SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Ik eigenlijk bijna nooit. Behalve als er echt iets is. Dan lig ik te piekeren en me druk te maken en wil het in slaap vallen niet echt lukken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geregeld last van dat ik wakker lig
Snap ik, maarja, als je je schaamt voor je stem dan is het meer stressen dan ontspannen eigenlijkquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]die weet ik nog. Ik vind draaien gewoon leuk, het is ontspannen en stressen tegelijk
Ik zag de ninjaquote:
Oww! Check!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet voor DJ's, maar voor die lui die ff denken een Radiochickkie aan de lijn te kunnen hengelen
Zijn er dames hier dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:57 schreef bjanaan het volgende:
De dames hier zijn toch allemaal best wel knap en leuk?
Zo herkenbaarquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik eigenlijk bijna nooit. Behalve als er echt iets is. Dan lig ik te piekeren en me druk te maken en wil het in slaap vallen niet echt lukken.
vrouwen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:57 schreef bjanaan het volgende:
maar die 'ninja' is door zowat iedereen gezienquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:57 schreef bjanaan het volgende:
Als jij het zegtquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:57 schreef bjanaan het volgende:
Vreemde is, ik weet niet beter dan dat ik een schelle stem heb die heel erg bekakt spreekt. En wat hoor ik hier, dat ze (misschien doen ze beleefd) mij een plezierige radio stem vinden hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik eigenlijk bijna nooit. Behalve als er echt iets is. Dan lig ik te piekeren en me druk te maken en wil het in slaap vallen niet echt lukken.
[..]
Snap ik, maarja, als je je schaamt voor je stem dan is het meer stressen dan ontspannen eigenlijk.
voor jou milfsquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Zijn er dames hier dan?
Men beweert van welquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Zijn er dames hier dan?
Ik ben leuk, knap en way out of your leaguequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:57 schreef bjanaan het volgende:
Oh, ik ben het wel met "ze" eens. Maar anders moeten we een keer bellen of Skypen ofzo. Dan hoor je hoe erg het is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vreemde is, ik weet niet beter dan dat ik een schelle stem heb die heel erg bekakt spreekt. En wat hoor ik hier, dat ze (misschien doen ze beleefd) mij een plezierige radio stem vinden hebben
Nee ik doe niet beleefd, ik meen het gewoonquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vreemde is, ik weet niet beter dan dat ik een schelle stem heb die heel erg bekakt spreekt. En wat hoor ik hier, dat ze (misschien doen ze beleefd) mij een plezierige radio stem vinden hebben
ik krijg vaker te horen dat ik een lompe boer ben dan dat ik beleefd ben. en jouw stem klinkt wel goedquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Same here!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ik doe niet beleefd, ik meen het gewoon
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben leuk, knap en way of your league
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben leuk, knap en way out of your league
Bel mequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik ben het wel met "ze" eens. Maar anders moeten we een keer bellen of Skypen ofzo. Dan hoor je hoe erg het is.
Ik heb je nog niet op de radio gehoordquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja zoiets. maar jij bent ook vooroorlogsquote:
latersquote:
slaap lekkerquote:
Trusten kerelquote:
Yeah, no problemquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:00 schreef Fokker89 het volgende:
Diedjees bedankt voor het draaien!!!!!
Komt wel denk ik. Ik heb vanavond toch echt een uur lang gepieptquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet op de radio gehoord
moet je beide ogen los doenquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:00 schreef Koen66 het volgende:
ik heb eigenlijk maar 1 van de hier aanwezige dames gezien
Wie dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:00 schreef Koen66 het volgende:
En dat was ik nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:00 schreef Koen66 het volgende:
Kom nu wel weer wat vaker in het topic, dus zal ongetwijfeld wel gebeuren dat ik je een keer hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt wel denk ik. Ik heb vanavond toch echt een uur lang gepiept
en muisje is geen dame?quote:
geile gesprekken met stijve piemels en natte kutjesquote:
waarom niet?quote:
tuurlijk bedoel ik jouquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:02 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oooh je bedoelt mij. Sorry Koenie
en bubbels wel?quote:
Dus, niets is waar tot het tegendeel bewezen isquote:
Volgens mij heb jij een mooie stem!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Snap ik, maarja, als je je schaamt voor je stem dan is het meer stressen dan ontspannen eigenlijk.
meet bij Kally vorig jaarquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en bubbels wel?
jij ouwe snoepert
quote:
Slaapze knokkelbroerquote:
Klopt, maar je weet wel hoe ik eruit zie (qua kop dan)quote:
dat kloptquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, maar je weet wel hoe ik eruit zie (qua kop dan)
Niet echtquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een mooie stem!![]()
En in slaap vallen met de zoete klanken van chillout-moods-8-1-cd-s-of-chill is heel ontspannend.
Gelukkig is er internetquote:
Zwoare Nel ?quote:
neuh drum halfzwoarquote:
Oh nohquote:
vanmiddag nog gehad in duitslandquote:
ik zit nog met een halve liter bier voor me, combineert wat minderquote:
als ik shag rook ik het zware van Nellequote:Op zondag 31 augustus 2014 01:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Oh noh
Zit hier zelf aan de Javaanse Jong's
Van Zwoare Nelle giert oe de long'n snellerquote:
dreekwartquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Oh noh
Zit hier zelf aan de Javaanse Jong's
Zou je denkenquote:
Met een scheutje sterke drank erdoorquote:
Mouse.. Jouw stemquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
even losroken die bendequote:Op zondag 31 augustus 2014 01:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Van Zwoare Nelle giert oe de long'n sneller
Ik wissel nog wel eens. De ene keer Van Nelle, en de andere keer Javaanse Jongensquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik shag rook ik het zware van Nelle
Doe je goedquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dreekwart
ik probeer wat te minderen. en in het werkhok rook ik normaal veel meer. overdag rook ik bijna niet meer.
* knokkels mompelt iets over alternatieve wegenquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou je denken
Ik ben echt nog een van de fosielen die Buyt before she tried............ Niet leverbaar![]()
OK, dan maar de schimmige internetwegen op en .......................
Altijd goed te weten dat je als eerzame burger iets wilt kopen, en het niet leverbaar is, en ook illegaal niet leverbaar isWeer wat artiesten die inkomsten mislopen
Oh, dan stuur ik Kim wel op ze afquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geile gesprekken met stijve piemels en natte kutjes
Omdat ik dat eng vindquote:
Toch zie ik symph hier niet goed in terugquote:
Zijn liefde voor de radio, en voor paarden!quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch zie ik symph hier niet goed in terug
Aww... dankjewelquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een mooie stem!![]()
En in slaap vallen met de zoete klanken van chillout-moods-8-1-cd-s-of-chill is heel ontspannend.
kim?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan stuur ik Kim wel op ze af.
[..]
Omdat ik dat eng vind.
slaap lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Deze broekie gaat plat![]()
dank stiff
quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
dank stiff
Ze mogen over mij in ieder geval niet klagenquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Gelukkig hebben de meeste artiesten al wel genoeg gekregen
quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
dank stiff
Ik denk dat ik even moet wennen aan de UIquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn liefde voor de radio, en voor paarden!
En Symphonic in een elegant lettertype; past wel bij de naam.
n&squote:Op zondag 31 augustus 2014 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze mogen over mij in ieder geval niet klagen
Zelfs bagger nummers van (don't ask) Nick & Simon heb ik legaal gekocht, om eenmalig (lees nooit) hier te draaien
En dan is er iets wat je echt graag wilt hebben.............. uitverkocht
quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze mogen over mij in ieder geval niet klagen
Zelfs bagger nummers van (don't ask) Nick & Simon heb ik legaal gekocht, om eenmalig (lees nooit) hier te draaien
En dan is er iets wat je echt graag wilt hebben.............. uitverkocht
quote:
Is ook een nummer uit 1978 geloof ikquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:16 schreef knokkels het volgende:
ch00000000000000000000000000000000000000000000000000000000n!!!!!!
Holy crap. Wat heeft Steven hier een jonge stem zeg
Dat. QFT!. Deze man weet.quote:
Yep. Toen was ik gewoon 1 jaar. Heerlijk nummerquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is ook een nummer uit 1978 geloof ik![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar is ze. Op de achtergrond.
Het was 10 jaar voordat ik überhaupt geboren wasquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Yep. Toen was ik gewoon 1 jaar. Heerlijk nummer
quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]AwesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar is ze. Op de achtergrond.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Ohhh yeah...quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het was 10 jaar voordat ik überhaupt geboren was
Maar blijft wel 1 van mijn lievelingsnummers.
Helemaal met die uithaal zo![]()
de versie van Styx is ook mooiquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:17 schreef MaryMouse het volgende:
DezeDream on...... ja originele versie
Sing for the moment van Em blijf ik ook gewoon goed vinden
Andere keer weerquote:
Zegt me zo nietsquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ohhh yeah...![]()
Ken je Bread - Guitar Man?
Weer weet deze man.quote:
Blijf toch ff uit mijn memory lane manquote:
Je weet nu wat vingerverven is?quote:
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]KimmieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar is ze. Op de achtergrond.
Believe you can, and you will.
Whehehe neuh, van jou had ik geen verzoekje gekregen he!quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ojee, heb je mij ook gepaint?.
Ooooh Joop, wat doe je nu?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die naam is door Holland ook een beetje vernaggeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe you can, and you will.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ooooh Joop, wat doe je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
[..]
Ooooh Joop, wat doe je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ik zal er mee moeten leren levenquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zal er mee moeten leren leven
[..]
Ooooh Joop, wat doe je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
En wie weet kan iemand er nog wat leuks bewegends van maken, als je wil.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die ouwe had ik nu zo lang, ik was hem een beetje zat eigenlijk
Geheel begrijpelijk. Ik ben die kutmuis van mij ook al lang zatquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die ouwe had ik nu zo lang, ik was hem een beetje zat eigenlijk
Jij Held!quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Ik heb hem zowaar in mijn bezit
het is prima zoquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:26 schreef ToT het volgende:
[..]
En wie weet kan iemand er nog wat leuks bewegends van maken, als je wil.
Toch handig als je een paar compilatie cd's en Top 2000 dingen in je bezit hebtquote:
ik vind het best een toffe muisquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geheel begrijpelijk. Ik ben die kutmuis van mij ook al lang zat
Ben je al bang?quote:
Jaaaquote:
Oh, gelukkig maarquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe neuh, van jou had ik geen verzoekje gekregen he!
Kan je iets met mijn knokkels doen ook.. als UI bedoel ik he. Anders wordt dit wel een vreemd verzoek. En daar benne me niet vanquote:
Altijd goed om te hebben idd!quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Toch handig als je een paar compilatie cd's en Top 2000 dingen in je bezit hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |