En lang niet meer gehoord ookquote:
Die zal het op latere leeftijd hebben gehad neem ik aan. Dan heeft ie het wel iets moeilijker gehad dan mij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat geloof ik wel
ik heb een leraar gehad die een vinger is kwijt geraakt toen hij als klein kind met een granaat uit WO2 aan het spelen was. maar hij leeft er ook gewoon mee en alles.
Eigen schuldquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:34 schreef AdoraBelle het volgende:
*zucht*
Skinny jeans uittrekken... wat een kutwerk.
quote:
quote:
Dat lukt aardig atm ja!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kick back, relax en geniet van de muziek
Openkni... Ohh wacht dat is vast zondequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:34 schreef AdoraBelle het volgende:
*zucht*
Skinny jeans uittrekken... wat een kutwerk.
Zoals ik al eerder vanavond zei, ik ben niet trouwbaarmateriaalquote:
Geen idee.quote:
Nee dankje, dan zie je mijn in string en bhquote:
Ja, ik heb niet echt nagedacht toen ik me aankleedde... Of nouja, ik heb alleen over m'n uiterlijk nagedachtquote:
gewoan rêstich oan dwaanquote:
AdoraBelle in bed!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:29 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga ff mijn enkel wat rust geven, want die heb ik verstuikt toen ik op m'n hakjes liep.
Dus ik lees en luister wel mee, maar het typen wordt wat minder uitgebreid omdat ik in bed lig.
Ja, dat is heel erg zonde van die mooie broek waarin m'n kontje en m'n benen zo mooi uitkomen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Openkni... Ohh wacht dat is vast zonde
he bahquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee dankje, dan zie je mijn in string en bh.
Super party!quote:
Gauw bikini aandoen en er is niets aan de handquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee dankje, dan zie je mijn in string en bh.
quote:[..]
Ja, ik heb niet echt nagedacht toen ik me aankleedde... Of nouja, ik heb alleen over m'n uiterlijk nagedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |