Knotsgek die eredivisiequote:Op donderdag 11 september 2014 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
En ik wil jullie mijn stuitershow met Scheveningen ook niet onthouden.
[ afbeelding ]
Ligt aan je tactiek.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
En ik wil jullie mijn stuitershow met Scheveningen ook niet onthouden.
[ afbeelding ]
Komt ook deels doordat ik jaarlijks met huurspelers werk, al dring ik dat aantal nu stevig terug.quote:
Voor Dortmund gaat dat heel moeilijk worden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:21 schreef mvdk_ het volgende:
Heeft iemand nog suggesties voor een M (C) voor Borussia Dortmund (kwalitatief goed) onder een budget van 8 miljoen ¤?
Romero. 1 van de 2. Altijd goed.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:21 schreef mvdk_ het volgende:
Heeft iemand nog suggesties voor een M (C) voor Borussia Dortmund (kwalitatief goed) onder een budget van 8 miljoen ¤?
Ik heb al Jorginho gekocht van Hellas Veronaquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Romero. 1 van de 2. Altijd goed.
Clasie zal niet los te weken zijn voor dat bedrag denk ik?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:21 schreef mvdk_ het volgende:
Clasie zit bij Bayern München dus die krijg ik sowieso niet weg voor minder dan 40 miljoen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Clasie zal niet los te weken zijn voor dat bedrag denk ik?
Ahquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:38 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Clasie zit bij Bayern München dus die krijg ik sowieso niet weg voor minder dan 40 miljoen.
Jonatan Silva, linksbackquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:57 schreef donroyco het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede opkomende links- en rechtsback, een centrale eindbaas. Daarnaast ook nog een linksbuiten, nu aan het proberen om Iancu (Steaua) te halen, maar het laat lang op zich wachten. Prijs 10 - 20 miljoen per positie.
Brescia, seizoen 4.
Thanks, die heb ik al op de korrel, maar mag maar 2 non-EU-spelers aantrekken per seizoenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |