quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je nu 22 bent 4 jaar.Wauw. Da's best lang al weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe you can, and you will.
God, dat wist ik echt niet. Ik ken haar echt al een hele tijd en we waren de laatste tijd best wel uit elkaar gedreven, maar hahaha. Dit is heel grappig, ik moet even off-screen lachen, brbquote:
Symphonische!quote:
staat er bijquote:
Ja dat is wel zo, even een tijdje pauze gehad van Fokquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen. Doordat je een tijdje weg bent geweest vind ik het helemaal moeilijk in te schatten.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:33 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, even een tijdje pauze gehad van Fok
And these things are REALLLLLLquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
Van the Offsprings had ik gisteren een minuut durende disclaimer in mijn show zitten
Owjah!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ze ook in mijn eentje naar boven getild
Streepje door je naam wil wel helpenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik heb het ooit geprobeerd, maar het ging niet.
jij wil die horen?quote:
Geloof me, het kan. Als je maar genoeg nare dingen meemaaktquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik heb het ooit geprobeerd, maar het ging niet.
Brohymn is zeker goedgekeurd!quote:
Nee dat kloptquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Streepje door je naam wil wel helpen
Niet dat ik mij kan herinneren dat Bubbletje die ooit gehad heeft hoor, gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |