SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - 27-08
op basis van video EénVandaag, zie bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder nieuws na de vondst van de rugzak en resten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten en vindplaatsen Zaak Lisanne en Kris, Boquete:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spullen Lisanne en Kris - mee op de hike:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn - zoals van 20-06 - 03-08 - voor nieuwe zie boven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & ouder nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vermissingen in het gebied:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berovingen in het gebied rond Boquete:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lonely Planet-beschrijving El Pianista:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessante docu over verdwalen in de jungle:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Laatst bekende foto van Lisanne Froon met uitzicht op Palo Alto vanaf de Mirador (Pacifische zuidkant), genomen op 1 april 2014 ~13:00 - 29-07
• Laatst bekende foto van Kris Kremers bij de eerste quebrada ("steil bergbeekje") aan de Caribische noordkant van de waterscheiding (Continental Divide) genomen op 1 april 2014 ~14:00 - 04-08
http://i.imgur.com/QslOXuM.jpg"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
is moeilijk te zien
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Dus eerst beweer je dat je dankzij jouw dure professionele Apple iMac (lol) 30" gekalibreerde _super-display_ in een ingezoomde foto van uiteindelijk 30x30px een man-met-pet inclusief een _overduidelijk_ oor kan herkennen die zich op >10m afstand bevindt en _overduidelijk_ naar een telefoon kijkt. En vervolgens durf je te beweren dat onderstaand linker product ook op de steen rechts zou kunnen liggen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:39 schreef StaceySinger het volgende:
dit lijkt er wel wat op - astma pastiles
[ afbeelding ]
Ik heb 2/3 vinkjes al gezet, maar vanzelfsprekend mag je jezelf nog even verduidelijken. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ik niet bedreven ben met de fotovakschool-technische-skillset die benodigd is om dergelijke conclusies te kunnen trekken.Ik heb het voor de zekerheid zelf ook even bekeken. Maar je kan het inderdaad niet kwalijk nemen dat Deiner niet bekend is met -edit-ceysinger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:41 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
goh net lid >zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:03
[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 30-08-2014 19:28:50 ]![]()
kom je hier de users aanvallen of meedenken ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:20 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Dus eerst beweer je dat je dankzij jouw dure professionele Apple iMac (lol) 30" gekalibreerde _super-display_ in een ingezoomde foto van uiteindelijk 30x30px een man-met-pet inclusief een _overduidelijk_ oor kan herkennen die zich op >10m afstand bevindt en _overduidelijk_ naar een telefoon kijkt. En vervolgens durf je te beweren dat onderstaand linker product ook op de steen rechts zou kunnen liggen?
Ik heb 2/3 vinkjes al gezet, maar vanzelfsprekend mag je jezelf nog even verduidelijken. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ik niet bedreven ben met de fotovakschool-technische-skillset die benodigd is om dergelijke conclusies te kunnen trekken.
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb het voor de zekerheid zelf ook even bekeken. Maar je kan het inderdaad niet kwalijk nemen dat Deiner niet bekend is met ceysinger.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 30-08-2014 19:29:12 ]"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Is het mogelijk dat deze zakjes iets te maken hebben met deze 'vondst' van 12 april?
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)ris-en-Lisanne.dhtml
Daar heeft men het o.a. over een plastic zakje en koekjesverpakkingen. Iemand enig idee of het toen om een rood zakje ging?
Ik weet niet of een van de voorwerpen op de 'tak-foto' een deel van een koekjesverpakking is.
De spullen die in het artikel worden genoemd hadden uiteindelijk niets met L. en K. te maken.
Als de spullen op de 'tak-foto' dezelfde spullen zijn, zijn dat dus spullen van anderen.
Maar ik heb geen idee of het een iets met het ander te maken heeft.![]()
Hmm op die eerder gepostte foto lijkt er idd net alert te staan wanneer je inzoomt, maar op de foto die Stacey net postte valt dat niet meer te zien... De kwaliteit van beide foto's is door het vele zoomen vrij belabberd dus zou er verder ook weinig over durven zeggen...![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:20 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Dus eerst beweer je dat je dankzij jouw dure professionele Apple iMac (lol) 30" gekalibreerde _super-display_ in een ingezoomde foto van uiteindelijk 30x30px een man-met-pet inclusief een _overduidelijk_ oor kan herkennen die zich op >10m afstand bevindt en _overduidelijk_ naar een telefoon kijkt. En vervolgens durf je te beweren dat onderstaand linker product ook op de steen rechts zou kunnen liggen?
Ik heb 2/3 vinkjes al gezet, maar vanzelfsprekend mag je jezelf nog even verduidelijken. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ik niet bedreven ben met de fotovakschool-technische-skillset die benodigd is om dergelijke conclusies te kunnen trekken.
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb het voor de zekerheid zelf ook even bekeken. Maar je kan het inderdaad niet kwalijk nemen dat Deiner niet bekend is met -edit-ceysinger.![]()
Later kwam er een verklaring dat de gevonden spullen van de reddingswerkers waren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:29 schreef BijDePinken het volgende:
Is het mogelijk dat deze zakjes iets te maken hebben met deze 'vondst' van 12 april?
Daar heeft men het o.a. over een plastic zakje en koekjesverpakkingen. Iemand enig idee of het toen om een rood zakje ging?
Ik weet niet of een van de voorwerpen op de 'tak-foto' een deel van een koekjesverpakking is.
De spullen die in het artikel worden genoemd hadden uiteindelijk niets met L. en K. te maken.
Als de spullen op de 'tak-foto' dezelfde spullen zijn, zijn dat dus spullen van anderen.
Maar ik heb geen idee of het een iets met het ander te maken heeft."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Oké, mijn excuses dat ik aan achterhaalde informatie refereerde. Ik ben hier nieuw, en zal proberen mij nog beter in te lezen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:34 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Later kwam er een verklaring dat de gevonden spullen van de reddingswerkers waren.![]()
Geeft niet ,is ook al lang geleden .quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:39 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
Oké, mijn excuses dat ik aan achterhaalde informatie refereerde. Ik ben hier nieuw, en zal proberen mij nog beter in te lezen.
Maar ik heb op een video toch echt iemand van de reddingswerkers horen zeggen dat
er ook blonde haren gevonden waren - dus vreemd verhaal .
Of die haren ooit onderzocht zijn weet ik niet"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Ik ben momenteel echt aan het twijfelen om hier niet even weg te gaan, de cloons verpesten het naar mijn inziens![]()
![]()
Ik heb in een Panamese krant gelezen dat toen de ouders van Lisanne in Panama waren, ze gevraagd hebben naar deze vondst. Ze kregen toen te horen dat het materiaal weg was en niemand wist waar het was. De ouders waren daar erg teleurgesteld door. Er is al heel snel na de vondst gezegd dat het er niets mee te maken had. Ik vraag me ook af of het wel degelijk onderzocht is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:29 schreef BijDePinken het volgende:
Maar ik heb geen idee of het een iets met het ander te maken heeft.![]()
Ik zie het vast verkeerd.... zal wel niks zijn....
maar er lijkt een vijf te staan op de grond.... Net boven dat onderste papiertje ....
[ Bericht 14% gewijzigd door Spocke op 30-08-2014 20:14:57 ]![]()
Soms weleens een goed idee om even afstand te nemen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:42 schreef Jezus9 het volgende:
Ik ben momenteel echt aan het twijfelen om hier niet even weg te gaan, de cloons verpesten het naar mijn inziens![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:29 schreef Lavenderr het volgende: Soms weleens een goed idee om even afstand te nemen.
![]()
![]()
Cloons?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:42 schreef Jezus9 het volgende:
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Nee, sockpuppets in dit geval.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:52 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
meatpuppets
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kloon_%28internet%29
* Gaan de discussie aan met het originele account
Klinkt bekend.![]()
![]()
Staat ook in dat artikel dat ze vier dagen eerder zijn achtergelaten? Dat was dan op 8 april zelfde dag als laatste foto....toch vreemdquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:34 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Later kwam er een verklaring dat de gevonden spullen van de reddingswerkers waren.![]()
Waren ze dan op 12 april gevonden? Heb je daar nog een link vanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:01 schreef ToniB het volgende:
[..]
Staat ook in dat artikel dat ze vier dagen eerder zijn achtergelaten? Dat was dan op 8 april zelfde dag als laatste foto....toch vreemd![]()
nee ik bedoel dat artikel in de krant van 12 aprilquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:07 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Waren ze dan op 12 april gevonden? Heb je daar nog een link van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: