^^ Wat zij zegt! Wij hebben alleen nog wel beddengoed in 200 x 200, dat is wel iets krap. Maar het is zo'n uitgave, dekbed + minstens 2 overtrekken in 1x.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:58 schreef mignonne het volgende:
Wij hebben ook 180 x 200, we zijn allebei nie lang, wel breedmaar echt, die ruimte is zoooo fijn met de kindjes ♡♡
quote:Op maandag 1 september 2014 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
Loj al verlof! Voor mij lijkt het nog steeds ver weg, gelukkig is het echt niet zo
Zelfs mijn walvisnieuwsbrief vindt dat ik op "babymoon" moet. Mag dat woord plz uit de taal verbannen worden?
eeeeeuhm geen idee meer eigkquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:09 schreef Crumpette het volgende:
[..]
+1 op de bed-opmaak. Zo dus, Away!
mignonne, ging jouw kraam dan ook al die lakens verschonen elke dag?daar begon de bed-discussie mee nl
![]()
ik denk dat ik zoiets ook zag onder de douche van de week.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
Rady, ik merk dat mijn tetten "iets" doen omdat er af en toe van die wittige korreltjes op mijn tepels zittenklinkt heel smerig, maar volgens mij zijn dat miniscule beetjes aangekoekte melk
oh jij maakt nu pas de vluchttas? Mijn zus loopt al weken achter mn broek dat ik mijn vluchttas klaar moest maken. vooral na afgelopen weekquote:Op maandag 1 september 2014 08:31 schreef Hilmo het volgende:
Gefeliciteerd met de wisseldagen allemaal! En werkse voor wie moet werken.
Ik geniet zo van mijn verlof. Ben echt blij dat ik met 6 weken al moest, anders was ik deze week pas met verlof gegaan. Pff, moet er niet aan denken en de tijd vliegt voorbij (na een paar opstartdagen dat ik me verveelde)
En vandaag 36 weken, wooow!Tijd voor vluchttas pakken, eventueel bevalbad nu echt boeken enz.
Vanmiddag VK en ik ben benieuwd, ik heb ook zoveel vragen in de afgelopen weken genoteerd en ben zo benieuwd hoe hij ligt en hoe hij gegroeid is. En ik wil mijn twijfels over ziekenhuis of thuisbevalling bespreken.
quote:Op maandag 1 september 2014 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
Loj al verlof! Voor mij lijkt het nog steeds ver weg, gelukkig is het echt niet zo
Zelfs mijn walvisnieuwsbrief vindt dat ik op "babymoon" moet. Mag dat woord plz uit de taal verbannen worden?
hoe ist met jou en de antibiotica?quote:Op maandag 1 september 2014 11:09 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
oh jij maakt nu pas de vluchttas? Mijn zus loopt al weken achter mn broek dat ik mijn vluchttas klaar moest maken. vooral na afgelopen weekMaar ik ben... goh.. lui? ik weet gewoon niet waar ik dat ding moet laten. Heb al wel de maxi cosi klaarstaan
Ik blijf ook 3/4 nachten in het ziekenhuis dus mijn vluchttas wordt enorm
![]()
Succes bij de VK!!
Wij zijn nog niet uit over de naam..quote:Op maandag 1 september 2014 11:14 schreef JufMariska het volgende:
[..]Walvisnieuwsbrief *veegt koffie van toetsenbord*
Vandaag stukken beter geloof ik, dus ik ga zo rap rap rap doen wat ik wilde doen afgelopen dagen en er niet aan toe kwam. Gister was het bagger. thee zetten was zelfs te veelquote:Op maandag 1 september 2014 11:15 schreef Crumpette het volgende:
[..]
hoe ist met jou en de antibiotica?
same here, en daarna kreeg ik de hikquote:Op maandag 1 september 2014 11:14 schreef JufMariska het volgende:
[..]Walvisnieuwsbrief *veegt koffie van toetsenbord*
Kinderdagverblijf had het wel gewaardeerd merkte ik later (wij hadden er te weinig per ongeluk, dus niet gedaan). Verder eigenlijk geen idee. Ik heb alleen werk van mij en vriend gedaan (en dan zowel naar personeelszaken als naar de afdeling waar je werkt). verder hoorde ik van vriendinnen dat die een kaart naar de zwangerschapsgym hadden gedaan en naar de huisarts. Maar volgens mij hoeft dat allemaal niet hoor..quote:Op maandag 1 september 2014 11:21 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Zijn er nog instanties die ik een gb-kaart moet sturen overigens? Wat is normaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |