Ik denk dat er genoeg hulpvaardige mensen zijn hier hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:51 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Iets over vrouwen die zich uit skinny jeans moeten wurmen
[..]
Zal het niet doen
Weet je wat nog erger is dan skinny jeans? Zo'n jurkje wat zo onmogelijk strak zit dat je het niet zonder hulp uit krijgt
Ik geloof je meteenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik respecteer haar en haar privacy dus duidelijker dan dit wordt het niet helaas.
Maar ik kan je vertellen dat ze een hele knappe chick is. Alleen wat onzeker over haar uiterlijk, maar dat zijn alle vrouwen. Mezelf inbegrepen.
Weet je nog wat mijn reden was om niet te draaien? Dat zou haar reden ook zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Radioslut zijn en niet bij R49 draaien is wel een beetje
slaap lekker.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:51 schreef bjanaan het volgende:
Heren en lekkere dames ik taai hem ook af vannacht was het net iets te laat en vanochtend net iets te vroeg.
Ik wil iedereen bedanken voor de gezelligheid kunnen we dit vaker op de zaterdag doen?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef Symphonic het volgende:
Mijn nieuwe UI in het groot:
[ afbeelding ]
ToT Held
Wat een schat ben je toch ook weerquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe maar niet. jammer van je leuke gezichtje
Ja duhquote:
Nee, inderdaad. Wakker liggen is irritant. Gelukkig kan ik lekker knuffelend met Kim in slaap vallenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat je niet kan slapen, kunnen we natuurlijk niet hebben hè
Nicequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef Symphonic het volgende:
Mijn nieuwe UI in het groot:
[ afbeelding ]
ToT Held
Mijn mama vond het gezellig dat ik een keer op de zaterdag thuis wasquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
slaap lekker.
ik moet zeggen dat ik in eerste instantie liever naar 't cafe was geweest
maar ik weet nooit wanneer ik zaterdags tijd heb. maar anders vind ik het prima
ik kan wel lief zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:54 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Wat een schat ben je toch ook weer
Geregeld last van dat ik wakker ligquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Wakker liggen is irritant. Gelukkig kan ik lekker knuffelend met Kim in slaap vallen.
nee, weet ik. ik zeg het alleen maarquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja hee ho ff, dat zeg ik ook niet
Mavzequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:51 schreef bjanaan het volgende:
Heren en lekkere dames ik taai hem ook af vannacht was het net iets te laat en vanochtend net iets te vroeg.
Ik wil iedereen bedanken voor de gezelligheid kunnen we dit vaker op de zaterdag doen?
Jep ik ookquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Weet je nog wat mijn reden was om niet te draaien? Dat zou haar reden ook zijn.
Slaap lekker jijquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:51 schreef bjanaan het volgende:
Reiki pulsen? Volgens mij eerder fap pulsen....quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan heb ik een foto van je nodig... En dan stuur ik met Reiki pulsen naar je hart toeen dan leef je weer
*
* Deze post berust deels op waarheid.
Mooi zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |