quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je nu 22 bent 4 jaar.Wauw. Da's best lang al weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe you can, and you will.
God, dat wist ik echt niet. Ik ken haar echt al een hele tijd en we waren de laatste tijd best wel uit elkaar gedreven, maar hahaha. Dit is heel grappig, ik moet even off-screen lachen, brbquote:
Symphonische!quote:
staat er bijquote:
Ja dat is wel zo, even een tijdje pauze gehad van Fokquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen. Doordat je een tijdje weg bent geweest vind ik het helemaal moeilijk in te schatten.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:33 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, even een tijdje pauze gehad van Fok
And these things are REALLLLLLquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
Van the Offsprings had ik gisteren een minuut durende disclaimer in mijn show zitten
Owjah!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ze ook in mijn eentje naar boven getild
Streepje door je naam wil wel helpenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik heb het ooit geprobeerd, maar het ging niet.
jij wil die horen?quote:
Geloof me, het kan. Als je maar genoeg nare dingen meemaaktquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik heb het ooit geprobeerd, maar het ging niet.
Brohymn is zeker goedgekeurd!quote:
Nee dat kloptquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Streepje door je naam wil wel helpen
Niet dat ik mij kan herinneren dat Bubbletje die ooit gehad heeft hoor, gelukkig
En welcome backquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:35 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nee dat klopt
Het was echt een vrijwillige keuze
Geen ananas?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb nog geen seconde gezeten tijdens mijn set. ik ga even nieuw bier pakken en dan zitten. en misschien een shaggie erbij
Steek ik even een peuk opquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb nog geen seconde gezeten tijdens mijn set. ik ga even nieuw bier pakken en dan zitten. en misschien een shaggie erbij
ja, dat viel mij vanavond ook op, DJ-en is nog hard werken ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
Je leeft nog wel?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:32 schreef enthousyasko het volgende:
[..]
God, dat wist ik echt niet. Ik ken haar echt al een hele tijd en we waren de laatste tijd best wel uit elkaar gedreven, maar hahaha. Dit is heel grappig, ik moet even off-screen lachen, brb
Ananas, bruine suiker. even onder de gril en dan met een bolletje caramelijsquote:
Oh, da's minder. Dan blijf ik liever op FOK!.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:35 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Geloof me, het kan. Als je maar genoeg nare dingen meemaakt
quote:
Hé Melting ToT die uit zijn dak gaatquote:
soms wel jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, dat viel mij vanavond ook op, DJ-en is nog hard werken ook
Nee, dit is mijn geest in het hemelhotel kamer 5 die stiekem op mijn fok!account zitquote:
Ik had er ook wel weer lol in, maar ben blij dat ik nu lekker achterovergezakt naar Ruler kan luisterenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soms wel ja
Maar wel leuk hard werken
Ja ik moet toch weer eens een keer de scheermes er overheen halen!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé Melting ToT die uit zijn dak gaat
DJ'en. Ik hou ervanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soms wel ja
Maar wel leuk hard werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |