrijdagavond vroeg gegeten, veel patat voor de koolhydraten, aangevuld met rib eye steak voor de nodige eiwitten en vetten.
Daarna om zeven uur naar Naseby Town Hall om de statnummers op te halen.... een minuscuul dorpshuis wat tot de rand gevuld is met wedstrijdzenuwen en positive peer pressure.
Ondanks dat er een "hyped up" sfeertje hangt voel ik mijzelf redelijk rustig en laat het allemaal maar gelaten over mij heen komen.
Nog even rond gehangen in het dorpshuis om wat bij te praten en toen terug naar ons huisje.
Vroeg naar ben maar wat velen hier wel zullen herkennen...de slaap wilde niet komen en het duurde dan ook een lange tijd voordat ik in slaap viel maar tijdens het wakker liggen had ik zo iets van "slaap je niet dan rust je wel".

Zaterdamorgen kwart voor vijf... douchen, het ontbijt naar binnen werken, (een bord muesli met soymelk en twee bananen) en aankleden.
De voorgaande dagen was het behoorlijk koud dus ik koos er voor om mij warm aan te kleden, en tshirt met korte mouwen, daar overheen een shirt met lange mouwen en daar over heen mijn loopjasje... muts op, handschoenen aan en hoofdlamp mee.

[ afbeelding ]

Onderweg naar de start, zittend naast een "grumbling" Mrs.RD (dit is geen normale tijd om op te staan,dit, dat en alles) wees de auto-thermometer -5c aan, a crispy Central Otago morning!
Tijdens de race briefing 20 minuten voor de start werd er aangegeven dat er op diverse plaatsen in de "bottom loop" (dit is het eerste rondje van de figure eight want je loop) "frozen snow" ligt.

[ afbeelding ]

Klokslag zes uur vertrekt er een bonte stoet van "glow worms", de 80'ers en de 100'ers zijn onderweg.
Hoewel 'Naseby" bekend staat als een 'vlakke race' zit er toch zo'n 200 D+ per rondje in (de D+ verschilt er per persoon die je spreek ;) ) dus na zo'n 200 meter komen we de eerste klim al tegen maar verder is het een redelijk vlak stuk tot aan Coal Pit Dam waar de gravel road over gaat in single track totdat we Hoffmans Dam Rd oversteken... ook hier single track maar daarbij ook nog sneeuw wat de "hobbels" in het parkoers op dit stuk glad en glibberig maken.
Vanaf daar richting de aid station en de eerste +/- 6 kilometer zit er op.... even stoppen om wat te drinken en door de heuvel op richting Swimming Dam.

Op dit moment begint het langzaam licht te worden en ik kom de eerste "Milers" tegen.... deze ultra-helden zijn op dat moment 18 uur onderweg waarvan bijna 12 uur door de kou en eenzaamheid van de nacht en sommigen zijn "heerlijk " aan het coconen en wentelen zich, met een leegte in hun ogen en een nietszeggend, uitdrukkingsloos gezicht, rond in pijn en ellende.

Maar.. no rest for the wicked... dus na vriendelijk "good morning, good to see the sun, you are doing well" ga ik door met mijn eigne race die pas net begonnen is.
Even stoppen om weer wat te drinken en te eten.... een banaaan en een gel en weer verder.

Om 10 uur, als ik de drinkpost passeer om 35km op de teller te zetten, beginnen ook de 50'ers en de 60/team'ers aan hun race.
Als ik aan mijn laatste afdaling van mijn 4de rondje, op Wet Gully Road, begin komen de eerst 50'ers mij voorbij en na even high five'en met mijn trainingsmaatjes Tanya (not a bad runner... 4.35 over een 50km race met 15min rust omdat je je niet zo lekker voelt...), Miriam en Gabby ga ik op weg naar "half way house", op dit moment voel ik me nog super sterk en zit nog steeds op een vlak schema van 1.15 per rondje... 5 uur onderweg en het gevoel alsof ik net begonnen ben.
En ik leer snel dat het een stuk makkelijker te verteren is als je tegen jezelf zeg "nog maar 4 rondjes" in plaats van "nog 40km"

[ afbeelding ]
"half way house"

Het winterzonnetje begint de boel op te warmen en dit leidt er toe dat de track begint te ontdooien... als je daar een extra 60 lopers bij op tel dan is het niet verwonderlijk dat de track op diverse plaatsen behoorlijk glad begint te worden... vooral het stuk van Hoffman's Dam Road tot aan de afdaling naar de drinkpost is af en toe een glijbaan..

Rondje 5, het tempo begint iets af te nemen, de vermoeidhied komt af en toe om de hoek kijken en ook de gladheid doet er geen goed aan maar ik ben tevreden met een doorkomst van 1.30.
Op dat moment overweeg ik om andere schoenen aan te trekken maar durf het risico toch niet te nemen, mijn Olympus geven me minder grip dan de Lone Peaks maar wat als ik bijv. kramp krijg doordat ik opeens met veel minder demping ga lopen.....

Rondje 6 en ik kom een levende legende binnen de NZ'se trailwereld tegen... George!
[ afbeelding ]
George zijn baasje is een van NZ's top ultralopers maar moest vanwege een blesure al na 50km in de 100 Miler opgeven... dat sport verbroederd is al lang bekend maar het gaf me toch een "warm moment" als een van de toplopers in de sport boven op de heuvel op je staat te wachten om te high five'en en je aan te moedigen!

Iets verder, bij Lower Coal Pit Dam, kom ik mijn trainingsmaatje Will tegen, Will is bezig aan dat wat beschreven wordt als "de dodenmars", de laatste 20-30km van zijn 100 Miler.
Will (en zijn verloofde) schuifelen over het parkoers maar is nog "in good spirit and chipping away at it" en ik stop even om hem een hart onder de riem te steken., na een meter of 100 met hem mee gewandeld te hebben ga ik weer verder op weg naar de 55km doorkomst.

[ afbeelding ]
even zitten en bij-eten

Even bijeten bij de drinkpost, 2 slices pizza en wat chips... om het weg te spoelen met Tailwind
En ook besef ik dat ik mijn bilspier, waar ik in het begin grote zorgen over maakte, al 40 kilometer niet meer gevoeld heb....
Verder geeft mijn tijd van 8 uur op dit punt mij moed wat betreft de Kepler... daar "moet" zeker een minuut of 45 van de eindtijd afkunnen in december als alles loopt zoals vandaag.

Rondje 7.... ruim 9 uur onderweg en langzamerhand begint de vermoeidheid parten te spelen, ik begin moeite te krijgen om lange stukken achter elkaar te blijven hardlopen en ik krijg pijn op plekken waar ik normaal gesproken nooit iets voel, mijn rechter knie en mijn enkels...maar goed... langs het parkoers staan niet voor niets borden met o.a. de volgende spreuk "if you feel good during an ultra, don't worry... you will get over it"
Voordat ik aan rondje 8 begin opnieuw even bijeten met pizza, bananen, gels en chips want hoewel het "nog maar 10 kilometer" is zal het zeker nog ruim anderhalf uur duren voordat de klus er op zit.

Vier uur 's middags en het zonnetje begint te zakken dus even omkleden, een droog thirt onder mijn shirt met lange mouwen aan, muts op en handschoenen aan en onderweg voor de laatste ronde.

Bassie en Adriaan hadden 30 jaar terug al gelijk... wat er ook gebeurt altijd blijven lachen!
Hardlopen gaat nog maar met 100 meter achter elkaar, de rest is power walken maar ik heb op dat moment wel geleerd dat je heel veel aankunt zolang je maar niet de negatieve gedachten in je hoofd de overhand laat krijgen....

[ afbeelding ]
doorkomst op 75km, ik dacht 7 en een halve vinger op te steken maar dat ging niet helemaal goed

[ afbeelding ]

Ik kom in mijn laatste afdaling richting de finish een 100 miler tegen... "on your last lap, mate?" "no, one more to go but it is what it is..." en ik voel zijn pijn... hij heeft nog zeker 2 uur te gaan en het begint langzamerhand te schemeren, op weg naar nog een paar uur in de duisternis...
Maar.... ik hoor in de verte de bel luiden die klinkt voor iedereen die finisht.... "mijn bel" met nog 100 meter te gaan
Done and dusted!!

[ afbeelding ]
de laatste 100 meter

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Anderhalve dag later... .het lichaam is nog steeds moe en verkeerd in een soort jet leg-achtige toestand maar buiten wat stijve bovenbenen om valt het qua spierpijn en stramheid alles mee.
Ik heb mijzelf een paar dagen rust beloofd voordat ik aan mijn Kepler training begin ;)
Mooie wangetjes op die - inmiddels niet meer - laatste foto :D

Maar serieus, ik blijf je een idioot vinden. 80km rennen met alweer een volgende bizarre race in je achterhoofd :P
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:38:33 #20
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144040791
Mooi stukje gekkenwerk geleverd, ouwe ^O^
F means you're fucked
pi_144040854
Geen woorden _O_
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:40:57 #22
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144040955
Hatsie... het probleem met ultralopen is.....

quote:
You can check-out any time you like,
But you can never leave!
SPOILER
pi_144040983
_O_
Hulde en zeer veel respect!
Damn, zoiets zal ik nooit kunnen doen, maar wat kriebelt het toch als ik je verslag lees.
Doet me denken aan mijn 100km wandelavontuur van een paar jaar geleden. O+
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:43:57 #24
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144041136
_O_
Nietnormaalman!!!

En een heerlijk verslag! Ben trots op je! En op de 100 milers ook! Weet je nog hoe die man die je op t eind tegen kwam uiteindelijk gefinished is?
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:47:04 #25
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144041318
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:43 schreef Murmeli het volgende:
_O_
Nietnormaalman!!!

En een heerlijk verslag! Ben trots op je! En op de 100 milers ook! Weet je nog hoe die man die je op t eind tegen kwam uiteindelijk gefinished is?
Die werd laatste in een tijd van 32uur en 2 minuten en was daarmee 2 uur sneller dan de laatste van afgelopen jaar... maar hij mocht wel "The Wooden Spoon" over nemen.
SPOILER
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:48:28 #26
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144041405
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:47 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Die werd laatste in een tijd van 32uur en 2 minuten en was daarmee 2 uur sneller dan de laatste van afgelopen jaar... maar hij mocht wel "The Wooden Spoon" over nemen.
SPOILER
Pfff... 32 uur :(
En 160 km :o
Ik geloof niet dat ik dat leuk zou vinden :@
pi_144041527
Ik heb een vraagje over je schoenen. Ik heb naar Altra's met veel demping zitten kijken, waaronder de Olympus. Hoe "trail" is die eigenlijk? Ik moet het doen met internetplaatjes, maar de zool ziet er niet erg trailerig uit.
pi_144041733
80 km is gewoon belachelijk...

Geweldige prestatie RD!
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:55:05 #29
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_144041802
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
"half way house"

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
even zitten en bij-eten

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Done and dusted!!

[ afbeelding ]
de laatste 100 meter

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Episch! _O_ 8)7
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_144042434
Je bent en blijft prettig gestoord RD maar ik vind je een held dat je het doet! En "the mrs." is een held dat ze ondanks haar gemopper af en toe die gekke man van haar toch maar blijft steunen. Vergeet haar dat niet te vertellen af en toe. ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_144042498
Ik zou heel trots zijn met een Wooden Spoon. :') :@
pi_144042670
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:06 schreef wyccie het volgende:
Ik zou heel trots zijn met een Wooden Spoon. :') :@
Ik ook. :Y
pi_144042690
Rd held!!! ongelofelijke prestatie!

neem mijn pet voor je af!
  zondag 31 augustus 2014 @ 22:10:11 #34
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144042708
Fantastisch verslag! _O_ Vooral het stuk over de Milers kwam wel even binnen, prachtig geschreven!
pi_144042798
Aardige klap van de molen gehad, die RD. Cool man.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_144043030
RD _O_
Erg gaaf verslag heb je er ook weer van gemaakt! Ontzettend mooie prestatie! _O_
Je eerste échte ultratrail! Zo gaaf! *O* Die van mij duurt nog wel een jaar of 2 denk ik ;) .
En toch hoop ik dat je ooit eens de Tarawera gaat lopen, dat lijkt me helemaal een mooi verslag worden ;).

Chapeau! _O_
pi_144043393
Nondeju RD wat een prestatie! _O_
  zondag 31 augustus 2014 @ 22:21:36 #38
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_144043449
Geweldige prestatie en verslag RD!
pi_144043628
quote:
99s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:34 schreef mosselmossel het volgende:
243 kilometer gelopen deze maand. Best wel jammer. Net op 4 kilometer na geen 100 meer dan mijn vorige record...
Nou, die 10%-regel is dus ook bullshit.

RD: ...
pi_144043693
Mijn maandrecord is 225km, van vorige maand. Deze maand 'maar' 180km gelopen. 8)7 Waaronder 1x 50km natuurlijk. Maar de rest van de weken was vooral taperen en herstellen :) . Dit jaar al wel bijna op 1500km! ^O^
  zondag 31 augustus 2014 @ 22:26:51 #41
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144043757
jullie maken me verlegen met al jullie complimenten :@

en voor diegene die zeggen "dat zou ik nooit kunnen", ik zou zeggen, kom eens kijken bij een ultra-evenement als je de kans krijg en je zult verstelt staan wat vor mensen er mee doen, mensen van wie je nooit zou verwachten dat ze 10km zouden hardlopen, laat staan 100 of 160km
pi_144043758
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:24 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Nou, die 10%-regel is dus ook bullshit.

RD: ...
Als ik die regel wel had aangehouden was ik inmiddels misschien wel helemaal van mijn blessure afgeraakt inmiddels.
pi_144043808
Godskolere RD _O_ Super gaaf!

Dit najaar nog even wat korter werk, daarna wil ik me ook (weer) op de ultra afstanden richten.

Jero, wanneer is het een échte ultra dan? :P
  zondag 31 augustus 2014 @ 22:29:23 #44
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144043878
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 31 augustus 2014 @ 22:29:39 #45
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144043891
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:27 schreef Tarahumara het volgende:

dat vroeg ik me ook af ;)
Ik vond de 60km tijdens de Kepler ook al een mooi eind!
pi_144043959
RD, volgend weekend meedoen aan een 60 meter-wedstrijd. Gewoon, om de mensen hier in verwarring te brengen.
  Moderator zondag 31 augustus 2014 @ 22:31:31 #47
155227 crew  Guppy
dus
pi_144043983
Ik wil ook een wooden spoon als ik laatste word!

Vet verslag!! _O_
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_144044079
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:27 schreef Tarahumara het volgende:
Ultraloop is alles boven de 42.2km, ultratrail is een geregistreerd merk. Alle trails boven de 80km. Dat is wat ik heb gelezen ergens in ieder geval, kan het zo snel even niet meer vinden :P
pi_144044131
Mooi verslag RD, met plezier gelezen!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_144044245
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:21 schreef te-brengla het volgende:
Geweldige prestatie en verslag RD!
Psst, had jij al gezien dat er foto's van de Royal run op Oypo staan?
  zondag 31 augustus 2014 @ 22:37:27 #51
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144044282
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:33 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ultraloop is alles boven de 42.2km, ultratrail is een geregistreerd merk. Alle trails boven de 80km. Dat is wat ik heb gelezen ergens in ieder geval, kan het zo snel even niet meer vinden :P
dat wist ik helemaal niet!
enne, ook nog een punt verdient voor de UTMB, brengt mijn totaal op 2 ;)
pi_144044418
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
enne, ook nog een punt verdient voor de UTMB
Eh, voor de leken onder ons. Hoe werkt dat? :@
  zondag 31 augustus 2014 @ 22:41:24 #53
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144044502
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:36 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

ik hoop niet dat jij ongeduldig zit te wachten op de foto's van de Hemmer Omloop want volgens mij staan die van verleden jaar nog niet eens op de website ;)
pi_144044626
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:31 schreef Zwabberhark het volgende:
RD, volgend weekend meedoen aan een 60 meter-wedstrijd. Gewoon, om de mensen hier in verwarring te brengen.
En dan wel halverwege een gelletje pakken en een droog shirt aantrekken.
  zondag 31 augustus 2014 @ 22:43:38 #55
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144044642
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:39 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Eh, voor de leken onder ons. Hoe werkt dat? :@
even uit mijn hoofd.... om aan de loting voor de inschrijving mee te mogen doen moet je 6 punten binnen 2 jaar halen... dit komt neer op 6 ultra's tussen de 60-100km (1 pnut) of 3 100 milers (2 punten)
Dus na de Kepler in december ben ik halverwege ;)
pi_144044759
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:43 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

even uit mijn hoofd.... om aan de loting voor de inschrijving mee te mogen doen moet je 6 punten binnen 2 jaar halen... dit komt neer op 6 ultra's tussen de 60-100km (1 pnut) of 3 100 milers (2 punten)
Dus na de Kepler in december ben ik halverwege ;)
Voor de UTMB heb je 8 punten nodig. Deze moeten in 2 jaar gehaald zijn in maximaal 3 trails. De 100k Trail des Fantomes was trouwens al 3 punten waard. Mijn 50k ook 1 puntje :).
Maar je moet dus sowieso 2x 3 punten halen.

TDS en CCC heb je beide 3 punten voor nodig.

http://www.ultratrailmb.com/page/17/Qualifying_races.html
pi_144044992
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:41 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik hoop niet dat jij ongeduldig zit te wachten op de foto's van de Hemmer Omloop want volgens mij staan die van verleden jaar nog niet eens op de website ;)
Was er toen ook een blonde dame die fotografeerde? Ik ga haar in elk geval stalken want ik wil een foto van mijn finish met de meiden!
pi_144044993
Dan heb je dus helemaal niets aan 1-puntswedstrijden (althans voor de punten, de wedstrijden zelf zijn natuurlijk alles behalve nietszeggend)
Of zijn er ook wedstrijden met 4 punten?
pi_144045036
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:49 schreef Guard het volgende:
Dan heb je dus helemaal niets aan 1-puntswedstrijden (althans voor de punten, de wedstrijden zelf zijn natturlijk alles behalve nietszeggend)
Ja ook nog trouwens ;). Zag net een wedstrijd met 4 punten.
De 1 punten zijn er ook voor de CCC en de TDS he ;).
pi_144045037
Ik heb de UTMB ook aardig gevolgd dit jaar, wat gaaf is dat zeg. Behoorlijk slagveld geworden, in ieder geval bij de Nederlanders die ik volg op FB.

Ooit...

Eerst maar eens een echte ultratrail doen. :P
pi_144045141
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:50 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ja ook nog trouwens ;). Zag net een wedstrijd met 4 punten.
De 1 punten zijn er ook voor de CCC en de TDS he ;).
De CCC is behoorlijk aan het groeien qua uitstraling.
Dus dan maar daarvoor gaan :P
pi_144045276
quote:

http://thespinerace.com maar ook wel een tikkeltje minder zwaar.
pi_144045457
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

http://thespinerace.com maar ook wel een tikkeltje minder zwaar.
Of gewoon de TDG... 8)7
http://www.tordesgeants.it/

Snap niet dat die geen 10 punten krijgt ofzo :P
  zondag 31 augustus 2014 @ 22:58:43 #64
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144045458
quote:

http://northburn100.co.nz/?page_id=604
pi_144045481
RD, jij rare! Respect hoor!! _O_
pi_144045492
je krijgt het nog druk RD. zweden moet ook nog he haha!
pi_144045499
Ben even voorbereiden op de trainingsloop over twee weken van 35km over het strand.

Blijkt dat je voor de training gewoon aan de organisatie je flesjes en gels kunt geven en dan wordt er gewoon gezorgd dat die op de drie verzorgingsposten (die je allemaal twee keer aandoet bij de route) klaarliggen.
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:01:04 #68
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144045581
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:59 schreef winterstorm666 het volgende:
je krijgt het nog druk RD. zweden moet ook nog he haha!
dat staat wel op het verlanglijstje ;)
pi_144045641
quote:
99s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:59 schreef mosselmossel het volgende:
Ben even voorbereiden op de trainingsloop over twee weken van 35km over het strand.

Blijkt dat je voor de training gewoon aan de organisatie je flesjes en drank kunt geven en dan wordt er gewoon gezorgd dat die op de drie verzorgingsposten (die je allemaal twee keer aandoet bij de route) klaarliggen.
Goed geregeld!
Ik mocht vandaag zelf alles meeslepen (als is wat water en 2 gelletjes nu ook weer niet zo'n heul groot probleem)
pi_144045655
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:01 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat staat wel op het verlanglijstje ;)
Ik zeg mrs. RD meenemen en het combineren met een vakantie in NL. Scandinavië is echt tof! *O*
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:03:43 #71
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144045708
het was ook "mooi" om te zien dat, terwijl de 60/team'ers en de 50km'ers in hun tshirtje liepen, de 100 milers in soms gedurende de dag in dikke down jackets liepen, niet meer in staat om zichzelf anders warm te houden door de vermoeidheid
pi_144045756
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
het was ook "mooi" om te zien dat, terwijl de 60/team'ers en de 50km'ers in hun tshirtje liepen, de 100 milers in soms gedurende de dag in dikke down jackets liepen, niet meer in staat om zichzelf anders warm te houden door de vermoeidheid
Ga hardlopen, zeiden ze. Dat is gezond voor je, zeiden ze.
pi_144045776
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:38 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

En Devv ook lekker bezig en dat met een gewichtsvest *O* Lijkt me nou niet echt comfortabel tijdens een obstakelrace. Ben je er volgend weekend bij de Strongmanrun nou ook bij?

[..]

Je moet het gewoon lekker strak aantrekken dan is er niets aan de hand ;) . Het probleem met een vest is meer dat het je enigszins belemmerd in je ademhaling. Het is net alsof je in ijle lucht loopt. De StrongmanRun moet ik helaas overslaan, omdat ik die dag al de Amsterdam City Swim heb.
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:05:05 #74
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144045784
quote:
99s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:04 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

:D
pi_144045840
quote:
99s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:04 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dat is alleen tot een bepaalde afstand mossel. Daarboven moet je gewoon prettig gestoord zijn om zo'n uitputtingsslag aan te gaan. ;)
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:31:45 #76
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_144047128
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:02 schreef Guard het volgende:

[..]

Goed geregeld!
Ik mocht vandaag zelf alles meeslepen (als is wat water en 2 gelletjes nu ook weer niet zo'n heul groot probleem)
Je hebt toch een pack op je rug? Maar je liep toch een beste afstand.. Had je daarvoor maar 2 gells?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_144048065
Ik kom me hier ook melden :)

Tot een maand geleden liep ik vooral om wat kilo's kwijt te raken, maar begin nu langzaam maar zeker toch ook plezier in het lopen te krijgen, en doelen voor mezelf te stellen. Al schaar ik mezelf nog wel onder de categorie 'beginner', maar alles op z'n tijd!

Gelijk maar even de challenge ingevuld. Aangezien er al acht maanden verstreken zijn dit jaar, liggen mijn km's aanzienlijk lager dan de meesten van jullie :P Maar het is wel weer een extra motiverende factor.

Murmeli, je kunt mij in de OP bijschrijven bij de Ameland Adventure run (10km) op 13 december! Tweede keer dat ik die ga lopen, in 2012 ook al eens gelopen in een tijd van 1:09:32 op karakter. Toen liep ik gemiddeld hooguit tweemaal per week, afstanden van 4 - 6 km. Twee weken voor de Adventure run 2012 tweemaal een training van 7km gedaan en eentje van 8,5. :')

Dit jaar is mijn doel om de 10km binnen 1:00:00 te lopen, dus komende maanden nog flink trainen!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144048323
RD, wat enorm episch! Die milers, dat klinkt wel echt indrukwekkend maar ook gestoord :P

Ik heb deze maand toch nog 127 km gelopen terwijl ik 2,5 week op vakantie was. En maar 5 dagen van de maand niet gesport, jeej!

Maar ik zit nog wel steeds in een soort suikerverslaving door mijn fietsvakantie.. vanaf morgen weer gezond eten en dan de laatste 6 of 7 weken tot de marathon knallen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144048424
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:51 schreef trolley het volgende:

[..]

Gelijk maar even de challenge ingevuld. Aangezien er al acht maanden verstreken zijn dit jaar, liggen mijn km's aanzienlijk lager dan de meesten van jullie :P Maar het is wel weer een extra motiverende factor.

[..]

Laat je niet gek maken door al die kilometers. Je krijgt nog meer plezier in het hardlopen als je prestaties niet tegen die van een ander afzet ;) .
pi_144048478
quote:

Tot een maand geleden liep ik vooral om wat kilo's kwijt te raken, maar begin nu langzaam maar zeker toch ook plezier in het lopen te krijgen, en doelen voor mezelf te stellen. Al schaar ik mezelf nog wel onder de categorie 'beginner', maar alles op z'n tijd!

Murmeli, je kunt mij in de OP bijschrijven bij de Ameland Adventure run (10km) op 13 december! Tweede keer dat ik die ga lopen, in 2012 ook al eens gelopen in een tijd van 1:09:32 op karakter. Toen liep ik gemiddeld hooguit tweemaal per week, afstanden van 4 - 6 km. Twee weken voor de Adventure run 2012 tweemaal een training van 7km gedaan en eentje van 8,5. :')

Dit jaar is mijn doel om de 10km binnen 1:00:00 te lopen, dus komende maanden nog flink trainen!
Welkom en succes! Mooi doel!
Ja doei.
pi_144048993
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:58 schreef Devv het volgende:

[..]

Laat je niet gek maken door al die kilometers. Je krijgt nog meer plezier in het hardlopen als je prestaties niet tegen die van een ander afzet ;) .
Ik zal het proberen :P
quote:
14s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Welkom en succes! Mooi doel!
Dankjewel! :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 1 september 2014 @ 00:12:17 #82
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144049046
Om een nieuw jaar goed te beginnen ben ik vanavond even voor 12 nog gaan lopen.
6x2 min en 2 min rust.

SPOILER
Op naar een nieuw en fijn jaar.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_144049250
Jouw jaar begint op 1 september? :D

Wat zijn jullie allemaal goed bezig. Ik ben echt zo lui. Maar morgen ga ik écht. :@
pi_144050275
RD _O_

@ andere lopers, _O_ heerlijke verslagen van al die kilometer vreters en ook van de op bouwers weer (GotC, een uur alweer :o toch maar de 10 bij de lvml? ;) &
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:45 schreef Solique het volgende:
^O^ )

En stiekem een kijk mij eens vlak lopen: http://app.endomondo.com/workouts/400721586/17664187 helaas de eerste 300 meter niet gelogd, maar aangezien het mij beter uitkomt heb ik lak aan de wet van pijll :6
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 1 september 2014 @ 03:40:59 #85
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144051855
O'ja... wie zegt dat vrouwen het zwakkere geslacht zijn?
Tweede overall op de Miler was Becky Nixon met slechts anderhalf uur achterstand op de winnaar en een half uur voorsprong op de nummer 3 in een tijd van 18u15min.
pi_144052056
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 03:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dat zeg ik
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_144052257
Welkom trolley.

quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik snap wel wat je bedoeld. Zelf vind ik het ook gaaf om te zien als mensen verder gaan dan comfortabel is.
En wat een verslag _O_
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 1 september 2014 @ 07:11:49 #88
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144052265
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 00:17 schreef wyccie het volgende:
Jouw jaar begint op 1 september? :D

Wat zijn jullie allemaal goed bezig. Ik ben echt zo lui. Maar morgen ga ik écht. :@
aangezien ik jarig ben vandaag, ja ;)
Today is life -

Dale Carnegie
pi_144052271
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 07:11 schreef Ynske het volgende:

[..]

*O* *G* *O*
Van harte gefeliciteerd!!
pi_144052298
Te koop:
Garmin 610 met hartslagmeter
DM als je interesse hebt
pi_144052351
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 03:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
Tweede overall op de Miler was Becky Nixon met slechts anderhalf uur achterstand op de winnaar en een half uur voorsprong op de nummer 3 in een tijd van 18u15min.
Boven de marathon winnen vrouwen sowieso vaker hè.. Kennissen van mij waren ook bij een 100k.wedstrijd in zwitserland wezen kijken deze zomer (hen niet gevraagd welke) maar die was ook door een vrouw gewonnen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 1 september 2014 @ 07:53:14 #92
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144052466
quote:

[..]

Gefeliciteeeeeeeeerd!
F means you're fucked
pi_144052481
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:31 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Je hebt toch een pack op je rug? Maar je liep toch een beste afstand.. Had je daarvoor maar 2 gells?
Yup, door een lage hartslag loop je toch veel op vetverbranding bij een LDL (en daar heb ik nog wel een voorraadje van :P ).
Dus maar een paar gelletjes mee, voornamelijk om te proberen. Deze keer etixx.
Waren goed te doen, had citrus en cola. Niet heel erg zoete meuk (nog steeds wel zoet natuurlijk, die cola smaak was alsof je wat van die colaflesjes snoepjes in je mond had). Voordeel van de Etixx is dat de verpakking klein is, waardoor die makkelijker in de lusjes van mijn spibelt past.
pi_144052518
quote:

Welkom!
Klinkt als een leuk evenement op Ameland.
Dacht eerst even dat het een obstacle run was, vanwege de naam, maar het is lekker onverhard van de natuur genieten begrijp ik van de website ^O^
pi_144052523
quote:

[..]

Gefelicteerd!
pi_144052527
quote:

[..]

Gefeliciteerd!
  maandag 1 september 2014 @ 08:10:08 #97
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_144052583
Gefeliciteerd Ynske! *G*

Pff RD, knap hoor... maar toch ook idioot :P
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_144052626
Gefeliciteerd Ynske! *O*
  maandag 1 september 2014 @ 08:17:18 #99
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144052628
Trolley, je staat erbij.

Tevens de wlww even opgeruimd
  maandag 1 september 2014 @ 08:17:40 #100
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144052632
Gefeliciteerd Ynske! :) Nog doelen voor het komende jaar?

Welkom trolley, succes!
  maandag 1 september 2014 @ 08:27:32 #101
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144052700
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 08:00 schreef Guard het volgende:

[..]

Welkom!
Klinkt als een leuk evenement op Ameland.
Dacht eerst even dat het een obstacle run was, vanwege de naam, maar het is lekker onverhard van de natuur genieten begrijp ik van de website ^O^
:Y

Gefeliciteerd ynske!
pi_144052732
  maandag 1 september 2014 @ 08:38:16 #103
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144052791
Ik twijfel nog steeds of ik ameland zal omzetten naar 10km. Ik wil graag de halve doen omdat 21 km buiten spelen me leuker lijkt dan 10, want langer genieten en meer zien. Maar ben ook bang voor blessures. Run walk run zou ik op zich prima vinden voor dit geval. Maar twijfeldetwijfel.
Eerst oostland maar doen!

Nog 6 dagen!!!
pi_144052909
Weer even bijgelezen :)

quote:

[..]

*O*
Gefeliciteerd!!

Welkom Trolley! En succes :).

RD: Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.. wat een verslag, wat een loop. Damn. Echt, alle lof voor jou.
Oh.
pi_144053224
Murm, mag ik in de op?

1
2
[b]28 september 2014 - [url=http://www.geuzendag.nl/geuzenloop.htm]Geuzenloop (Zoetermeer)[/url][/b]
[*] Nat-Water - 10km
Oh.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 1 september 2014 @ 09:22:48 #106
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144053250
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 08:17 schreef GotC het volgende:
Gefeliciteerd Ynske! :) Nog doelen voor het komende jaar?

Welkom trolley, succes!
tof werk vinden, een leuke man strikken, een hond, zwanger van een kleine.

laten we maar realistisch zijn, de 5 km van de Parelloop uitlopen.
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 1 september 2014 @ 09:34:01 #107
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144053412
RD: wat een afstand... Mafkees! :P
Heel knap ^O^

Ynske: van harte gefeliciteerd! :*

GotC: een uur *O*

Ik vergeet nu vast wat mensen... :@
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_144053478
quote:

[..]

Gefeliciteerd! *O*

quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 08:17 schreef Murmeli het volgende:
Trolley, je staat erbij.
Top, dankjewel!
pi_144053514
Gefeliciteerd Ynske en welkom trolley

Vanaf komend weekend gaat het echt gebeuren. Naar het strand met de trainingen. Te beginnen met de HM bij de Kustloop in Vrouwenpolder. 9km over het strand. Nog maar vijf weken te gaan.
  maandag 1 september 2014 @ 09:40:34 #110
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_144053528
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:36 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Nee, ik ga gelijk even kijken :)
  maandag 1 september 2014 @ 09:51:59 #111
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_144053753
quote:

[..]

Gefeliciteerd *O*
pi_144053952
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 09:20 schreef Nat-Water het volgende:
Murm, mag ik in de op?
[ code verwijderd ]

Ik twijfel of ik 'm nog een keer ga lopen. Heb dat in 2012 en 2013 namelijk al gedaan... Is wel lekker dichtbij.
pi_144053986
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 08:38 schreef Murmeli het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik ameland zal omzetten naar 10km. Ik wil graag de halve doen omdat 21 km buiten spelen me leuker lijkt dan 10, want langer genieten en meer zien. Maar ben ook bang voor blessures. Run walk run zou ik op zich prima vinden voor dit geval. Maar twijfeldetwijfel.
Eerst oostland maar doen!

Nog 6 dagen!!!
Is die route veel onverhard en met mul zand? Als je echt denkt dat je op dat soort ondergronden snel blessures oploopt dan snap ik jouw twijfels eerlijk gezegd niet. Waarschijnlijk staat er windkracht 7 in december op Ameland en word je gezandstraald.
pi_144054060
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:05 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik twijfel of ik 'm nog een keer ga lopen. Heb dat in 2012 en 2013 namelijk al gedaan... Is wel lekker dichtbij.
Het is lekker dichtbij, maar de route is niet heel spannend én je moet weer over de Balijbrug }) . Het is voor mij mijn 1e hardloopwedstrijd, dus ik ga gewoon kijken of ik 'officieel' racen wat vindt.
Oh.
pi_144054130
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 09:22 schreef Ynske het volgende:

[..]

Gefeleiciteerd!

En succes met je goede voornemens! Wie weet heb je straks over een jaar wel een 10km gelopen! En een tweeling!
(En twee leuke mannen... en twee toffe banen om dat allemaal te betalen...)
pi_144054288
quote:
Nu pas tijd gehad om het te bekijken.
Maar dit ziet er echt gaaf uit.
en...het is maar 19uur rijden.... ;)
pi_144054306
quote:
99s.gif Op maandag 1 september 2014 09:39 schreef mosselmossel het volgende:
Vanaf komend weekend gaat het echt gebeuren. Naar het strand met de trainingen. Te beginnen met de HM bij de Kustloop in Vrouwenpolder. 9km over het strand. Nog maar vijf weken te gaan.
Ik heb het al gezegd maar ik vind het wijs dat jullie een paar keer naar het strand gaan om te trainen.
pi_144054381
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:25 schreef streamnl het volgende:

[..]

En Schoorl is te ver...
pi_144054386
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:25 schreef streamnl het volgende:

[..]

19 uur? ga je op de fiets? :P

Maar mooie beelden he?
pi_144054389
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:30 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

En Schoorl is te ver...
Als jij eenmaal in Antwerpen woont, dan zullen we vaker samen gaan lopen
pi_144054451
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:31 schreef streamnl het volgende:

[..]

Als jij eenmaal in Antwerpen woont, dan zullen we vaker samen gaan lopen
Moet ik nog wel aangenomen worden ;) En jij loopt veel te ver en te onverhard.
  maandag 1 september 2014 @ 10:36:30 #122
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144054513
Straks even nieuwe schoenen kijken :7
pi_144054518
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:34 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Een stukje verhard lopen in Antwerpen op weg naar een cafe voor een Belgisch biertje vind niemand erg ;)
pi_144054523
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:31 schreef Guard het volgende:

19 uur? ga je op de fiets? :P

Maar mooie beelden he?
Dat zei Google maps net. Maar nu doet hij moeilijk en zegt dat ie: We kunnen geen autoroute van 'Home, The Netherlands' naar 'Zermatt, Zwitserland' berekenen. Raar.

quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:34 schreef hatsaflats het volgende:
Ik moet ook hersteloopjes lopen :P
pi_144054601
(Noord) Zwitserland is vanaf hier maar 8 uur rijden. Al doe ik er wat langer over, want ik slaap een nachtje in Duitsland.
pi_144054669
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:12 schreef Nat-Water het volgende:

[..]

Het is lekker dichtbij, maar de route is niet heel spannend én je moet weer over de Balijbrug }) . Het is voor mij mijn 1e hardloopwedstrijd, dus ik ga gewoon kijken of ik 'officieel' racen wat vindt.
Succes! Wedstrijdjes zijn leuk! *O*
(Als je ervan houdt...)

Het parcours van de 21 ziet er ook leuk uit. Niet over de Balijbrug, dus hij blijft onder de sneeuwgrens, maar wel over de nieuwe Waaijerbrug. Hmmm....
pi_144054677
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:36 schreef streamnl het volgende:

[..]

Dat zei Google maps net. Maar nu doet hij moeilijk en zegt dat ie: We kunnen geen autoroute van 'Home, The Netherlands' naar 'Zermatt, Zwitserland' berekenen. Raar.

Dat klopt, er mogen namelijk geen auto's (voertuigen met een interne verbrandings motor) komen in Zermatt, die 19 uur is volgens mij per trein of zo.
Gewoon vliegen naar Geneve en per trein verder :)
pi_144054939
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:43 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat klopt, er mogen namelijk geen auto's (voertuigen met een interne verbrandings motor) komen in Zermatt, die 19 uur is volgens mij per trein of zo.
En idd, als ik hem verplaats, dan is het "maar" 8 uur rijden.

SPOILER
;)
pi_144055049
Ik zie geen "nee" :D
pi_144055075
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:58 schreef Guard het volgende:
Ik zie geen "nee" :D
Ik ook niet. ;)
pi_144055352
quote:
99s.gif Op maandag 1 september 2014 09:39 schreef mosselmossel het volgende:
Nog maar vijf weken te gaan.
Spannend! Heb je al beetje het idee er klaar voor te zijn?

Gefeliciteerd Ynske *G*
pi_144055418
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:10 schreef Arquero het volgende:

[..]

Spannend! Heb je al beetje het idee er klaar voor te zijn?

Gefeliciteerd Ynske *G*
Nee, ik ben er nog niet klaar voor, maar dat hoeft nu ook nog niet. Nog 5 weken trainen, maar tot nu toe gaat de training prima.
pi_144055507
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:43 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat kan, maar je kan ook (via het Rhonedal is een goede route) tot aan Täsch rijden (5 km van Zermatt), en daar je auto parkeren. Daar zet je je bagage op een trolley en neem je de pendeltrein naar Zermatt. Dat is allemaal prima geregeld. Zermatt is trouwens ontzettend gaaf. 's Zomers kan je er ook skien, halve dagen want na de ochtend wordt het meestal te warm.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2014 11:17:47 ]
pi_144055544
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat kan, maar je kan ook (via het Rhonedal is een goede route) tot aan Täsch rijden, en daar je auto parkeren. Daar zet je je bagage op een trolley en neem je de pendeltrein naar Zermatt. Dat is allemaal prima geregeld. Zermatt is trouwens ontzettend gaaf. 's Zomers kan je er ook skien, halve dagen want na de ochtend wordt het meestal te warm.
Ah dat is ook een optie :)
Gelukkig stond de Ultraks al op mijn lijstje, anders was ie er vandaag bij gekomen
  maandag 1 september 2014 @ 11:25:24 #135
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144055734
Nou...omdat het zo mooi in mijn schema past

quote:
Beste YUR,

Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de Halve marathon.

Kijk regelmatig op http://www.halvemarathonoostland.nl voor de laatste informatie over de Halve Marathon Oostland
.
F means you're fucked
pi_144055804
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:25 schreef YUR het volgende:

[..]

.
*O* Leuk!
  maandag 1 september 2014 @ 11:29:48 #137
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144055874
Ik voel me alsof ik door een vrachtwagen ben overreden. Té druk en intensief weekend. Deze week maar rustig aan doen.

Over balij gesproken. Ik eindig mijn duurloopjes de afgelopen weken telkens in De Balij. Het bos. Enige vorm van afzien associeer ik dus nu ook met het woordje 'Balij' en altijd moet ik heel eventjes aan de brug denken :s)

quote:

[..]

.
Gezellig w/

Poef, starten op 6:10 min/km, ik moet nog wennen aan het idee :X
pi_144055985
www.halvemarathonoostland.nl
_O-
Geen idee waar dit is, maar ik had niet verwacht dat het in het westen van Nederland ligt :D
pi_144056024
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:33 schreef streamnl het volgende:
_O-
Geen idee waar dit is, maar ik had niet verwacht dat het in het westen van Nederland ligt :D
Ten oosten van het Westland ;)
pi_144056032
quote:
_O-
Oostland is het gebied ten oosten van het Westland (Monster, Naaldwijk, enz.)
Denk aan Pijnacker, Berkel en Rodenrijs, Bergschenhoek. En dat zijn dan ook de 3 dorpen waar de HM doorheen loopt.
  maandag 1 september 2014 @ 11:35:56 #141
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144056036
quote:
_O-
Toch wel. Vlakbij Westland...en die had dit jaar ook haar eigen Halve Marathon *O*
F means you're fucked
pi_144056051
Murmeli,

mag ik bij de wlww? ^O^

1
2
[b]6 september 2014 - [url=http://www.wprotterdam.nl/wielerrondes/ronde-van-krimpen/ [/url] Workx Stratenloop (Krimpen aan den IJssel) [/b]
[*] Arquero – 5 km
  maandag 1 september 2014 @ 11:36:49 #143
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_144056059
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 09:22 schreef Ynske het volgende:

Van harte gefeliciteerd! *O*

Een vrijblijvend advies: Als je die leuke man hebt gevonden, neem hem eerst even op proef voordat je zwanger probeert te raken. Ik ken gevallen van vrouwen die dat andersom nemen, en dat was niet altijd een groot succes. ;)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_144056060
quote:
Dan zien we je zondag!

quote:
_O-
Je hebt De Randstad en de rest is provincie. In de Randstad heb je het Westland, met de kassen, maar ook het Oostland, eveneens met kassen.
pi_144056074
Gefeliciteerd Ynske!

Ik ga ook maar weer eens aan het wat langere werk beginnen.
Murmeli, mag deze in de OP?
1
2
[b]28 september 2014 - [url=www.halvevanhaarlem.nl] Halve van Haarlem (Haarlem) [/url][/b]
[*] Mr.B. - HM
pi_144056106
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:29 schreef Quoi het volgende:
Ik voel me alsof ik door een vrachtwagen ben overreden. Té druk en intensief weekend. Deze week maar rustig aan doen.

Over balij gesproken. Ik eindig mijn duurloopjes de afgelopen weken telkens in De Balij. Het bos. Enige vorm van afzien associeer ik dus nu ook met het woordje 'Balij' en altijd moet ik heel eventjes aan de brug denken :s)

[..]

Gezellig w/

Poef, starten op 6:10 min/km, ik moet nog wennen aan het idee :X
Jij loopt je ldl toch op 6.40-7.00? Mijn hm snelheid is meer dan een minuut sneller dan mijn ldl snelheid dus volgens mij kun je die 6.10 makkelijk aan!
pi_144056155
Ik had me al ingelezen voordat ik het hier plaatste.
Ik verbaasde me toen ik uitzoomde op maps want ik had hele andere plaatsen verwacht :D
Zo leer je weer wat op FoK :s)
  maandag 1 september 2014 @ 11:44:53 #148
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144056255
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:41 schreef streamnl het volgende:
Ik had me al ingelezen voordat ik het hier plaatste.
Ik verbaasde me toen ik uitzoomde op maps want ik had hele andere plaatsen verwacht :D
Zo leer je weer wat op FoK :s)
Noord-Brabant....da's toch bij Terschelling? :P
F means you're fucked
pi_144056300
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:44 schreef YUR het volgende:

[..]

Nee das het noorden van Brabant, het heet toch niet Noordland?
pi_144056332
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:44 schreef YUR het volgende:

Klopt, dat bedacht ik me ook toen ik de post van jullie las.
(België heeft ook Brabant.)
  maandag 1 september 2014 @ 12:13:56 #151
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_144057272
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:36 schreef Arquero het volgende:
Murmeli,

mag ik bij de wlww? ^O^
[ code verwijderd ]

Lastige tijd :(
pi_144057624
Wait..whut....?

:o

De Trofeo Kima komt voorlopig nog niet op mijn lijstje, beetje ervaring is daar wel gewenst
pi_144057715
Daarom hebben ze dus paden gemaakt om over te lopen...
  maandag 1 september 2014 @ 12:30:19 #154
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144057718
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 11:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Jij loopt je ldl toch op 6.40-7.00? Mijn hm snelheid is meer dan een minuut sneller dan mijn ldl snelheid dus volgens mij kun je die 6.10 makkelijk aan!
Klupt. Zou moeten kunnen, voelt nog wat snel. We'll see :)
pi_144057736
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 12:30 schreef Quoi het volgende:

[..]

Bij de CPC liep je in het begin toch ook 6.10? Kan je echt wel!
pi_144057754
quote:
99s.gif Op maandag 1 september 2014 12:30 schreef mosselmossel het volgende:
Daarom hebben ze dus paden gemaakt om over te lopen...
Nu ben je gewoon een ouwe zuur.
Is het verhard, is het nog niet goed... :6
  maandag 1 september 2014 @ 12:34:07 #157
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144057851
quote:
99s.gif Op maandag 1 september 2014 12:30 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Bij de CPC liep je in het begin toch ook 6.10? Kan je echt wel!
6:28 gemiddeld.
pi_144057856
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 12:30 schreef Quoi het volgende:

[..]

Komt goed! Je bent de laatste tijd erg lekker aan het lopen, en als je dat gevoel vast weet te houden tijdens de HM (lukt vast als je lekker bij je groepje blijft) vreet je die 6:10 gewoon op!
  FOK!fotograaf maandag 1 september 2014 @ 12:40:02 #159
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_144058045
@Murmeli,

Mag ik ook in de OP:
1
2
[b]21september 2014 - [url=http://www.denhaagmarathon.nl/]Den Haag Marathon (Den Haag)[/url][/b]
[*] Xilantof - HM
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 1 september 2014 @ 12:45:23 #160
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_144058209
Nog even wat foto's van afgelopen vrijdag. Ik deed een rondje Sauerland van 24km, ongeveer.

Suffe ik, de eerste 1,5 km (met 100 hoogtemeters) was ik vergeten mijn horloge aan te zetten. Uiteindelijk op 600-nog-wat hoogtemeters gekomen.

Dit was ik, nog lekker fris, na een kilometer of 3. Het ging best lekker, ik had t naar mijn zin. Geen regen, klein beetje wind, af en toe een zonnetje maar voornamelijk wolken. Prima loopweer. Ben onderweg 1 stel met een hond tegengekomen en voor de rest niemand te zien.

Dit was het enige stukje asfalt wat ik tegenkwam, die heuvel op de achtergrond moest ik toen nog op. Best mooi uitzicht daar!

Speciaal voor mossel; geen brandnetels, alleen een paar distels. Mijn horloge zei "ga hier linksaf het pad op", maar dat pad bleek nauwelijks gebruikt. OSM heeft dus niet altijd gelijk, alhoewel t best leuk was.

En het laatste stukje van de skihelling. Leuk is dat, naar beneden op een snowboard is dit nauwelijks een rode piste te noemen, hooguit een kort steil stukje van een blauwe piste. Omhoog lopen daarentegen is een bitch.

Na 2 uur en 50 minuten was ik moe maar voldaan weer binnen. Eigenlijk viel dit reuze mee. Volgende keer kijken of ik toch niet nog meer hoogtemeters in een loopje op deze lokatie kan proppen.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_144058515
Mooi loopje Frsh!
pi_144058691
quote:
Verslag Naseby
Poeh wat een prestatie zeg, tof verslag ook. _O_

Welkom Trolley en gefeliciteerd Ynske.
pi_144059299
Pff, je merkt toch wel dat je met marathontraining echt overal op moet letten. één weekendje slechte dingen gegeten en 7 uur geslapen ipv minstens 8, en mijn benen doen vandaag echt miauw :o
  maandag 1 september 2014 @ 13:24:21 #164
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_144059453
miauw, ja?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_144059509
pi_144059571
Wordt dat alleen bij mijn roeivereniging zo gezegd? :P
pi_144059799
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 13:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Wordt dat alleen bij mijn roeivereniging zo gezegd? :P
ik denk het tijger :P
pi_144060596
@Murmeli: wil je me in de WLWW bij de 7^^ 15km zetten?

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2014 14:05:03 ]
pi_144060749
Zoals al door velen gezged hier @RD respect man, wat een afstand!
Druk geweest hier en een beetje bijgelezen en zelf wat gelopen.
Afgelopen woensdag 16 km Hypothekerloop (ja 4 dezelfde rondjes) maar wel gezellig en lekker gelopen. Net onder 1:30
SPOILER
Zaterdag rustig 13 km gehobbeld en goed nat geworden door de regen halverwege, wat is een warme douche dan lekker ;)
Vanavond ook weer ff lopen dan over de 500 km dit jaar gaan (is al meer dan 2013 in totaal!) Afgelopen maand voor het eerst over de 100 km gegaan! Zaalvoetbalseizoen begint weer dus ben benieuwd of ik de afstanden vast kan blijven houden. Wil ook blijven bootcampen op dinsdag dus vallen al 2 tot 3 dagen af om te lopen. Ach de voetbaldagen noem ik wel intervaltraining ;)
Benen die miauw doen heb ik gelukkig niet :P
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  maandag 1 september 2014 @ 14:09:27 #170
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144061066
Mijn benen spinnen
F means you're fucked
pi_144061973
spinnen?
pi_144062683
quote:

[..]

Ah, op die fiets. Ik wens je een fijn loopjaar.

Vandaag voor het eerst sinds 7 weken weer gesport. :X
Ik was niet langzamer en het ging ook niet zwaarder dan voorheen toen ik nog 5 keer per week sportte.
Wat zegt dat dan? :{
  maandag 1 september 2014 @ 14:55:36 #173
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144062718
quote:
99s.gif Op maandag 1 september 2014 14:33 schreef mosselmossel het volgende:
spinnen?
In plaats van miauwen. ofzo.

Nja, maandag. Koffie! c_/
F means you're fucked
pi_144062799
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:55 schreef YUR het volgende:

[..]

In plaats van miauwen. ofzo.

Nja, maandag. Koffie! c_/
Ik heb die van mij nog niet verteld dat ze vanavond weer 3x(800p2min, 400p2min) mogen. Ik denk dat ze dan gaan klagen dat ze net hersteld zijnv an zaterdag.
  maandag 1 september 2014 @ 14:59:28 #175
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144062818
quote:
99s.gif Op maandag 1 september 2014 14:58 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik heb die van mij nog niet verteld dat ze vanavond weer 3x(800p2min, 400p2min) mogen. Ik denk dat ze dan gaan klagen dat ze net hersteld zijnv an zaterdag.
Die van mij hebben een extra dagje vrijaf ;(
F means you're fucked
  maandag 1 september 2014 @ 15:10:32 #176
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144063235
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:59 schreef YUR het volgende:

[..]

Awww, waarom? -O-
  maandag 1 september 2014 @ 15:11:23 #177
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_144063270
Mijn benen hebben niks te klagen de laatste weken :7
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 1 september 2014 @ 15:11:32 #178
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144063279
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 15:10 schreef Yuki het volgende:

[..]

Awww, waarom? -O-
Omdat mijn voeten om wat broodnodig onderhoud vragen :)
F means you're fucked
pi_144063346
Ik heb mijn sporthorloge toch maar bij TomTom besteld }:| . De levertijd was een week, maar ik dacht toch nog maar even kijken. Zie ik ineens dat er bij levertijd onbekend staat. Dus ik bellen om opheldering te krijgen. Wat blijkt is dat ze dus voor 27 augustus een bestelling hadden staan, maar die zijn nooit geleverd. Ik heb toen mijn geld maar teruggevraagd en een bestelling bij TomTom geplaatst. Die verzenden vandaag nog :{w .
pi_144063385
Ja doei.
pi_144063485
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:59 schreef YUR het volgende:

[..]

Die van mij moeten voor het eerst in heel lange tijd weer eens echt werken voor de kost.

Het is al weer 4 maanden geleden dat ik voor het laatst zo ver gelopen heb als dat ik vanavond wil gaan doen (15km). Ik hoop dat het een beetje wil gaan lukken.
  maandag 1 september 2014 @ 15:17:24 #182
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144063560
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:11 schreef YUR het volgende:

[..]

Omdat mijn voeten om wat broodnodig onderhoud vragen :)
Exit hardloopvoeten? :D
  maandag 1 september 2014 @ 15:18:02 #183
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144063584
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 15:17 schreef Yuki het volgende:

[..]

Exit hardloopvoeten? :D
Ik vrees dat dat al niet meer mogelijk is :D
F means you're fucked
  maandag 1 september 2014 @ 15:18:56 #184
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144063621
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik vrees dat dat al niet meer mogelijk is :D
Klinkt bekend :D

Maar dan kan je net zo goed naar Haag komen vanavond 8-)
  maandag 1 september 2014 @ 15:19:50 #185
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144063655
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 15:18 schreef Yuki het volgende:

[..]

Klinkt bekend :D

Maar dan kan je net zo goed naar Haag komen vanavond 8-)
Ik moet het ook weer niet erger laten worden dan nodig is he :)
F means you're fucked
  maandag 1 september 2014 @ 15:23:08 #186
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144063780
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:19 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik moet het ook weer niet erger laten worden dan nodig is he :)
Groot gelijk!
Geniet ervan :)
  maandag 1 september 2014 @ 15:23:43 #187
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144063796
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 15:23 schreef Yuki het volgende:

[..]

Groot gelijk!
Geniet ervan :)
Nou, bedankt! Het is niet bepaald mijn grootste hobby... :@
F means you're fucked
pi_144064177
ik heb nog een startbewijs voor de 11 kilometer devils trail in de aanbieding.
ik kan hem niet lopen. ik heb het zo lang mogenlijk uitgesteld maar toch maar geaccepteerd.
dit jaar zeker geen hardlopen meer voor mij.
pi_144064253
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:29 schreef Quoi het volgende:

Ik kom altijd langs bushalte 'de Balije' en dan denk ik ook aan die stomme brug die ik nog nooit gezien heb maar alleen van de verhalen hier ken :') :X

Ynske: van harte :* Dat je wensen maar uit mogen komen dit jaar ;)

RD ook hier: _O_ (alleen een like op FB was misschien een beetje karig ;) ) Bedankt voor het mooie verslag ook :)

Yur en GotC jullie zijn echt goed bezig!

Ik heb gisteren ook voor het eerst sinds lange tijd 8 km gelopen. Op een paar punten had ik het zwaar maar ik heb geen enkel moment serieus gedacht dat ik wilde wandelen. En toen vlak na km 7 Mindcontroller begon, gevolgd door Hardcore Vibes, toen kon ik laatste km makkelijk lopen :D
  maandag 1 september 2014 @ 15:43:08 #190
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144064461
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:23 schreef YUR het volgende:

[..]

Nou, bedankt! Het is niet bepaald mijn grootste hobby... :@
Oh, ik vond 't altijd wel lekker.
Al veel te lang niet geweest... Na Lissabon moet ik 't mezelf maar eens cadeau geven :)
pi_144064471
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:15 schreef pijll het volgende:
Het is al weer 4 maanden geleden dat ik voor het laatst zo ver gelopen heb als dat ik vanavond wil gaan doen (15km). Ik hoop dat het een beetje wil gaan lukken.
Logisch, 6 dagen voor een HM-wedstrijd.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 1 september 2014 @ 15:45:39 #192
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144064552
Dank jullie wel voor alle felicitaties! Maakt er toch nog een beetje een fijne dag van.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_144064714
Het is mij eigenlijk een raadsel waarom Zwabber zo'n hekel heeft aan die brug. Het is naar mijn mening gewoon een heuvel :6
Oh.
pi_144064806
Kon wel merken dat ik vorige maand minder heb gelopen, had veel minder gevoel voor tempo leek het. Horloge deed er nu ook weer langer over voor de satellieten gevonden waren en als ik de route en tempo op het begin bekijk kloppen die niet: https://www.endomondo.com/workouts/400939267/5539573.
pi_144065800
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:34 schreef winterstorm666 het volgende:
dit jaar zeker geen hardlopen meer voor mij.
-O-
Wat heb je gedaan dan?
pi_144066385
SPOILER: offtopic
pi_144066566
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:32 schreef Guard het volgende:
YES! Dan ga ik die van de week ook halen! :D
pi_144066645
quote:
Hoezo offtopic? Koolhydraten stapelen :9
pi_144066671
quote:
9s.gif Op maandag 1 september 2014 16:18 schreef Arquero het volgende:

[..]

-O-
Wat heb je gedaan dan?
hardnekkige achillespeesblessure met een kuit die vol met knopen zit en een voet die redelijk onstabiel is. ik zit nu al lange tijd bij de fysio. dry needling etc. binnenkort een afspraak bij de sportarts. echo van het been maken. maar zowiezo tot einde van het jaar mag ik niet hardlopen. of andere sporten die de blessure provoceren. dus mijn geliefde trail wedstrijd moet ik ook overslaan helaas. ik wil wel gaan kijken langs de kant.
  maandag 1 september 2014 @ 16:41:14 #200
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144066711
Yay! Naar Runnersworld geweest en een loopanalyse laten doen.
"Die schoenen zijn al even overleden" werd over mijn schoenen gezegd :')

Na veel te veel schoenen passen kwam ik uit bij de Adidas Supernova Sequence. Alleen in verschrikkelijke kleur. Maar de verkoper vertelde dat hij er ook in andere kleuren zou zijn. Dus netjes betaald voor de analyse en op het internet deze maar besteld:
pi_144066740
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:39 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Hoezo offtopic? Koolhydraten stapelen :9
Oh het past ook nog in een race voorbereiding?
Double win :D
pi_144066903
Vraagje aan de lopers hier:

Doen jullie je hardloopschoenen weleens in de wasmachine?

Mijn linker schoen heeft een flinke bloedvlek omdat mijn teen op de een of andere manier is gaan bloeden tijdens een loopje. Nu heb ik de schoen al laten weken in koud water met soda, maar dat heeft niet heel veel uitgehaald. Het is iets minder geworden, maar nog steeds duidelijk zichtbaar.

Heb de hoop dat het in de wasmachine (koud) wel weg gaat, maar ja... wat doet dit met de demping e.d?
pi_144066950
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
an de lopers hier:

Mijn linker schoen heeft een flinke bloedvlek omdat mijn teen op de een of andere manier is gaan bloeden tijdens een loopje. Nu heb ik de schoen al laten weken in koud water met soda, maar dat heeft niet heel veel uitgehaald. Het is iets minder geworden, maar nog steeds duidelijk zichtbaar.

Heb de hoop dat het in de wasmachine (koud) wel weg gaat, maar ja... wat doet dit met de demping e.d?
Ik niet, maar ik vind het belangrijker dat mijn schoenen niet slijten dan hoe ze ruiken en eruit zien :P
  maandag 1 september 2014 @ 16:47:59 #204
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144066957
quote:

Hmm, het lijkt me hoe dan ook niet goed voor je schoen. Blijven boenen dus.
pi_144066965
quote:

Nee, dat heb ik nog nooit gedaan, en het lijkt me eigenlijk ook geen goed idee.

Beschouw het als een batch of honour, die bloedvlek. Wear it with pride :)
pi_144067005
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:47 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik niet, maar ik vind het belangrijker dat mijn schoenen niet slijten dan hoe ze ruiken en eruit zien :P
Mja, is eigenlijk ook wel weer zo.
pi_144067014
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:41 schreef Pandaplint het volgende:

Na veel te veel schoenen passen kwam ik uit bij de Adidas Supernova Sequence. Alleen in verschrikkelijke kleur. Maar de verkoper vertelde dat hij er ook in andere kleuren zou zijn. Dus netjes betaald voor de analyse en op het internet deze maar besteld:
[ afbeelding ]
Wat voor kleuren hadden ze dan in de winkel? Deze zijn vrij bescheiden qua kleurenschema.

Oh zoiets zeker:

pi_144067041
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:48 schreef Guard het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik nog nooit gedaan, en het lijkt me eigenlijk ook geen goed idee.

Beschouw het als een batch of honour, die bloedvlek. Wear it with pride :)
pi_144067374
quote:
Ik heb ze zelf nog nergens zien liggen in de winkel. Van mij mogen ze die het hele jaar in de winkel hebben liggen. In Appingedam hadden ze eind juli al kruidnoten.
pi_144067518
quote:

[..]

Gefeliciteerd! *O*
  maandag 1 september 2014 @ 17:09:29 #211
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144067709
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:49 schreef Guard het volgende:

[..]

Wat voor kleuren hadden ze dan in de winkel? Deze zijn vrij bescheiden qua kleurenschema.

Oh zoiets zeker:
[ afbeelding ]

Ohnee, die had ik wel tof gevonden. :P
Ze hadden alleen deze

Nu op de foto vind ik ze wel meevallen. Maar in de winkel vond ik ze verschrikkelijk :P
pi_144067989
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:41 schreef Pandaplint het volgende:

[ afbeelding ]
Wat betaal je voor zo'n analyse?
pi_144067998
Ik was mijn hardloopschoenen na elke mud run. De schoenen die ik op de weg gebruik was ik eigenlijk nooit, tenzij er echt veel vuiligheid op zit. Deze draag ik namelijk soms ook gewoon overdag.
pi_144068028
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 15:50 schreef Nat-Water het volgende:
Het is mij eigenlijk een raadsel waarom Zwabber zo'n hekel heeft aan die brug. Het is naar mijn mening gewoon een heuvel :6
Wat gek, het is toch echt een brug, geen heuvel.

Daarnet heb ik het Hoekstrapark onveilig gemaakt. Het was druk.
pi_144068157
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:40 schreef winterstorm666 het volgende:

[..]

hardnekkige achillespeesblessure met een kuit die vol met knopen zit en een voet die redelijk onstabiel is. ik zit nu al lange tijd bij de fysio. dry needling etc. binnenkort een afspraak bij de sportarts. echo van het been maken. maar zowiezo tot einde van het jaar mag ik niet hardlopen. of andere sporten die de blessure provoceren. dus mijn geliefde trail wedstrijd moet ik ook overslaan helaas. ik wil wel gaan kijken langs de kant.
Hmm, klinkt als een meer heftige variant van mijn blessure. Ik had pijn precies achter op m'n hiel, bij de aanhechting van de achillespees. Maar bij de fysio bleek dat het uit m'n kuit kwam. Toen ze halverwege de kuit aan het knijpen was kon ik wel door de tafel kruipen :{
Als behandeling stabiliteitsoefeningen moeten doen. Gelukkig nu over, maar wel het idee dat ik oefeningen zal moeten blijven doen. Blessure vorig jaar aan m'n knie was ook door stabiliteits issues.
Succes iig :Y
  maandag 1 september 2014 @ 17:38:02 #216
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144068421
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 17:19 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Wat betaal je voor zo'n analyse?
Ik heb nu 20e betaald.
Als ik schoenen bij hun zou kopen zou ik niks hoeven te betalen. :)
pi_144068500
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 17:38 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Ik heb nu 20e betaald.
Ok. En waren die schoenen op internet even duur als dat ze daar gekost zouden hebben?
  maandag 1 september 2014 @ 17:41:09 #218
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144068513
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 17:40 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Ok. En waren die schoenen op internet even duur als dat ze daar gekost zouden hebben?
Zo'n 20-30e goedkoper.
pi_144068548
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 17:38 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Ik heb nu 20e betaald.
en online was waarschijnlijk wel goedkoper dan in de winkel? (of had je nou een kortingsbon?)
  maandag 1 september 2014 @ 17:49:09 #220
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144068785
quote:
99s.gif Op maandag 1 september 2014 17:41 schreef CaLeX het volgende:

[..]

en online was waarschijnlijk wel goedkoper dan in de winkel? (of had je nou een kortingsbon?)
In de winkel zou ik met gratis analyse 129e - 20 procent korting = 103e betalen
In webshop betaal ik 85e + 20e analyse = 105e

Maar dan heb ik wel een mooiere kleur schoenen :7
pi_144068938
quote:
7s.gif Op maandag 1 september 2014 17:20 schreef Devv het volgende:
Ik was mijn hardloopschoenen na elke mud run. De schoenen die ik op de weg gebruik was ik eigenlijk nooit, tenzij er echt veel vuiligheid op zit. Deze draag ik namelijk soms ook gewoon overdag.
Gewoon in de wasmachine?
  maandag 1 september 2014 @ 18:14:31 #222
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144069513
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 17:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Gewoon in de wasmachine?
Zo'n bloedvlek? })
SPOILER
Is er bij mij met water gewoon uitgegaan :Y

En mijn teen leeft ook nog
pi_144070184
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 17:26 schreef Arquero het volgende:

[..]

Hmm, klinkt als een meer heftige variant van mijn blessure. Ik had pijn precies achter op m'n hiel, bij de aanhechting van de achillespees. Maar bij de fysio bleek dat het uit m'n kuit kwam. Toen ze halverwege de kuit aan het knijpen was kon ik wel door de tafel kruipen :{
Als behandeling stabiliteitsoefeningen moeten doen. Gelukkig nu over, maar wel het idee dat ik oefeningen zal moeten blijven doen. Blessure vorig jaar aan m'n knie was ook door stabiliteits issues.
Succes iig :Y
thankxs ja de pijn zit ook op de aanhechting en verder verdikking vanaf 5 tot 10 cm boven de aanhechting. stabiliteitsoefenigen heb ik idd. zwakke enkels! en verder stretch en balansoefeningen.
in ieder geval zwaar frustrerend.
pi_144070194
Startnummer voor b2b ook bekend, beetje jammer dat ze geen startnummers opsturen, scheelt toch weer wat gedoe op de dag zelf, met ophalen enzo
pi_144070464
Gewoon spoelen met koud water, desnoods de tuinslang er op. Dat heeft tot nu bij mijn bebloede shirts prima gewerkt.

Vanmiddag de moeizaamste 15k van de afgelopen paar maanden gelopen. Eigenlijk stond ie voor gisteren op het programma, maar toen had ik allerlei excuses om niet te gaan. Anyway, het doel was 1:30/15km en het is 1:28:37/15,11km geworden dus dat is prima, alleen voelde het geen moment prima. Dat ik na een half uur zwaar door mijn enkel ging (buitenkant enkel heeft de grond aangetikt) heeft er misschien ook mee te maken. Gelukkig zijn mijn enkelbanden al zo ver opgerekt dat ik de komende dagen niet al te veel problemen verwacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2014 18:44:38 ]
pi_144070641
Oh en startnummers voor Berlijn zijn ook bekend *O*
Weinig verassend mijn hoogste startnummer ooit, al komt dat omdat ze alfabetisch uitgedeeld zijn.
  maandag 1 september 2014 @ 18:51:03 #227
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144070713
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:49 schreef Guard het volgende:
Oh en startnummers voor Berlijn zijn ook bekend *O*
Weinig verassend mijn hoogste startnummer ooit, al komt dat omdat ze alfabetisch uitgedeeld zijn.
Kreeg je mail? *O*
pi_144070847
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 18:51 schreef Quoi het volgende:

[..]

Kreeg je mail? *O*
Nee staat op de website, in de participant list zijn nu ook de bib nummers toegevoegd
  maandag 1 september 2014 @ 18:56:08 #229
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144070920
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:54 schreef Guard het volgende:

[..]

Nee staat op de website, in de participant list zijn nu ook de bib nummers toegevoegd
Oef! Ff kijken. Wat is jouwtes?
pi_144070983
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 18:56 schreef Quoi het volgende:

[..]

Oef! Ff kijken. Wat is jouwtes?
Zoek maar op :P
  maandag 1 september 2014 @ 19:07:36 #231
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144071405
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:58 schreef Guard het volgende:

[..]

Zoek maar op :P
Mooi nummer :Y
pi_144071560
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 19:07 schreef Quoi het volgende:

[..]

Priemgetal :Y
pi_144072230
Heb afgelopen weken al twee keer problemen gehad met m'n TomTom Runner. Paar weken terug dat een loopje niet wilde syncen maar wel van het horloge verdween :( Daarna factory reset gedaan voor de zekerheid. Tweede probleem afgelopen weekend bij een LDL, ergens tussen km 18 en 19 horloge plotseling weer op startscherm en loopje foetsie :( Toen stond ik wel ff te schelden...

Heb de klantenservice gemaild dat ik dit eigenlijk niet acceptabel vind, maar nog geen reactie.
pi_144072240
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 18:14 schreef Quoi het volgende:

[..]

Zo'n bloedvlek? })
SPOILER
Is er bij mij met water gewoon uitgegaan :Y

En mijn teen leeft ook nog
Precies dat ja :D

Ik heb het te lang laten zitten denk ik. Had mijn schoen meteen met koud water moeten spoelen, maar ja....
pi_144072334
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:25 schreef TMan het volgende:
Heb afgelopen weken al twee keer problemen gehad met m'n TomTom Runner. Paar weken terug dat een loopje niet wilde syncen maar wel van het horloge verdween :( Daarna factory reset gedaan voor de zekerheid. Tweede probleem afgelopen weekend bij een LDL, ergens tussen km 18 en 19 horloge plotseling weer op startscherm en loopje foetsie :( Toen stond ik wel ff te schelden...

Heb de klantenservice gemaild dat ik dit eigenlijk niet acceptabel vind, maar nog geen reactie.
Dat is behoorlijk zuur inderdaad! :X

Ik heb vandaag ook zo'n horloge besteld -O-
  Moderator maandag 1 september 2014 @ 19:26:53 #236
155227 crew  Guppy
dus
pi_144072335
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:35 schreef Guard het volgende:
Startnummer voor b2b ook bekend, beetje jammer dat ze geen startnummers opsturen, scheelt toch weer wat gedoe op de dag zelf, met ophalen enzo
Vorig jaar was dat supersnel geregeld, even de kerk in en klaar :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_144072422
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 19:07 schreef Quoi het volgende:

[..]

Wel makkelijk onthouden :Y

quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 19:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Priemgetal :Y
:D Als jij het zegt :P
pi_144072509
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:26 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Vorig jaar was dat supersnel geregeld, even de kerk in en klaar :)
Nou dan hopen dat dit het jaar ook zo soepel gaat.
Is het trouwens te doen om met de auto te komen, of wordt dat een dure grap qua parkeren?
  Moderator maandag 1 september 2014 @ 19:32:54 #239
155227 crew  Guppy
dus
pi_144072673
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:30 schreef Guard het volgende:

[..]

Nou dan hopen dat dit het jaar ook zo soepel gaat.
Is het trouwens te doen om met de auto te komen, of wordt dat een dure grap qua parkeren?
Mja, zelf ga ik altijd met het OV of de fiets naar de stad, omdat ik een hekel heb aan parkeergeld en omdat ik er nu eenmaal al woon. Met het OV is het prima te doen ook.

Als je toch met de auto gaat, raad ik de parkeergarage onder Arnhem Centraal aan :) Op prima loopafstrand van de start, goede ruime garage en een dagtarief van ¤ 15,-
pi_144072851
Hmm, misschien ga ik wel op de fiets naar Arnhem. Heb al lang niet meer op de racefiets gezeten. Maar dan zit ik wel met mijn helm en zo.

Ik ga de 6 mijl doen. Ben benieuwd of ik er nu wel van kan genieten. De vorige keer deed ik 16km, bij 30 graden, te weinig gedronken en te weinig getraind. Het was meer wandelen dan lopen. :@
  maandag 1 september 2014 @ 19:38:53 #241
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144073015
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:07 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Is die route veel onverhard en met mul zand? Als je echt denkt dat je op dat soort ondergronden snel blessures oploopt dan snap ik jouw twijfels eerlijk gezegd niet. Waarschijnlijk staat er windkracht 7 in december op Ameland en word je gezandstraald.
je bedoelt neem ik aan dat je het sowieso terug zou zetten naar 10 km?
pi_144073187
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:32 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Mja, zelf ga ik altijd met het OV of de fiets naar de stad, omdat ik een hekel heb aan parkeergeld en omdat ik er nu eenmaal al woon. Met het OV is het prima te doen ook.

Als je toch met de auto gaat, raad ik de parkeergarage onder Arnhem Centraal aan :) Op prima loopafstrand van de start, goede ruime garage en een dagtarief van ¤ 15,-
Thanks, aangezien zuslief ook meedoet en we samen zullen gaan (en waarschijnlijk ook samen lopen) even overleggen wat we doen qua vervoer
  maandag 1 september 2014 @ 19:54:51 #243
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144074030
Als het goed is is de WLWW nu bij.

Xilantof: hoort de HM op 21 sept bij de den haag ultramarathon die erboven staat, of moet ik ze als apart loopje houden?
  maandag 1 september 2014 @ 20:01:10 #244
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144074399
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:54 schreef Murmeli het volgende:
Als het goed is is de WLWW nu bij.

Xilantof: hoort de HM op 21 sept bij de den haag ultramarathon die erboven staat, of moet ik ze als apart loopje houden?
Das hetzelfde evenement :Y
F means you're fucked
  maandag 1 september 2014 @ 20:04:24 #245
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144074602
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 20:01 schreef YUR het volgende:

[..]

Das hetzelfde evenement :Y
Tnx
Fixed!
pi_144075149
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:38 schreef Murmeli het volgende:

[..]

je bedoelt neem ik aan dat je het sowieso terug zou zetten naar 10 km?
Als waar is wat jij zelf vermoed m.b.t. blessuregevoeligheid t.o.v. dit soort ondergronden, dan ja. Maar je kunt natuurlijk ook zeggen dat je dit heel graag wilt lopen als einde van het seizoen, waarna je lekker 4 maanden hardloopvakantie neemt.
  maandag 1 september 2014 @ 20:15:54 #247
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144075253
4 maanden hardloopvakantie :o
Strafkamp bedoel je!
  maandag 1 september 2014 @ 20:16:06 #248
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144075261
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 20:13 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Als waar is wat jij zelf vermoed m.b.t. blessuregevoeligheid t.o.v. dit soort ondergronden, dan ja. Maar je kunt natuurlijk ook zeggen dat je dit heel graag wilt lopen als einde van het seizoen, waarna je lekker 4 maanden hardloopvakantie neemt.
Of proberen ervoor te trainen en kijken of het eruit ziet of het gaat lukken.
  maandag 1 september 2014 @ 20:16:55 #249
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144075307
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 20:15 schreef Quoi het volgende:
4 maanden hardloopvakantie :o
Strafkamp bedoel je!
Nou, idd.
Dan ben ik echt niet te genieten!
pi_144075309
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 20:16 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Of proberen ervoor te trainen en kijken of het eruit ziet of het gaat lukken.
Lukken doet het sowieso. Het zal in ieder geval niet zo warm zijn als a.s. zondag.
  maandag 1 september 2014 @ 20:18:16 #251
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144075368
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 20:16 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Lukken doet het sowieso. Het zal in ieder geval niet zo warm zijn als a.s. zondag.
Ja. Klotezooi, zondag warm :(

Ik bedoel kijken of het trainen lukt als ik het rustiger opbouw.
  maandag 1 september 2014 @ 20:19:20 #252
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144075432
Ja, het weer en zondag :{ Hopelijk zitten de condensatiekernen mee :P
pi_144075467
Zondag warm *G* training voor curacao :Y
  maandag 1 september 2014 @ 20:21:58 #254
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144075576
Marathon Amsterdam verloot startbewijzen op hun FB-pagina.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_144075891
quote:
4s.gif Op maandag 1 september 2014 20:21 schreef SEMTEX het volgende:
Dan moet je wel fit zijn, als je nu nog besluit die te lopen :P
pi_144076541
Voor de hele of halve?
  maandag 1 september 2014 @ 20:49:33 #257
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144076907
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 20:19 schreef Quoi het volgende:
Ja, het weer en zondag :{ Hopelijk zitten de condensatiekernen mee :P
Hehehe.
  FOK!fotograaf maandag 1 september 2014 @ 20:53:10 #258
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_144077037
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 20:04 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Tnx
Fixed!
thnx :D

De "Den haag Marathon" heeft 3 afstanden, HM, M en UM. :Y
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 1 september 2014 @ 20:55:50 #259
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144077170
Zondag mooi weer *O*
F means you're fucked
  maandag 1 september 2014 @ 20:57:38 #260
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_144077270
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 20:55 schreef YUR het volgende:
Zondag mooi weer *O*
Lekker zweten bij de strongmanrun. Maar ook mooi snel opdrogen!
  maandag 1 september 2014 @ 21:03:36 #261
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144077538
quote:
4s.gif Op maandag 1 september 2014 20:21 schreef SEMTEX het volgende:
Dit is te verleidelijk
F means you're fucked
pi_144077866
Zaterdag in Vrouwenpolder een graad of 20, lees ik, dus dat is lekker bij de Kustloop.

Vanavond lekker oud-Hollandse spelletjesavond gehad op de atletiekclub. Touwtjespringen, hinkelen, hoepelspringen en opdrukken en als toetje 3x(800p200, 400p200).
  maandag 1 september 2014 @ 21:12:47 #263
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144077985
quote:
99s.gif Op maandag 1 september 2014 21:10 schreef mosselmossel het volgende:
Zaterdag in Vrouwenpolder een graad of 20, lees ik, dus dat is lekker bij de Kustloop.

Vanavond lekker oud-Hollandse spelletjesavond gehad op de atletiekclub. Touwtjespringen, hinkelen, hoepelspringen en opdrukken en als toetje 3x(800p200, 400p200).
Geen spijkerpoepen en koekhappen?
F means you're fucked
  maandag 1 september 2014 @ 21:16:54 #264
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144078183
:r

Ach ja, slechte trainingen horen er ook bij. Of zo.
  maandag 1 september 2014 @ 21:17:34 #265
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144078206
quote:
15s.gif Op maandag 1 september 2014 21:16 schreef Yuki het volgende:

Zeker! Bijna wekelijks wel eentje. Zegt helemaal niets over je volgende training ^O^
F means you're fucked
  maandag 1 september 2014 @ 21:20:33 #266
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144078352
Iemand hier trouwens ervaring met de webshop van http://www.runnerinn.com/?
Of andere grote internationale webshops die in Nederland leveren?

Coolblue heeft mijn schoenen toch niet in voorraad :'(
pi_144078498
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 21:20 schreef Pandaplint het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met de webshop van http://www.runnerinn.com/?
Of andere grote internationale webshops die in Nederland leveren?

Coolblue heeft mijn schoenen toch niet in voorraad :'(
Sportsshoes.com of wiggle.nl goede ervaringen mee en goede prijzen :Y
  maandag 1 september 2014 @ 21:24:19 #268
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144078606
quote:
15s.gif Op maandag 1 september 2014 21:16 schreef Yuki het volgende:

Het is vaak even balen want je wil zo graag je best doen maar het zorgt er vaak wel voor dat je bij een volgende goede training een supervoldaan gevoel hebt
pi_144078817
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 17:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Gewoon in de wasmachine?
Ik gooi ze gewoon in de wasmachine met een handdoek eromheen.
pi_144079004
Twijfelde of ik vandaag zou gaan lopen met mn hoofd vol snot.

Uiteindelijk ging het beter dan verwacht.
Zonder al teveel moeite 6km in 6:30 / km gelopen.
pi_144079540
Ik ben vanaf vandaag vertaler voor Smashrun! :) (Leuk voor de rustdagen haha) Toch nog een beetje spierpijn van en 4km… :S
  maandag 1 september 2014 @ 21:50:42 #272
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144079997
Voordeel van een 80km race....je hoeft geen rustdagen in te plannen na afloop, dat vertelt je lichaam je vanzelf wel!

Herstel gaat prima maar ik denk dat ik niet voor donderdag mijn hardloopschoenen aantrek
  maandag 1 september 2014 @ 21:54:19 #273
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144080179
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 21:22 schreef Arquero het volgende:

[..]

Sportsshoes.com of wiggle.nl goede ervaringen mee en goede prijzen :Y
Helaasch :(
Hebben de schoenen niet meer in voorraad :P
  maandag 1 september 2014 @ 21:56:35 #274
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144080303
Al die moeite voor een kleurtje....je loopt geen modeshow ofzo
F means you're fucked
pi_144080371
Ik heb even getwijfeld, maar toch maar besteld. Ik vond dat ik nieuwe schoenen mocht kopen:

pi_144080574
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 21:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb even getwijfeld, maar toch maar besteld. Ik vond dat ik nieuwe schoenen mocht kopen:

[ afbeelding ]
Nice, een racer :)
Ik mag over een paar weken nieuwe schoenen van mezelf kopen O-)
pi_144080826
@ guard en andere b2blopers. Parkeren kan voor gratis bij de kringloopwinkel aan de Westervoortsedijk. 5 minuten lopen naar de start/eusebius kerk.

"Helaas" kan ik m zelf niet lopen, ivm verkansie.
pi_144080910
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 21:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[ afbeelding ]
Mooie!

Heb van de week ook voor het eerst gelopen op m'n nieuwe Saucony's, echt heerlijk O+
  maandag 1 september 2014 @ 22:07:36 #279
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144080933
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 21:56 schreef YUR het volgende:
Al die moeite voor een kleurtje....je loopt geen modeshow ofzo
True, maar waarom ook niet... als het kan :P
  maandag 1 september 2014 @ 22:08:24 #280
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144080980
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 22:07 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

True, maar waarom ook niet... als het kan :P
Je had je eerste kilometers op je nieuwe adidasjes al gemaakt kunnen hebben
F means you're fucked
pi_144081989
quote:
AV Texel <info@dezestigvantexel.nl>
22:22 (0 minuten geleden)

aan mij
Beste Tarahumara,

Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 60 kilometer.
:P
pi_144082014
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 22:05 schreef Tarahumara het volgende:
@ guard en andere b2blopers. Parkeren kan voor gratis bij de kringloopwinkel aan de Westervoortsedijk. 5 minuten lopen naar de start/eusebius kerk.

Thanks voor de tip!
Waar gaat de reis heen?
  maandag 1 september 2014 @ 22:25:38 #283
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144082027
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 22:25 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Da's een mooie besteding van je tweede paasdag
F means you're fucked
pi_144082033
quote:

[..]

Nice
pi_144082066
quote:

[..]

_O_
pi_144082149
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 22:25 schreef YUR het volgende:

[..]

Da's een mooie besteding van je tweede paasdag
Lang getwijfeld tussen de Ikea of Texel :')
  maandag 1 september 2014 @ 22:28:53 #287
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144082187
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 22:28 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Je hebt voor de weg van de minste weerstand gekozen
F means you're fucked
pi_144082204
quote:
14s.gif Op maandag 1 september 2014 22:25 schreef Guard het volgende:

[..]

Thanks voor de tip!
Waar gaat de reis heen?
Weekje Turkije met schoonfamilie :) Ik ben al wat mooie looprondjes aan het uitzetten daar.
pi_144082211
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 22:28 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Ikea is een veel lastiger parcours met al die bochten.
  Moderator maandag 1 september 2014 @ 22:29:55 #290
155227 crew  Guppy
dus
pi_144082248
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 22:05 schreef Tarahumara het volgende:

Hebben die tegenwoordig geen hek? Dat dacht ik namelijk :@ maar ik kan t mis hebben
pi_144082361
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 22:29 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hebben die tegenwoordig geen hek? Dat dacht ik namelijk :@ maar ik kan t mis hebben
Jawel, maar voor het hek kan je ook parkeren.

SPOILER
pi_144082398
Morgen op verkansie *O*
  maandag 1 september 2014 @ 22:33:53 #293
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144082444
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 22:33 schreef hatsaflats het volgende:
Morgen op verkansie *O*
Lekker trailen in de zwitserse bergen *O*
F means you're fucked
pi_144082498
quote:
Morgen op verkansie *O*
Veel plezier *O*
pi_144082502
Nog minder dan een week voor de halve marathon, en ik had nog steeds niet verder dan 10km gelopen. Dus vanavond eropuit voor een 15. Ik had een fietsroute opgezocht, in afstandmeten.nl gezet, en gedownload; dus in mijn horloge gezet, en gaan fietsen naar de start van de route.

Dus op de fiets zet ik mijn Garmin aan. Wat blijkt: de route stond niet in mijn horloge. Nou maakte mij dat niet zoveel uit, want de fietsroute was aangegeven met bordjes. Dus rond 19:45 kwam ik aan in Scheveningen, volgde ik de pijl op het eerste bordje, en op het tweede bordje... en toen was ik de bordjes kwijt.

Dus op het gevoel de rest gelopen, zoveel mogelijk leuke nieuwe paadjes genomen in de parkjes en in de duinen, waar het langzaam donker werd. De laatste paar kilometer ging door het donker, langs de haven van Scheveningen. Heel sfeervol.

En uiteindelijk toen ik bij de fiets terugkwam, stond de teller op 14,994km. Dus dat was een geslaagde route. En heerlijk gelopen. De hiel heeft het goed gehouden, zeurde wel wat, maar dat werd niet erger tijdens het lopen.

Laat de HM nu maar komen!

SPOILER
pi_144082548
quote:
Morgen op verkansie *O*
Zwitserland O+
Enjoy!
pi_144082570
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 22:33 schreef YUR het volgende:

[..]

Lekker trailen in de zwitserse bergen *O*
Daar hebben de ook asfalt!
pi_144082584
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 22:35 schreef pijll het volgende:
stond de teller op 14,994km.
Training mislukt dus.
  maandag 1 september 2014 @ 22:37:11 #299
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144082612
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 22:36 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Daar hebben de ook asfalt!
*O*
F means you're fucked
  maandag 1 september 2014 @ 22:46:39 #300
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_144083042
Ik kan gratis startbewijs krijgen op 't werk voor de Dam tot dam. Is die leuk?
pi_144083238
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 22:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik kan gratis startbewijs krijgen op 't werk voor de Dam tot dam. Is die leuk?
Als je van massale events houdt wel, denk ik. Gezien het aantal deelnemers en hoe snel die altijd is uitverkocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')