De man die ons kampioen gaat makenquote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standerd Luik - Feyenoord
Nee, met Vermeer is afgesproken niet moeilijk te doen bij een transfer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
Heeft Van Geel Overmars gepijpt ofzo?
Dit ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Precies. Ajax verkoopt gewoon hun tweede keeper, die ongeveer even goed is als Cilleson, voor 750k aan hun aartsvijand. Ik zou als ik Ajacied was echt pisnijdig zijn en het Amsterdamse Maasgebouw bestormen om die Overmars een klap op z'n gok te geven.
Oke, netjes van Ajaxquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, met Vermeer is afgesproken niet moeilijk te doen bij een transfer.
Denk eerder andersom Overmars lijkt me wel zo'n onderdanig sletjequote:Op zondag 31 augustus 2014 17:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
Wat ik zeg:quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:48 schreef Ill-Skillz het volgende:
Vermeer blunderde net zo vaak als Mulder dat doet mensen.
http://www.voetbalcentraa(...)et-laatste-keer-zijn
Ik snap niet waarom Hahn niet gewoon de kans krijgt.
Spreek voor je zelf.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
Ajacieden en Feyenoorders verbroederen in één ding: beide zijn niet blij met Vermeer
Kelly Immersquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
Intern zijn er bij Feyenoord twijfels of Hahn eigenlijk wel een keeper is. Zo slecht is 'ie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:48 schreef Ill-Skillz het volgende:
Vermeer blunderde net zo vaak als Mulder dat doet mensen.
http://www.voetbalcentraa(...)et-laatste-keer-zijn
Ik snap niet waarom Hahn niet gewoon de kans krijgt.
Bij Mulder zijn de blunders normaal, waardoor hij niet eens meer een clown genoemd kan worden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat ik zeg:
De ene clown voor de andere
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:49 schreef PizzaGeit het volgende:
4 van de laatste 5 nieuwsberichten zijn dikgedrukt op fr12
En Fr12 is traag, laad soms ook niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:49 schreef PizzaGeit het volgende:
4 van de laatste 5 nieuwsberichten zijn dikgedrukt op fr12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |