slaap lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:49 schreef Watertornado het volgende:
Zo, tijd om maar eens te slapen.
Dank voor het draaien iedereen!
doe maar niet. jammer van je leuke gezichtjequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:48 schreef xBubbles het volgende:
Jongens, ik stik zometeen van het lachen
slaap lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:49 schreef Watertornado het volgende:
Niet doen hoor, het is voor Knokkels op zijn brommert een heel eind rijdenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:48 schreef xBubbles het volgende:
maf zequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:49 schreef Watertornado het volgende:
Huh? Die ballotage is mij vooralsnog onbekendquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wie is RadioSlut
Is die al door de R49 ballotage heen gekomen? Lengte van de penis en zo?
Duidelijke foto welquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit is RadioSlut:
[ afbeelding ]
En nee, ze post niet in ONZ geloof ik. En ik heb geen penis gezien dus volgens mij heeft ze die niet.
Iets over vrouwen die zich uit skinny jeans moeten wurmenquote:
Zal het niet doenquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:49 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:51 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Iets over vrouwen die zich uit skinny jeans moeten wurmen
[..]
Zal het niet doen
Weet je wat nog erger is dan skinny jeans? Zo'n jurkje wat zo onmogelijk strak zit dat je het niet zonder hulp uit krijgt
Dan kom jij het brengen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Boh... Als je ooit zin heb in een ontbijd op bed...
Niet stikken, we hebben onze date nog niet gehad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:48 schreef xBubbles het volgende:
Gelukkig maar. Anders dan zou ik niet in slaap kunnen komen denk ik.quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:49 schreef Watertornado het volgende:
taai zequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:51 schreef bjanaan het volgende:
Heren en lekkere dames ik taai hem ook af vannacht was het net iets te laat en vanochtend net iets te vroeg.
Ik wil iedereen bedanken voor de gezelligheid kunnen we dit vaker op de zaterdag doen?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:51 schreef bjanaan het volgende:
Heren en lekkere dames ik taai hem ook af vannacht was het net iets te laat en vanochtend net iets te vroeg.
Ik wil iedereen bedanken voor de gezelligheid kunnen we dit vaker op de zaterdag doen?
daar zit een gedachte achterquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:51 schreef xBubbles het volgende:
Weet je wat nog erger is dan skinny jeans? Zo'n jurkje wat zo onmogelijk strak zit dat je het niet zonder hulp uit krijgt
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit is RadioSlut:
[ afbeelding ]
En nee, ze post niet in ONZ geloof ik. En ik heb geen penis gezien dus volgens mij heeft ze die niet.
dag banaanquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:51 schreef bjanaan het volgende:
Bedankt voor de gezelligheidquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:51 schreef bjanaan het volgende:
Dan heb ik een foto van je nodig... En dan stuur ik met Reiki pulsen naar je hart toequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dan zakt het aantal luisteraars ineens zo in. Dat moet ook niet.
[..]
CPR via internet? Hoe werkt dat dan?
[..]
Sorry, ik trouw al met RadioSlut.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef Symphonic het volgende:
Mijn nieuwe UI in het groot:
[ afbeelding ]
ToT Held
Ik respecteer haar en haar privacy dus duidelijker dan dit wordt het niet helaas.quote:
Dat je niet kan slapen, kunnen we natuurlijk niet hebben hèquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan kom jij het brengen?.
[..]
Niet stikken, we hebben onze date nog niet gehad.
[..]
Gelukkig maar. Anders dan zou ik niet in slaap kunnen komen denk ik.
[..]
Slaap lekker.
Niet voor DJ's, maar voor die lui die ff denken een Radiochickkie aan de lijn te kunnen hengelenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Huh? Die ballotage is mij vooralsnog onbekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |