De lijst die bepaald hoeveel clubs je mag afvaardigen als land.quote:
Waar kan ik die vindenquote:Op maandag 8 september 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De lijst die bepaald hoeveel clubs je mag afvaardigen als land.
quote:
De club coëfficiëntenlijst van Europa bedoel je?quote:Op maandag 8 september 2014 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je kijkt bij die ranglijsten, zoals je die daarnet postte, dan is het tabje daarnaast geloof ik.
Nee, die van landen.quote:Op maandag 8 september 2014 16:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De club coëfficiëntenlijst van Europa bedoel je?
Hmm, apart. Groot gat tussen de top en de rest.quote:Op maandag 8 september 2014 16:53 schreef DeHovenier het volgende:
Clubs:
[ afbeelding ]
Landen:
[ afbeelding ]
Nederland staat trouwens 20e op de Wereldranglijst.
Hier sta ik ook veilig op de 6e plaats en niet heel ver achter Italië (2022)quote:Op maandag 8 september 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, apart. Groot gat tussen de top en de rest.
Wel leuk dat Nederland daar 6de is, mij lukt het maar niet daar te komen.
quote:Op maandag 8 september 2014 17:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hier sta ik ook veilig op de 6e plaats en niet heel ver achter Italië (2022)
[ afbeelding ]
Clubs:
[ afbeelding ]
Ben toch maar gestopt met die game, weinig uitdaging meer nadat ik de CL finale met 4-0 won van Chelsea![]()
Nu een nieuwe game begonnen met de laatste update en eens kijken of ik het weer voor elkaar krijg met Muric etc.
Met wie speel je ook alweer?quote:Op maandag 8 september 2014 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het lijkt er op dat ik dit jaar de CL misloop.
De competitie begon geweldig, maar sindsdien zijn er een aantal langdurige blessures (mede door het volle programma) en een vormcrisis voorin. De bal wil er niet meer in.
Mijn spits die in de eerste 14 wedstrijden er 25 inschoot, heeft in de 30 wedstrijden daarna er nog 5 gemaakt.
FC Twente.quote:
Ik heb gewoon twee verschillende teams staan, met wie ik om-en-om speel. M'n beste team speelt tegen de grote tegenstanders en speelt de belangrijke wedstrijden, en m'n b-team speelt tegen slechtere teams in de ED en in de Beker. Voordeel is dat m'n mindere spelers, die ook op de bank zitten bij m'n A-elftal, speelminuten krijgen en ervaring kunnen opdoen, en dat ik geen last heb van vermoeide spelers omdat iedereen genoeg kan rusten.quote:Op maandag 8 september 2014 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het lijkt er op dat ik dit jaar de CL misloop.
De competitie begon geweldig, maar sindsdien zijn er een aantal langdurige blessures (mede door het volle programma) en een vormcrisis voorin. De bal wil er niet meer in.
Mijn spits die in de eerste 14 wedstrijden er 25 inschoot, heeft in de 30 wedstrijden daarna er nog 5 gemaakt.
Klinkt niet slecht. Voor mij is dat nu bijna mogelijk, nu ik een aantal redelijke talenten bij de club heb. Maar daarvoor was er gewoon geen geld voor.quote:Op maandag 8 september 2014 18:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb gewoon twee verschillende teams staan, met wie ik om-en-om speel. M'n beste team speelt tegen de grote tegenstanders en speelt de belangrijke wedstrijden, en m'n b-team speelt tegen slechtere teams in de ED en in de Beker. Voordeel is dat m'n mindere spelers, die ook op de bank zitten bij m'n A-elftal, speelminuten krijgen en ervaring kunnen opdoen, en dat ik geen last heb van vermoeide spelers omdat iedereen genoeg kan rusten.
Nadeel is wel dat m'n b-team soms punten laat liggen. Maarja, zo kunnen mijn talentjes zich ontwikkelen, en als ik een keer geen prijs pak dan is dat ook niet erg
Mooie rushquote:
Nicequote:
Ik niet.quote:Op maandag 8 september 2014 19:52 schreef dion_v_k het volgende:
Wie upload er hier nog meer een foto van zichzelf?
Je bent gewoon lelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op maandag 8 september 2014 19:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Je bent gewoon lelijk
Nee, voegt weinig toe aan het spel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Grapje hoorquote:Op maandag 8 september 2014 19:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, voegt weinig toe aan het spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |