quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:03 schreef sacha het volgende: wat zegt meneer M&M's over honkbal vroeg mijn Aap
![]()
Aap Fokt gewoon mee ..quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Lees jij 'm de posts hier voor of zo?
Ik heb hier maanden naar gezocht. Haast nee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt haast zo te horen en te zien ...
Ik vind het een kutnummer..quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hier maanden naar gezocht. Haast nee.
Dat mag. Het was ooit gepost door Gert. Ik ben ook geen YT klikker. Maar deze vond ik zo rete cool.quote:
Smaken verschillen ..quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mag. Het was ooit gepost door Gert. Ik ben ook geen YT klikker. Maar deze vond ik zo rete cool.
het klinkt 1980 jaren achtigquote:
Gelukkig hoef ik niet mijn mening te geven op alle yt'squote:
Nee hoeft niet kan wel maar dan ben je nog wel ff bezig ..quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet mijn mening te geven op alle yt's
Hey, ik begreep dat jij goed bent met websites? Wat doe je zoal?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoeft niet kan wel maar dan ben je nog wel ff bezig ..
Ik snap er geen zak van, maar ik vind ht wel onwijs tof.quote:
Doe dat maar niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet mijn mening te geven op alle yt's
Iets met een happy end.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van, maar ik vind ht wel onwijs tof.
Wat moet je anders in Breda ?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je vandaag in een massagesalon geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |