abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144052332
Rawedni, wat super om je weer te zien!

Succes weer Kwak, wanneer heb je verlof?

En hier gaat m'n verlof vandaag officieel in, dus tijd voor babywasjes :D
pi_144052357
Loj ook officieel verlof en aan de babywasjes!

Ik zie de babywasjes zich langzaam door de lijst uit de OP naar beneden verspreiden :D
pi_144052463
Succes kwakzOr!

Verlof *O* lekker Loj!

NTS een nieuw huis zag ik! Wat fijn

Onze laatste vakantieweek gaat in. :s)
  maandag 1 september 2014 @ 08:00:27 #254
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_144052514
Goodmorning allen :).

Even snel topic gescand.

En wat zie ik: NTS!! Wat goed! Van harte meis *O* *O* *O* .

Ook nog even een O+ voor de kleur blauw op de kastdeur van Radyhyn.

Loj verlof! En aan de babywas, hihi. Ik ga er ook bijna mee beginnen.

Kwak eerste werkdag weer, succes!

Verder zag ik lektieten en bedden voorbijkomen. Wij hebben een heerlijke 180x220 met twee aparte dekbedden (man heeft het altijd heet en ik heb het snel koud) O+ . Ook twee aparte matrassen met twee aparte toppers trouwens. Heerlijk bedje!

Ik heb trouwens geweigerd om klossen onder ons bed te doen :@ . Ten eerste omdat het ons een vreselijke klus lijkt met de hoeveelheid poten (16) onder ons bed en ten tweede omdat ze er de vorige keren geen probleem van hebben gemaakt. Heb gezegd dat de kraam die we krijgen zelf mag aangeven of ze er wel of niet mee wil werken. Anders kunnen we altijd nog een extra matras onder mijn topper doen. Of mijn man maakt het bed gewoon op (die is vrij). Controles op bed is onzin bij een ks (ik nam altijd alleen zelf mijn temp op) en hulp bij de borstvoeding doen we gewoon beneden op de bank.
pi_144052555
moge!

DaD 30 weken! *O*
Hier 25 weken! *O* :o

kwak succes met werken! nog heel even..

Een van onze poezen is nog buiten, de hele nacht al, maar ik heb ondertussen geen stem meer om hem te roepen :') moet maar even wachten op (8>
pi_144052731
Gefeliciteerd met de wisseldagen allemaal! En werkse voor wie moet werken.

Ik geniet zo van mijn verlof. Ben echt blij dat ik met 6 weken al moest, anders was ik deze week pas met verlof gegaan. Pff, moet er niet aan denken en de tijd vliegt voorbij (na een paar opstartdagen dat ik me verveelde }:| )
En vandaag 36 weken, wooow! 8)7 Tijd voor vluchttas pakken, eventueel bevalbad nu echt boeken enz.

Vanmiddag VK en ik ben benieuwd, ik heb ook zoveel vragen in de afgelopen weken genoteerd en ben zo benieuwd hoe hij ligt en hoe hij gegroeid is. En ik wil mijn twijfels over ziekenhuis of thuisbevalling bespreken.
pi_144052796
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:58 schreef mignonne het volgende:
Wij hebben ook 180 x 200, we zijn allebei nie lang, wel breed :+ maar echt, die ruimte is zoooo fijn met de kindjes ♡♡
^^ Wat zij zegt! Wij hebben alleen nog wel beddengoed in 200 x 200, dat is wel iets krap. Maar het is zo'n uitgave, dekbed + minstens 2 overtrekken in 1x.

Rawedni, welkom terug! Hopelijk mag je nu gewoon 9 maanden blijven!

NTS *O* *O* *O* Een huis, wat geweldig!

[ Bericht 16% gewijzigd door Phaidra op 01-09-2014 08:44:00 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144054377
*O* 14 weken! Het gaat echt sneller na een tijdje zeg. Yaaay

Babywasjes! O+

30 weken voor eeuh.. Yaay 30 weken *O*

En volgens mij had ik ook nog niet gejubeld voor het huis van NTS dus yaaaay *O*

En voor vlinder ook *O* yaay, plakplak

En voor de rest ook *O*

En een :* Voor wie hem nodig heeft.
  maandag 1 september 2014 @ 10:34:01 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_144054444
Loj al verlof! Voor mij lijkt het nog steeds ver weg, gelukkig is het echt niet zo :D

Zelfs mijn walvisnieuwsbrief vindt dat ik op "babymoon" moet. Mag dat woord plz uit de taal verbannen worden? :')
disclaimer
pi_144055051
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
Loj al verlof! Voor mij lijkt het nog steeds ver weg, gelukkig is het echt niet zo :D

Zelfs mijn walvisnieuwsbrief vindt dat ik op "babymoon" moet. Mag dat woord plz uit de taal verbannen worden? :')
:') babymooooooon. Ach he, tis ook gewoon maar een vakantie waar je nét iets meer kibbelt dan anders gezien je je hormonen gewoon meeneemt.
pi_144055141
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:09 schreef Crumpette het volgende:

[..]

+1 op de bed-opmaak. Zo dus, Away!

mignonne, ging jouw kraam dan ook al die lakens verschonen elke dag? :D daar begon de bed-discussie mee nl :')
eeeeeuhm geen idee meer eigk :o ik denk het wel? Of misschien dat ze alleen mijn helft deed? Maar dat zou niet heel logisch zijn.
:)
pi_144055261
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
Rady, ik merk dat mijn tetten "iets" doen omdat er af en toe van die wittige korreltjes op mijn tepels zitten :') klinkt heel smerig, maar volgens mij zijn dat miniscule beetjes aangekoekte melk :9
ik denk dat ik zoiets ook zag onder de douche van de week. :') ik dacht.. ''ewwww, tepeltalg!'' Maar nu zie ik niks meer. :)
Born to Lose, but Built to Win.
pi_144055341
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 08:31 schreef Hilmo het volgende:
Gefeliciteerd met de wisseldagen allemaal! En werkse voor wie moet werken.

Ik geniet zo van mijn verlof. Ben echt blij dat ik met 6 weken al moest, anders was ik deze week pas met verlof gegaan. Pff, moet er niet aan denken en de tijd vliegt voorbij (na een paar opstartdagen dat ik me verveelde }:| )
En vandaag 36 weken, wooow! 8)7 Tijd voor vluchttas pakken, eventueel bevalbad nu echt boeken enz.

Vanmiddag VK en ik ben benieuwd, ik heb ook zoveel vragen in de afgelopen weken genoteerd en ben zo benieuwd hoe hij ligt en hoe hij gegroeid is. En ik wil mijn twijfels over ziekenhuis of thuisbevalling bespreken.
oh jij maakt nu pas de vluchttas? Mijn zus loopt al weken achter mn broek dat ik mijn vluchttas klaar moest maken. vooral na afgelopen week :') Maar ik ben... goh.. lui? ik weet gewoon niet waar ik dat ding moet laten. Heb al wel de maxi cosi klaarstaan :') Ik blijf ook 3/4 nachten in het ziekenhuis dus mijn vluchttas wordt enorm :')

Succes bij de VK!!
pi_144055471
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:34 schreef Stormqueen het volgende:

:D Walvisnieuwsbrief *veegt koffie van toetsenbord*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_144055497
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:09 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

oh jij maakt nu pas de vluchttas? Mijn zus loopt al weken achter mn broek dat ik mijn vluchttas klaar moest maken. vooral na afgelopen week :') Maar ik ben... goh.. lui? ik weet gewoon niet waar ik dat ding moet laten. Heb al wel de maxi cosi klaarstaan :') Ik blijf ook 3/4 nachten in het ziekenhuis dus mijn vluchttas wordt enorm :')

Succes bij de VK!!
hoe ist met jou en de antibiotica?
pi_144055528
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:14 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Wij zijn nog niet uit over de naam..
Komt mijn man met Jonas is ook wel leuk! (neuriet Jonas in de wallevis... ) en bedankt he!
pi_144055535
Deels omdat vrijdag kraamzorg intake en deels omdat ik nog steeds kattenpis ruik in onze slaapkamer, vond ik het tijd worden om eens grondig schoon te maken. Geen kattenpis gevonden, maar hoop dat de lucht nu weg is met alle schoonmaakmiddel chemicaliën :7

Maar pff, 't eist wel z'n tol. Ik wil slapen, maar kan niet want 't bed ligt nog bezaaid met troep dat op z'n eigen plek moet :')

Babyboom ( :') ) gaan we maar niet doen, zou niet weten wat, en met mijn topconditie kunnen we toch niet heel veel doen :P

En de vluchttas heb ik ook nog niet hoor, komt met een week of 36 wel. Denk ik ;)
pi_144055629
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:15 schreef Crumpette het volgende:

[..]

hoe ist met jou en de antibiotica?
Vandaag stukken beter geloof ik, dus ik ga zo rap rap rap doen wat ik wilde doen afgelopen dagen en er niet aan toe kwam. Gister was het bagger. thee zetten was zelfs te veel :') En na het avond eten lag het avond eten weer in de pot binnen een half uur.
Maar goed, wat geweest is, is geweest.

Zometeen naar de post, en even snel de AH binnen. Mijn persoonlijke etos verkassen naar... geen idee.. en de ruimte volduwen met babykleertjes. En dan eindelijk verder met de adressenlijst die steeds groter en groter lijkt te worden *O*

Zijn er nog instanties die ik een gb-kaart moet sturen overigens? Wat is normaal?
pi_144055662
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:14 schreef JufMariska het volgende:

[..]

same here, en daarna kreeg ik de hik ;(
  maandag 1 september 2014 @ 11:24:56 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_144055724
instanties een geboortekaartje sturen? Nooit van gehoord, waar denk je aan?

Krijger aan de poets! Kattenzeik is echt de horror ;(
disclaimer
pi_144055817
hier trouwens ook nog geen vluchttas,. (zou ook wel vroeg zijn met 34 wk, vind ik dan)..

Welkom nieuwe mensen! Altijd spannend als er nog geen echo met hartje is geweest (of een eerdere miskraam, dan lijkt het me helemaal eng spannend die eerste weken)..

en over de beddendiscussie: Wij hebben echt een mini-bed als ik dat zo lees. 1.20 x 2.00.
En dat met 2 lange mensen (1.78 en 2.00 m). Maar het bed staat aan een kant tegen de muur (met een matras ertussen, vind mijn man heerlijk om tegenaan te liggen. en normaal slaap ik altijd op buik of rug en zonder kussen. Merk wel dat ik met het verplichte zijslapen (rest gaat helaas echt niet meer) wel wat meer plek inneem dan normaal. Oh en iets langer dekbed zou fijn zijn (2 bij 2), maar dat komt er nooit van. Man ligt of schuin, of met voeten net over de rand. Maar aan de onderkant hebben we een slaapzak overdwars als een soort envelopje waar de voeten dan inhangen (lekker warm)

Bed al wel op klossen (nou ja, hogere poten). Stiekem zo gelaten nadat dochter geboren was,. We vinden het allebei heerlijk zo'n hoog bed. Je gaat op de rand zitten en rolt er zo in, en opstaan gaat ook lekker soepel. Het is alleen wel een beetje eng als dreumes er gezellig bijkruipt. Die ligt nooit stil en gaat klimmen enzo en die moet er echt niet afvallen, veel te hoog!
Ook heel handig als was-opvouwtafel!

verder ben ik nooit echt goed in reageren op wat jullie allemaal schrijven. Ben meestal alweer zo laat dat de discussie al lang weer voorbij is en dan voelt het heel erg als mosterd en doe ik het maar niet.
Wel leuk om te lezen, dat wel.

misschien dat ik vanaf vrijdag wat meer ook op de rest ga reageren, want dan gaat mijn verlof in :)
pi_144055918
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:21 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

Zijn er nog instanties die ik een gb-kaart moet sturen overigens? Wat is normaal?
Kinderdagverblijf had het wel gewaardeerd merkte ik later (wij hadden er te weinig per ongeluk, dus niet gedaan). Verder eigenlijk geen idee. Ik heb alleen werk van mij en vriend gedaan (en dan zowel naar personeelszaken als naar de afdeling waar je werkt). verder hoorde ik van vriendinnen dat die een kaart naar de zwangerschapsgym hadden gedaan en naar de huisarts. Maar volgens mij hoeft dat allemaal niet hoor..

[ Bericht 0% gewijzigd door watmoetikkiezen op 01-09-2014 11:37:37 ]
  maandag 1 september 2014 @ 11:40:55 #273
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_144056148
Qua bedrijven sturen wij een kaartje naar ons werk, dat zijn er voor mijn man al 4 of 5 geloof ik (hij werkt met zoveel afdelingen en business units), huisarts (vind ik leuk) en kinderdagverblijf (idem). Verder niks hoor, is ook niet nodig.

Ziekenhuis tas staat hier nu half klaar :') (36+6). Er moet nog kleding voor mij in maar dat draag ik nu nog. Toilettas kan ik wel eens gaan pakken ja. Voor baby zit alles er in (pakjes meisje mt 50 en 56 en voor de zekerheid ook een uni pakje)
pi_144056699
Wij hebben een kaartje gedaan naar de huisarts en kdv. En ook naar het werk idd, wordt gebruikt om je definitieve verlof te bepalen (en ik heb ook naar meerdere afdelingen een kaartje gestuurd).

En hoezee, de periode van absurd lage bloeddruk is weer aangebroken. Heel fijn die zwarte vlekken voor je ogen als je op de trein staat te wachten :+. Gelukkig is het altijd snel weer over, maar straks eventjes een zak dropjes halen voor in de tas.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144057084
Ja ik dacht dus aan de HA. VK, ziekenhuis, en zo... verder nog organisatie waarmee ik naar ecuador ben geweest.

Kinderdagverblijf.. serieus? ik weet niet eens of die van mij daar heen gaat, en ook nog niet naar welke. Over zulke dingen heb ik nog niet eens nagedacht :D

Mijn zus zegt dat zodra je kindje levensvatbaar is je je vluchttas moet maken.. Omdat je nooit weet wat er gebeuren gaat. En ALS er dan wat gebeurt en ze moeten je kindje halen of het komt ''gewoon'' dan heb je het gewoon klaarstaan..
Maar misschien bedoelde ze dat voor mij meer omdat ik alleen ben? De meeste van jullie hebben dan denk ik nog een partner die dingen bij elkaar kan sprokkelen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')