quote:Op zondag 7 september 2014 00:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik heb geen motivatie om FM te spelen, what to do?
Een update downloaden met alle transfers voor het huidige seizoen is een uitstekend begin.quote:Op zondag 7 september 2014 00:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Een touw knopen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2014 03:11 schreef Captain_Zappa het volgende:
Ik heb net Hennie Spijkerman ontslagen 4 dagen voor zn pensioen.
I'm a horrible person..
Klootzak !quote:Op zondag 7 september 2014 03:11 schreef Captain_Zappa het volgende:
Ik heb net Hennie Spijkerman ontslagen 4 dagen voor zn pensioen.
I'm a horrible person..
quote:
Ik heb de update van 20 augustus gedownload.quote:Op zondag 7 september 2014 03:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Een update downloaden met alle transfers voor het huidige seizoen is een uitstekend begin.
Geprobeerd, maar heeft niet geholpen.quote:
Die van soritoutsi.net is volledig up-to-date.quote:Op zondag 7 september 2014 18:17 schreef NM. het volgende:
Ik heb de LFC update, maar zie dat Bilal nog niet bij Feyenoord zit.misschien toch maar even wachten dan.
Link?quote:Op zondag 7 september 2014 18:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Die van soritoutsi.net is volledig up-to-date.
Kan je toch zelf even in de editor aanpassen.quote:Op zondag 7 september 2014 18:17 schreef NM. het volgende:
Ik heb de LFC update, maar zie dat Bilal nog niet bij Feyenoord zit.misschien toch maar even wachten dan.
quote:Op zondag 7 september 2014 20:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://sortitoutsi.net/fo(...)ta-update-discussion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door dion_v_k op 07-09-2014 20:58:15 ]Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op maandag 8 september 2014 13:36 schreef donroyco het volgende:
PSV is gek geworden.Hehehe. Dat is prijzig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon doen.
Ik heb trouwens een probleempje. Ik moet vandaag tegen VVV voor de halve finale van de beker.
En dit is momenteel mijn A-selectie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nee, ik ga voor goedkopere alternatievenquote:Op maandag 8 september 2014 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Dat is prijzig.Gewoon doen.
Ik heb trouwens een probleempje. Ik moet vandaag tegen VVV voor de halve finale van de beker.
En dit is momenteel mijn A-selectie.
[ afbeelding ]
Die zijn bijna allemaal verhuurd. Heb wel een centrale middenvelder, keeper en een linksbuiten/spits daar.quote:Op maandag 8 september 2014 14:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, ik ga voor goedkopere alternatieven
Haal spelers uit je 2e elftal.
Hoe is de Europese ranglijst bij jou? Qua competities?quote:Op maandag 8 september 2014 16:06 schreef DeHovenier het volgende:
Na 4 groepsduels al gekwalificeerd voor de 1e knockoutronde CL, want alles gewonnen
Engelse PML staat 1e, Liga BBVA 2e, Ligue 1 Orange 3e, Serie A 4e, Bundesliga 5e, Budweiser FA Cup 6e, Eredivisie 7e, SOGAZ Prem'er Liga 8e, Liga ZON ZAGRES 9e en Coupe de France 10e.quote:Op maandag 8 september 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is de Europese ranglijst bij jou? Qua competities?
Hmm, wel iets omhoog gekregen dus.quote:Op maandag 8 september 2014 16:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Engelse PML staat 1e, Liga BBVA 2e, Ligue 1 Orange 3e, Serie A 4e, Bundesliga 5e, Budweiser FA Cup 6e, Eredivisie 7e, SOGAZ Prem'er Liga 8e, Liga ZON ZAGRES 9e en Coupe de France 10e.
Welke lijst?quote:Op maandag 8 september 2014 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, wel iets omhoog gekregen dus.
En de coëfficiënten lijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |