De man die ons kampioen gaat makenquote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standerd Luik - Feyenoord
Nee, met Vermeer is afgesproken niet moeilijk te doen bij een transfer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
Heeft Van Geel Overmars gepijpt ofzo?
Dit ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Precies. Ajax verkoopt gewoon hun tweede keeper, die ongeveer even goed is als Cilleson, voor 750k aan hun aartsvijand. Ik zou als ik Ajacied was echt pisnijdig zijn en het Amsterdamse Maasgebouw bestormen om die Overmars een klap op z'n gok te geven.
Oke, netjes van Ajaxquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, met Vermeer is afgesproken niet moeilijk te doen bij een transfer.
Denk eerder andersom Overmars lijkt me wel zo'n onderdanig sletjequote:Op zondag 31 augustus 2014 17:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
Wat ik zeg:quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:48 schreef Ill-Skillz het volgende:
Vermeer blunderde net zo vaak als Mulder dat doet mensen.
http://www.voetbalcentraa(...)et-laatste-keer-zijn
Ik snap niet waarom Hahn niet gewoon de kans krijgt.
Spreek voor je zelf.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
Ajacieden en Feyenoorders verbroederen in één ding: beide zijn niet blij met Vermeer
Kelly Immersquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
Intern zijn er bij Feyenoord twijfels of Hahn eigenlijk wel een keeper is. Zo slecht is 'ie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:48 schreef Ill-Skillz het volgende:
Vermeer blunderde net zo vaak als Mulder dat doet mensen.
http://www.voetbalcentraa(...)et-laatste-keer-zijn
Ik snap niet waarom Hahn niet gewoon de kans krijgt.
Bij Mulder zijn de blunders normaal, waardoor hij niet eens meer een clown genoemd kan worden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat ik zeg:
De ene clown voor de andere
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:49 schreef PizzaGeit het volgende:
4 van de laatste 5 nieuwsberichten zijn dikgedrukt op fr12
En Fr12 is traag, laad soms ook niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:49 schreef PizzaGeit het volgende:
En dat betekent?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:49 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat vind jij van de komst van Vermeer?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:51 schreef Caland het volgende:
Weer een transfer die stil is gehouden trouwens. Geelgod
Schaken gokt op een verlenging.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:50 schreef Muto het volgende:
Schaken maakt wel veel onnodige overtredingen
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Intern zijn er bij Feyenoord twijfels of Hahn eigenlijk wel een keeper is. Zo slecht is 'ie.
Zal je zien dat hij op het laatste moment Lacina Traore uit de hoed tovertquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:51 schreef Caland het volgende:
Goede zwarte keepers bestaan niet. Daar blijf ik bij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij van de komst van Vermeer?
Didaquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede zwarte keepers bestaan niet. Daar blijf ik bij.
dat er iemand aan het klote is met het dikgedrukt knopjequote:
Zelfs een binnenlandse transfer hé, kan je nagaan. Die zijn het moeilijkst om te verbergen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:51 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:51 schreef Caland het volgende:
de Zwarte Panterquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede zwarte keepers bestaan niet. Daar blijf ik bij.
Ik heb Dida nog gekkere dingen zien doen dan Mulderquote:
Werd tijd wel..quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:53 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord![]()
Alleen maar goed nieuws de afgelopen dagen
Eerst even van Twente winnen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:54 schreef Helpmefok het volgende:
Geel![]()
Deze selectie speelt gewoon mee om de prijzen. Compleet klaar voor de toekomst. Heerrrrrrrlijk.
Zowel Frans de Munck als Lev Yashin zijn hartstikke blank, ondanks de bijnamenquote:
Mwah nog een spits en een linksback en je bent echt klaar voor een heel mooi seizoen.quote:
Vilhena speelt prima anders vandaagquote:
Nee man, alles beter dan Mulderquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah nog een spits en een linksback en je bent echt klaar voor een heel mooi seizoen.
En maar haten op Geel, stelletje teringmongolen
Alleen Vermeer is echt een stomme fout.
quote:
Ik hoor de trommel nog.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Flink de baas ook op de tribunes. Ik denk dat de trommelaars een lamme arm hebben gekregen.
Twente zong toch wel een oorverdovend YOU NEFUR WOK ALOONquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Flink de baas ook op de tribunes. Ik denk dat de trommelaars een lamme arm hebben gekregen.
Rust.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom speelt Kongolo eigenlijk niet.
krijgt rustquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze hebben er ook zes op een rij ofzo
Kan je ploegendienst doen
Krijgt rust.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze hebben er ook zes op een rij ofzo
Kan je ploegendienst doen
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mulder de save, Hahn en Fredje die elkaar aankijken op de bank.
Had Mulder vorig jaar toch ook even? Vlak nadat bekend was geworden dat Hahn kwam?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:00 schreef Jorwol het volgende:
Zul je altijd zien dat die gozer wel kan keepen
Ik begin te geloven dat je Vermeer echt niet moet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:47 schreef Helpmefok het volgende:
Jancees, mongool
TT moest zijn: "De ene Clown voor de andere"
Gast, het is geen SCC-verknipmateriaal maar dit KAN GEWOON NIET.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik begin te geloven dat je Vermeer echt niet moet.
En ik maar denken dat een verstokte Mulder-hatert en geel-pijpert als jij sarcastisch moest zijn in je commentaren m.b.t. deze transfer
Pellè brak toen de andere helft af na afloopquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vorig jaar hadden die Twentefans toch het halve stadion afgebroken omdat er Feyenoorders op de tribune zaten?
Twente gastjesquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vorig jaar hadden die Twentefans toch het halve stadion afgebroken omdat er Feyenoorders op de tribune zaten?
Te Vredequote:Op zondag 31 augustus 2014 17:54 schreef Helpmefok het volgende:
Geel![]()
Deze selectie speelt gewoon mee om de prijzen. Compleet klaar voor de toekomst. Heerrrrrrrlijk.
Die gaan niet meer komen hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah nog een spits en een linksback en je bent echt klaar voor een heel mooi seizoen.
En maar haten op Geel, stelletje teringmongolen
Alleen Vermeer is echt een stomme fout.
Idd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:05 schreef Caland het volgende:
Clasie geeft die Ziyech even voetballes. Bijna zielig om te zien.
Klopt, ben achteraf toch blij dat hij niet naar Ajax is gekomenquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:05 schreef Caland het volgende:
Clasie geeft die Ziyech even voetballes. Bijna zielig om te zien.
Toornstra zijn handelingssnelheid is alleen al 10x beter.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:06 schreef Henrys het volgende:
Dit moet toch haast wel de laatste wedstrijd van Immers zijn geweest toch?
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 31-08-2014 om 18:01:31CORRECTIE: de transfersom die #Feyenoord aan #Ajax betaalt voor Kenneth Vermeer is 1 miljoen euro reageer retweet
Vermeer man, dafuqquote:
Kwam transfervrij overquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vermeer man, dafuq
Overigens, al zou dat zo zijn, kan je na gaan wat een kansloze transfer Hahn dan wel niet is
1.000.000 is inclusief 250.000 kampioenschapbonusquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:07 schreef Tyron het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 31-08-2014 om 18:01:31CORRECTIE: de transfersom die #Feyenoord aan #Ajax betaalt voor Kenneth Vermeer is 1 miljoen euro reageer retweet
Te duur #VanGeelOutquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:07 schreef Tyron het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Loopt zowat 1 op 1. Idd, Te Vrede![]()
![]()
Serieus?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:08 schreef Muto het volgende:
[..]
1.000.000 is inclusief 250.000 kampioenschapbonus
Nee.quote:
Waren, op 1 na, ook moeilijk te missen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Loopt zowat 1 op 1. Idd, Te Vrede![]()
![]()
Bespaar het geld.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik ga even livebetten op 1-0 voor Twente
En hij speelt voor een vrijwilligersvergoeding?quote:
Pakje stimorol en 2 snickers in de maand.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En hij speelt voor een vrijwilligersvergoeding?Geelgod
Op moment van halen keepte Hahn erg goed. Na de transfer werd en is het dramatischquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En hij speelt voor een vrijwilligersvergoeding?Geelgod
Die speelt geweldigquote:
Ben ik het mee eens hoor, maar ik verbaas me dat jij het ook inziet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast, het is geen SCC-verknipmateriaal maar dit KAN GEWOON NIET.
85e minuut, is anders niet eerlijk voor Twente. Nu kan Kazim er in 5 minuten maar 2 inleggen. Snap je?quote:
Mulder 2.0quote:
Strak plan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:11 schreef Caland het volgende:
Zet alsjeblieft die Turk erin. Te Vrede kan niks.
Immers nooit meer opstellenquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:12 schreef Henrys het volgende:
Toornstra doet echt alles goed wat Immers fout deed
Je hoeft niet veel te doen om beter te zijn dan de meeste spelers van fc twente.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Eghan vinden ze zelf heel goed in Enschede.
Ja, zoquote:
OK, mooi. Schaken is wel over deze wedstrijd.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:15 schreef Caland het volgende:
Manu die gewoon even tegen Schaken zegt dat 'ie moet doorlopen. Kankerbaas
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Manmanman wat een leuk elftal hebben we toch
Voorlopig kunnen ze niet eens van Twente winnen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
Dit Feyenoord gaat nog hele hoge ogen gooien
Zonder Te Vrede moet het goedkomenquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
JPB speelt ook pas vandaag voor het eerst sinds maanden goedquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Manu en Boethius gewoon de vaste buiten spelers A.u.B
Vooralsnog is het 0-0, tegen hele matige duitsers.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
Komt omdat we een kwaliteitsspits ontberen. Kazim Kazim moet een gigantisch goede koop gaan blijken, maar dan gaan we echt voor een "Blessioenschap".quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voorlopig kunnen ze niet eens van Twente winnen.
Dit goed vindenquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
JPB speelt ook pas vandaag voor het eerst sinds maanden goed
Schaken en ambitieuze uitsprakenquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt omdat we een kwaliteitsspits ontberen. Kazim Kazim moet een gigantisch goede koop gaan blijken, maar dan gaan we echt voor een "Blessioenschap".
Definitie Blessioenschap: een mogelijk kampioenschap voor Feyenoord dat uitgesproken wordt door Ruben Schaken.
Ga terug naar Duitsland.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:20 schreef Tukker87 het volgende:
Twente doelpuntje maken in de 93e minuut
Goede keus toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:21 schreef Tortugal het volgende:
Twente met alleen maar afstandsschoten vanwege Mulder
Verkopen aan Twente voor 3 miljoenquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:21 schreef Evertjan het volgende:
wat moeten ze nou met die Mulder die kan je ook afschrijven als Feyenoord zijnde
Dat komt wel goed jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:20 schreef Helpmefok het volgende:
Even serieus, de wissels van Fredsj zijn lachwekkend maar
Ik zie EINDELIJK lijnen, eindelijk spelers die snappen wat ze doen en waar ze staan!
Volgende transferperiode voor 2 miljoen verkopen aan ajax.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:21 schreef Evertjan het volgende:
wat moeten ze nou met die Mulder die kan je ook afschrijven als Feyenoord zijnde
Bilal Ould-Chikh, het nieuwe megasuperduperalleskunnende talent van Twente komt er nu in. Opgepast.quote:
Talent, Schaken en Manu konden niet voetballen (het Bilal-effect) en JPB was uit vormquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is die speler van Heerenveen eigenlijk gehaald ?
Klopt, maar ik ben al met al echt supertevreden. Nog een spits (Kazim MOET een goede koop blijken) en we worden minimaal 3e.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is trouwens wel echt zaadvoetbal om naar te kijken.
Dat sowieso belabberd voetbal van de bovenste plank.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is trouwens wel echt zaadvoetbal om naar te kijken.
Bijna gelijkwaardig aan het Bakkal-effect destijds.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Talent, Schaken en Manu konden niet voetballen (het Bilal-effect) en JPB was is uit vorm
Klopt, en met het Vermeer-effect nu en deels Hahn-effect vorig jaar. Feyenoorders hebben concurrenten van andere clubs nodig om beter te wordenquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bijna gelijkwaardig aan het Bakkal-effect destijds.
Helaas hield dat ook maar een tijdje aan, toen bleek dat het geen serieuze concurrent was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |