SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Ik eigenlijk bijna nooit. Behalve als er echt iets is. Dan lig ik te piekeren en me druk te maken en wil het in slaap vallen niet echt lukken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geregeld last van dat ik wakker lig
Snap ik, maarja, als je je schaamt voor je stem dan is het meer stressen dan ontspannen eigenlijkquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]die weet ik nog. Ik vind draaien gewoon leuk, het is ontspannen en stressen tegelijk
Ik zag de ninjaquote:
Oww! Check!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet voor DJ's, maar voor die lui die ff denken een Radiochickkie aan de lijn te kunnen hengelen
Zijn er dames hier dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:57 schreef bjanaan het volgende:
De dames hier zijn toch allemaal best wel knap en leuk?
Zo herkenbaarquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik eigenlijk bijna nooit. Behalve als er echt iets is. Dan lig ik te piekeren en me druk te maken en wil het in slaap vallen niet echt lukken.
vrouwen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:57 schreef bjanaan het volgende:
maar die 'ninja' is door zowat iedereen gezienquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:57 schreef bjanaan het volgende:
Als jij het zegtquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:57 schreef bjanaan het volgende:
Vreemde is, ik weet niet beter dan dat ik een schelle stem heb die heel erg bekakt spreekt. En wat hoor ik hier, dat ze (misschien doen ze beleefd) mij een plezierige radio stem vinden hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik eigenlijk bijna nooit. Behalve als er echt iets is. Dan lig ik te piekeren en me druk te maken en wil het in slaap vallen niet echt lukken.
[..]
Snap ik, maarja, als je je schaamt voor je stem dan is het meer stressen dan ontspannen eigenlijk.
voor jou milfsquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Zijn er dames hier dan?
Men beweert van welquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Zijn er dames hier dan?
Ik ben leuk, knap en way out of your leaguequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:57 schreef bjanaan het volgende:
Oh, ik ben het wel met "ze" eens. Maar anders moeten we een keer bellen of Skypen ofzo. Dan hoor je hoe erg het is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vreemde is, ik weet niet beter dan dat ik een schelle stem heb die heel erg bekakt spreekt. En wat hoor ik hier, dat ze (misschien doen ze beleefd) mij een plezierige radio stem vinden hebben
Nee ik doe niet beleefd, ik meen het gewoonquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vreemde is, ik weet niet beter dan dat ik een schelle stem heb die heel erg bekakt spreekt. En wat hoor ik hier, dat ze (misschien doen ze beleefd) mij een plezierige radio stem vinden hebben
ik krijg vaker te horen dat ik een lompe boer ben dan dat ik beleefd ben. en jouw stem klinkt wel goedquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Same here!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ik doe niet beleefd, ik meen het gewoon
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben leuk, knap en way of your league
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben leuk, knap en way out of your league
Bel mequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik ben het wel met "ze" eens. Maar anders moeten we een keer bellen of Skypen ofzo. Dan hoor je hoe erg het is.
Ik heb je nog niet op de radio gehoordquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja zoiets. maar jij bent ook vooroorlogsquote:
latersquote:
slaap lekkerquote:
Trusten kerelquote:
Yeah, no problemquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:00 schreef Fokker89 het volgende:
Diedjees bedankt voor het draaien!!!!!
Komt wel denk ik. Ik heb vanavond toch echt een uur lang gepieptquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet op de radio gehoord
moet je beide ogen los doenquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:00 schreef Koen66 het volgende:
ik heb eigenlijk maar 1 van de hier aanwezige dames gezien
Wie dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:00 schreef Koen66 het volgende:
En dat was ik nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:00 schreef Koen66 het volgende:
Kom nu wel weer wat vaker in het topic, dus zal ongetwijfeld wel gebeuren dat ik je een keer hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt wel denk ik. Ik heb vanavond toch echt een uur lang gepiept
en muisje is geen dame?quote:
geile gesprekken met stijve piemels en natte kutjesquote:
waarom niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |