quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:03 schreef sacha het volgende: wat zegt meneer M&M's over honkbal vroeg mijn Aap
![]()
Aap Fokt gewoon mee ..quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Lees jij 'm de posts hier voor of zo?
Ik heb hier maanden naar gezocht. Haast nee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt haast zo te horen en te zien ...
Ik vind het een kutnummer..quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hier maanden naar gezocht. Haast nee.
Dat mag. Het was ooit gepost door Gert. Ik ben ook geen YT klikker. Maar deze vond ik zo rete cool.quote:
Smaken verschillen ..quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mag. Het was ooit gepost door Gert. Ik ben ook geen YT klikker. Maar deze vond ik zo rete cool.
het klinkt 1980 jaren achtigquote:
Gelukkig hoef ik niet mijn mening te geven op alle yt'squote:
Nee hoeft niet kan wel maar dan ben je nog wel ff bezig ..quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet mijn mening te geven op alle yt's
Hey, ik begreep dat jij goed bent met websites? Wat doe je zoal?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoeft niet kan wel maar dan ben je nog wel ff bezig ..
Ik snap er geen zak van, maar ik vind ht wel onwijs tof.quote:
Doe dat maar niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet mijn mening te geven op alle yt's
Iets met een happy end.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van, maar ik vind ht wel onwijs tof.
Wat moet je anders in Breda ?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je vandaag in een massagesalon geweest?
in Breda is het NS-stationquote:
een kind neem ik aanquote:
Bosrijke omgevingquote:
koosnaamquote:
Je kent de uitdrukking "Vervelende aap" niet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk bij aap eigenlijk nooit aan een kind
Vast ooit gehoord, maar dus niet het eerste waaraan ik denk bij 'aap'quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking "Vervelende aap" niet?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog meubelen nodig?
Koop bij Bob!
Issie na zijn TV serie de meubels in gegaan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bom J J de in Breda
Rubriek: Meubelen - tweedehands
Dat is mijn zwager zijn broodwinningkje.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Issie na zijn TV serie de meubels in gegaan?
Laat 'm even met Bob bellen dan voor misschien een samenwerkingsverband...quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat is mijn zwager zijn broodwinningkje.
Fout...quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Joost woont volgens mij gewoon in Amsterdam
Ik lees net dat zijn vader burgemeester van Breda was.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Joost woont volgens mij gewoon in Amsterdam
Snijen daarquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je vandaag in een massagesalon geweest?
Zijn daar rars van?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat was leuker Piet....de rel met She of die met NoorsBloed?
Heeft iemand de foto's al?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat was leuker Piet....de rel met She of die met NoorsBloed?
http://www.jw.org/nl/quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat 'm even met Bob bellen dan voor misschien een samenwerkingsverband...
Dat is aan het eind van de straat/laan hier.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kan ik ze dan ook downloaden via de website?
Het is wars. Maar jaquote:
Dat is aan het eind van de straat/laan hier.quote:
Dat is aan het eind van de straat/laan hier.quote:
Alleen zondag is daar wat te doen dacht ik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat is aan het eind van de straat/laan hier.
Die hebben nu ook een internet.
[ afbeelding ]
http://www.jw.org/nl/
"Koninkrijkszaal"quote:
Ik dacht ik zeg het even.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die krijg je niet uitgepakt met winrar.
Heeft dat met die meubels te maken? Ik snap het niet meer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat is aan het eind van de straat/laan hier.
Die hebben nu ook een internet.
[ afbeelding ]
http://www.jw.org/nl/
Wat lul je nouquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die krijg je niet uitgepakt met winrar.
Nee, dat heeft niets met die meubels te maken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heeft dat met die meubels te maken? Ik snap het niet meer.
Oh. Tja... ieder z'n eigen geloof.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee daar kwam ik langs op weg naar breda.
Ja, gezellig...quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Tja... ieder z'n eigen geloof.
Doe het dan ook nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het beste is om dat ook niet te proberen.
Oki, dan stop ik met proberen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het beste is om dat ook niet te proberen.
Nouja, ik heb het er liever niet over.quote:
Oftewel: prima dat je een geloof hebt, maar val mij er niet mee lastig.quote:Religion is like a penis. It's fine to have one and it's fine to be proud of it, but please don't whip it out in public and start waving it around... and PLEASE don't try to shove it down my child's throat.
Dat is zo slecht dat het weer leuk wordt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:54 schreef chufi het volgende:
Fann zit lekker mee te zingen op NED1 ...
Ik heb niks met snijersquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je teruggelezen nadat je omgedonderd bent?
quote:
Dan was ie blijkbaar ergens wezen slapen ... Ik had hem bijna onder de auto... Hij had wel een grauwe grafkop ... Maar ok was een uur of 10 in de ochtend...quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees net dat zijn vader burgemeester van Breda was.
En zo is de cirkel weer rond
Niet dat cirkels dat anders niet zijn
Die is qua lengte niet zo groot toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
En afgelopen vrijdag liep ik bijna over die Fatima die Morra Morales heen in de kantine
op de vraag 'wat doe je?' zeg ik steevast 'ik zit op dat forum met die rare naam'quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Lees jij 'm de posts hier voor of zo?
Ik lig in een deuk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:02 schreef sacha het volgende:
[..]
op de vraag 'wat doe je?' zeg ik steevast 'ik zit op dat forum met die rare naam'
op de vraag *wijst naar icon* 'wie is dat?' zei ik vanmiddag 'dat is m&m, die schrijft over honkbal...'
toen zei Aap 'dan moet je over mij vertellen hoe hard ik sla, dat is grappig...'
zodoende
Nee das echt een klein opdondertje ..quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is qua lengte niet zo groot toch?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:02 schreef sacha het volgende:
[..]
op de vraag 'wat doe je?' zeg ik steevast 'ik zit op dat forum met die rare naam'
op de vraag *wijst naar icon* 'wie is dat?' zei ik vanmiddag 'dat is m&m, die schrijft over honkbal...'
toen zei Aap 'dan moet je over mij vertellen hoe hard ik sla, dat is grappig...'
zodoende
Ik ben blij dat ik geen kinderen heb,quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n knuppel kan hard aankomen.
Tis dat ie al moet slapen natuurlijk anders gun je zo' njoch toch een Fanta ..quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:02 schreef sacha het volgende:
[..]
zodoende
Ik ook.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen kinderen heb,
Nee, hoewel het wel iets met steniging van doen heeft gehad...quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Anarchisme is geen geloof toch?
Dat weet ik ondertussen wel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, het spijt mij, het was niet mijn intentie je te amuseren
In de Staatsliedenbuurt bedoel je?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hoewel het wel iets met steniging van doen heeft gehad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |